Реставрация на 520i
Модератор: Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Bmw325is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 17.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е500
- Мечтае да кара: SLR
Re: Реставрация на 520i
ЕЕЕЕ СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ ,Може пък 2.0 мотора да си му харесва и моята кола е с м50б20 и не го сменям за нищо ,Престанете да говорите глупости,парите дето си ги е вложил са си негови,Евала на Човека 

- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Реставрация на 520i
tisho_ написа:Тоя руснак е истински маниак, не разбирам защо го оплювате
че е маниак маниак е, но смисъла от подобни усилия и не малко пари ми се губи, за кола с подобен мотор и оборудване
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: Реставрация на 520i
ZLATEN написа:темата в руския форум е супер стара, и до колкото си спомням е пускана няколко пъти вече.
Това е наистина само козметично обновяване на умрялата 20ка, което е напълно безмисленно.
търсачката каза, че линка към руския форум не е пускан, линкове към този руски форум са пускани, но по други въпроси
темата не е нова, но на мен лично ми е интересна, мисля и на много други
автора й казва, че никога за нищо на света не би се хванал да прави такава реставрация, защото работата е просто непосилна, той самият се е занимавал с проекта си близо 4 години
проекта за реставрация на м5-тицата е супер, ако имате линкове за още такива реставрации на Е34 - давайте линкове, нямам нищо против
общо взето от такива теми може да се види къде са слабите места на модела, къде да се погледне като се купува Е34 (с какъвто мотор джоба Ви позволи) и разни други идеи и хитринки, в какви гаражи с какво оборудване, какви операции са се сетили да извършат съответните реставратори
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Реставрация на 520i
Хаос написа:ZLATEN написа:темата в руския форум е супер стара, и до колкото си спомням е пускана няколко пъти вече.
Това е наистина само козметично обновяване на умрялата 20ка, което е напълно безмисленно.
търсачката каза, че линка към руския форум не е пускан, линкове към този руски форум са пускани, но по други въпроси
темата не е нова, но на мен лично ми е интересна, мисля и на много други
автора й казва, че никога за нищо на света не би се хванал да прави такава реставрация, защото работата е просто непосилна, той самият се е занимавал с проекта си близо 4 години
проекта за реставрация на м5-тицата е супер, ако имате линкове за още такива реставрации на Е34 - давайте линкове, нямам нищо против
общо взето от такива теми може да се види къде са слабите места на модела, къде да се погледне като се купува Е34 (с какъвто мотор джоба Ви позволи) и разни други идеи и хитринки, в какви гаражи с какво оборудване, какви операции са се сетили да извършат съответните реставратори

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Реставрация на 520i
BULL3T написа:Bogdan_Nikolov написа:kолеги се пак темата е реставрация ,не силов тунинг.Вижте,че колата е за продаване не е за лично ползване.Някой знае ли колко горе долу стъпва пълна реставрация
Дефинирай пълна реставрация... щото това което прави този пич не е пълна реставрация,а е козметична реставрация...
Еми колега като почнеш от екстериор от до ,и интериор всичко с кожа таван с алкантара,по двигател ако си като моя м51 нова помпа турбо и т.н.
П.с. Не обиждайте труда на човека всеки знае ,че М50 и М51 са най комерсялните мотори и на мен ми се иска 540 или м5 ама съдба карам си печката важното е да си мераклия.Дано на всеки един от вас му се усмихне щастието и някой ден да кара каквото иска но ме съмнява ,че ако иамте пари ще карате Е34 по скоро Е60 М


- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Реставрация на 520i
Bogdan_Nikolov написа:BULL3T написа:Bogdan_Nikolov написа:kолеги се пак темата е реставрация ,не силов тунинг.Вижте,че колата е за продаване не е за лично ползване.Някой знае ли колко горе долу стъпва пълна реставрация
Дефинирай пълна реставрация... щото това което прави този пич не е пълна реставрация,а е козметична реставрация...
Еми колега като почнеш от екстериор от до ,и интериор всичко с кожа таван с алкантара,по двигател ако си като моя м51 нова помпа турбо и т.н.
П.с. Не обиждайте труда на човека всеки знае ,че М50 и М51 са най комерсялните мотори и на мен ми се иска 540 или м5 ама съдба карам си печката важното е да си мераклия.Дано на всеки един от вас му се усмихне щастието и някой ден да кара каквото иска но ме съмнява ,че ако иамте пари ще карате Е34 по скоро Е60 Мнищо ,че всеки се бие в гърдите просто Е60 колко и да е грозно вътре просто си е друга бира
со здраве
Колега не,че нещо но ако имам пари за Е60 М. Ще взема една Е34 М и ще я направя като я видиш да хлъцнеш.


- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: Реставрация на 520i
Човека и истински ентусиаст.
Постнал ви е снимки , и е казал ,че е направил грешка с това .
Няма по велико нещо от това да си признаеш грешката .
А Вие тука типично по български започнахте да плюете по човека .
Постнал ви е снимки , и е казал ,че е направил грешка с това .
Няма по велико нещо от това да си признаеш грешката .
А Вие тука типично по български започнахте да плюете по човека .
vvvvv
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Реставрация на 520i
BMW M5 super написа:Човека и истински ентусиаст.
Постнал ви е снимки , и е казал ,че е направил грешка с това .
Няма по велико нещо от това да си признаеш грешката .
А Вие тука типично по български започнахте да плюете по човека .
Не, бе колега, нали в нашия роден форум като питаш нещо първо ти обясняват колко си прост... и тя и тая тема така си тръгна от началото...
Ама що се палиш?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Реставрация на 520i
ddddk написа:BMW M5 super написа:Човека и истински ентусиаст.
Постнал ви е снимки , и е казал ,че е направил грешка с това .
Няма по велико нещо от това да си признаеш грешката .
А Вие тука типично по български започнахте да плюете по човека .
Не, бе колега, нали в нашия роден форум като питаш нещо първо ти обясняват колко си прост... и тя и тая тема така си тръгна от началото...
Ама що се палиш?
Е аз още от третото мнение ви казах, ама вие блеете явно



_65536_kb_sec_ написа:Очаквам храната по адрес на 20-ките да започне сега![]()
![]()
Все едно 20-ката не е кола пък, или бог знае какво.

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Реставрация на 520i
_65536_kb_sec_ написа:ddddk написа:BMW M5 super написа:Човека и истински ентусиаст.
Постнал ви е снимки , и е казал ,че е направил грешка с това .
Няма по велико нещо от това да си признаеш грешката .
А Вие тука типично по български започнахте да плюете по човека .
Не, бе колега, нали в нашия роден форум като питаш нещо първо ти обясняват колко си прост... и тя и тая тема така си тръгна от началото...
Ама що се палиш?
Е аз още от третото мнение ви казах, ама вие блеете явно![]()
![]()
_65536_kb_sec_ написа:Очаквам храната по адрес на 20-ките да започне сега![]()
![]()
Все едно 20-ката не е кола пък, или бог знае какво.
Ти па кво се правиш,че се едно признаваш нещо друго освен м30ката ти??? Нали м50 го псуваш и ти като откачен?
ddddk написа:BMW M5 super написа:Човека и истински ентусиаст.
Постнал ви е снимки , и е казал ,че е направил грешка с това .
Няма по велико нещо от това да си признаеш грешката .
А Вие тука типично по български започнахте да плюете по човека .
Не, бе колега, нали в нашия роден форум като питаш нещо първо ти обясняват колко си прост... и тя и тая тема така си тръгна от началото...
Ама що се палиш?
Ей пичаго,като във всяка тема се изцепваш как всичко е супер зле у форума и няма разбирателство,що не земеш да се кандидатираш за модератор а?
Момчето не се пали просто коментира...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Реставрация на 520i
_65536_kb_sec_ написа:Е аз още от третото мнение ви казах, ама вие блеете явно![]()
![]()
![]()
_65536_kb_sec_ написа:Очаквам храната по адрес на 20-ките да започне сега![]()
![]()
![]()
BULL3T написа:Ти па кво се правиш,че се едно признаваш нещо друго освен м30ката ти??? Нали м50 го псуваш и ти като откачен?
BULL3T написа:Ей пичаго,като във всяка тема се изцепваш как всичко е супер зле у форума и няма разбирателство,що не земеш да се кандидатираш за модератор а?...
Колеги, форума е технически, а темата е конкретна "Реставрация на 520i"
Не става дума дали 520i е кола и дали си струва да се реставрира

Нито някой от Вас ще инвестира в реставрацията, нито след това ще купи колата, за това ограничете коментарите до това как технически е изпълнен проекта, вложените части и материали, какво е постигнато в крайна сметка и т.н.
Освен това тона на последния пост ми се струва твърде неподходящ и е далеч от това на което държим във форума

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Реставрация на 520i
tsb_bg написа:_65536_kb_sec_ написа:Е аз още от третото мнение ви казах, ама вие блеете явно![]()
![]()
_65536_kb_sec_ написа:Очаквам храната по адрес на 20-ките да започне сега![]()
![]()
BULL3T написа:Ти па кво се правиш,че се едно признаваш нещо друго освен м30ката ти??? Нали м50 го псуваш и ти като откачен?BULL3T написа:Ей пичаго,като във всяка тема се изцепваш как всичко е супер зле у форума и няма разбирателство,що не земеш да се кандидатираш за модератор а?...
Колеги, форума е технически, а темата е конкретна "Реставрация на 520i"
Не става дума дали 520i е кола и дали си струва да се реставрира![]()
Нито някой от Вас ще инвестира в реставрацията, нито след това ще купи колата, за това ограничете коментарите до това как технически е изпълнен проекта, вложените части и материали, какво е постигнато в крайна сметка и т.н.
Освен това тона на последния пост ми се струва твърде неподходящ и е далеч от това на което държим във форума
Темата е адски безсмислена в технически форум,а отностно мойте забележки,ти е ясно,че аз казвам каквото мисля и не мисля че трябва да се правя на ударен и да не пиша това което мисля. Ти си мод,ако не ти харесва това което съм написал,трии или ми направи забележка,както си направил вече.


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Реставрация на 520i
Евала на колегата,който прави реставрацията
Умирам от кеф като гледам всичкото това , недейте да бъдете така остри за това ,че колата била с 2 литров двигател ,защото не виждам никой от вас да се вози буквално върху двигателя си ,нали така ?
Само един човек познавах ,който караше Е34 ///М5 като всекидневен автомобил ,като самия той ми казваше за експлоатация около 60 000 км на година преди време.Как говорите с лекота за 4 литрови , за Мкови мотори сякаш е много по-евтино и рентабилно от 520-ските леле мале
Гледната точка на човека съвпада изцяло с моята - иска автомобил за всеки ден ,който е относително елементарен и здрав ,който не харчи колкото змейовете с по 286 к.с. и нагоре ,на който консумативите не са скъпи ,но в същото време получава достатъчен комфорт , безопасност активна и пасивна.
Аз след пълния комплект чисто нови фарове и мигачи Хела днес си поръчах абсолютно всички възможни оригинални лайстни по вратите и калниците от ВАРИ.Ще видя кога на пролет или на лято като смогна с парите живот и здраве ще я пребоядисам още веднъж цялата , джанти чакам просто уникални за мен лично утре да пристигнат в София - хич и не мисля за тази кола за по-мощен мотор ,защото за това за което я ползвам и каквото плащам не ми и трябва ! 34-ката с много мощен двигател не е за всеки ден според мен (аз лично за всеки ден имам напредвид поне 100 км градско в София) ,това са излишни скъпи амортизации за мен.
Руснака ще си я има колата още много години , тогава когато автомобилите няма да стават за абсолютно нищо
Георги Пенчев

Само един човек познавах ,който караше Е34 ///М5 като всекидневен автомобил ,като самия той ми казваше за експлоатация около 60 000 км на година преди време.Как говорите с лекота за 4 литрови , за Мкови мотори сякаш е много по-евтино и рентабилно от 520-ските леле мале

Гледната точка на човека съвпада изцяло с моята - иска автомобил за всеки ден ,който е относително елементарен и здрав ,който не харчи колкото змейовете с по 286 к.с. и нагоре ,на който консумативите не са скъпи ,но в същото време получава достатъчен комфорт , безопасност активна и пасивна.
Аз след пълния комплект чисто нови фарове и мигачи Хела днес си поръчах абсолютно всички възможни оригинални лайстни по вратите и калниците от ВАРИ.Ще видя кога на пролет или на лято като смогна с парите живот и здраве ще я пребоядисам още веднъж цялата , джанти чакам просто уникални за мен лично утре да пристигнат в София - хич и не мисля за тази кола за по-мощен мотор ,защото за това за което я ползвам и каквото плащам не ми и трябва ! 34-ката с много мощен двигател не е за всеки ден според мен (аз лично за всеки ден имам напредвид поне 100 км градско в София) ,това са излишни скъпи амортизации за мен.
Руснака ще си я има колата още много години , тогава когато автомобилите няма да стават за абсолютно нищо

Георги Пенчев
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Реставрация на 520i
\MITETO\ DSB написа:Bogdan_Nikolov написа:BULL3T написа:Bogdan_Nikolov написа:kолеги се пак темата е реставрация ,не силов тунинг.Вижте,че колата е за продаване не е за лично ползване.Някой знае ли колко горе долу стъпва пълна реставрация
Дефинирай пълна реставрация... щото това което прави този пич не е пълна реставрация,а е козметична реставрация...
Еми колега като почнеш от екстериор от до ,и интериор всичко с кожа таван с алкантара,по двигател ако си като моя м51 нова помпа турбо и т.н.
П.с. Не обиждайте труда на човека всеки знае ,че М50 и М51 са най комерсялните мотори и на мен ми се иска 540 или м5 ама съдба карам си печката важното е да си мераклия.Дано на всеки един от вас му се усмихне щастието и някой ден да кара каквото иска но ме съмнява ,че ако иамте пари ще карате Е34 по скоро Е60 Мнищо ,че всеки се бие в гърдите просто Е60 колко и да е грозно вътре просто си е друга бира
со здраве
Колега не,че нещо но ако имам пари за Е60 М. Ще взема една Е34 М и ще я направя като я видиш да хлъцнеш.
ето подобен случай - човека си кара чудесна е60 комби, а си прави Е34 за удоволствие

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1470655
само дето до никъде не е стигнал още де ...
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани