Трака двигателя - М52b25
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Трака двигателя - М52b25
Момци, я подайте по едно ухо, моля! М52b25 - http://www.youtube.com/watch?v=rj8wNuUxQps Трака си от студен още и не утихва дори след стотици километри. Откакто имам двигателя, от около 10 хил км, маслото е сменено 2 пъти, веднъж в момента на придобиване и след 5000 км., все 5W40. Разтрака се от около 2 месеца, на второто масло. Свещите са нови и притегнати, свалях ремъка на климатика, че имах съмнения в обтегача, но и без него пак така. Някой ако има идеи да сподели, моля!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Трака двигателя - М52b25
ваноса ти хлопа ми се струва и каква марка масло сложи да не е бмв 5в40 от тия дето са по 12-13 лева литъра бутилирано
Барай шишарката Минкеее ....
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Трака двигателя - М52b25
anzak написа:ваноса ти хлопа ми се струва и каква марка масло сложи да не е бмв 5в40 от тия дето са по 12-13 лева литъра бутилирано
Първото беше бутилирано, но го смених с изпитано варелно, с каквото съм карал и стария мотор 3 години. На Ваноса ринговете са сменени, като и старите си бяха в отлично състояние. Клапана на картерните газове също е нов. Знам че е трудно така на видео, а и в гаража се отразява и звука. Най-ясно се чува отдолу до калниците, а отгоре откъм изпускателните колектори. Слагам отверка на куката и звука не е отчетлив, затова съдя че не е от ваноса. Иначе тракането се влияе от оборотите. Утре ще ходя да го гледам в сервиз така или иначе... Да видим...
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Трака двигателя - М52b25
Тя кат дизел, бе, Румене
Сложи си 10W40, ще утихне.
На какъв пробег е моторът?


- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Трака двигателя - М52b25
Бог знае.. В най-добрия случай към 170 000 км. Вървежа засега не е засегнат по никакъв начин, нито се услилва тракането, но ме е срам малко...
баш дизел мяса
Не че е срамно, ама поне да вървеше и да пестеше като дизел...


- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Трака двигателя - М52b25
Аз на първа смяна сложих 0W40 и ми просълзи гарнитура на капака на клапаните (не знам, всъщност, дали е от това, но с 10W40 на всички коли досега, нямам и не съм имал проблеми с работата на двигателя, а не е като да ги жаля
шумове също не съм имал).
Има и вариант да поорежеш няколко гърнета и да сложиш някой скорпион, айсенман, суперспринт,ремус и тогава всякакви паразитни шумове спират да ти правят впечатление.
http://www.youtube.com/watch?v=fv66xnbUMoM
Или просто си увеличи музиката


Има и вариант да поорежеш няколко гърнета и да сложиш някой скорпион, айсенман, суперспринт,ремус и тогава всякакви паразитни шумове спират да ти правят впечатление.

Или просто си увеличи музиката


- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Трака двигателя - М52b25
За маслото и аз мисля да минавам на 10W40 при следващата смяна. Забравих да кажа, че в купето не се чува тракането при затворени прозорци. Ама като слизам да затварям/отварям гаража, много нерви. Вариантът е врата с дистанционно 

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Трака двигателя - М52b25
Като натиснеш съединителя променя ли се звука ?
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Трака двигателя - М52b25
На мен ми звучи като повдигач ама знае ли човек
Моята на студен старт звучи така но първите 2-3сек и след това пълни повдигачите и утихва.Поздрави

- plam81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 28.05.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
- Мечтае да кара: М5
Re: Трака двигателя - М52b25
Колега едно към едно е с моята.Ако знаеш само как ме мъчи и мен.
Питал съм на няколко места и ми казват , че е от маховика и че мога да си карам спокоино.
При натискане на съединителя, не всеки път спира да чатка.
Ще следя темата с интерес!!!
Питал съм на няколко места и ми казват , че е от маховика и че мога да си карам спокоино.
При натискане на съединителя, не всеки път спира да чатка.
Ще следя темата с интерес!!!
- mitev_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 20.06.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: F10 M Sport
- Мечтае да кара: M5
Re: Трака двигателя - М52b25
Колега аз съм с 10w40 и нямам никакви ядове , определно това е маслото. Иначе определено обмислям идеята на сапфирчо 

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Трака двигателя - М52b25
Засега клоним към повдигач, към който магистралката е позадръстена. Има логика, защото си имаше нагарче в моторетката, сега може да е тръгнало да се поокъртва на места. Мисля една промивка да направя при следващата смяна на маслото след 2 месеца и ще продължа с 5W40 с научна цел, на следващата или по-следващата смяна ще прехвърля на 10х40. Само ме е страх от промивката да не се отлюпи някое голямо парче, та тогава да стане белята...
Не е от маховика, педалът на съединителя не влияе по никакъв начин на шума, влияе се само от оборотите. Първите 2-3 минути след студен старт не трака, после си е постоянно тракането. Вероятно е да е повдигач на клапан на 5-ти или 6-ти цилиндър. Повече се чува отразения звук изпод колата отколкото до мотора, заради нормалните шумове. Маховикът, че е тръгнал - тръгнал е, но просто не е от него. Ще поддържам темата като има нещо ново
Не е от маховика, педалът на съединителя не влияе по никакъв начин на шума, влияе се само от оборотите. Първите 2-3 минути след студен старт не трака, после си е постоянно тракането. Вероятно е да е повдигач на клапан на 5-ти или 6-ти цилиндър. Повече се чува отразения звук изпод колата отколкото до мотора, заради нормалните шумове. Маховикът, че е тръгнал - тръгнал е, но просто не е от него. Ще поддържам темата като има нещо ново

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Трака двигателя - М52b25
Румба 170 000 км или мили 
от опит да ти кажа да я махнеш тая пикня 5х40 макар че вече може да е късно, при мен с 5х40 ми притракваха клапани ли са, повдигачи ли са деда знам само зимата като не беше палена колата ден два, и то само за 1 секунда при самото палене, после си работеше супер, а бая зор е видела с 5х40 особено лятото. но проблема беше само при паленето, а при теб виждам и при самата работа на мотора, а моторетката ми е вече кам 250 хилки, твоята ако беше на 170 (толко ми беше 520ката) просто щеше да забравиш че имаш мотор под капака
та махнах я тая пикня и сложих 10х40, летото не беше палена 1 месец и оп - запали като самолет без никакви шумове и т.н., и тая зима пак, никакви шумове при палене дори когато не съм я палил седмица, мотор мечта стана с това бмв масло 10х40 да го еба и дано такъв си остане:)
аз старата дето беше на доста по малко км я карах само с 10х40 и никакви проблеми, а тая се излъгах да сипя първо 5х40, щото като я докарах от германия беше карана за последно с 0х40.. ама там температурите зимата достигат до ... -100:)
та сипи си 10х40 това е маслото за м52 мотора и наще климатични условия, и си свиркаи, мани ги тия дето си карат моторите с пикня като 5х40 0х40, особено лятото... дори ако можеш си вземи 10х60 тва маслото за ///М моторите.. не съм го пробвал, но чувам добри отзиви за него

от опит да ти кажа да я махнеш тая пикня 5х40 макар че вече може да е късно, при мен с 5х40 ми притракваха клапани ли са, повдигачи ли са деда знам само зимата като не беше палена колата ден два, и то само за 1 секунда при самото палене, после си работеше супер, а бая зор е видела с 5х40 особено лятото. но проблема беше само при паленето, а при теб виждам и при самата работа на мотора, а моторетката ми е вече кам 250 хилки, твоята ако беше на 170 (толко ми беше 520ката) просто щеше да забравиш че имаш мотор под капака

та махнах я тая пикня и сложих 10х40, летото не беше палена 1 месец и оп - запали като самолет без никакви шумове и т.н., и тая зима пак, никакви шумове при палене дори когато не съм я палил седмица, мотор мечта стана с това бмв масло 10х40 да го еба и дано такъв си остане:)
аз старата дето беше на доста по малко км я карах само с 10х40 и никакви проблеми, а тая се излъгах да сипя първо 5х40, щото като я докарах от германия беше карана за последно с 0х40.. ама там температурите зимата достигат до ... -100:)
та сипи си 10х40 това е маслото за м52 мотора и наще климатични условия, и си свиркаи, мани ги тия дето си карат моторите с пикня като 5х40 0х40, особено лятото... дори ако можеш си вземи 10х60 тва маслото за ///М моторите.. не съм го пробвал, но чувам добри отзиви за него
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Трака двигателя - М52b25
Колега съгласен съм напълно с теб, в една предна тема точно това се опитвах да убедя колегите....И не ми е ясно защо много хора харесват 5W40.....Който иска да има добра работа на мотора само 10W60
Точно аз съм виждал 3 БМВ та се излекуваха с това масло..
Аз съм с 5W30 и всяка сутрин имам поне 2 секунди тракане...Което не ме дразни засега, отначало си мислех че е биела
Мотора ми е на 230 хиляди, ама мили 
Лично аз ако бях на колегата, бих замерил налягането на маслото първо, и отварям мотора като нищо

Аз съм с 5W30 и всяка сутрин имам поне 2 секунди тракане...Което не ме дразни засега, отначало си мислех че е биела


Лично аз ако бях на колегата, бих замерил налягането на маслото първо, и отварям мотора като нищо

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Трака двигателя - М52b25
Аааа... тука мотори не отваряме. Нещо ако се влошат нещата, минаваме на по-горно ниво - 2.8 л. под капака
Никакви ремонти
Мен мисълта ми е да не ме остави на пътя някъде или да ме предаде, преди аз него. А колкото до маслото, аз лично съвсем теоритично мисля следното: ако не се пълни повдигача 10х40 не виждам с какво ще ми помогне, ако има луфт в леглото, тогава вече да. Та затова ще направя още една смяна с 5х40. Не че има гаранция, но просто за идеята, не че имам нещо против 10х40.
Дали да рискувам с тия изплакващите разтвори, да не ми се откърти "шпакловката" от нагар по капака на клапаните ...
Или по стар български обичай да си долея 1/2 литър преди смяната и да я поразходя.
Таблото на колата донор показваше 96 000 мили и самата кола беше доста запазена, но това не е гаранция, а и едва ли е от значение. Лампата за маслото гасне веднага след запалване, маслото за 3000 км е мръднало 2-3 мм надолу, цветът здравословно потъмня от кристално до средно кафяво. Звукът е някак прекалено ясен за да е биелен лагер. Ще гледаме... въпросът е да се трупа базата данни


Дали да рискувам с тия изплакващите разтвори, да не ми се откърти "шпакловката" от нагар по капака на клапаните ...

Таблото на колата донор показваше 96 000 мили и самата кола беше доста запазена, но това не е гаранция, а и едва ли е от значение. Лампата за маслото гасне веднага след запалване, маслото за 3000 км е мръднало 2-3 мм надолу, цветът здравословно потъмня от кристално до средно кафяво. Звукът е някак прекалено ясен за да е биелен лагер. Ще гледаме... въпросът е да се трупа базата данни

58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани