Аииидеееее ново 200 .
Модератор: Общи модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Аииидеееее ново 200 .
Днес прочетох в "Труд" ,че за да си смениш номерата с новите ,трябва да носиш целия куп документи които са ви известни. Това го знаем всички но : Данъка на колата трябва да е платен през миналата /2005/ година, ако е от тая не ставало.
И сега кво правим.
И сега кво правим.

- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
Ооо човек, ти ще видиш още колко глупости ще измислят за тия номера.Само като се сетя баща ми какви ядове бра преди години като си спираше колата от движение.... 

Погледнете от добрата страна на нещата...
Предимно се спират от движение само бараки...което е добре.
Скоро още по-малко ще има...дано и мангалите с жугилите да махнат.
Ако някога въведат норламен ГТП в България ще останат само 20-30% от сегашните коли...което си е направо супер.
пс: естествено покрай сухото гори и суровото....защото е пълна простотия за град като София, вече близо 2 милиона...да има само едно място където да се регистрират коли...Това е кретения пълна.
Предимно се спират от движение само бараки...което е добре.
Скоро още по-малко ще има...дано и мангалите с жугилите да махнат.
Ако някога въведат норламен ГТП в България ще останат само 20-30% от сегашните коли...което си е направо супер.

пс: естествено покрай сухото гори и суровото....защото е пълна простотия за град като София, вече близо 2 милиона...да има само едно място където да се регистрират коли...Това е кретения пълна.

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
покрай другите неща поддържам и пунктове за ГТП .. та там политиката е от 80те години ,всеки минава ,щото ако не мине ще отиде и ще даде паричките на друг пункт .. инак се стараят и въведаха наредби ,доста строги при това но всеки ги заобикаля по някакъв начин и върната кола не съм чувал да има 

като отида за ГТП обикновенно става така : отивам, давам документите и ония ми казва да вкарам колата.. качвам се давам напред и той вика: Спри! Няма да влезе! / ще опре отдолу щото канала става само за коли високи колкото камион т.е. лади и москвичи
После казва: - Работят ли ти спирачките?
Аз: Да!
Той: Отивай да провериш пожарогасителя!
Там направо ми залепят една лепенка за следващата година. През това време онзи е залепил другата на стъклото, дава талончето и това е! :-))

После казва: - Работят ли ти спирачките?
Аз: Да!
Той: Отивай да провериш пожарогасителя!
Там направо ми залепят една лепенка за следващата година. През това време онзи е залепил другата на стъклото, дава талончето и това е! :-))
KGB написа:.
Ако някога въведат норламен ГТП в България ще останат само 20-30% от сегашните коли...което си е направо супер.![]()
А това някога ,е съвсем скоро -2008 няма да минаваме на ГТП ако наистина колата не е 99% идеална/2007 я наричат гратисен период/ .Това е следващата тесла която са подготвили ,само че едно по едно.

Момчета не се заблуждаваите че новите коли могат да минат на ГТП без проблем някои немогат гаранция.Данаци дрябва да се плащат иначе пари от каде.Не че сега има но когато човек гепи,а освен това и не плаща данаци къде му отива края.Караш Е36 плашташ като за Е36,но кои казва колко е това,сега има шваке и какво от това пак не плашташ колкото е справедливо.
М1 Егати Powera
bavarec написа:KGB написа:.
Ако някога въведат норламен ГТП в България ще останат само 20-30% от сегашните коли...което си е направо супер.![]()
А това някога ,е съвсем скоро -2008 няма да минаваме на ГТП ако наистина колата не е 99% идеална/2007 я наричат гратисен период/ .Това е следващата тесла която са подготвили ,само че едно по едно.
От тази година вече се минава по трудно. От 10 коли само 3 са в изправност, другите ги връщат.
- Гост
-
А това някога ,е съвсем скоро -2008 няма да минаваме на ГТП ако наистина колата не е 99% идеална/2007 я наричат гратисен период/ .Това е следващата тесла която са подготвили ,само че едно по едно
верваш ли че какви и закони да ни измислят ще се опраим ?
или по скоро ще има по голяма пачка за някои хора и положението пак ще си е така на нас трябва да ни дадът 1-2 века гратисен период да се наядат сички горе да им омръзне (съмнявам се) и да се опраим
п.с. не мисля че докато има жив българин политик ще се опрайм .. или треа да не изтребат или да не управляват други

Todio написа:bavarec написа:KGB написа:.
Ако някога въведат норламен ГТП в България ще останат само 20-30% от сегашните коли...което си е направо супер.![]()
А това някога ,е съвсем скоро -2008 няма да минаваме на ГТП ако наистина колата не е 99% идеална/2007 я наричат гратисен период/ .Това е следващата тесла която са подготвили ,само че едно по едно.
От тази година вече се минава по трудно. От 10 коли само 3 са в изправност, другите ги връщат.
Къде това...трябва да се почерпят тези хора...
Аз от всички които познавам на никой не му провериха колата като хората...някои от тях понежа са маняци на колите си като нас тук...искаха да им проверят спирачките...ония като се развика, че трябва да пуска това и онова...за какво сме дошли там.
Трагедията е пълна....но дано някой ден има нормален ГТП...колите не се нещо което човек трябва да остави неизправно.
Ако през 2008 станат нормални ГТП което сълно ме съмнавя...ще е супер.

- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
Сменят на място номерата на служебните коли
По 2500 автомобила минават на ден през КАТ
Обмисля се и възможността специализираните групи на Пътна полиция да сменят на място номерата и на автомобилите на големите частни фирми, които също разполагат с обширни паркинги. Много от тях имат коли, купени преди 2002 г., които са със старите номера. Това обаче е още само идея. Сега правим анализи дали това би облекчило допълнително пунктовете на КАТ, така че хората да не висят с часове, обясни полк. Стратиев. По данни на Пътна полиция до края на март близо 800 000 возила трябва да сменят номерата си. Затова и пунктовете на КАТ вече работят с удължено работно време. То е съобразено с наплива в съответния регион. Всеки ден катаджиите издават средно по 2500 нови табели. В бройката се включват и колите, които получават регистрация за първи път. Всички автомобили, които не бъдат със сменени номера до 31 март, ще бъдат служебно спрени от движение. А ако такава кола бъде забелязана на пътя, шофьора й го чака глоба до 200 лв.
КАТ ще подменя на място номерата на държавните коли, които още се движат със стари регистрационни табели. Това съобщи вчера пред "Стандарт" шефът на Пътна полиция полк. Алекси Стратиев. Специални мобилни групи ще ходят по паркингите на държавните институции, за да сменят старите табели. Така ще се избегнат огромните опашки в КАТ.
До 31 март всички коли у нас трябва да са с регистрационни номера със синя лента, на която има българското знаме и пише BG. Те влязоха в сила от 2002 г. Огромната част от автопарка на държавната администрация е със старите табели.
Нови номера ще получат автомобили на полицията, пожарната, линейките, градския транспорт, както и возилата на държавници и депутати. Обсъжда се увеличаване на срока за пререгистрация на автомобили, които няма да напускат страната. Това е предложение на депутати. Транспортната комисия на парламента ще го решава днес.
Преди дни кабинетът съкрати с 9 месеца срока, в който собствениците на коли със стари номера трябва да ги сменят с нови. Това важи за всички автомобили, регистрирани у нас преди 1975 г. Нова смяна на всички номера заради влизането на България в ЕС няма да има, увери Стратиев. Доскоро се говореше, че след 1 януари 2007 г. КАТ ще смени всички табели на колите, за да постави върху синята лента и звездите на ЕС.
По 2500 автомобила минават на ден през КАТ
Обмисля се и възможността специализираните групи на Пътна полиция да сменят на място номерата и на автомобилите на големите частни фирми, които също разполагат с обширни паркинги. Много от тях имат коли, купени преди 2002 г., които са със старите номера. Това обаче е още само идея. Сега правим анализи дали това би облекчило допълнително пунктовете на КАТ, така че хората да не висят с часове, обясни полк. Стратиев. По данни на Пътна полиция до края на март близо 800 000 возила трябва да сменят номерата си. Затова и пунктовете на КАТ вече работят с удължено работно време. То е съобразено с наплива в съответния регион. Всеки ден катаджиите издават средно по 2500 нови табели. В бройката се включват и колите, които получават регистрация за първи път. Всички автомобили, които не бъдат със сменени номера до 31 март, ще бъдат служебно спрени от движение. А ако такава кола бъде забелязана на пътя, шофьора й го чака глоба до 200 лв.
КАТ ще подменя на място номерата на държавните коли, които още се движат със стари регистрационни табели. Това съобщи вчера пред "Стандарт" шефът на Пътна полиция полк. Алекси Стратиев. Специални мобилни групи ще ходят по паркингите на държавните институции, за да сменят старите табели. Така ще се избегнат огромните опашки в КАТ.
До 31 март всички коли у нас трябва да са с регистрационни номера със синя лента, на която има българското знаме и пише BG. Те влязоха в сила от 2002 г. Огромната част от автопарка на държавната администрация е със старите табели.
Нови номера ще получат автомобили на полицията, пожарната, линейките, градския транспорт, както и возилата на държавници и депутати. Обсъжда се увеличаване на срока за пререгистрация на автомобили, които няма да напускат страната. Това е предложение на депутати. Транспортната комисия на парламента ще го решава днес.
Преди дни кабинетът съкрати с 9 месеца срока, в който собствениците на коли със стари номера трябва да ги сменят с нови. Това важи за всички автомобили, регистрирани у нас преди 1975 г. Нова смяна на всички номера заради влизането на България в ЕС няма да има, увери Стратиев. Доскоро се говореше, че след 1 януари 2007 г. КАТ ще смени всички табели на колите, за да постави върху синята лента и звездите на ЕС.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани