БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!РЕШЕНИЕ!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

БМВ Е34 М50Б20 уреда на горивото не отчита нищо!РЕШЕНИЕ!

Мнение от Kregec » 03 Яну 2011, 10:29

Здравейте колеги както се вижда от заглавието, колата ми изгасна в движение! Бях спрял на и в момента в който тръгвам и изгасна. След което или припалва или не иска да запали. Двигателя върти нормално колата припалва и гасне. В момена установих, че бензиновата помпа не работи защото като дам контакт и не се чува нищо. Изкарах я и и подадох дирекно ток от акумулатора и не сработи. Колата има имобилаизър казвам го защото мислех, че е от него и как мога да го изключа е вентуално. Въпроса ми е освен бензинова помпа къде другаде да търся проблема ако след подмяната с нова не запали? Колата си има тоци бушоните са здрави. Как да проверя дали към самата помпа отива ток от буксата!
Още едно питане съвсем странично, как се зануляваше оилсървайза? Имаше темапредина Е36 как се прави, но ме интересувана Е34 между кои пинове се правеше мост. Просто някой ако знае как се занулява, че си сменях маслото и не го занулих и ме дразни!

Благодаря на отзовалите се колеги!

Това е новия проблем:
Колеги мръсницата запали и вече мина поредните си км. с новата помпа. Специални благодарности на колегата Лавиатан за съдействието и корекнста (от него купих помпата) даже със гаранциика. Така обаче сега ми излезе друг проблем свързан с бензина. Уреда на таблото не ми отчита абсолютно нищо. Стрелката седи на нула и лампата свети все едно нямам никакво гориво. А в резорвара има достатъчно за да удавя някой дет се вика. Та сега въпроса ми към вас е къде да търся проблема за това? Преди да се случи това всичко си работеше корекно а след ремонта не бачка. Ще съм благодарен ако получа отново компетентни мнения както беше до сега!

П.С. Също да не забравя да благодаря и на колегата митко1 за това, че се опита да помогне и беше коректен! Споменавам го защото баща ми се обърна първо към него (магазина му е точно до вкъщи). Баща ми му даде капаро но помпата, която намери беше за Е39 и съвсем корекно се обади и му каза как стоят нещата. Същевременно аз се свързах след като разбрах какъв е филма с колегата Лавиатан. Митака1 върна съвсем корекно капарото на баща ми което е нормално! Нека да има повече корекни колеги като тях. Много се отплеснах очаквам предложения къде да търся поредния прблем!

Още нещо старата помпа се оказа, че не е за 3-та серия а за 5-та серия но за 95 година а не за 91 както е моята! Също така стойката на старата помпа беше изпочупена зверски!

Благодаря!

Поздрави!
Последна промяна Kregec на 12 Яну 2011, 8:53, променена общо 4 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: БМВ Е34 М50Б20 изгасна в движение!

Мнение от KPETEH » 03 Яну 2011, 11:13

Е смени помпата. Сигурно ще запали ако и акумулатора е ОК. То няма как да разбереш иначе. Има ли колата газ? Иначе с мултицед можеш да разбереш дали идва ток от към буксата.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: БМВ Е34 М50Б20 изгасна в движение!

Мнение от Kregec » 03 Яну 2011, 11:26

KPETEH написа:Е смени помпата. Сигурно ще запали ако и акумулатора е ОК. То няма как да разбереш иначе. Има ли колата газ? Иначе с мултицед можеш да разбереш дали идва ток от към буксата.


Колега днес ще я сменят помпата но въпроса ми ако не запали тогава какъв да го дървя! Къде другаде да търся проблема за товамигновенно изгасване. Акумулатор има защото вчера съмго пуснална зарядка, че малко припадна от въртенката. И как мога да зануля тая индикация за маслото? Как ставаше номера при Е34 имаш ли някаква представа?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: БМВ Е34 М50Б20 изгасна в движение!

Мнение от KPETEH » 03 Яну 2011, 11:36

След като сработи помпата и завърти стартера и не запали, ще видиш какви са симптомите. Дали е гориво? Дали е ток? Дали някой кабел не се е отскубнал и тнт. Що си мислиш, че няма да тръгне колата? Бъди оптимист, рано е да се нервираш и притесняваш. Зануляването не го знам.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: БМВ Е34 М50Б20 изгасна в движение!

Мнение от Kregec » 03 Яну 2011, 12:18

Така колеги помпата е сложена но до нея не стига ток! Възможно ли е имобилайзера да се ебава и как мога да го изключа за да не работи? Моля ако някой знае да каже защото подозирам, че той прецаква работата. В случая той блокира запалването но по-какъв начин става това. Спира тока към помпата или нещо друго? Защото когато е включен двигателя припалва и гасне или само върти и непали. Когато го изключа колата пали а сега не пали и не отива ток до помпата. Та въпроса ми е как да го изключа за да видя той ли е проблема за да няма ток до помпата!

Благодаря!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 17.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е500
Мечтае да кара: SLR

Re: БМВ Е34 М50Б20 изгасна в движение!

Мнение от Bmw325is » 03 Яну 2011, 12:25

Може и да е Бензина :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Re: БМВ Е34 М50Б20 изгасна в движение!

Мнение от leTransporteur » 03 Яну 2011, 12:50

по 2рия въпрос, понеже вчера си занулих оила...
Дебела здрава жица, контакт с ключа на 2ра степен, пин 7 после пин 19, изчакване около 10 сек и оила и инспекшъна се занулиха.
Карай бързо
Стигни 'пръв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: БМВ Е34 М50Б20 изгасна в движение!

Мнение от Kregec » 03 Яну 2011, 13:24

leTransporteur написа:по 2рия въпрос, понеже вчера си занулих оила...
Дебела здрава жица, контакт с ключа на 2ра степен, пин 7 после пин 19, изчакване около 10 сек и оила и инспекшъна се занулиха.


Благодаря колега ще го направя! Сега по другия въпрос, до входа на бушон 23, който е за бензиновата помпа не достига ток! Същевременно щом до него няма значи няма да има и до самата помпа. Къде да търся пречината за това да няма ток? Моля ако някой има ел. схема да ми изпрати и ако знаете как да изключа имобилайзъра моля да кажете. Искам да го спра за постоянно ако трябва щото започвам да си мисля, че той ме ебава. Няма как да отида нито на диагностика нито на алармаджия. Пречината смятам се сещате каква е за това. Ако някои има кординати на алармаджия, който да ходи по адреси да ми даде за да се разбера с него да дойде и изключи тоя имобилайзер.Поне да съм сигурен, че ако пак няма ток не е от него!

Благодаря!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!

Мнение от KPETEH » 03 Яну 2011, 14:20

Погледнах, че си от София и отидох до едни алармаджии до офиса да ги питам по твоя въпрос. Та за 50 лева ще дойдат и ще ти премахнат имобилайзера, само че не е сигурно, че проблема ти ще изчезне - все пак помпата си има електроника. Предполагам алармата и имобилайзера не са оригинални. Прецени сам. Константин Иванов 0888456241 Само да отбележа, че не съм имал вземане даване с тия хора и не мога да ти гарантирам абсолютно нищо, освен че имат гараж и визитки хехе. Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!

Мнение от Kregec » 03 Яну 2011, 14:59

KPETEH написа:Погледнах, че си от София и отидох до едни алармаджии до офиса да ги питам по твоя въпрос. Та за 50 лева ще дойдат и ще ти премахнат имобилайзера, само че не е сигурно, че проблема ти ще изчезне - все пак помпата си има електроника. Предполагам алармата и имобилайзера не са оригинални. Прецени сам. Константин Иванов 0888456241 Само да отбележа, че не съм имал вземане даване с тия хора и не мога да ти гарантирам абсолютно нищо, освен че имат гараж и визитки хехе. Успех.



Колега благодаря ти за инфото! Аз също се свързах с едни момчета и ще видим какво ще стане! Ще пиша в темата ако има интерес какъв е проблема. Ако няма който му се случи това което на мен да пита ще обяснявам на лично! Към колегата ще звъна на този сервиз, който ми каза за да се разбера нещо и с тях!

Благодаря!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!

Мнение от cod-cdbp » 03 Яну 2011, 15:12

а едно пиле ми шушна че май колата ти гори доста масълце??? :roll: :roll: :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!

Мнение от Kregec » 03 Яну 2011, 16:06

_65536_kb_sec_ написа:а едно пиле ми шушна че май колата ти гори доста масълце??? :roll: :roll: :roll:


Абе нещо пиленцето се е объркало мисля! Бях си воабразил, че гори но след обстоен прегледсе оказа, че греша! И какво общо има това с непаленето на колата? И какво искаш да кажеш с това или реши ей така да поспамиш? По принцип те познавам във форума като човек, който се исказва адекватно? Така, че моля да ми обясниш каква е връзката на едното с другото? Не съм тръгнал да е продавам за да го казваш това което не е вярно. Само за твое инфо нямам дори намерение да е давам, всичко се оправя, поправя и ремонтира. Пък дори да гори тъкмо ще имам основание да и спретна един основен ремонт. Така че моляте се обоснови с това плешиво пиле какво имате предвид!!! :evil: :evil: :evil:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!

Мнение от @2bar » 03 Яну 2011, 16:55

аре, влачи. това е схемата за Сименс упраление с променливи фази на газоразпределение. релето за помпата е К2. макар, че ако ти трябваше само схемата да си дал до сега релето на късо.

за имобилайзера, трябва да започнеш малко по - отдалеч:

- оригинален да/не
- ако е оригинален дали I или II
- ако не е - какво спира и как е вързан

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!

Мнение от Kregec » 03 Яну 2011, 17:01

@2bar написа:аре, влачи. това е схемата за Сименс упраление с променливи фази на газоразпределение. релето за помпата е К2. макар, че ако ти трябваше само схемата да си дал до сега релето на късо.

за имобилайзера, трябва да започнеш малко по - отдалеч:

- оригинален да/не
- ако е оригинален дали I или II
- ако не е - какво спира и как е вързан



Ако е оригиналентрябва да се спира от борд компа нали така! Мисля че е слаганс алармата но до самия ключ, за запалването има един нещо, подобно намагнит с индикатор!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: БМВ Е34 М50Б20 няма ток към бензиновата помпа!!!

Мнение от @2bar » 03 Яну 2011, 17:08

Kregec написа:
@2bar написа:аре, влачи. това е схемата за Сименс упраление с променливи фази на газоразпределение. релето за помпата е К2. макар, че ако ти трябваше само схемата да си дал до сега релето на късо.

за имобилайзера, трябва да започнеш малко по - отдалеч:

- оригинален да/не
- ако е оригинален дали I или II
- ако не е - какво спира и как е вързан



Ако е оригиналентрябва да се спира от борд компа нали така! Мисля че е слаганс алармата но до самия ключ, за запалването има един нещо, подобно намагнит с индикатор!


не, борда няма нищо общо с имобилайзера. просто има още една допълнителна възможност, ако имаш борд чрез него да въвеждаш код преди палене.

след като всичко е слагано след това, не вярвам някой да може да ти помогне от разстояние. дай на късо релето на помпата и виж дали ще тръгне. от релето отива към бушона и от бушона към помпата.

дали и заспалите двайски.... :banghead:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook