Разлика между двоен и троен стоп

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.11.2005

Разлика между двоен и троен стоп

Мнение от Cuba.Libre » 07 Яну 2006, 3:19

Здравейте :D ! Аз съм нов в този форум и доста неща не са ми ясни, но ще се радвам да отговорите на въпросът ми :P съжалявам, че вгорчавам живота ви с подобни глупави въпроси от моя страна, но... :help: предварително Благодаря! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 07 Яну 2006, 3:47

Хоризонталните разделителните линий на стопа..
При 2ния е една голяма по средата (и разделя самия стоп на 2->2ен стоп),а при троиния->на 3 ;) И аз не знаех това доста време и се чудех какво означава точно..
Другото,по което можеш да познаеш са светлините за заден ход-при 2ния бялото отделение за светлина (сътветно на всеки стоп)е по-голямо и изправено вертикално,на 3ния е по-малко и седи хоризонтално ;)

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 07 Яну 2006, 10:51

Т.нар. "троен стоп" всъшност се явява фейслифта на Е30 и излиза на бял свят ако не се лъжа през 1988-ма година. Промените на пръв поглед са само козметични - различна големина на стоповете, различни предни фарове, халогени и мигачи. Броните и престилките също са различни. Промяна има и в двигателите, с които Е30-ките слизат от конвейра. Новите попълнения са М40 (316i, 318i), М42 (318iS), S14 (320iS).
Разлики в интериора почти няма. Дребни промени в таблото и напълно обновен начин за задвижване на ел. стъклата.

Това е за което се сещам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.11.2005

Мнение от Cuba.Libre » 07 Яну 2006, 14:04

Благодаря ви много за отговорите :D та да видим дали съм разбрал правилно - е30-ките преди `88 са двоен стоп, а тези след `88 - троен (включ. и is, нали) стоп...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 07 Яну 2006, 14:29

Cuba.Libre написа:Благодаря ви много за отговорите :D та да видим дали съм разбрал правилно - е30-ките преди `88 са двоен стоп, а тези след `88 - троен (включ. и is, нали) стоп...


да така е..
No bling at the Ring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.11.2005

Мнение от Cuba.Libre » 07 Яну 2006, 14:54

добре, благодаря на всички отговорили :)

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 07 Яну 2006, 14:58

Всъщност фейслифат е през '87 ;)
външните белези горе долу ти ги споменаха - различни стопове, фарове, брони, калници. Но този фейслифт е единстевн по рода си при БМВ - няма кола, носеща едно и също кодово название, която да е толкова различна преди и след фейслифта - засегнати са мотори (няколко месеца излиза "троен стоп" с М10), сменят се двигатели, представя се на автомобилния сало във Франкфурт за пръв път официално 3-та серия комби (защото е имало на базата на 02), като е30-ската търпи редица промени по окачване и силово предаване, ел инсталация, както вече споменах и каросерия.
Всъщност не са много нещата, които да стават на двоен и троен стоп.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 07 Яну 2006, 19:46

ati написа:Всъщност фейслифат е през '87 ;)
външните белези горе долу ти ги споменаха - различни стопове, фарове, брони, калници. Но този фейслифт е единстевн по рода си при БМВ - няма кола, носеща едно и също кодово название, която да е толкова различна преди и след фейслифта - засегнати са мотори (няколко месеца излиза "троен стоп" с М10), сменят се двигатели, представя се на автомобилния сало във Франкфурт за пръв път официално 3-та серия комби (защото е имало на базата на 02), като е30-ската търпи редица промени по окачване и силово предаване, ел инсталация, както вече споменах и каросерия.
Всъщност не са много нещата, които да стават на двоен и троен стоп.
Ати

е как па не , за форд вафления и правия
:)

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 07 Яну 2006, 20:41

има голяма разлика в цената :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.11.2005

Мнение от Cuba.Libre » 12 Яну 2006, 0:48

tonkata написа:има голяма разлика в цената :mhihi: :mhihi:


а тя е около...? :confused:

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 12 Яну 2006, 14:21

зависи от екземплярите дето се сравняват примерно хубава 18ка двоен е към 2 к а такава 3ен е над 3,говоря за читави коли щото има 3ен стоп и за 1,5 ама е кочина голяма ;)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook