Е46 320d 136к.с. - проблем с паленето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Е46 320d 136к.с. - проблем с паленето
Явно и моят ред дойде за проблем с паленето
Накратко: колата не иска да запали при въртене от стартера. Не е от прословутият електронен блок на ГНП-то, защото на дърпане пали (знам че не е препоръчително, ама човек в нужда е готов на всичко
).
Понякога има наченки да запали (прихълцва няколко пъти и от ауспуха излиза дим, но до там). Смених подкачващата помпа в резервоара с нова - няма подобрение. На контакт горивният филтър си се пълни нормално с нафта.
Температурите не са падали под 0 градуса, за да кажа че е от свещите - пък и при първо подаване на контакт лампата си свети около 3-4 секунди, т. е. според мен релето си подава ток на свещите нормално.
На два пъти ми запали все едно на 3 цилиндъра и след 2-3 секунди изгасна сама. Когато я запалих на дърпане я покарах 100 км - нямаше проблем с гасенето и последвалото палене. След една нощ в гаража - отново не иска.
Вече си мисля че смуче въздух от някъде - прегледал съм дюзите и маркучетата за обратна нафта - ок са. Самата ГНП има ли някакви места от където е възможно да дърпа въздух (о-пръстени, семеринги...) ?
Направи ми впечатление и друго - на контакт се чува че в лявата половина на резервоара бълбука въздух от маркуча за обратната нафта - не мисля че е нормално ?
Ако някой е имал подобни проблеми, моля да сподели.


Понякога има наченки да запали (прихълцва няколко пъти и от ауспуха излиза дим, но до там). Смених подкачващата помпа в резервоара с нова - няма подобрение. На контакт горивният филтър си се пълни нормално с нафта.
Температурите не са падали под 0 градуса, за да кажа че е от свещите - пък и при първо подаване на контакт лампата си свети около 3-4 секунди, т. е. според мен релето си подава ток на свещите нормално.
На два пъти ми запали все едно на 3 цилиндъра и след 2-3 секунди изгасна сама. Когато я запалих на дърпане я покарах 100 км - нямаше проблем с гасенето и последвалото палене. След една нощ в гаража - отново не иска.
Вече си мисля че смуче въздух от някъде - прегледал съм дюзите и маркучетата за обратна нафта - ок са. Самата ГНП има ли някакви места от където е възможно да дърпа въздух (о-пръстени, семеринги...) ?
Направи ми впечатление и друго - на контакт се чува че в лявата половина на резервоара бълбука въздух от маркуча за обратната нафта - не мисля че е нормално ?
Ако някой е имал подобни проблеми, моля да сподели.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е46 320d 136к.с. - проблем с паленето
Как ти е акумулатора? Дотук по обясненията ти ми се струва, че е пътник.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Е46 320d 136к.с. - проблем с паленето
Zagy написа:Как ти е акумулатора? Дотук по обясненията ти ми се струва, че е пътник.
Преди 2 години го взех чисто нов 100AH, сега след толкова въртене взе да се задъхва и когато задържа по дълго на стартер ми светва лампата за ABS-а. Но мисля, че ако беше от акумулатора нямаше да припалва за 2-3 секунди и да гасне сама.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Е46 320d 136к.с. - проблем с паленето
По скоро смуче въздух от някаде ама иди го разбери от къде,голям кошмар е,от опит знам.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Е46 320d 136к.с. - проблем с паленето
От помпата си смуче въздух.......
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Е46 320d 136к.с. - проблем с паленето
На 90% съм сигорен че смуче въздух от някъде защото и при мен беше така!Само че моята не палеше като я оставя за повече от 2-3дена,като по часовник!И се оказа един маркуч за нафтата която се беше сплескала ама щом казваш,че на твоите нищо им няма и ако си близо до Пловдив ходи при Милен.Той е доктора на твоят проблем! 
П.С. Извинявай колега че ти направих реклам
а

П.С. Извинявай колега че ти направих реклам



Re: Е46 320d 136к.с. - проблем с паленето
shark1986 написа:На 90% съм сигорен че смуче въздух от някъде защото и при мен беше така!Само че моята не палеше като я оставя за повече от 2-3дена,като по часовник!И се оказа един маркуч за нафтата която се беше сплескала ама щом казваш,че на твоите нищо им няма и ако си близо до Пловдив ходи при Милен.Той е доктора на твоят проблем!
П.С. Извинявай колега че ти направих реклама
За съжаление съм на близо 250км от Пловдив

- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Е46 320d 136к.с. - проблем с паленето
Gedo написа:shark1986 написа:На 90% съм сигорен че смуче въздух от някъде защото и при мен беше така!Само че моята не палеше като я оставя за повече от 2-3дена,като по часовник!И се оказа един маркуч за нафтата която се беше сплескала ама щом казваш,че на твоите нищо им няма и ако си близо до Пловдив ходи при Милен.Той е доктора на твоят проблем!
П.С. Извинявай колега че ти направих реклама
За съжаление съм на близо 250км от Пловдивиначе най-вероятно щях да отида при колегата. Колата я вдигнахме на подемник и огледах внимателно горивопроводите и отдолу - видимо няма нищо смачкано или течащо/пробито. Някой да знае къде в Бургас биха се справили с проблема ?
Виж колега то и при мене нямаше видимо спукан или сплескан маркуч,нито течеше от някъде нафта!Чак като махнахме всичко капака от горе на двигателя и там кудето влиза маркуча и тогава забелязахме!Така че на око от вън едва ли ще откриете болното място!


Re: Е46 320d 136к.с. - проблем с паленето
Здравей те колеги
Имам проблем с паленето на моето BMW E 46 320D 136k е
проблемът се получи докато карах колата изгасна
днес я закачихме на диагностика и ми да де грешка имобилайзер възможно ли е да е от него или да е някакъв друг проблема
Имам проблем с паленето на моето BMW E 46 320D 136k е
проблемът се получи докато карах колата изгасна
днес я закачихме на диагностика и ми да де грешка имобилайзер възможно ли е да е от него или да е някакъв друг проблема
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани