Колата работи без ключа???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Всичко
Детайли за колата: Е 53

Колата работи без ключа???

Мнение от vladimir8505 » 30 Дек 2010, 18:34

Здравейте колеги,появи ми се следния неприятен проблем:колата е 524тд(е34),не бях в БГ един месец и след като се пребрах вчера,веднага реших да я яхна,но при парвия опит да дам на контакт,се останови че няма грам ток,подадоха ми с кабели и след около половин час успях да запаля(акумолатора бе смачкан,бях забравил да махна едната клема).обаче по късно като рекох да сваля акумолатора да го заредя хубаво,останових 4е като върна ключа и колата продълйава да работи,та дори и с изваден ключ пак така.Единствено като натисна спирачката и загасва,обаче като я пусна и постоянно дава на контакт.Мислех че като го заредя едно хубаво ще се оправи,но уви днес цял ден карам с отворена седалка отзад и разхлабена клема,да мога да я вадя и слагам постоянно.Моля кажете от какво е това и евентуално какво да правя първо. :bowdown: БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Колата работи без ключа???

Мнение от alchohol » 30 Дек 2010, 19:39

Чувал съм, че е невъзможно да я изгасиш с ключа, когато турбината засмуче масло и го нахвърля в двигателя, демек когато почне да гори маслото.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Re: Колата работи без ключа???

Мнение от methanol » 30 Дек 2010, 21:56

1-ва спирачка и фъргаш съединителя без газ (да не стане бърнаут) :mhihi: Един мерцедес 123 така го карахме 8 месеца преди да се изфорсира до 10000 сам и да умре завинаги :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Колата работи без ключа???

Мнение от golov_bg » 30 Дек 2010, 23:45

или клапана на помапата ти засича и не затваря става като тракторите докато не върнеш педала не изгасва
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 2.06.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E34 M50B20, лето господне 1994-о
Мечтае да кара: същото

Re: Колата работи без ключа???

Мнение от georgistz » 31 Дек 2010, 0:22

При тези на помпата нямаше ли едно лостче за ръчно изключване на подаване на гориво...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Колата работи без ключа???

Мнение от vladobate » 31 Дек 2010, 1:19

Доколкото знам и без клапан гасне от електрониката ( като и спреш тока). По-скоро е електрически проблем не механичен, а за клапана и със затворен пак може да работи :mhihi: гаранция изпитано, фърли ме така в пълна лудница за окло месц докато го хвана. Чосека пише че си остава на контакт като дигне крака от спирачния педал, тъй че тоци обаче е наистина най-гнусната повреда щот е лудница да го хванеш а наново ел инсталация абсурд. Пробвай с релетата колега да няма запецнали или най-добре на добър ама наистина добър жичкаджия .

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 30.08.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Jaguar
Мечтае да кара: Alpina B12 5,7

Re: Колата работи без ключа???

Мнение от radilafi » 03 Яну 2011, 18:13

Аз съм с 324 тд, при мене тази магия я правеше един бушон. Не знам кои са при тебе за гасенето, дизела за разлика от бензина гасне електронно иначе си работи и като махнеш акумулатора. Та беше заминало едно бушонче - мисля че от 7а беше - прегледай ги.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Колата работи без ключа???

Мнение от Djelebov » 04 Яну 2011, 19:45

Мойта е бензинова, но аз това съм го правил нарочно. Исках да си проверя едни работи по DME-то.... и трябваше да проверя кабелите, отиващи към него с Autodata- когато съм на контакт трябвало 4 кабелчета идващи към компа да имат +12V. Навързах 4-те pin-а на компа директно към + на акомулатора запалих. После си извадих ключа и колата си работеше. Почнах да махам 4-те кабелчета едно по едно и се оказа, че ако само на един от pin-овете на компа дадем 12V директно, то ключа може да се изкара и колата да си работи.
За по-накратко, според мен е реле :)
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook