Разлика между двоен и троен стоп
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Cuba.Libre
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 24.11.2005
Разлика между двоен и троен стоп
Здравейте
! Аз съм нов в този форум и доста неща не са ми ясни, но ще се радвам да отговорите на въпросът ми
съжалявам, че вгорчавам живота ви с подобни глупави въпроси от моя страна, но...
предварително Благодаря! 




Хоризонталните разделителните линий на стопа..
При 2ния е една голяма по средата (и разделя самия стоп на 2->2ен стоп),а при троиния->на 3
И аз не знаех това доста време и се чудех какво означава точно..
Другото,по което можеш да познаеш са светлините за заден ход-при 2ния бялото отделение за светлина (сътветно на всеки стоп)е по-голямо и изправено вертикално,на 3ния е по-малко и седи хоризонтално
При 2ния е една голяма по средата (и разделя самия стоп на 2->2ен стоп),а при троиния->на 3

Другото,по което можеш да познаеш са светлините за заден ход-при 2ния бялото отделение за светлина (сътветно на всеки стоп)е по-голямо и изправено вертикално,на 3ния е по-малко и седи хоризонтално

- Новини
-
Т.нар. "троен стоп" всъшност се явява фейслифта на Е30 и излиза на бял свят ако не се лъжа през 1988-ма година. Промените на пръв поглед са само козметични - различна големина на стоповете, различни предни фарове, халогени и мигачи. Броните и престилките също са различни. Промяна има и в двигателите, с които Е30-ките слизат от конвейра. Новите попълнения са М40 (316i, 318i), М42 (318iS), S14 (320iS).
Разлики в интериора почти няма. Дребни промени в таблото и напълно обновен начин за задвижване на ел. стъклата.
Това е за което се сещам.
Разлики в интериора почти няма. Дребни промени в таблото и напълно обновен начин за задвижване на ел. стъклата.
Това е за което се сещам.
- Cuba.Libre
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 24.11.2005
Благодаря ви много за отговорите
та да видим дали съм разбрал правилно - е30-ките преди `88 са двоен стоп, а тези след `88 - троен (включ. и is, нали) стоп...

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Всъщност фейслифат е през '87
външните белези горе долу ти ги споменаха - различни стопове, фарове, брони, калници. Но този фейслифт е единстевн по рода си при БМВ - няма кола, носеща едно и също кодово название, която да е толкова различна преди и след фейслифта - засегнати са мотори (няколко месеца излиза "троен стоп" с М10), сменят се двигатели, представя се на автомобилния сало във Франкфурт за пръв път официално 3-та серия комби (защото е имало на базата на 02), като е30-ската търпи редица промени по окачване и силово предаване, ел инсталация, както вече споменах и каросерия.
Всъщност не са много нещата, които да стават на двоен и троен стоп.
Ати

външните белези горе долу ти ги споменаха - различни стопове, фарове, брони, калници. Но този фейслифт е единстевн по рода си при БМВ - няма кола, носеща едно и също кодово название, която да е толкова различна преди и след фейслифта - засегнати са мотори (няколко месеца излиза "троен стоп" с М10), сменят се двигатели, представя се на автомобилния сало във Франкфурт за пръв път официално 3-та серия комби (защото е имало на базата на 02), като е30-ската търпи редица промени по окачване и силово предаване, ел инсталация, както вече споменах и каросерия.
Всъщност не са много нещата, които да стават на двоен и троен стоп.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
ati написа:Всъщност фейслифат е през '87
външните белези горе долу ти ги споменаха - различни стопове, фарове, брони, калници. Но този фейслифт е единстевн по рода си при БМВ - няма кола, носеща едно и също кодово название, която да е толкова различна преди и след фейслифта - засегнати са мотори (няколко месеца излиза "троен стоп" с М10), сменят се двигатели, представя се на автомобилния сало във Франкфурт за пръв път официално 3-та серия комби (защото е имало на базата на 02), като е30-ската търпи редица промени по окачване и силово предаване, ел инсталация, както вече споменах и каросерия.
Всъщност не са много нещата, които да стават на двоен и троен стоп.
Ати
е как па не , за форд вафления и правия

- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
зависи от екземплярите дето се сравняват примерно хубава 18ка двоен е към 2 к а такава 3ен е над 3,говоря за читави коли щото има 3ен стоп и за 1,5 ама е кочина голяма 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани