от газов към метанов инжекцион

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

от газов към метанов инжекцион

Мнение от gi4o » 03 Яну 2011, 21:15

здравейте! някой правил ли е тази процедура? интересува ме кои от системите са съвместими и кои трябва да се подменят! по-конкретно може ли да се ползва компютъра на газовата, рейката с клапанчетата и електрическата част, а да се сменят само бутилките и редукторът...и евентуално ако се налага да се сложи коректор на аванса...разбира се, ако имате някаква идея като финанси колко ще излезе операцията приблизително, естествено/, информацията няма да е излишна. благодаря предварително!

П. П. моля мнения от рода, че е срамота да се кара БМВ на всякакви газове да не постъпват...ако имах повече възможности нямаше да карам 20/и нагоре/ годишно е34, а примерно е60...и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 03 Яну 2011, 21:34

Че кво пречи да си караш Е60 на газ ? :)

По въпроса , компа и дюзите мисля че могат да останат , зависи от ГИ-то де,ако има опция да работи на метам..
Бутилка нова , редуктор трябва, нови тръбни пътища...пълненето е птрпед при капака , задължително аванс процесор за да тръгне, бутилката е голяма събира малко и бмвто го смуква за норматив.

с 8кг бутилка ще караш 100 120км градско , а 8кг е яка бутилка .
При изградена пропан бутан инжекционна система не си струва инвестицията да монтираш метанова такава според мен. Разликата е минимална и докато вървенето не се променя с бензина толкова осезаемо при метана ще си разочарован.
По доброто решение е читав пропан бутан Ги + аванс и една бутилка 40 литра да си караш като пич навсякъде.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 7.01.2011
Пол: Мъж

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от As0t0 » 08 Яну 2011, 3:30

Колега,личен съвет (нищо против решението ти)
няма смисъл да си слагаш метан:
1.От разправията ще ти гръмне главата
2.Възможни са усложнения в последствие,няма да ги изброявам,но че ти излезе солено
3.Парите,които ще вложиш за метана,ще ти склопят колата,ще ти бръкнат до края на джоба и ще търсиш амортисьори от 7-ца


П.С
Какво те кара да вземеш това решение?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от gi4o » 09 Яну 2011, 0:06

причината може да бъде само една...очертава ми се почти ежеднешно пътуване по около 100км, газта доста се вдигна /а доходите противоположно/...а не ми се сменя баварата с някоя ... друга. всъщност не съм рещил твърдо...но и явно тря да направя някакъв компромис...благодаря на всички, които се отзовават със съвет!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 7.01.2011
Пол: Мъж

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от As0t0 » 09 Яну 2011, 2:54

да позная ли,че не ти се сменява баварията,защото ти е на сърце... ?


караи я повече в ниските...
ааа.... сега се сетих:
сменявал ли си филтрите на газта ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от Bavariqtamniska » 09 Яну 2011, 15:29

Никакъв шанс някой слънчев ден да си сложа метанова уредба където и да е.Карам си на газ с инжекциончето и всичко си е тип топ.Друго мнение не мога да дам защото мога да пиша около 3 часа за това защо метана е пални лай.а.
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от gi4o » 10 Яну 2011, 23:55

As0t0 написа:да позная ли,че не ти се сменява баварията,защото ти е на сърце... ?


караи я повече в ниските...
ааа.... сега се сетих:
сменявал ли си филтрите на газта ?

че има ли някой в този форум, който да ползва колата си само за предвижване, а да не изпитва удоволствие дори само като седне зад емблемата
...аз така или иначе не обичам колата ми да е постоянно в оборот и умишлено я държа в ниските...през повечето време :mhihi: ..ма 190 бесни катъра са си....бесни и гладни
...кво имаш предвид с филтрите, сменям ги, разбира се

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от Механджията » 15 Яну 2011, 0:56

метана си струва най-много в момента, ако се кара много.... моята кола при сегашните цени спестява 500лв на всеки 10 000км, вървейки на метан, спрямо разхода, ако беше на газ.... за бензина не ми се мисли.... а тия 10 000км ги минавам за 5-6 месеца

колега - в Бг съм на мнение, че няма кой да ти направи колата качествено на метан... и в тая връзка - имаш ли си ГИ, карай и това е, метанова инжекция за шестак е поне 1700лв и много зависи от бутилките ква е цената.. колата ми външно не личи, че има 3 огромни бутилки в багажника, 350км извънградско си ги знам, че и повече.... италианците са барнали всичко кадърно.

мерцедеса ми е с италианско ланди ренцо за 2200 евро, слагано там преди около 5 години... не е инжекционна система и пак дава по-нисък разход като пари от на жена ми микрата, която е 1.0 16в и е на пропан... а е тройна мощност и двойни килограми.
загуба на мощност има, но основно откъм ускорение, на магистрала мога да поддържам без проблеми 160-170, вдигал съм и 200 - просто колата ми не е състезателна, и на бензин да е - няма да е кой знае кво повече

съвет от мен ( имал съм е36 320 пак на метан преди това ) - карай си ГИ-то - с мноооого каране ще избиеш метана - струва си само ако си купиш готова кола с метан.

успех!
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 7.01.2011
Пол: Мъж

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от As0t0 » 26 Яну 2011, 17:27

gi4o написа:
As0t0 написа:да позная ли,че не ти се сменява баварията,защото ти е на сърце... ?


караи я повече в ниските...
ааа.... сега се сетих:
сменявал ли си филтрите на газта ?

че има ли някой в този форум, който да ползва колата си само за предвижване, а да не изпитва удоволствие дори само като седне зад емблемата
...аз така или иначе не обичам колата ми да е постоянно в оборот и умишлено я държа в ниските...през повечето време :mhihi: ..ма 190 бесни катъра са си....бесни и гладни
...кво имаш предвид с филтрите, сменям ги, разбира се




имам в предвид филтрите на газовата,те са доста малки но на някои коли оказват влияние...нз какъв съвет да ти дам...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от gi4o » 26 Яну 2011, 20:58

As0t0 написа:
gi4o написа:
As0t0 написа:да позная ли,че не ти се сменява баварията,защото ти е на сърце... ?


караи я повече в ниските...
ааа.... сега се сетих:
сменявал ли си филтрите на газта ?

че има ли някой в този форум, който да ползва колата си само за предвижване, а да не изпитва удоволствие дори само като седне зад емблемата
...аз така или иначе не обичам колата ми да е постоянно в оборот и умишлено я държа в ниските...през повечето време :mhihi: ..ма 190 бесни катъра са си....бесни и гладни
...кво имаш предвид с филтрите, сменям ги, разбира се




имам в предвид филтрите на газовата,те са доста малки но на някои коли оказват влияние...нз какъв съвет да ти дам...

сменям ги и обикновено подобрява вървежа...ма не спада разходът наполовина ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от NikiNikolov » 28 Яну 2011, 10:05

И колко е разхода ? просто за сверка, моя е 11/100 извънградско, и всичко пълно с багаж и под 2 000 оборота не пада

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 28 Яну 2011, 11:21

NikiNikolov написа:И колко е разхода ? просто за сверка, моя е 11/100 извънградско, и всичко пълно с багаж и под 2 000 оборота не пада


Ники , толкова е , 10.6 заковаваше мойта с ламбда контрола , 11 като си я карам по-така.Иначе д о13 качваше на стъпка до долу .
Градско под 15 16 не съм я виждал.

2.8цата извън държи 12 градско 16-18 , с газовото инжекцион , дано с дългия диф да падне малко вън.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от gi4o » 28 Яну 2011, 20:34

NikiNikolov написа:И колко е разхода ? просто за сверка, моя е 11/100 извънградско, и всичко пълно с багаж и под 2 000 оборота не пада

10 извънграда и около 15градско...ма тва е при спокойно каране 100-120...градско колата се кара основно до 2000 оборота...когато я позажежа става над 20...колко точно не знам, че не съм я карал толкова продължително до червеното, та да засека разхода

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от BABHOMED » 02 Фев 2011, 0:57

Нз за газ и метан но взех да се интересувам последно време за водордни клетки ...Даже един мой френд си лепна такава Volvo XC90 дизел за сега още не е засякано колко гори (преди 3 дена е сложена в софия ) ...Доста се замислям..Това което ми прави впечатление е че почва да отделя подщи веднага браунов газ..Не е нужно да се чака да загрее мотора .А моето каране масово е до 2-5клм градско тъъъкмо загрее и бам стигнал съм ...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: от газов към метанов инжекцион

Мнение от Zubcho » 02 Фев 2011, 11:25

С водородната клетка проблема е корозията. Не се знае нищо за нея в дългосрочен план. Според мен трябва да си минат едни 10г. активно ползване и да се види какво става в мотора. Щото ако всичко ръждяса вътре за 1г. ко правим? Както и генерацията трябва да се направи от инокс. Доста скъпичко удоволствие.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook