въпрос за датчика за дозиране на въздуха
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Точно там е въпроса че всеки се хваща за думата и не мога да схвана принципа. Според мен трябва да има датчици който подават някаква информация към DME, който да ги обработва и да връща упрвляващи сигнали към съответните уреди. Та сега ICV променя потока на входящия въздух който заобикаля дроселната клапа. Мисълта ми е Това ICV го командва DME, а на него кои сигнали му определят работата. По принцип би трябвало да следи за :
обороти
изгорели газове
консумация на ток и разни такива работи.
Ето това ме интерсува по принцип.
И още несхто да питам ако не е много нахално де.
Черната кутия която е след въздушния филтър и според едни е AFM, а според други VFM то само мери или и регулира потока на въздуха.
обороти
изгорели газове
консумация на ток и разни такива работи.
Ето това ме интерсува по принцип.
И още несхто да питам ако не е много нахално де.

Черната кутия която е след въздушния филтър и според едни е AFM, а според други VFM то само мери или и регулира потока на въздуха.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Да бре брато тука се води люта битка






"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
bawareca написа:Черната кутия само мериПотока въздух ти го регулираш чрез дроселовата клапа
Оборотите са си обороти, кво общо имат изгорелите газове
Ako колата е с катализатор оборотите имат страшно много общо с изгорелите газове. Помисли защо

Power is Nothing Without Insanity
bawareca написа:Оборотите са си обороти, кво общо имат изгорелите газове
Не мога да си обясня как говориш такива работи.
Оборотите имат много общо с изгорелите газове.
По съдържанието но кислород в тях компютърът прави сместа,
съответно управлява и ICV на празен ход.
А датчика кислород в изгорелите газове е Lambda Sonda /Oxygen Sensor/.
Но ти си "специалиста" щом казваш нямат общо - мир да има

- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Dobre de kato ste po4nali v toia duh znaete li niakude kudeto da moza 4ovek da gi nameri vsi4kite teia sukrastenia raztulkuvani, zastoto prevoda im ot angliiski ili nemski na bulgarski ne e tolkova elementaren.
A ina4e spora mai e v zonata teoritizi srestu praktizi i na glava niama da se izleze
PS Kredora go e hvanala lipsata i ne se zarezda, ne streliaite
A ina4e spora mai e v zonata teoritizi srestu praktizi i na glava niama da se izleze

PS Kredora go e hvanala lipsata i ne se zarezda, ne streliaite

Последна промяна Dr.Schnaps на 15 Май 2003, 15:20, променена общо 1 път
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани