Експлоатация с демонтирано виско
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Експлоатация с демонтирано виско
Здравейте колеги, тъй като все още е люта зима, а в следващия месец моята 520ка ще се експлоатира само в града на къси разтояния до 3-5км обмислям да и демонтирам виското, за да загрява по-бързо. Сега са ми необходими поне 3км за да достигна до нормална температура, така че смятам че няма да има проблем. Изкажете и вашето мнение по въпроса.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Ми,какво да ти кажем,следващата ти тема ще бъде,прегрях колата,какво да правя.Извън града може да переш без виско,но в града е................
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Ами колега има теми където се е разисквало влиянието на виското за загряването и се оказва че не е от голямо значение то , а по-скоро термостата да си е читав. Обаче има нещо много важно, виското трябва да е читаво иначе ако е запецнало нещо ще си духа яко и ще затруднява загряването ама кат гледам на какво разстояние ти достига номинал мисля си си ОК. И тва че на някой на 2-та минута му изправяла стрелката са митове иначе може да ,ама лятото ще се пукат картуни.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Експлоатация с демонтирано виско
vladobate написа:Ами колега има теми където се е разисквало влиянието на виското за загряването и се оказва че не е от голямо значение то , а по-скоро термостата да си е читав. Обаче има нещо много важно, виското трябва да е читаво иначе ако е запецнало нещо ще си духа яко и ще затруднява загряването ама кат гледам на какво разстояние ти достига номинал мисля си си ОК. И тва че на някой на 2-та минута му изправяла стрелката са митове иначе може да ,ама лятото ще се пукат картуни.
Прочети си книжката на бмв дето ти е оригинално за колата и ще видиш че там пише: "Ако си мислите,че като запалите колата ви по-рано и я оставите загрее преди да я карате,разхода ще ви е по-малък,жестоко се лъжете..." Оня ден го четох това.
Не прави глупости,колата няма да ти загрява по-бързо,а ще прегрява по-вероятно...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Експлоатация с демонтирано виско
А аз искам да задам кулминационния въпрос:
"КАКВА Е ИДЕЯТА НА ЗАНАЯРИЕТО?!"
Въпроса беше полу-риторичен
Ако смяташ че колата ти загрява бавно, смени термостата! 20 лева е по дяволите!!!
Ако виското ти е зацепено постоянно, просто го свали, почисти го хубаво, ако не се оправи вземи ново! И то не е 3 торби пари!
Научете се веднъж за винаги че не карате москвичи а коли в които е вложена инжинерна мисъл!
"КАКВА Е ИДЕЯТА НА ЗАНАЯРИЕТО?!"
Въпроса беше полу-риторичен

Ако смяташ че колата ти загрява бавно, смени термостата! 20 лева е по дяволите!!!

Ако виското ти е зацепено постоянно, просто го свали, почисти го хубаво, ако не се оправи вземи ново! И то не е 3 торби пари!

Научете се веднъж за винаги че не карате москвичи а коли в които е вложена инжинерна мисъл!

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Сложи един картон пред радиатора и ще загрява по бързо, ако минава нормалната работна температура го махаш напълно или отчасти.
Бай Ганьова работа
Бай Ганьова работа

- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Термостат вече сменям втори, лятото няма проблем стрелката стои на 12 без 1, както и на дълъг път.
Проблема е че в града в студовете загрява бавно и разхода си е**л мамата. Струва ми се че поради някаква причина виското ми не работи както трябва - щом двигателя е студен перката пак си се върти, но при форсиране се засилва едва едва и не свири, но щом температурата достигне 12 без 5(не 12) виското почва яко да свири и не отцепва повече. С две думи смятам че зацепва по-рано, което принципно не ми пречи нито лятото, нито зимата като карам повече. Но в следващия 1 месец едва ли ще мина разтояние по-голямо от 5км наведнъж, за толкова няма никакъв начин колата да прегрее, при положение че току е изправила стрелката. Освен това не ми е проблем да си го нося в багажника и в момента в който недай боже достигна 12:01 да спра и да го монтирам(става за 10 секунди).
Въпроса ми е по-скоро дали това ми се отразило по някакъв начин на живота на водната помпа, макар че не би трябвало според мен.
Също така колегата който е споменал да го почистя, нека спомене къде точно трябва да почистя, за да го направя.
Проблема е че в града в студовете загрява бавно и разхода си е**л мамата. Струва ми се че поради някаква причина виското ми не работи както трябва - щом двигателя е студен перката пак си се върти, но при форсиране се засилва едва едва и не свири, но щом температурата достигне 12 без 5(не 12) виското почва яко да свири и не отцепва повече. С две думи смятам че зацепва по-рано, което принципно не ми пречи нито лятото, нито зимата като карам повече. Но в следващия 1 месец едва ли ще мина разтояние по-голямо от 5км наведнъж, за толкова няма никакъв начин колата да прегрее, при положение че току е изправила стрелката. Освен това не ми е проблем да си го нося в багажника и в момента в който недай боже достигна 12:01 да спра и да го монтирам(става за 10 секунди).
Въпроса ми е по-скоро дали това ми се отразило по някакъв начин на живота на водната помпа, макар че не би трябвало според мен.
Също така колегата който е споменал да го почистя, нека спомене къде точно трябва да почистя, за да го направя.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Колега Shishmanov, спокойно можеш да го махнеш виското, няма проблем, личен опит, но трябва да си сигурен, че термостата ти е наред, защото ако не става, се берат ядове- също личен опит. Не обръщай внимание на укоряващите постове, същността на форума е да изразим опит и кое колко издържа в български условия. Пусни им юздите на ония с парите, нека са велики. Аз лично съм карал много километри без виско, на двиатели М20 и М50, като се уверих, че с М20-ката шега не бива, често прави изненади, ако не е ревизиран основно. Но при градски условия, особено па и на 2 км- можеш и без радиатор, в кръга на шегата. На живот на помпа и др.подобни няма никаква дори и теоретича вероятност да се отрази. Аз лично съм опитвал и чистене и кво ли не, но не работи ли виското- иска си новото... А относно номера с картона пред радиатора- ако я караш само на 2-3км няма смисъл. Пак личен опит. Но ако е повече- влияе на температурата и то доста осезаемо.
Поздрави, колега и за много години.
Поздрави, колега и за много години.

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
Re: Експлоатация с демонтирано виско
колега, според теб вискозитетната перка кога охлажда?
според мен охлажда, след като температурата на преминаващия въздух през радиатора е достатъчно висока, за да загрее вискозитетния елемент, че да зацепи за допълнително охлаждане на радиатора
загряването на колата се влияе минимално от потока въздух, който създава незацепеното виско около двг-то
по-скоро имаш проблем с постоянно полу-отворен термостат и двг-то вместо да загрее малкия кръг охладителна течност, му се налага да загрява целия кръг (целия кръг ти е 11 литра ако си с климатик да речем, което е адски много течност за затопляне), а малкия кръг предполагам е значително по-малко
помисли внимателно какво ще постигнеш като махнеш това или онова
според мен охлажда, след като температурата на преминаващия въздух през радиатора е достатъчно висока, за да загрее вискозитетния елемент, че да зацепи за допълнително охлаждане на радиатора
загряването на колата се влияе минимално от потока въздух, който създава незацепеното виско около двг-то
по-скоро имаш проблем с постоянно полу-отворен термостат и двг-то вместо да загрее малкия кръг охладителна течност, му се налага да загрява целия кръг (целия кръг ти е 11 литра ако си с климатик да речем, което е адски много течност за затопляне), а малкия кръг предполагам е значително по-малко
помисли внимателно какво ще постигнеш като махнеш това или онова
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Експлоатация с демонтирано виско
pepitoooooooooo написа:Колега Shishmanov, спокойно можеш да го махнеш виското, няма проблем, личен опит, но трябва да си сигурен, че термостата ти е наред, защото ако не става, се берат ядове- също личен опит. Не обръщай внимание на укоряващите постове, същността на форума е да изразим опит и кое колко издържа в български условия. Пусни им юздите на ония с парите, нека са велики. Аз лично съм карал много километри без виско, на двиатели М20 и М50, като се уверих, че с М20-ката шега не бива, често прави изненади, ако не е ревизиран основно. Но при градски условия, особено па и на 2 км- можеш и без радиатор, в кръга на шегата. На живот на помпа и др.подобни няма никаква дори и теоретича вероятност да се отрази. Аз лично съм опитвал и чистене и кво ли не, но не работи ли виското- иска си новото... А относно номера с картона пред радиатора- ако я караш само на 2-3км няма смисъл. Пак личен опит. Но ако е повече- влияе на температурата и то доста осезаемо.
Поздрави, колега и за много години.
Благодаря много за окуражаващото мнение колега! Много от хората изразили негативно мнение по темата не се замислят за следното: има хора които си махат виското и слагат ел перка. Тази ел перка след 5, 10 или 20км ли се включва според вас, или чак когато мотора подмине нормалната температура? Все пак колата в този случай няма виско и разчита само на ел. перката, а тя трябва да сработи чак при превишаване на температурата, което едва ли се случва през 5-10км, особенно зимата?
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Ама колега не си прав. Явно като четеш си правиш изводи квито ти е удобно. Нищо лошо и не искам пък и нямам моралното право да ти чета конско или други подобни ама тва което пишеш си е в рамките на нормалното за 3км да ти загрява колата и то зимата. А това че евентуално ти включва виското по-рано( и май това не стана съвсем ясно) не е нормално демек прецакано виско откъдето следва че въпроса ти е безмислен. Просто пиши виското ми не е наред и мисля да го махна щото ...... и т.н. , а не всичко е ок и искам да го махна. И тва с ел. перката съм го виждал на живо колегата и според теб тя на колко градуса е направена да се включва щото при нея баш не зависи колко е студено навън ( както малко или много вляе на виското особено зимата ) ,а я интересува сигнала подаден от датчик мерещ директно температурата на охладителната течност в ДВГ. Разбери ме правилно , ако наистина има някъв проблем с виското което отвреме навреме си показва магариите махай го щом си преценил че ти включва по-рано и не ти загрява достатъчно бързо , но това не си го писал в първия пост и въобще не става ясно . И пак да се повторя правени са тия опити с махнато виско и ефекта е нулев ( демек пак си му загряваше бавно ) ама човека имаше проблем с термостата и ставаше въпрос за загряване за около 20-на минути което е до-о-оста далеч от твоя случай. И още нещо не ми е ясно как очакваш падане на разхода щом като ще минаваш само 3км зимата, да не би като махнеш виското да почнеш да загряваш за 30секунди , помисли за тоя момент щото май ще останеш разочарован. И кат го махнеш освен да направиш густо на водната помпа друго няма да е .
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Експлоатация с демонтирано виско
VesoPesa написа:А аз искам да задам кулминационния въпрос:
"КАКВА Е ИДЕЯТА НА ЗАНАЯРИЕТО?!"
Въпроса беше полу-риторичен
Ако смяташ че колата ти загрява бавно, смени термостата! 20 лева е по дяволите!!!![]()
Ако виското ти е зацепено постоянно, просто го свали, почисти го хубаво, ако не се оправи вземи ново! И то не е 3 торби пари!![]()
Научете се веднъж за винаги че не карате москвичи а коли в които е вложена инжинерна мисъл!
Ама и ти как го каза,В москвича няма ли инжинерна мисьл ? Или там е пиене на водка и квот стане

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Експлоатация с демонтирано виско
А случайно колега да си обърнал внимание какъв термостат слагаш?
Защото има на 80,88 и 92 градуса
Отделно какъв термостат взимаш и от къде, защото поне ментета дал господ
Още повече след като повече от 5км наведнъж няма да минеш, предполагам че ще можеш да ходиш и пеша, със сигурност ще ти излезе по-евтино
Колкото до почистването на виското, еми свалящ го разделяш ги с перката, и с парцалче и отверка, сваляш всичката гняс от него, само в предната част къде е пластината внимаваш с нея нещо да не я изкривиш или повредиш като цяло, както и иглата
Почистваш хубаво и самата перка, сглобяваш и слагаш
Също може да провериш дали това виско е за твоята кола, че като знам "майсторите" как слагат квот йм скимне...
Също даже е хубаво да се поинтересуваш дали не е за модел правен за топлите страни че тогава е напълно нормално да включва по-рано
Последните две се оправят с ново, правилно виско
Колега, какво величие, какви пари?!
Термостат 20 лева, виско 100 лева, клиентски цени, изтински на читави марки.
Айде моля ти се недей да приказваш глупости
А пък и съвсем не в кръга на шегата, за 2 км най-добре вярно да си ходи пеш, ем по-бързо, ем по-евтино, ем няма да има ядове, ем ще се раздвиждва малко колегата
Бе не че нещо, ама в москвича ако има инжинерна мисъл, аз разбирам от висша математика
Иначе, всъщност да, то може да има инжинерна мисъл(въпреки че аз повече от 4 по нормална математика не съм имал, кво остава за висша) ама тя като сутрин вместо кафе пие 60 градусова водка за изтрезняване след чистия спирт дето е пила през обедната почивка предния ден, ни инжинерно е остало в нея, ни мисъл, а па двете заедно на едно място въобще и дума не може да става...
Защото има на 80,88 и 92 градуса

Отделно какъв термостат взимаш и от къде, защото поне ментета дал господ

Още повече след като повече от 5км наведнъж няма да минеш, предполагам че ще можеш да ходиш и пеша, със сигурност ще ти излезе по-евтино

Колкото до почистването на виското, еми свалящ го разделяш ги с перката, и с парцалче и отверка, сваляш всичката гняс от него, само в предната част къде е пластината внимаваш с нея нещо да не я изкривиш или повредиш като цяло, както и иглата

Почистваш хубаво и самата перка, сглобяваш и слагаш

Също може да провериш дали това виско е за твоята кола, че като знам "майсторите" как слагат квот йм скимне...
Също даже е хубаво да се поинтересуваш дали не е за модел правен за топлите страни че тогава е напълно нормално да включва по-рано

Последните две се оправят с ново, правилно виско

pepitoooooooooo написа:...Пусни им юздите на ония с парите, нека са велики. ...Но при градски условия, особено па и на 2 км- можеш и без радиатор...
Колега, какво величие, какви пари?!
Термостат 20 лева, виско 100 лева, клиентски цени, изтински на читави марки.
Айде моля ти се недей да приказваш глупости

А пък и съвсем не в кръга на шегата, за 2 км най-добре вярно да си ходи пеш, ем по-бързо, ем по-евтино, ем няма да има ядове, ем ще се раздвиждва малко колегата

Пресиян Василев написа:Ама и ти как го каза,В москвича няма ли инжинерна мисьл ? Или там е пиене на водка и квот стане
Бе не че нещо, ама в москвича ако има инжинерна мисъл, аз разбирам от висша математика

Иначе, всъщност да, то може да има инжинерна мисъл(въпреки че аз повече от 4 по нормална математика не съм имал, кво остава за висша) ама тя като сутрин вместо кафе пие 60 градусова водка за изтрезняване след чистия спирт дето е пила през обедната почивка предния ден, ни инжинерно е остало в нея, ни мисъл, а па двете заедно на едно място въобще и дума не може да става...

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Експлоатация с демонтирано виско
Абе що се излагаш, бе Шишманов?
Как въобще може да съществува такава тема?
Как ти пречи виското си сложи ел.перка, ама без хич... Мисли малко...
За 3 км викаш, а?
Ами що не махнеш и радиатора?
Всъщност радиатора ще ти пречи, защото с постоянно каране като това дето го обясняваш ще останеш без акумулатор за не повече от месец. И тогава ще питаш къде да ръгнеш манивелата?
Щом 20 кинта за термостат те събарят, то 200 за акумулатор как ги виждаш?
И още: след 2 месеца маслото ще стане двойно повече. Ама няма да се е самоклонирало, а ще се е натъпкало с конденз и бензин. И тогава какво ще правиш: ще точиш и ще караш или още 60-70 кинта с филтъра барабар?
Следва сондата, после крайното гърне и т.н.
Въобще за 3 км ежедневно що не вземеш колело?
Как въобще може да съществува такава тема?
Как ти пречи виското си сложи ел.перка, ама без хич... Мисли малко...
За 3 км викаш, а?
Ами що не махнеш и радиатора?
Всъщност радиатора ще ти пречи, защото с постоянно каране като това дето го обясняваш ще останеш без акумулатор за не повече от месец. И тогава ще питаш къде да ръгнеш манивелата?
Щом 20 кинта за термостат те събарят, то 200 за акумулатор как ги виждаш?
И още: след 2 месеца маслото ще стане двойно повече. Ама няма да се е самоклонирало, а ще се е натъпкало с конденз и бензин. И тогава какво ще правиш: ще точиш и ще караш или още 60-70 кинта с филтъра барабар?
Следва сондата, после крайното гърне и т.н.
Въобще за 3 км ежедневно що не вземеш колело?

- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Експлоатация с демонтирано виско
ddddk написа:
Въобще за 3 км ежедневно що не вземеш колело?



50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани