Клапан на турбото???Проблема продължава
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Клапан на турбото???Проблема продължава
Колеги ,моля за съвет.Колата ми (320 д 150 к.с.)се държи страшно мудно в ниските обороти,набира прекалено бавно и тромаво.Понякога от 3-та на 4-та забива муцуната при подаване на газ.Интересното обаче е ,че не го прави винаги.Има моменти,когато си е наред,т.е. е доста по-пъргава.Вчера пак се държеше като спънато магаре и на един светофар я угасих,след като запалих се беше оправило.Дебитомер сменях преди има няма 10-12 хил.км и не че не може да се е скапал,ама все ми се струва ,че е ел.магнитния клапан на турбото.Някакви идеи????
Последна промяна zoti на 09 Яну 2011, 22:26, променена общо 1 път
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Клапан на турбото???
колега най добре отиди на диагностика,ше ти кажа защо може да е примерно помпата за предналягане на рейла
може и ел клапана да се ебава и да пренадува и от там да я вкарва в авариен
може и да задържа геометрията на турбината на моменти и пак да прави пикове,затов търси някой който е добър диагностицик и да ти реши проблема! поздрави 



- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Клапан на турбото???
Колега така няма да стане.Айде започни с една хубава диагностика първо и после кажи какво е станало.Така както го описваш може да дебитомер(нищо че си го сменял)нафтова помпа(слабо налягане)турбо,клапан на турбото и знам ли още какво....
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Клапан на турбото???
zoti написа:......
Така както го описваш ми звучи точно като на клапан на турбото...
Но все пак наистина мини на една диагностика - може да има нещо друго, за което да не подозираш (дано не съм прав де).
Si non confectus, non reficiat.
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Клапан на турбото???
НАсочи се към № 1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
понякога без да показва грешка работи калпаво
понякога без да показва грешка работи калпаво
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Клапан на турбото???
а най-добре се насочи към Диагностик,ще ти излезе по ефтино 

- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Клапан на турбото???
То е ясно,че на диагностика ще се ходи,исках по симптомите да кажете какво мислите,та да го насоча майстора щото на последната диагностика не ми откри проблем на клапана,а аз съм почти на 100% за него.
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Клапан на турбото???




- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Клапан на турбото???
Далеч си ми,иначе щях да съм при тебе 

From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Клапан на турбото???
е в софия има доста добри майстори,все някой може да ти я оправи 

- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Клапан на турбото???
Оказах се прав-излезе вакумния клапан на турбото,намерихме го за 120 лв.Разликата-огромна,лолям кеф
И тъкмо да се зарадвам,че минах тънко и открихме ,че двата тампона на двигателя са за смяна и уви-демпферната шайба
Ама кво да се прави,както казваше дядо ми-който си има брада си носи и гребенче
Новата година почна с изваждане.



From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Клапан на турбото???
Да ама не- проблема си продължава
Моля,обяснете каква е причината колата да влиза в авариен режим?Казаха ми,че ставало от натрупване на грешки в компа и като се изчистят се оправяло.Днес забелязах и друго-пробвах да я изфорсирам,но стрелката спря на 4000 оборота , закова се и повече не мръдна.Това прилича ли ви на авариен режим?Преди седмица смених клапана на турбото,дебитомера и той е на 15к,горивен ,въздушен и картерни газове и те са нови,катализаторите са премахнати,пеперудките отлетяха(да не е от тях?).Освен това турбото се включва(имам предвид кика) чак на 3500 оборота а не на 2500,както е нормално.В сервиза ми смениха клапана май решиха ,че е от него,на диагностиката дюзите казаха че са ,като на нова кола,турбинката ми си е тръгнала ,мета масълце но излиза че си надува достатъчно.Не знам дали да ги карам да свалят всичко-турбина ,кулер,маркучи да видим на какво дередже са(то не е лошо ама не ми се дават пари напразно).Вие какво мислите?То май не останаха много неща-ако не е от компа,значи трябва да е от турбото.Налягането в рейла не ми казаха как е,не се сетих да питам ама ако имаше нещо щяха да кажат,...........Овъртях се вече с тая кола 
Ааа и още нещо-пича в сервиза каза ,че по принцип тоя вакумния резервоар,дето е едно цилиндрично тяло било добре да се изолира и щяла да стане малко по пъргава колата.Абе има логика,ама не съм чувал в нашия форум за такова нещо,та не му дадох да го пипа засега.


Ааа и още нещо-пича в сервиза каза ,че по принцип тоя вакумния резервоар,дето е едно цилиндрично тяло било добре да се изолира и щяла да стане малко по пъргава колата.Абе има логика,ама не съм чувал в нашия форум за такова нещо,та не му дадох да го пипа засега.
From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
Re: Клапан на турбото???
при мен малко преди да сгъне турбината започна да прави подобни мизерии тръгваше да върви след като мине 3000-3500 оборота без други никакви симптоми и след 100км.беше в бокса ,а за рейла доколкото знам щом промени налягането от това ,което е нормално колата направо гасне дори и в движение,за пеперудките категорично не е от тях,дано откриеш проблема и да не от турбината .успех!
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Re: Клапан на турбото???Проблема продължава
Колега я пробвай да откачиш вакума на ЕГР и да го затапиш и тогава кажи как се държи колата 

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Клапан на турбото???Проблема продължава
bojky написа:Колега я пробвай да откачиш вакума на ЕГР и да го затапиш и тогава кажи как се държи колата
Направо незнам откъде изрови тая тема от Януари 2011....

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани