2оен -> 3оен клониране, как става
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
2оен -> 3оен клониране, как става
в смисъл аз си го представям: купувам 2 стопа и по тях режа ламарината и после от вътрешната страна сменя ли се нещо. понеже сутринта се ударих и не ми се купува 2оен стоп
ето лед и сликове до кво водят
ето лед и сликове до кво водят

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Не и слагай троен бе....селска работа.Двойния е в ПЪТИ по як според мене 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
krika написа:Не и слагай троен бе....селска работа.Двойния е в ПЪТИ по як според мене
е що па да не и слагам като по талон е 89та и така ше си дигна цената бе, кажи ако знаеш как става

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
......тя по талон може и 93та да бъде ма тва само ще и свали цената 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
- stevie_v_dj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е46 M54,B22 '05 Тouring
- Детайли за колата: Е46 M54,B22
///M
Абе бате квото й да й сложиш няма да стане както си го представяш така 4е направи си я оригинално и тва е ще се премириш те тез дето разбират от БМВ-та кво мислиш 4е ня се светнат ли ти и броните тря смениш и спойлера отпред абе тя става мармалад работата И ще налееш пари и нямат избиване после Слагай оригиналния стоп и пак на леда
BMW - Един живот не стига
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
глейте са, тия дето разбират никога няма да ми дадът толкова колкото й искам(и аз не бих ги дал), ама и не съм тръгнал да я продавам ше ми кажете ли как става номера или 


- Малкия
- М40 Forever
-
- Мнения: 2550
- Регистриран на: 4.11.2003
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M
Според мен по добре си вземи оригиналните 2ини стопчета и не се вкарваи в чудо
За да сложиш 3оен ти трябва цялата основа и доста работа при добар тенекиджия 


- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
ми има 2 вариянта
единият е като на гоги дет арабина е резал с флексата
другия е да се напраи така че да не се разбере-като на вале диффф,
режат се панелите,престилка друга и тая пластмасата по номера се слага,широки брони,от пред друга престилка,халогени и пак широки брони ей и да не забравиш пластмасата по престилката има ги в няколко модела
АБЕ АЗ СЕ ЧУДА КАДЕ МИ Е ПОСТА А ТО ИМА НЯКОЛКО ТЕМИ
единият е като на гоги дет арабина е резал с флексата
другия е да се напраи така че да не се разбере-като на вале диффф,
режат се панелите,престилка друга и тая пластмасата по номера се слага,широки брони,от пред друга престилка,халогени и пак широки брони ей и да не забравиш пластмасата по престилката има ги в няколко модела
АБЕ АЗ СЕ ЧУДА КАДЕ МИ Е ПОСТА А ТО ИМА НЯКОЛКО ТЕМИ

- cowboetz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: Toyota Avensis T27 D-4D
Не е лесно преправянето. Ще започна отпред назад
Фаровете – на 3ния са с лупи. Но при смяната трябва да се сменят и буксите, и те са различни.
Предната броня – на 3ния е пластмасова. Пасва перфектно което не може да се каже за задната, но ще стигна и до там.
Престилката – на 2ния има място за въже а при 3ния това място е на бронята под капачка. Мястото за халогени също е различно, както и самите те.
Лайсните отстрани на вратите – на 2ния има метални елементи а при 3ния са изцяло пластмасови.
Лайсните отгоре на вратите – на 3ния са черни
Лайсните отвътре – на 2ния има на корите при стъклата, на 3ния не.
Лайсните които уплътняват стъклото – на 3ния са черни а на 2ния обикновено са ръждясали.
Задната броня – доста по-различна е! Оказа се че калника на 3ния е с около 5 см по дълъг от този на 2ния. Следователно се налага бронята да се среже и да се настави. Ако има някой да го прави с мерак може да стане перфектно (виж ми галерията).
Престилката под задната броня – според мен тя придава най-голяма разлика. При 3ния има доста по голяма престилка, която пада под задната броня. Понеже калника както казах е по къс и тя трябва да се среже и настави. При мен бронята и престилката са едно цяло.
Стоповете – там разликите са ясни. На 2ния са по-тесни и за да се сложат от 3ние трябва да се среже ламарината около 1 см. Пластмасите на които са крушките също са различни. На 3ния има една черна пластмаса зад номера, която мисля че също ще има нужда от известно напасване.
Дано да съм бил изчерпателен.
Фаровете – на 3ния са с лупи. Но при смяната трябва да се сменят и буксите, и те са различни.
Предната броня – на 3ния е пластмасова. Пасва перфектно което не може да се каже за задната, но ще стигна и до там.
Престилката – на 2ния има място за въже а при 3ния това място е на бронята под капачка. Мястото за халогени също е различно, както и самите те.
Лайсните отстрани на вратите – на 2ния има метални елементи а при 3ния са изцяло пластмасови.
Лайсните отгоре на вратите – на 3ния са черни
Лайсните отвътре – на 2ния има на корите при стъклата, на 3ния не.
Лайсните които уплътняват стъклото – на 3ния са черни а на 2ния обикновено са ръждясали.
Задната броня – доста по-различна е! Оказа се че калника на 3ния е с около 5 см по дълъг от този на 2ния. Следователно се налага бронята да се среже и да се настави. Ако има някой да го прави с мерак може да стане перфектно (виж ми галерията).
Престилката под задната броня – според мен тя придава най-голяма разлика. При 3ния има доста по голяма престилка, която пада под задната броня. Понеже калника както казах е по къс и тя трябва да се среже и настави. При мен бронята и престилката са едно цяло.
Стоповете – там разликите са ясни. На 2ния са по-тесни и за да се сложат от 3ние трябва да се среже ламарината около 1 см. Пластмасите на които са крушките също са различни. На 3ния има една черна пластмаса зад номера, която мисля че също ще има нужда от известно напасване.
Дано да съм бил изчерпателен.

- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Само стопа да смениш може да станепо няколко начина 1. Като режеш ламарината докато влезе троиният стоп. Но според мен ще иде много кит и има голяма вероятност да стане грозно.
2. одрежицялата задна маска и я присади на двоиният стоп.
2. одрежицялата задна маска и я присади на двоиният стоп.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
cowboetz написа:Не е лесно преправянето. Ще започна отпред назад
Фаровете – на 3ния са с лупи. Но при смяната трябва да се сменят и буксите, и те са различни.
Предната броня – на 3ния е пластмасова. Пасва перфектно което не може да се каже за задната, но ще стигна и до там.
Престилката – на 2ния има място за въже а при 3ния това място е на бронята под капачка. Мястото за халогени също е различно, както и самите те.
Лайсните отстрани на вратите – на 2ния има метални елементи а при 3ния са изцяло пластмасови.
Лайсните отгоре на вратите – на 3ния са черни
Лайсните отвътре – на 2ния има на корите при стъклата, на 3ния не.
Лайсните които уплътняват стъклото – на 3ния са черни а на 2ния обикновено са ръждясали.
Задната броня – доста по-различна е! Оказа се че калника на 3ния е с около 5 см по дълъг от този на 2ния. Следователно се налага бронята да се среже и да се настави. Ако има някой да го прави с мерак може да стане перфектно (виж ми галерията).
Престилката под задната броня – според мен тя придава най-голяма разлика. При 3ния има доста по голяма престилка, която пада под задната броня. Понеже калника както казах е по къс и тя трябва да се среже и настави. При мен бронята и престилката са едно цяло.
Стоповете – там разликите са ясни. На 2ния са по-тесни и за да се сложат от 3ние трябва да се среже ламарината около 1 см. Пластмасите на които са крушките също са различни. На 3ния има една черна пластмаса зад номера, която мисля че също ще има нужда от известно напасване.
Дано да съм бил изчерпателен.
колегата го е казал повече от добре

Ати
ПС - но после, ако си остави майстора ръцете да не ревеш от вода в багажника, че тогава каквото и да правиш тоя проблем няма да можеш да го оправиш, освн да я обявиш за набор 90 и да я продадеш

Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
[quote]Лайсните отгоре на вратите – на 3ния са черни [quote]
не на всички е така има 3ен с хромирани такива
не на всички е така има 3ен с хромирани такива

- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
ati написа:ПС - но после, ако си остави майстора ръцете да не ревеш от вода в багажника, че тогава каквото и да правиш тоя проблем няма да можеш да го оправиш, освн да я обявиш за набор 90 и да я продадеш![]()
Ати
то и са си тече, а за задната броня мисля да слагам некви тунинг както и на предната, а пък лайсните се боядисват

- cowboetz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: Toyota Avensis T27 D-4D
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]