Захранване редуктора на газовия инжекцион???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Захранване редуктора на газовия инжекцион???

Мнение от dokie » 11 Яну 2011, 2:26

Става въпрос за М50В20 с монтиран ГИ, но с прерязани маркучи и сложени тройници.... които текат....
Искам да си преправя системата и да захраня редуктора (изпарителя) от подгряването на дроселовата клапа... взимам преди нея и връщам на нея.... реално един "майстор" ми счупи преди 2г. термостатчето за дросела и сега е още по-лесно...
Въпросът: ще бъде ли достатъчен дебита на топла вода, за да загрее редуктора ... или ще карам по 10-15км.. на бензин... докато достигне въпросния редуктор необходимата температура...
Въпросът ми е породен от друг майстор - газаджия, който днес ми обясни че нямало да се грее достатъчно така....
Зная, че за 1.6 става... но за 2.0 дали?
Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Захранване редуктора на газовия инжекцион???

Мнение от NikiNikolov » 11 Яну 2011, 9:39

Батка слагай, не го мисли. топлото от главата сложи на долния вход на изпарителя, горното да ходи към дросела. Същата процедура ще направя скоро, че Гюнтер се е съблякъл :mhihi:. Поздрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Захранване редуктора на газовия инжекцион???

Мнение от BABHOMED » 14 Яну 2011, 2:37

При мен взима топло от маркуча който храни парното (точно до помпата на ел. клапаните)...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook