Проблем с двигателя - 525д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525dA
Мечтае да кара: 911 GT3

Проблем с двигателя - 525д

Мнение от the 1 » 11 Яну 2011, 18:35

Здравейте,
Колата е 525д, след засмукана пеперудка, смяна на бутало, клапани и други тъпотии – запалихме!!!
Но когато карам до 2500об., върви нормално, след това започва да тресе и на борда изписвa ”fuel injection system”. На диагностика вс. е ОК /помпите, дюзите са сменени, автоматика, абсолютно всички показатели са в норми/.
Като грешка при диагностиката излиза Rail pressure control valve.
Сменихме N 20 и N 8 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
и пак е същото положението.
Дайте съвет къде да гледаме и какво може да бъде, че полудявам вече с тая кола.
Мерси предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от sadex5 » 11 Яну 2011, 19:24

Обаче защо си мисля че номер 8 си сложил не ново ами втора ръка... Налягането там се мери с манометър по принцип.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525dA
Мечтае да кара: 911 GT3

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от the 1 » 11 Яну 2011, 19:57

2 ра ръка сложих да видя дали е от него, като е работещо нали няма разлика.
Понеже махнах пеперудките дали нещо не се е.. дебитомера примерно си мисля?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от sadex5 » 11 Яну 2011, 20:57

the 1 написа:2 ра ръка сложих да видя дали е от него, като е работещо нали няма разлика.
Понеже махнах пеперудките дали нещо не се е.. дебитомера примерно си мисля?

Майстора не ти ли каза каква е връзката между дебитомера и налягането в рейла, и що не го е измерил първо преди да монтира каквото и да е.....Той гледа ли нещо такова като дебит от помпата и други такива присъщи за дизела параметри и процедури.
Последна промяна sadex5 на 12 Яну 2011, 6:56, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Петрич
Пол: Мъж
Кара: BMW

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от 525d_joro » 11 Яну 2011, 21:00

......и до каде стигна, я пиши имаш ли развитие по вапроса.......... :wave:

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525dA
Мечтае да кара: 911 GT3

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от the 1 » 12 Яну 2011, 11:23

Нямам развитие, ровим по колата. Чудя се какво да гледаме вече?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от LUCIFER'S » 13 Яну 2011, 12:25

the 1 написа:Нямам развитие, ровим по колата. Чудя се какво да гледаме вече?


Гледай за друг майстор!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от sadex5 » 13 Яну 2011, 14:03

LUCIFER'S написа:
the 1 написа:Нямам развитие, ровим по колата. Чудя се какво да гледаме вече?


Гледай за друг майстор!

Точно !! Колега този майстор, няма ли манометри нещо ? Какво и ровите толкоз...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от LUCIFER'S » 13 Яну 2011, 14:43

sadex5 написа:
LUCIFER'S написа:
the 1 написа:Нямам развитие, ровим по колата. Чудя се какво да гледаме вече?


Гледай за друг майстор!

Точно !! Колега този майстор, няма ли манометри нещо ? Какво и ровите толкоз...


Как манометри, и какво ще мери...? Единствено за компресия и налягане масло...

Горивния ти филтър как е, датчика отгоре за пред налягането как е? Живи данни налягане в рейл, турбонадув, количество въздух... с каква програма са гледани...? Дюзите казваш си сменил... ама ако изтърва дюза от там може да ти е проблема? Ти ли беше от Нови Искър? И след като провериш всичко това остава комонрейл помпата...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от sadex5 » 13 Яну 2011, 18:26

Имах предвид да си провери регулатора на налягането, има една гумичка се къса там. И да провери обратното гориво на дюзите, оттам може да губи необходимото налягане за запускане, то е 130 бара. Има едни клапанчета, които се износват с течение на времето. И да види датчика на разпределителния вал също.
С манометъра може да си замери налягането от магистралната помпа, да види има ли го въобще, то е 2-3 бара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от LUCIFER'S » 13 Яну 2011, 22:43

sadex5 написа:Имах предвид да си провери регулатора на налягането, има една гумичка се къса там. И да провери обратното гориво на дюзите, оттам може да губи необходимото налягане за запускане, то е 130 бара. Има едни клапанчета, които се износват с течение на времето. И да види датчика на разпределителния вал също.
С манометъра може да си замери налягането от магистралната помпа, да види има ли го въобще, то е 2-3 бара.


3,5 бара трябва да е предналягането....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от sadex5 » 14 Яну 2011, 1:13

Аз сега погледнах в мойта литература и ето точно какво казват

"It could be your inline diesel pre supply pump (booster pump) which is faulty, a common failure on the 530d. Do a check on your pre-supply fuel pressure with the ignition switched on. If its lower than 3.9, typically 3.75, then this is the cause of your problem. Best to rule this out first"

Останал съм с впечатление че повечето рейлове са на около 3 атмосфери, затова и така го написах...Бих казал на колегата да смени майстора, той какво толкос го рови мотора не знам......На морските кораби бутало сменяхме за 6 часа...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Проблем с двигателя - 525д

Мнение от LUCIFER'S » 14 Яну 2011, 11:22

В интерес на истината.... при мен на помпа с проблем- трябваше да се удря понякога отдолу ( 1-2 пъти за 1 година) ми държеше предналягане 3,5 бара и по време на движение не ми е прекъсвал мотора и след смяна новата поддържаше 3,8 бара.... диагностика с Инпа.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook