БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!РЕШЕНИЕ!
Модератор: Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!
сменяш има кабелните обувки и си ти става като оригиналдъ само ти и още няколко човека ще знаят 

Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!
Колеги мръсницата запали и вече мина поредните си км. с новата помпа. Специални благодарности на колегата Лавиатан за съдействието и корекнста (от него купих помпата) даже със гаранциика. Така обаче сега ми излезе друг проблем свързан с бензина. Уреда на таблото не ми отчита абсолютно нищо. Стрелката седи на нула и лампата свети все едно нямам никакво гориво. А в резорвара има достатъчно за да удавя някой дет се вика. Та сега въпроса ми към вас е къде да търся проблема за това? Преди да се случи това всичко си работеше корекно а след ремонта не бачка. Ще съм благодарен ако получа отново компетентни мнения както беше до сега!
П.С. Също да не забравя да благодаря и на колегата митко1 за това, че се опита да помогне и беше коректен! Споменавам го защото баща ми се обърна първо към него (магазина му е точно до вкъщи). Баща ми му даде капаро но помпата, която намери беше за Е39 и съвсем корекно се обади и му каза как стоят нещата. Същевременно аз се свързах след като разбрах какъв е филма с колегата Лавиатан. Митака1 върна съвсем корекно капарото на баща ми което е нормално! Нека да има повече корекни колеги като тях. Много се отплеснах очаквам предложения къде да търся поредния прблем!
Още нещо старата помпа се оказа, че не е за 3-та серия а за 5-та серия но за 95 година а не за 91 както е моята! Също така стойката на старата помпа беше изпочупена зверски!
Благодаря!
Поздрави!
П.С. Също да не забравя да благодаря и на колегата митко1 за това, че се опита да помогне и беше коректен! Споменавам го защото баща ми се обърна първо към него (магазина му е точно до вкъщи). Баща ми му даде капаро но помпата, която намери беше за Е39 и съвсем корекно се обади и му каза как стоят нещата. Същевременно аз се свързах след като разбрах какъв е филма с колегата Лавиатан. Митака1 върна съвсем корекно капарото на баща ми което е нормално! Нека да има повече корекни колеги като тях. Много се отплеснах очаквам предложения къде да търся поредния прблем!
Още нещо старата помпа се оказа, че не е за 3-та серия а за 5-та серия но за 95 година а не за 91 както е моята! Също така стойката на старата помпа беше изпочупена зверски!
Благодаря!
Поздрави!
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!
проблема колега ти е в поплавъка явно е заседнал(или недай боже скъсан),сега пак на ново всичко долу и гледай поплавъка
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!
golov_bg написа:проблема колега ти е в поплавъка явно е заседнал(или недай боже скъсан),сега пак на ново всичко долу и гледай поплавъка
Колега 99.9% съм убеден, че не е той защото допоследно преди да се сглоби всичко се огледа! Поплавъка си беше наред и се движеше свободно и нямаше нищо скъсано по него! Аз се чудех да не е някой бушон или реле или таблото се ебава нещо! Освен поплавъка и таблото какво друго може да бъде според вас. Днес пак ще се вади поплавъка колкото и да не искам. Но същевременно ако нещо друго Ви хрумне пишете, че така емного кофти да не занам какво има и непрекъснато да го мисля!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
Колега,
Не бързай да го вадиш... бензиномера
(смея се щото без уточнението звучи друго
)
Сега, като откачиш буксата на помпата, която всъщност е буксата на бензиномера и я обърнеш към теб ще видиш цифрички на дупките.
Търсиш цифричките 1 и 3.
Сега с мултицет замерваш съпротивление на пинчетата на бензиномера съответващи на дупките на буксата с номера 1 и 3.
При празен резервоар съпротивлението трябва да е 86,7 Ом, при пълен 3,2 Ом.
Или ако резервоара ти някъде на средата, то и отчета на мултицета трябва да е някъде между тези две стойности.
Ако е така, то бензиномера ти работи и няма нужда да го вадиш повече.
Така, да приемем, че работи. Тогава намираш едно потенциометърче - ще кажеш от къде да го изровя? - ами от старо радио, касетофон, телевизор (ако ги има още "Електрон" или "Рубин"
)... абе някой жичкаджия около тебе се ще изрови нещо.
Запояваш му две кабелчета и ги ръгаш вече на буксата на същите цифрички 1 и 3.
Даваш на контакт и лееееееееко почваш да въртиш потенциометърчето и гледаш таблото.
Стрелката трябва да почне да се мърда, въртейки потенциометъра.
Ако се мърда, то вземаш ВД40, пръскаш бусата и включваш и забравяш за проблема.
Ако не се мърда, питаш колегите от форума дето разбират от токовете.
От мен това.
Поздрави и успех,
Д
Не бързай да го вадиш... бензиномера


Сега, като откачиш буксата на помпата, която всъщност е буксата на бензиномера и я обърнеш към теб ще видиш цифрички на дупките.
Търсиш цифричките 1 и 3.
Сега с мултицет замерваш съпротивление на пинчетата на бензиномера съответващи на дупките на буксата с номера 1 и 3.
При празен резервоар съпротивлението трябва да е 86,7 Ом, при пълен 3,2 Ом.
Или ако резервоара ти някъде на средата, то и отчета на мултицета трябва да е някъде между тези две стойности.
Ако е така, то бензиномера ти работи и няма нужда да го вадиш повече.
Така, да приемем, че работи. Тогава намираш едно потенциометърче - ще кажеш от къде да го изровя? - ами от старо радио, касетофон, телевизор (ако ги има още "Електрон" или "Рубин"

Запояваш му две кабелчета и ги ръгаш вече на буксата на същите цифрички 1 и 3.
Даваш на контакт и лееееееееко почваш да въртиш потенциометърчето и гледаш таблото.
Стрелката трябва да почне да се мърда, въртейки потенциометъра.
Ако се мърда, то вземаш ВД40, пръскаш бусата и включваш и забравяш за проблема.
Ако не се мърда, питаш колегите от форума дето разбират от токовете.
От мен това.
Поздрави и успех,
Д

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
Благодаря колега ще направя тази проверка и после ще пиша какъв е панаира!
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
Опитай и с теста на таблото да видиш как ще се държи бензиномера ....
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
Здравейте Колеги!
Разбрах защо не отчиташе нивото на горивото в резервоара. Причината беше в поплавъка, а по-точно връзките вътре. Поплавъкът се движи по една ос и между долния и горния край са свързани три жички. Когато поплавъкът се движи по тях, дава сигнал за нивото на горивото към компютъра, а той към таблото. Едната от жичките беше скъсана в горния край по незнаини за мен причини. Запойхме нова жичка, направихме измерване с мултицет и всичко си дойде на място. За момента смятам, че тази тема е приключена и няма какво да коментираме по нея. Ако някой има подобен или същия проблем и не може да се справи, с това обяснение, което дадох, съм насреща да помогна. Ако модовете желаят, мога да направя подробно описание как се извършва цялата операция. Смятам, че не е толкова трудно един технически грамотен човек да извърши този ремонт.
Благодаря на всички, които се включиха в темата и помогнаха със съвети. За пореден път се убеждавам, че форума е много полезен.
Поздрави!
Разбрах защо не отчиташе нивото на горивото в резервоара. Причината беше в поплавъка, а по-точно връзките вътре. Поплавъкът се движи по една ос и между долния и горния край са свързани три жички. Когато поплавъкът се движи по тях, дава сигнал за нивото на горивото към компютъра, а той към таблото. Едната от жичките беше скъсана в горния край по незнаини за мен причини. Запойхме нова жичка, направихме измерване с мултицет и всичко си дойде на място. За момента смятам, че тази тема е приключена и няма какво да коментираме по нея. Ако някой има подобен или същия проблем и не може да се справи, с това обяснение, което дадох, съм насреща да помогна. Ако модовете желаят, мога да направя подробно описание как се извършва цялата операция. Смятам, че не е толкова трудно един технически грамотен човек да извърши този ремонт.
Благодаря на всички, които се включиха в темата и помогнаха със съвети. За пореден път се убеждавам, че форума е много полезен.
Поздрави!
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
май водките станаха две???хихихихиих радвам се колега че си отсранил проблема
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
golov_bg написа:май водките станаха две???хихихихиих радвам се колега че си отсранил проблема



- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!
Това е обяснения пратено на лично към мен как се разглабя поплавък и изобщо всичко което правих. Ето го и него дано темата е полезна на някой колега който има подобни проблеми. Дано да е малко сръчен и не ходи по разни "майстори" които само пари взимат а не вършат работа.
Обяснението:
ako se dviji.pregledai trite kabela ot spoika do spoika,sled tova go premeri s multicet dali ot4ita kato po vremeto na mereneto dviji i poplavaka,v dolniq krai na trabata na poplavaka ima edna tanka pi6ka deto star4i 4rez neq se ot4ita ,ot tam vliza edna 4ast ot gorivoto pri poplavaka,i tq kato e stoqla na suho moje da e stegnala,duhni prez tazi pi6ka i vij dali vliza vazduh,moje da ima bokluk v neq ,i nakraq trebe da razglobi6 trabata na poplavaka ot stoikata,darji se na dva zyba,vadi6 q kato vnimava6 da ne skasa6 kabelite,qko ama qko praska6 s vd40 vatre i go klati6 tip 4ekiq kato poplavaka trebe da zapo4ne da se dviji mnogo lesno,a segz v momenta moje da e zasednal v dolniq krai,ne trebe da zasqda nikade sled vd-to nai ve4e v dvata kraq ,,,,samo kato zavarta6 trabata na 180 gradosa trebe poplavaka da se marda ,a ne kato zastane v dvata kraq i da zasqda kato napravi6 tova i nema rezoltat moje da probvame buksata s potenciometyr,i ot tam na tataka po sistemata dokato proraboti da go eba ,nema na4in da ne stane ,horata zab si vadqt i pak stavat ne6tata ta tva nema da stane
Поздрави!
-----------------------
Обяснението е добро но не отговаря на правилата на форума (не е на кирилица)
Знам че е писано от друг, но щом го пускаш от твое име, ти трябва да имаш грижата да го оправиш
tsb_bg
Обяснението:
ako se dviji.pregledai trite kabela ot spoika do spoika,sled tova go premeri s multicet dali ot4ita kato po vremeto na mereneto dviji i poplavaka,v dolniq krai na trabata na poplavaka ima edna tanka pi6ka deto star4i 4rez neq se ot4ita ,ot tam vliza edna 4ast ot gorivoto pri poplavaka,i tq kato e stoqla na suho moje da e stegnala,duhni prez tazi pi6ka i vij dali vliza vazduh,moje da ima bokluk v neq ,i nakraq trebe da razglobi6 trabata na poplavaka ot stoikata,darji se na dva zyba,vadi6 q kato vnimava6 da ne skasa6 kabelite,qko ama qko praska6 s vd40 vatre i go klati6 tip 4ekiq kato poplavaka trebe da zapo4ne da se dviji mnogo lesno,a segz v momenta moje da e zasednal v dolniq krai,ne trebe da zasqda nikade sled vd-to nai ve4e v dvata kraq ,,,,samo kato zavarta6 trabata na 180 gradosa trebe poplavaka da se marda ,a ne kato zastane v dvata kraq i da zasqda kato napravi6 tova i nema rezoltat moje da probvame buksata s potenciometyr,i ot tam na tataka po sistemata dokato proraboti da go eba ,nema na4in da ne stane ,horata zab si vadqt i pak stavat ne6tata ta tva nema da stane
Поздрави!
-----------------------
Обяснението е добро но не отговаря на правилата на форума (не е на кирилица)
Знам че е писано от друг, но щом го пускаш от твое име, ти трябва да имаш грижата да го оправиш
tsb_bg
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани