Проблем с загряването 320d?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с загряването 320d?
Здравейте колеги , проблема ми е следния : колата супер бавно загрява и като загрей стига до 60 градуса и толкоз,реших че малкия термостат ми е засмяна,но като запалих колата и установих ще преди и след топлообменника(номер-1) тръбите(номер 2 и 3) са студени т.е. изгорелите газове неминават от там и съответно незатоплят антифриза,т.е. дори термостата да работи или не той няма да окаже влияние,и предполагам че клапана ми на АГР-а неотваря и затова незатопля антифриза,как мислите дали проблема е от това?!


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с загряването 320d?
Не ти е това проблема. Смени и другия термостат.
Si non confectus, non reficiat.
- карел
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D E46
Re: Проблем с загряването 320d?
f3lleR написа:Здравейте колеги , проблема ми е следния : колата супер бавно загрява и като загрей стига до 60 градуса и толкоз,реших че малкия термостат ми е засмяна,но като запалих колата и установих ще преди и след топлообменника(номер-1) тръбите(номер 2 и 3) са студени т.е. изгорелите газове неминават от там и съответно незатоплят антифриза,т.е. дори термостата да работи или не той няма да окаже влияние,и предполагам че клапана ми на АГР-а неотваря и затова незатопля антифриза,как мислите дали проблема е от това?!
Колега провери да не е "затапен" АГР-а. Когато АГР-клапана е изправен /отворен/ тръбите номер 2 и 3 са много горещи. Няма пипане с ръка. Те нагряват антифриза и двигателя загрява до номиналната си температура. Свали скоба № 8 и ще видиш от къде идва проблема. Пиши после какво става.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с загряването 320d?
карел написа:Колега провери да не е "затапен" АГР-а. Когато АГР-клапана е изправен /отворен/ тръбите номер 2 и 3 са много горещи. Няма пипане с ръка. Те нагряват антифриза и двигателя загрява до номиналната си температура. Свали скоба № 8 и ще видиш от къде идва проблема. Пиши после какво става.
Имай предвид, че там циркулира и охладителна течност, а тя се загрява много и загрява и тоя охладител... та от това ти е горещ този елемент.
Si non confectus, non reficiat.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем с загряването 320d?
f3lleR написа:Здравейте колеги , проблема ми е следния : колата супер бавно загрява и като загрей стига до 60 градуса и толкоз,реших че малкия термостат ми е засмяна,но като запалих колата и установих ще преди и след топлообменника(номер-1) тръбите(номер 2 и 3) са студени т.е. изгорелите газове неминават от там и съответно незатоплят антифриза,т.е. дори термостата да работи или не той няма да окаже влияние,и предполагам че клапана ми на АГР-а неотваря и затова незатопля антифриза,как мислите дали проблема е от това?!
Колега няма смисъл да пускаме едни и същи теми по няколко пъти!Порови се в търсачката и ще намериш доста писано по тоя проблем.Ето тука може да хварлиш едно око и там да си напишеш въпроса

viewtopic.php?f=34&t=230396


- карел
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D E46
Re: Проблем с загряването 320d?
Zagy написа:карел написа:Колега провери да не е "затапен" АГР-а. Когато АГР-клапана е изправен /отворен/ тръбите номер 2 и 3 са много горещи. Няма пипане с ръка. Те нагряват антифриза и двигателя загрява до номиналната си температура. Свали скоба № 8 и ще видиш от къде идва проблема. Пиши после какво става.
Имай предвид, че там циркулира и охладителна течност, а тя се загрява много и загрява и тоя охладител... та от това ти е горещ този елемент.
В тръбите номер 2 и 3 не циркулира антифриз. Там минават само изгорелите газове. Анрифриза циркулира в № 1 - охладителя на отработените газове.
Re: Проблем с загряването 320d?
карел написа:f3lleR написа:Здравейте колеги , проблема ми е следния : колата супер бавно загрява и като загрей стига до 60 градуса и толкоз,реших че малкия термостат ми е засмяна,но като запалих колата и установих ще преди и след топлообменника(номер-1) тръбите(номер 2 и 3) са студени т.е. изгорелите газове неминават от там и съответно незатоплят антифриза,т.е. дори термостата да работи или не той няма да окаже влияние,и предполагам че клапана ми на АГР-а неотваря и затова незатопля антифриза,как мислите дали проблема е от това?!
Колега провери да не е "затапен" АГР-а. Когато АГР-клапана е изправен /отворен/ тръбите номер 2 и 3 са много горещи. Няма пипане с ръка. Те нагряват антифриза и двигателя загрява до номиналната си температура. Свали скоба № 8 и ще видиш от къде идва проблема. Пиши после какво става.
Добре утре ще го отворя и ще пиша

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с загряването 320d?
Сори - не съм се изразил ясно. Прав си. Но там всичко малко или много се загрява от номер 1.
По темата - колегата да смени и другия термостат.
По темата - колегата да смени и другия термостат.
Si non confectus, non reficiat.
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с загряването 320d?
Колега свали малкия термостат и духни през него ако премине въздух хвърляй го както беше казал един колега Димитров мисля че.Според мен щом незагрява повече от 6о градуса си за смяна на голям термостат.А ЕГР-клапана го поразлоби вкарай една шлаовна и смучи много яко и виж дали отваря и затваря може да се е запечатил със сажди както обикновенно става, а в рядки случаи се къса менбраната, от което вече нито водата ще се загрява бързо в топлообменика нито ще ти работи малкия термостат.Търси причините в големия термостат и в ЕГР клапана.
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Проблем с загряването 320d?
Zagy написа:Не ти е това проблема. Смени и другия термостат.

Re: Проблем с загряването 320d?
колега смени големия термостат малкия и да е развален колата пак трябва да си загрява само че по бавно
BMW 320 D
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с загряването 320d?

При работещ голям, но неработещ малък - яко ръчки иначе няма да видиш 12 часа!
А ако караш извънградско...забрави

Re: Проблем с загряването 320d?
моя малкия беше развален даже някой преди мен и частите му беше извадил в термостата нямаше нищо беше кух вътре но си вдигаше стрелкат на 12 часа
BMW 320 D
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с загряването 320d?
защото ми загряваше по бавно зимата но стрелката си вдигаше на 12 часа
BMW 320 D
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани