Проблем с двигателя - 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- the 1
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
- Мечтае да кара: 911 GT3
Проблем с двигателя - 525д
Здравейте,
Колата е 525д, след засмукана пеперудка, смяна на бутало, клапани и други тъпотии – запалихме!!!
Но когато карам до 2500об., върви нормално, след това започва да тресе и на борда изписвa ”fuel injection system”. На диагностика вс. е ОК /помпите, дюзите са сменени, автоматика, абсолютно всички показатели са в норми/.
Като грешка при диагностиката излиза Rail pressure control valve.
Сменихме N 20 и N 8 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
и пак е същото положението.
Дайте съвет къде да гледаме и какво може да бъде, че полудявам вече с тая кола.
Мерси предварително.
Колата е 525д, след засмукана пеперудка, смяна на бутало, клапани и други тъпотии – запалихме!!!
Но когато карам до 2500об., върви нормално, след това започва да тресе и на борда изписвa ”fuel injection system”. На диагностика вс. е ОК /помпите, дюзите са сменени, автоматика, абсолютно всички показатели са в норми/.
Като грешка при диагностиката излиза Rail pressure control valve.
Сменихме N 20 и N 8 от схемата - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
и пак е същото положението.
Дайте съвет къде да гледаме и какво може да бъде, че полудявам вече с тая кола.
Мерси предварително.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с двигателя - 525д
Обаче защо си мисля че номер 8 си сложил не ново ами втора ръка... Налягането там се мери с манометър по принцип.
- the 1
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
- Мечтае да кара: 911 GT3
Re: Проблем с двигателя - 525д
2 ра ръка сложих да видя дали е от него, като е работещо нали няма разлика.
Понеже махнах пеперудките дали нещо не се е.. дебитомера примерно си мисля?
Понеже махнах пеперудките дали нещо не се е.. дебитомера примерно си мисля?
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с двигателя - 525д
the 1 написа:2 ра ръка сложих да видя дали е от него, като е работещо нали няма разлика.
Понеже махнах пеперудките дали нещо не се е.. дебитомера примерно си мисля?
Майстора не ти ли каза каква е връзката между дебитомера и налягането в рейла, и що не го е измерил първо преди да монтира каквото и да е.....Той гледа ли нещо такова като дебит от помпата и други такива присъщи за дизела параметри и процедури.
Последна промяна sadex5 на 12 Яну 2011, 6:56, променена общо 1 път
- 525d_joro
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Петрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Проблем с двигателя - 525д
......и до каде стигна, я пиши имаш ли развитие по вапроса.......... 

- the 1
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
- Мечтае да кара: 911 GT3
Re: Проблем с двигателя - 525д
Нямам развитие, ровим по колата. Чудя се какво да гледаме вече?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с двигателя - 525д
the 1 написа:Нямам развитие, ровим по колата. Чудя се какво да гледаме вече?
Гледай за друг майстор!
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с двигателя - 525д
LUCIFER'S написа:the 1 написа:Нямам развитие, ровим по колата. Чудя се какво да гледаме вече?
Гледай за друг майстор!
Точно !! Колега този майстор, няма ли манометри нещо ? Какво и ровите толкоз...
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с двигателя - 525д
sadex5 написа:LUCIFER'S написа:the 1 написа:Нямам развитие, ровим по колата. Чудя се какво да гледаме вече?
Гледай за друг майстор!
Точно !! Колега този майстор, няма ли манометри нещо ? Какво и ровите толкоз...
Как манометри, и какво ще мери...? Единствено за компресия и налягане масло...
Горивния ти филтър как е, датчика отгоре за пред налягането как е? Живи данни налягане в рейл, турбонадув, количество въздух... с каква програма са гледани...? Дюзите казваш си сменил... ама ако изтърва дюза от там може да ти е проблема? Ти ли беше от Нови Искър? И след като провериш всичко това остава комонрейл помпата...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с двигателя - 525д
Имах предвид да си провери регулатора на налягането, има една гумичка се къса там. И да провери обратното гориво на дюзите, оттам може да губи необходимото налягане за запускане, то е 130 бара. Има едни клапанчета, които се износват с течение на времето. И да види датчика на разпределителния вал също.
С манометъра може да си замери налягането от магистралната помпа, да види има ли го въобще, то е 2-3 бара.
С манометъра може да си замери налягането от магистралната помпа, да види има ли го въобще, то е 2-3 бара.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с двигателя - 525д
sadex5 написа:Имах предвид да си провери регулатора на налягането, има една гумичка се къса там. И да провери обратното гориво на дюзите, оттам може да губи необходимото налягане за запускане, то е 130 бара. Има едни клапанчета, които се износват с течение на времето. И да види датчика на разпределителния вал също.
С манометъра може да си замери налягането от магистралната помпа, да види има ли го въобще, то е 2-3 бара.
3,5 бара трябва да е предналягането....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем с двигателя - 525д
Аз сега погледнах в мойта литература и ето точно какво казват
"It could be your inline diesel pre supply pump (booster pump) which is faulty, a common failure on the 530d. Do a check on your pre-supply fuel pressure with the ignition switched on. If its lower than 3.9, typically 3.75, then this is the cause of your problem. Best to rule this out first"
Останал съм с впечатление че повечето рейлове са на около 3 атмосфери, затова и така го написах...Бих казал на колегата да смени майстора, той какво толкос го рови мотора не знам......На морските кораби бутало сменяхме за 6 часа...
"It could be your inline diesel pre supply pump (booster pump) which is faulty, a common failure on the 530d. Do a check on your pre-supply fuel pressure with the ignition switched on. If its lower than 3.9, typically 3.75, then this is the cause of your problem. Best to rule this out first"
Останал съм с впечатление че повечето рейлове са на около 3 атмосфери, затова и така го написах...Бих казал на колегата да смени майстора, той какво толкос го рови мотора не знам......На морските кораби бутало сменяхме за 6 часа...
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с двигателя - 525д
В интерес на истината.... при мен на помпа с проблем- трябваше да се удря понякога отдолу ( 1-2 пъти за 1 година) ми държеше предналягане 3,5 бара и по време на движение не ми е прекъсвал мотора и след смяна новата поддържаше 3,8 бара.... диагностика с Инпа.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани