M50B20 S2

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 20 Дек 2007, 18:08

Ама аз казах че няма ВАНОС знам си колата все пак... Въпроса е че тоя мотор го дават да се прави от 92ра а мойта е 91..Явно има невярна информация в това което беше дадено като таблица... Ще го снимам и ще го сложа... Тези които са без ВАНОС ще им направи впечатление дебитомера...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 21 Дек 2007, 17:44

Давай да я видим. Снимай и отзад да й огледаме задника :mhihi: .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.07.2010
Пол: Мъж
Кара: в насрещното :)
Мечтае да кара: BMW 520i e39
Детайли за колата: черно бмв с черни джанти , затъмнена джамове,регестрация и фарове ! ;)

Re:

Мнение от bmwporn » 30 Дек 2010, 14:38

SaSo написа:Всъщност чаки да ти пусна една статийка да си я изчетеш цялата...

VANOS (Variable Nockenwellen Steuerung) is an automobile variable valve timing technology developed by BMW in close collaboration with Continental Teves. VANOS varies the timing of the valves by moving the position of the camshafts in relation to the drive gear. This movement varies from 6 degrees of advanced to 6 degrees of retarded camshaft timing.

Single VANOS

VANOS is a combined hydraulic and mechanical camshaft control device managed by the car's DME engine management system. The VANOS system is based on a discrete adjustment mechanism that can modify the position of the intake camshaft versus the crankshaft. Double-VANOS adds continuous adjustability to the intake and outlet camshafts.

VANOS operates on the intake camshaft in accordance with engine speed and accelerator pedal position. At the lower end of the engine-speed scale, the intake valves are opened later, which improves idling quality and smoothness. At moderate engine speeds, the intake valves open much earlier, which boosts torque and permits exhaust gas re-circulation inside the combustion chambers, reducing fuel consumption and exhaust emissions. Finally, at high engine speeds, intake valve opening is once again delayed, so that full power can be developed.

VANOS significantly enhances emission management, increases output and torque, and offers better idling quality and fuel economy. The latest version of VANOS is double-VANOS, used in the new M3.

VANOS was first introduced in 1992 on the BMW M50tu engine used in the 5 Series.

Double VANOS

Later, BMW added "double" VANOS to its M52tu series of inline 6-cylinder engines, which changed the mechanism from fixed position operation to continuously variable, and added the same functionality to the exhaust camshaft, on a number of its cars. Double-VANOS (double-variable camshaft control) significantly improves torque and emissions since valve timing on both the intake and outlet camshafts is adjusted to the power required from the engine as a function of gas pedal position and engine speed. On most BMW engines that use single VANOS, the timing of the intake cam is only changed at two distinct rpm points, while on the double-VANOS system, the timing of the intake and exhaust cams is continuously variable through a range of ~40 crankshaft degrees for the intake, and 25 degrees for the exhaust. The advantage of double-VANOS is that the system controls the flow of hot exhaust gases into the intake manifold individually for all operating conditions. This is referred to as "internal" exhaust gas re-circulation, allowing very fine dosage of the amount of exhaust gas recycled.


Аз си го прочетох и ми се изясниха неясните неща ! благодаря много за темата :)
Аз падам на колене само пред БМВ ... !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: M50B20 S2

Мнение от Zubcho » 01 Яну 2011, 18:53

Съживиха мъртвите. Колегата по-горе е ползвал търсачката. ЕВАЛА :)

Последното мнение преди това на колегата е: Публикувано на: 21 Дек 2007, 16:44
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: M50B20 S2

Мнение от SaSo » 02 Яну 2011, 21:02

И мъртвите понякога вършат работа... :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.07.2010
Пол: Мъж
Кара: в насрещното :)
Мечтае да кара: BMW 520i e39
Детайли за колата: черно бмв с черни джанти , затъмнена джамове,регестрация и фарове ! ;)

Re: M50B20 S2

Мнение от bmwporn » 03 Яну 2011, 22:41

SaSo написа:И мъртвите понякога вършат работа... :mhihi: :mhihi:

:D:D:D ама не ! пича е свършил полезна работа ! :)
Аз падам на колене само пред БМВ ... !!!

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook