Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
Здравейте колеги. Днес както си свалях колицата (е39, М52ТУБ20, 99г. по ВИН), на заден, по една струмна улица, нещо изгърмя, колата загасна и от въздушния
филтър излезе син дим. Запалих я отново, но прекъсваше. Когато се опита, да я форсирам прекъсва и играят оборотите. Като я оставя на място почти гасне но се нормализира сама и поддържа нормални обороти. Утре ще е на диагностика. След предварителен разговор с момчето стигнахме до извода, че може да е издухал дебитомера или да е скъсан маркуч или е спукала смукателните тръби. Погледнах дебитомера - жичките са си на място, не са прекъснати, не сам ги докосвал с нищо. Когато колата работи на място от време на време се чува някакво припукване откъм смукателите. Не ми е ясно какво е станало с колата. Светна ми и лампата за записване на грешки. Сега и сервото не ми работи. Педала на спирачките е камък. Дано не е нещо сериозно. Някой ако се е сблъсквал с подобно нещо нека сподели.
П.С. Колата е с монтирана газова, възможно ли е да е прехвърлила тогава на газ и да се е насъбрал в цилиндрите, защото аз я свалях назад колата без газ, само на обороти слизаше.
филтър излезе син дим. Запалих я отново, но прекъсваше. Когато се опита, да я форсирам прекъсва и играят оборотите. Като я оставя на място почти гасне но се нормализира сама и поддържа нормални обороти. Утре ще е на диагностика. След предварителен разговор с момчето стигнахме до извода, че може да е издухал дебитомера или да е скъсан маркуч или е спукала смукателните тръби. Погледнах дебитомера - жичките са си на място, не са прекъснати, не сам ги докосвал с нищо. Когато колата работи на място от време на време се чува някакво припукване откъм смукателите. Не ми е ясно какво е станало с колата. Светна ми и лампата за записване на грешки. Сега и сервото не ми работи. Педала на спирачките е камък. Дано не е нещо сериозно. Някой ако се е сблъсквал с подобно нещо нека сподели.
П.С. Колата е с монтирана газова, възможно ли е да е прехвърлила тогава на газ и да се е насъбрал в цилиндрите, защото аз я свалях назад колата без газ, само на обороти слизаше.
Не искам много, искам всичко!
- tonilom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 24.09.2010
- Местоположение: Лом,България
- Пол: Мъж
- Кара: 530d "99
- Мечтае да кара: X6
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър




- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
Колега, ясен ли ти е неговия проблем....Какви ги приказваш ?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
ilioooo написа:Колега,виж дали не се е сцепил маркуча м-у дебитомера и колекторите
Защо бързаш да пишеш глупости? Или просто трупаш мнения ?
Какво общо има този маркуч за който говориш със спирачките според теб ?
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
tonilom написа::bang: Газ![]()
![]()
от това иде всичко,ще сменяш колектори
Не пука от колекторите колега. От смукателите иде гадния звук...
От там излезе налягането от двигателя.

ilioooo написа:Колега,виж дали не се е сцепил маркуча м-у дебитомера и колекторите
Погледнах го - видимо е здрав.
Не искам много, искам всичко!
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
проверете клапана на картерните газове дали на е издухал , и дано да не си сцепил колектора при гърмежа.
- Alexander Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 17.02.2010
- Пол: Мъж
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
Колектора ти е спукан и затова нямаш спирачки.Смуче въздух,обеднява сместа и не създава вакум.
С газов инжекцион ли си или с обикновена?
Ако си с обикновена кихалките са пренатегнати и е възможно детонацията да е спукала колектора.
Спокойно,лепи се със полиретанов силикон.Но спасението е друга газова-газов инжекцион.
С газов инжекцион ли си или с обикновена?
Ако си с обикновена кихалките са пренатегнати и е възможно детонацията да е спукала колектора.
Спокойно,лепи се със полиретанов силикон.Но спасението е друга газова-газов инжекцион.
Маса народ напусна селското стопанство и влезе в родния ШОУБИЗНЕС
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
Смуче въздух, системата се е разхерметизирала, провери си всички маркучи и този на сервото, но най-вероятно си цепнал колектора някъде. Това, че жичката на дебитомера е здрава, не винаги значи, че не си му е*@л м@м@т@. Останала е газ в колекторите и се е получила детонацията.
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
Alexander Alexandrov написа:Колектора ти е спукан и затова нямаш спирачки.Смуче въздух,обеднява сместа и не създава вакум.
С газов инжекцион ли си или с обикновена?
Ако си с обикновена кихалките са пренатегнати и е възможно детонацията да е спукала колектора.
Спокойно,лепи се със полиретанов силикон.Но спасението е друга газова-газов инжекцион.
Колега, не знам каава е газовата инсталация. Един е захранващия маркуч към двигателя. Той се разпределя от 6 електрически клапана и с 6 маркуча заминава към смукателния колектор. Той е пробит на 6 места и има завити некви дюзи или не знам там какво е. Има си комп, изпарител не виждам. В галерията ми има снимка на двигателя. Аз по принцип тая кола не я карам на газ, но белята вече е станала. Проблем ли ще е, според вас, да се кара така колата около 20 км?
Утре ще мина диагностика. Ще видя ако е спукан дали ще може да се залепи, ако не - втора ръка ще се търси.
Не искам много, искам всичко!
- tonilom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 24.09.2010
- Местоположение: Лом,България
- Пол: Мъж
- Кара: 530d "99
- Мечтае да кара: X6
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
tonilom написа:Газ от това иде всичко,ще сменяш колектори
Не пука от колекторите колега. От смукателите иде гадния звук...
От там излезе налягането от двигателя.
Точно за смукателните колектори казвам,от деонациятя на газта са спукани,предполагам,и от тях смуче въздух
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
Днес свалих смукателите за да видя пораженията. Резултата не е спукан колектор, а направо парче няма от него. Визуално 8х10 см. липсва. Не знам как се броят цилиндрите, но при мен откъм маховика е белята, точно в края. Сега ще трябва нови смукатели да се търсят...
Не искам много, искам всичко!
- Alexander Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 17.02.2010
- Пол: Мъж
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
Пробвай да го залепиш.
Маса народ напусна селското стопанство и влезе в родния ШОУБИЗНЕС
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
Колеги, успешно залепихме колекторите с парче текстолит и двикомпонентно лепило "Sun-Fix". Монтирах колекторите на колата и след пробата всичко си е наред. Утре съм на диагностика за да проверя дали е заминал дебитомера. Сега като работи двигателя и му махна буксата се променя работата, но за момент и се нормализаира. Утре ще се устаноеи дали е здрав.
Не искам много, искам всичко!
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
Май не е лошо после да и направиш една диагностика и на газовият инжекцион,защото не е нормално да ти направи такава беля без причина.Също така, това с лепенето не е много добър врянт за постоянен, аз лично бих си потърсил друг колектор(лично мнение) 

- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Силен гръм и син пушек от въздушния филтър
fox1981 написа:Май не е лошо после да и направиш една диагностика и на газовият инжекцион,защото не е нормално да ти направи такава беля без причина.Също така, това с лепенето не е много добър врянт за постоянен, аз лично бих си потърсил друг колектор(лично мнение)
Съгласен съм за диагностика и на газовата, но трябва да намеря в Пазарджик кой се занимава все още с Ловато, че май са стари тея системи...

За смяната също съм съгласен, но все пак втора ръка е към 300 лева, нов - 900. Абе ще се сменя, но да видим кога...

Не искам много, искам всичко!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани