проблем с токовете на е34
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с токовете на е34
колеги днес стана нешо странно.имам 520е34 бензин запалих към 21 ч.и парното ми работеше по слабо от обикновеното.чистачките също.след това тръгнах и след около 6-7км фаровете взеха да примигват;след 3-4мин.вече не светеха на таблото светлината отслабна,дадох авариини но и те отказаха след 1-3мин.а колата си работи.изгасих,пробвах веднага да запали но нещеше даже и да завърти.след 5-6мин.запали и всичко така по същиа начин го направи на двапъти докато се прибера.проверих ремъка много малко беше хлабав ,аком_латора е на месец и половина,през това време светна абс-а. 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- BUHALA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E34-M30/B35
Re: проблем с токовете на е34
Мхм .... отвсякъде е проблем с динамото, обаче пък много е странно че няма ток за светлините, даже и таблото намалява, пък има сила да върти стартера и да пали ..... Като премериш зареждането обърни внимание на основните кабели на акумулатора и по точно - минусовия кабел където се хваща за купето да не е нагнило мястото или зеленясало ...
Добрите момчета обичат реда, а лошите владеем и управляваме хаоса.
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: проблем с токовете на е34
Алтернатора си отива. Имал съм абсолютно същия проблем, не на тази кола, но това няма никакво значение. Симптомите бяха същите. И при мен уредите бавно отказаха, загасна, после не пожела да запали. След 5 мин. запалих, поработи няколко минути и пак. Задърпаха ме до сервиз и се оказа, че алтернатора е починал...
Моят съвет е да не го ремонтираш на парче (ако причината е в него), аз веднъж го правих и след два месеца пак загина. После заложих на рециклиран и човека, на когото я продадох, още си я кара без никакви ядове.
Моят съвет е да не го ремонтираш на парче (ако причината е в него), аз веднъж го правих и след два месеца пак загина. После заложих на рециклиран и човека, на когото я продадох, още си я кара без никакви ядове.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: проблем с токовете на е34
Почисти добре клемите на акумулатора .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: проблем с токовете на е34
Виждам чак сега темата, дано не е късно. НИЩО му няма на алтернатора, не го плашете момчето! Просто са му заминали четките. Имаш два варианта: отиваш на майстор и ти сменя целия блок "реле-регулатор с четки"(не му позволявай да ти презапоява други четки, ям съм го тоя фуй) или си купуваш и сам сменяш. Аз два пъти правя това упражнение, последния път в Търново. Един стар майстор, пипа много читаво. Цялата процедура ми се върза към 35-40 лв. Докато изпием с тъста по 2-3 ракии и се обади да си прибираме колата. Ако си от София, нямам идея къде да идеш, но не ходи при Росен на Ломското. Взе ми пари за смяна, а само презапоил четките(той или някой от работниците му). А това, дето е светнал АБСа е нормално. Така показва, че няма ток в колата и повечето системи не работят. АБСа също. Но това н е ми попречи да докарам колата от Омуртаг до Търново. Вярно, че бях спрял всичко по нея(клима, фарове, мигачи, кас'тофон). Само веднъж не се усетих, че няма АБС и трябваше да си припомня времето на москвича. 


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани