QUESTION ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

QUESTION ?

Мнение от bravo » 06 Яну 2006, 17:06

Та моето питане ....
1.На задното ми стъкло е прекъсната една от патечките чрез които се подгрява , дали мога да си го оправя с подръчни средства или няма начин....
2.Светна ми лампицата инспекшън....и сега накъде ?
Знам че много се е изписало , но на мен не ми е ясно защо е светнала изобщо и директно да занулявам ли или да инспектирам нешо :uups:
Плийз хелп ме :(
Най-мразя да съм прав!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 06 Яну 2006, 17:35

как ше зануляваш!
Меташ сервизната книжка в багажника и газ към най близкия сервиз на BMW - няма да съсипваш сервизната история на расовия жребец, я!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 06 Яну 2006, 17:46

stenly написа:как ше зануляваш!
Меташ сервизната книжка в багажника и газ към най близкия сервиз на BMW - няма да съсипваш сервизната история на расовия жребец, я!


Да и аз мисля така. Ако ти е попълвана редовно по добре продължавай в тази насока. Иначе става лесно с една жичка и готово ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 06 Яну 2006, 17:54

stenly написа:как ше зануляваш!
Меташ сервизната книжка в багажника и газ към най близкия сервиз на BMW - няма да съсипваш сервизната история на расовия жребец, я!


Всъшност предишното ми изказване беше по-скоро майтап, но може да го вземеш насериозно, ако:
1) дотук колата ти е с непрекъсната сервизна история;
и
2) не изключваш взъможността в недалечно бъдеще да я продадеш;
Щото ясно е, че посещението в сервиза ще те накара да олекнеш с някаква не-незначителна сума (колко ли точно?), но пък пълната сервизната история сериозно допринася за запазването на re-sell стойността на колата.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 06 Яну 2006, 18:03

А относно нагряването на задното стъкло няма ли да има коментари? Че и мене ме интересува ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 06 Яну 2006, 18:06

Не вярвам да му вземат кой знае колко за диагностика и зануляване , но за по сериозни "ел. повреди" моге и да олекне леко портфейла но знай че ако има нещо за оправйне по добре сега едно , отколкото след някой друг ден пет.(Лично мое мнение)

Успех :yes:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Реутани

Мнение от BMW lover » 06 Яну 2006, 18:14

А за реотаните мнението ми е че при работещи като цяло , те биват успоредно свързани и единствения начин да не работи някой от тях е той да няма захранване,т.е.прекъснат проводник.

Много често при забърсване на задния прозорец(повече натиск или остър предмет : пръстен , гривна дори и от нокът)може да се прекъсне онази тънка "жичка"

За съжаление не знам излекуването как става и дали има въобще :dunno:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 06 Яну 2006, 18:41

BMW lover написа:Не вярвам да му вземат кой знае колко за диагностика и зануляване


Тоя Инспекшън не са го сложили само за да се занулява отвреме навреме - нали идеята е като ти светне да отидеш в сервиза и да ти погледнат окачване, това-онова, да посменят някои и други масла (диф/скоростна) според зависи дали си на I или II инспекшън. Па у DE (че и тук напоследък) труда взе да става скъп.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Мнение от dankata » 06 Яну 2006, 19:09

Тоя проблема с прекъсната жичка на нагревателя отзад е поправимо. Има една смес, името точно не помня, беше нещо със сребърна съставка към 5-12лв по спомен. Дават го в малко шишенце (много малко) с четчица.
Взимаш една крушка 12волта, запойваш и два кабела, включваш реотаните и единия кабел от едната страна, другия от другата и почваш да ги приближаваш. Крушката лека полека гасне и кат са по средата двата съвсем чезне. Ако някъде по пътя изчезне - там е прекъснато ;)
Може да турнеш и една силна ламба отвън а ти отвътре да гледаш реотаните къде са прекъснати.
След това се взима онова много малкото шишенце и пестеливо и професионално почваш да мажеш. Ако прекалиш с мазането, с бръснарско ножче си оформяш линиите и си готов.
Изпробвано - работи.
Ма не помня как се казва тоя продукт. Помня че беше мноооо малко количество деба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 06 Яну 2006, 19:14

още един метод... с един молив, за предпочитане по-мек, почваш да чертаеш по всяка линия от стъклото, където е прекъснато ще излязат искри от изгарящия графит ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 06 Яну 2006, 19:27

та и потърпевшия да се обади сега.......
stenly нищо по темата от теб нечух но както и да е . Сървиса го вметнах защото ми е в акъла и той и се чудех от какво аджеба светва , дали това е една обща индикация на каквито и да е (софтуерни или не) смущения по колата или е нещо друго . До сервиз на БМВ се надявам скоро да не опирам ..... що се отнася до зануляването , мога и сам , а имам каде да ми прочетат грешките ......

Проблема с джама....
по-принцип не се затопля целия.... разгледах го и видях , между вертикалната лента (в края от която излизат хоризонталните тънки линийки) и една тънка хоризонтална е леко по тъмен проводника и изглежда всякаш се е окислило точно там липсва окло милиметър проводник.

dankata мерси ще търся течноста от утре :roll:
Най-мразя да съм прав!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 06 Яну 2006, 19:48

bravo написа:stenly нищо по темата от теб нечух но както и да е . Сървиса го вметнах защото ми е в акъла и той и се чудех от какво аджеба светва , дали това е една обща индикация на каквито и да е (софтуерни или не) смущения по колата или е нещо друго.


Ок, дай да чуеш нещо и от мен тогава:
доколкото знам инспекшъна светва и на някакви кръгли километри (всеки 25 000 примерно) за да те подсети да ходиш на "инспекшън".

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 07 Яну 2006, 3:51

Ето вижда6 ли 4е може6 :)
Danke schoen !
Най-мразя да съм прав!!!

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 07 Яну 2006, 15:09

stenly написа:
bravo написа:stenly нищо по темата от теб нечух но както и да е . Сървиса го вметнах защото ми е в акъла и той и се чудех от какво аджеба светва , дали това е една обща индикация на каквито и да е (софтуерни или не) смущения по колата или е нещо друго.


Ок, дай да чуеш нещо и от мен тогава:
доколкото знам инспекшъна светва и на някакви кръгли километри (всеки 25 000 примерно) за да те подсети да ходиш на "инспекшън".

всъщност и той (както и за маслото), особено при късните модели с мотроник брои - брои запалавания, от тях студени, брой и времетраене на високи обороти, престой в режим на принудителен празен ход (задръстване), температура, при която се кара колата, при дизелите броя на запушване на чашката под горивния филтър, друго не се сещам в момента, но изпускам един параметър.
При по-старите съответно само броя на запалванията, режима на охладителната течност и моточасовете.
За другото Данката спомена, ще се опитам да разбера как се казваше проклетата течност.
А метода на [steen] е нов за мен, но е интересен и практичен :yes:
ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: Пернишко село :)
Детайли за колата: Peugeot 307 SW

Мнение от Panzer_i » 07 Яну 2006, 15:35

Мисля че го водят електропроводим лак. Продават го по магазините за авто-аксесоари :D
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook