Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Модератор: Технически модератори
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
\MITETO\ DSB написа:... С ТДСа съм постигал този разход до Варна и обратно ми даде 7л.на 100км. на темпомат.
То и ние наскоро с един форумен тдс се прибирахме от Мальовица до София за най-икономично и направи 3,4 л/100, ама не искаш да знаеш какви железни нерви трябва да имаш за такива рекорди. Със средна скроост 100 км/ч 25тдс няма да е 7/100 до Варна.

- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Добре мене не ми стана ясно,кво търсим сега- идеалната кола?!? 
По какви критерии-че ако пътувам като "изоглавен" ще се уморя?Или викате Е39 е идеална за тая цел
Да бе може
,сравнена с модел отпреди 20 години.Демек с предшественика си.Колкото до леко и неуморително пътуване,що да не я сравним с w210,и неговото вътрешно пространство,и возия,да видим с кой от двата модела е по приятно пътуването?!
С порше е още по уморително до Сусурлево и обратно-тясно, друса и гори!!
За мен има само няколко модела към които бих се стремил след Е34,и това са- Е32,Е31 и Е38! финито!
Пласмасовата петичка с депресиралата предница дето краката ми опират в жабката е лявато ми рамо в шофиора,да си пътува който иска с нея,грам нямам нищо против,и с уважение прочитам всяко мнение,и му отдавам внимание!
Пенчев настоявам ,за включване ,че модерната младеж почна да взима превест тук

Дайте критерии по които да отсъдим справедливо наистина,макар че при едния модел липсва,много важния тест:
ИЗДЪРЖАЛА НА ВРЕМЕТО!!

По какви критерии-че ако пътувам като "изоглавен" ще се уморя?Или викате Е39 е идеална за тая цел

Да бе може

С порше е още по уморително до Сусурлево и обратно-тясно, друса и гори!!

За мен има само няколко модела към които бих се стремил след Е34,и това са- Е32,Е31 и Е38! финито!
Пласмасовата петичка с депресиралата предница дето краката ми опират в жабката е лявато ми рамо в шофиора,да си пътува който иска с нея,грам нямам нищо против,и с уважение прочитам всяко мнение,и му отдавам внимание!
Пенчев настоявам ,за включване ,че модерната младеж почна да взима превест тук



Дайте критерии по които да отсъдим справедливо наистина,макар че при едния модел липсва,много важния тест:
ИЗДЪРЖАЛА НА ВРЕМЕТО!!
- comeon1985
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 14.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520; E39 520; E36 318
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
ИЗДЪРЖАЛА НА ВРЕМЕТО!!
но все пак момчето ще дава парите....която и да вземе няма да сбърка...важното е че е в правилния отбор.....BMW

но все пак момчето ще дава парите....която и да вземе няма да сбърка...важното е че е в правилния отбор.....BMW
...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute
http://www.vbox7.com/play:7199fc05



BMW E34 M5 Tribute

http://www.vbox7.com/play:7199fc05
- DRN
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Вече от година имам 520ка от последните 10/94. Има доста от екстрите за модела. Запазена е и няма грам ръжда. Мисля да си я карам още няколко години.
Eдинствено пролетта ще и сменя двигателя с М52Б28 или М52B28TU за да комбинирам добрите неща от Е34 и Е39.
Eдинствено пролетта ще и сменя двигателя с М52Б28 или М52B28TU за да комбинирам добрите неща от Е34 и Е39.
- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: !
ddddk написа:Сега, колеги,
Тука заговорихте за разход и продължително шофиране... и някои сравняват неправилно.
Първо ще поясня, че работата ми е свързана с много пътуване. Вече 9 години най-ужасните ми командировки са Варна-София-Варна за един ден и Варна-Пловдив-Варна за един ден. Втората е по-ужасна заради прохода.
Къде грешите в сравненията: едно е да тръгнеш на разходка, друго е да тръгнеш да свършиш работа с мисълта, че на срещата трябва да си спокоен, отпочинал, трябва да се връщаш обратно и на другия ден пак си на работа... трябва да пристигнеш преди обяд, да свършиш работата в рамките на 3-4 часа и да се върнеш, така че на другия ден да си в 8 часа на работното си място достатъчно отпочинал за работния ден.
Това чудо с умрялата 20-ска на Е34 не може да стане!
Само в едната посока имам над 70 изпреварвания, за да вляза в графика.
Ако тръгна с моята кола, то при клиента ще пристигна целия в пот, с празен резервоар, със схваната дясна ръка от постоянното ръчкане на втора-трета, с туптящо от адреналин сърце и вместо да се представя спокойно, превъзбуден от пътя ще се изцепя: "Путко, ако знаеш как и раздадох мръсната газ на умрялата 20-ска!"
Тази работа се върши с автомобил с модерен двигател, който гори малко и тегли много още от ниски обороти. Моите уважения към М50, но просто технологията му е стара и по отношение на разход и време на развъртане вече отстъпва на новите двигатели дори и на непретенциозните производители.
Сега, сигурен съм, че Пенчев ще ме контрира, че е обиколил цяла Европа с неговата кола. ОК, но пак уточнявам - има значение с каква нагласа тръгваш: Да се върнеш същия ден или да използваш дългото пътуване за да се насладиш на удоволствието от шофирането на Е34!
И отново се връщам, към тезата ми от предните постове: Е34 му е останало страхотния екстериор (неповторим!), уникалното усещане при шофиране и фанатизма на собственика.
С други думи за уикенд кола е перфектната, но за евридей и работа - цък!
Поздрави,
Д
Абсолютно съм съгласен с мнението ти.Е 39 е по удобна за дълъг път .по малко измаря .Наистина не ми бие колената при влизане .
Но незнам защо предпочитам наточена Е34 ,както ти каза ,може би фанатизъм .И осветлението на пътя и е по зле ,и сигурността и ситемите и ги няма .
Ама какво да ти кажа ,явно любовта към модела тука много играе .Е34 привлича с особен чар и характер .
vvvvv
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: !
BMW M5 super написа: ...

Е, туй де е моята теза, ама с други думи.
Все пак авторът на темата я пусна, за да реши своята дилема и аз не му давам готов отговор, съвет, акъл и т.н., а му давам въпроси, на които той сам да си отговори и да открие коя е неговата кола.
Така изборът ще бъде негов и ще е правилният за него.
Като цяло се оформя един съществен въпрос: за какво ще я използва тази кола?
Сега нещо леко извън:
bobeca111 написа: Пенчев настоявам ,за включване ...
Защо бе колега?
Според мен темата е популярна. Ако я оставим, то винаги ще е отгоре, защото все ще има някой да каже/напише нещо и винаги ще е ъпната и ще бъде ориентир за новите мераклии на БМВ и няма да има нужда от нови едни и същи теми като: "колко гори?", "ама хубаво ли е?", "ама чупи ли се много?", "ама скъпо ли е?" и т.н.
И що се плашиш от младежта? "Те са движещата сила на НТП"




Поздрави,
Д

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Уважавам мненията на всички вас тук , хубаво е ,че се пишат различни неща, има фенове на двата модела доста а и подфорума е доста четен след като колеги от "Е39" четат и пишат тука
Гледам ,че някои хора я изкарвате неудобна и изморяваща кола 34-ката , чудя се как може така да смятате ,но все пак всеки си има вкус и разбирания.Моите крака никога не са се удряли във волана а не съм нисък
Дамяне , това за нагласата дали съм тръгнал с нагласата за пътуване с Е34 ми звучи , като нагласа за поредното пътуване до Швейцария само ,че с Фиат 126 а не с лимузина от среден клас
Да ти кажа честно аз не признавам пътувания над преко 18 часа наведнъж до независимо коя точка тръгвам ! Ето така последния път през август месец 4 души с пълен багажник пристигнахме в Modena IT на 12-ия час (1344 km от София) Аз лично вече абсолютно не мога да шофирам нормално ,незнам какво е това спокойно шофиране -> само и единствено в Швейцария мога да шофирам така ,никъде другаде. Тези коли и особенно с по-мощен двигател дават едно голямо удоволствие , комплексно удоволствие.Спомням си когато веднъж пътувахме с адаша Жоро Чегеварата до Мюнхен с неговото Е39 530dA Touring усетих ,че в тези коли няма според мен тази ергономия в салона - плоските и твърди седалки в салона (изключвам единствено комфортния салон или отчасти т.нар."Рекаро") , неудобното разположение на пасажерската седалка като височина спрямо пода и жабката (за което спомена Боби по-нагоре) ,не особенно добрата видимост като цяло и чувство за точна позиция в автомобила , твърди пластмаси ,които в сравнение с предишното поколение Е30/Е31/Е32/Е34 са направо неприятни (разбира се за човек свикнал с предишното поколение като мен). Никога тази кола не е изморила нито мен ,нито другите които са пътували , учудвам се на мненията ,но все пак ги уважавам
Ето ви една кола , слънчева кола Е38 , автомобил с класи над тази вашата любима петица !!! Автомобил разработван в началото на 90-те години и вероятно затова все още страхотно издържан по всички направления ! Цените са същите в общия случай ,комфорта е наистина много висок , ергономията също , липсват следите на скапаните счетоводители и финансисти пряко участвали в разработката
на 5 серия 1996 -> ...
И изобщо не ми е приятно да случам и чета ,че тя била голяма , в друг клас ,защото и 39-ката се чувства отчасти като нея ,но е на светлинни години назад комплексно. Замислете се внимателно над това което ви написах за Е38 , погледнете този клип http://www.youtube.com/watch?v=70JCsivs ... re=related и се замислете малко
Георги Пенчев

Гледам ,че някои хора я изкарвате неудобна и изморяваща кола 34-ката , чудя се как може така да смятате ,но все пак всеки си има вкус и разбирания.Моите крака никога не са се удряли във волана а не съм нисък




И изобщо не ми е приятно да случам и чета ,че тя била голяма , в друг клас ,защото и 39-ката се чувства отчасти като нея ,но е на светлинни години назад комплексно. Замислете се внимателно над това което ви написах за Е38 , погледнете този клип http://www.youtube.com/watch?v=70JCsivs ... re=related и се замислете малко

Георги Пенчев
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Хе, хе, Пенчев, имам 2 диска с клиповете на тоз пичага!
Лошата новина е, че вече работи с 4-те нули... ама това е друга тема и не е интересна...
По темата:
Аз не налагам мнение... В никакъв случай. Дори до сега не съм написал моето становище относно "дилемата" на колегата. Само съм поставил въпроси на Колегията и съм споделил опит с каране под напрежение с 2 вида коренно различни автомобили, което си беше малко извън темата... Сори...
Иска ми се темата да продължи и да се включат с мнение и други колеги... Но може би съм надценил потенциала на темата... Здраве да е.
Поздрави,
Д
Лошата новина е, че вече работи с 4-те нули... ама това е друга тема и не е интересна...
По темата:
Аз не налагам мнение... В никакъв случай. Дори до сега не съм написал моето становище относно "дилемата" на колегата. Само съм поставил въпроси на Колегията и съм споделил опит с каране под напрежение с 2 вида коренно различни автомобили, което си беше малко извън темата... Сори...
Иска ми се темата да продължи и да се включат с мнение и други колеги... Но може би съм надценил потенциала на темата... Здраве да е.
Поздрави,
Д

- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Той май колегата,дето пусна темата отдавна не е вече на тая вълна,ма нищо
....поне сложи дъвка в устата на нас гланите,дето само чакаме да почнем да си чешем езиците на тема любимата марка
.Няма лошо.
Чесно да си кажем,и е39 не лоша и доста хора биха я предпочели.За масата народ различна от нас например определящо при покупката на кола е-Годината!Или поне за да каже- карам по новата Петица,но не и някъкво друго смислено обяснение.Някой са си купили е34,щото просто на са им стигнали кинтите за е39ка.
Други, като повечето от нас просто Я предпочитат(Е34)
Аз ако наистина имам много пари един ден,колите които бих си наредил в гаража биха били-Е34,Е32,Е31,Е38 и Р129.Само уникати,без грам компромис цена или квото и да било!И не ми пука коя година ще сме тогава,и колко стари биха били тези икони на времето.
И с чисто сърце Ви казвам,че е39 не ми влиза в списъка,дори не я виждам там.
Какво би наредил в гаража си всеки от Вас фенове? Колко от вас ще кордисат и по една е39?Колко от нас я имат в мечтите си?


Чесно да си кажем,и е39 не лоша и доста хора биха я предпочели.За масата народ различна от нас например определящо при покупката на кола е-Годината!Или поне за да каже- карам по новата Петица,но не и някъкво друго смислено обяснение.Някой са си купили е34,щото просто на са им стигнали кинтите за е39ка.
Други, като повечето от нас просто Я предпочитат(Е34)
Аз ако наистина имам много пари един ден,колите които бих си наредил в гаража биха били-Е34,Е32,Е31,Е38 и Р129.Само уникати,без грам компромис цена или квото и да било!И не ми пука коя година ще сме тогава,и колко стари биха били тези икони на времето.
И с чисто сърце Ви казвам,че е39 не ми влиза в списъка,дори не я виждам там.
Какво би наредил в гаража си всеки от Вас фенове? Колко от вас ще кордисат и по една е39?Колко от нас я имат в мечтите си?
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Колега ddddk, не си надценил потенциала на темата, вярвай ми. Мога да изкажа мнение в този момент както за 34-ката, така и за 30-ката. Имах възможност да притежавам и двата автомобила, но пуста криза, не може да се издържа на 30-ка, ако нямаш пари. Та, на темата- и двата автомобила са страхотни, щом в момента имам 34-ка, значи манията е пълна. На няколко пъти ми се е налагало да бързам с нея- няма проблеми, 200 км не ги усеща, задминавам си ги без проблеми, въпреки че е автомат. Вторият път без малко да изляза от пътя, че късите и светлини са пълна педерастия, кой каквото и да говори- тука определено не е правено с неограничен бюджет. Просто на колата и липсват фарове и ако искаш да я караш всеки ден, трябва да ги модифицираш, или ксенон. Но по-нататък. Супер нестабилна, особено зимата, ако няма шпер. И това го разбрах от опит, въпреки че на малко хора отстъпвам като шофьор, особено зимата. Бутал съм я доволно. А разхода ми е около 15 литра на 100км, бензин. Колата е изправна! Просто гори. С Темпрата съм се катерил като коза, просто колата си върви, няма зиме, няма лете. И така омразният за младото поколение ентусиасти Голф имах. Той пък беше роден на черният петък. За няколко години каране ремонта ме се състоеше от смяна на един лагер на главината и свещи. Зимата върви като снегоринче /при нас почти не се почистват пътищата../ С БМВ-то с нови гуми си аут.. Просто колата зимата е гола вода. Обичам си я, всичките ми стотинки отиват по нея. Гори като ламя- шестак е мотора, 520. Направо се чудя как може за толкова молко каране да изгори толкова много. Плюса и е доброто спиране, иначе с Темпра 1,8 ме правят абсолютно смешен. А двулитровата темпра, която съм карал преди това ми гореше между 6 и 7 на сто гас, когато гаста беше половин левче. Супер пъргава градско. Липсва ми, дори много. Само манията ме крепи още да не дам 34-ката на отпадъци, че ми гори три пъти повече от другите коли, които съм имал. А за разходи по поддръжка и ремонти да не споменаваме, че боли глава. В момента двама мои близки приятели карат Е38 и Е39. Пътувахве последно около 500 км с 39-ката. Ами не те уморява- Нищо общо с моята. Въпреки, че е автомат моята, двигателя къса нерви. С двулитров да пътуваш на дълго си е изтезание, особено на натоварен път , където се налага да изпреварваш. Ставаш камикадзе. Ако нямаш добри спирачки, си некролог. А 39-ката, си е добре. 2,5 дизел. Супер безшумна вътре. Направо приказка. Нищо, че разни финансисти и счетоводители са гледали да не товарят бюджета.. Перфектно поведение. Плавна и сигурна. Не ми се говори колко агресивна е 34-ката, щото с умряло 2,0 или 2,5 не може дори да се доближи до 39-ката. Но пак карам 34-ка. Мания.... Карах и 38-цата. 2,8-бензин. Ми тя гори колкото моята, пък е на светлинни години напред.. Какво да я хвалим тази остаряла вече и побеляла 34-ка. Имаме я, защото ни е СТРАСТ. Направо е смешен двулитровият и двигател, пълна боза. Но пак си я обичам!!! И пак си давам последните стотинки за нея. Разбирам ги напълно по-младите, че се стремят към 38-ци и 39-ки. Така е правилно и така трябва. Просто нашият автомобил е стар, като нас де, и трябва да си остане в историята. С всички плюсове и минуси, пак ще е любимата ни кола, но просто трябва да отпадне. Естествения подбор ще си каже думата. Имат особен чар, но трябва да отпаднат като модел, просто ще си отидат в историята, атваряйки път на новите, модерни, икономични и сигурни коли, с по 12-16 въздушни възглавници и така нататък. Не давам съвет на никой, какво да купува, но знам, че моята кола ще си продължа да я карам, нищо , че гори като змей, нищо, че е нестабилна- че е гола вода зимата, нищо, че няма аербеци, нищо че е толкова стара, че скоро трябва освен части да и купувам и "жилет", да и обръсна бялата брада, нищо, че има незнам си колко недостатъка. Това е МОЯТА кола, колкото и да ме ядосва, като я загледам паркирана между другите и и се радвам, като малко дете. Това е моята детска мечта- да има БМВ. А детските мечти на по-малките са свързани с това, което те виждат- а това определено не са 34-ки.
Поздрави на всички, които обичат марката!!!
Поздрави на всички, които обичат марката!!!
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Живея в полите на планината на относително стръмна улица и вкарвам колата ми в гараж под кооперацията с рампа ,която е средно стръмна.Улицата никой не почиства,рампата като се огази и става лед.Комшиите ми главно с коли 4Х4 ,жена ми с Микра и един комшия има Z3 Mcoupe което разбира се не изкарва сега.Никакъв проблем с колата не съм имал а и няма да имам ,защото съм с нови Нокиан гуми последен модел (за гуми пари не се жалят) ,ходовата част е здрава , колата има самоблокиращ диф и най-радостното НЯМА ЕЛЕКТРОННИ
помощници ! Нека някой с Е39 великата "конструкция" да ми излезе насреща
на заснежена технична отсечка , направо не го виждам ... Нека и фиати без оглед на модела да ми излязат -> пак не ги виждам да се движат с такива скорости спокойно и управляемо,с каквито аз се качвам и карам по Витоша ,както и по другите проходи.
Един познат ,който на времето имаше Е34 540i 6-gang ,която някои от вас помнят от първите събори (червена,пълен М техник) си взе Е39 и понеже и той трябва да катери рампа,после улица като нашата , продаде първата зима 39-ката разочарован и взе някаква А6 куатро ,защото Е39 не предлагаха двойно предаване и защото по ред чисто технологични причини не показват и не гарантират движение на сняг при лоши метеорологични условия.Същия този Сашо с 540-ката каза ,че усещането и контрола/сцеплението на 34-ката му липсва до ден днешен.Аз му вярвам напълно.
Последния сняг когато падна в цялата страна се наложи да пътувам командировка до Ловеч в снежните виелици.Магистралата не разчистена,само дясната лента на леки коловози ,в които кретаха колите.С брат ми и приятелката му пътувахме , позволих си на един участък където нямаше жива кола да ускоря до 180 км/ч на снега и да покарам така.Колата си следваше траекторията що-годе спокойно ,правих опити леко да спирам и леко да завивам и всичко се получаваше.Вярно страх малко имаше ,но той е част от кефа.Ако модела се поддържа добре от към консумативи,достойнствата му хвърчат до небето.
Извода е ,че почти всеки би дал пари за по-нова година автомобил мислейки си и успокоявайки се ,че така шанса да вземе безпроблемен екземпляр са големи и това в общия слуай е така.Ако сега искам да си купя Е34 с нормален мотор ,нещо до 3 литра кубатура по-трудно бих намерил читав екземпляр като състояние от една 39-ка заради годините.Впрочем за мен няма да е трудно ,защото аз няма да гледам в БГ а ще гледам навън със сервизна история,поддържана и ще си намеря веднага.В БГ нещата клонят към следващия модел за масата от хората,които не ги интересува особено много самия автомобил.Колкото по-нови и модерни стават автомобилите ,толкова повече се страни от същността им и толкова повече хората са уязвими па нека се радват на DVD-та,масажи и кънектед драйв-ове
Видях такива лятото по аутобаните с поставени триъгълници и чакащи пътна помощ
Георги Пенчев


Един познат ,който на времето имаше Е34 540i 6-gang ,която някои от вас помнят от първите събори (червена,пълен М техник) си взе Е39 и понеже и той трябва да катери рампа,после улица като нашата , продаде първата зима 39-ката разочарован и взе някаква А6 куатро ,защото Е39 не предлагаха двойно предаване и защото по ред чисто технологични причини не показват и не гарантират движение на сняг при лоши метеорологични условия.Същия този Сашо с 540-ката каза ,че усещането и контрола/сцеплението на 34-ката му липсва до ден днешен.Аз му вярвам напълно.
Последния сняг когато падна в цялата страна се наложи да пътувам командировка до Ловеч в снежните виелици.Магистралата не разчистена,само дясната лента на леки коловози ,в които кретаха колите.С брат ми и приятелката му пътувахме , позволих си на един участък където нямаше жива кола да ускоря до 180 км/ч на снега и да покарам така.Колата си следваше траекторията що-годе спокойно ,правих опити леко да спирам и леко да завивам и всичко се получаваше.Вярно страх малко имаше ,но той е част от кефа.Ако модела се поддържа добре от към консумативи,достойнствата му хвърчат до небето.
Извода е ,че почти всеки би дал пари за по-нова година автомобил мислейки си и успокоявайки се ,че така шанса да вземе безпроблемен екземпляр са големи и това в общия слуай е така.Ако сега искам да си купя Е34 с нормален мотор ,нещо до 3 литра кубатура по-трудно бих намерил читав екземпляр като състояние от една 39-ка заради годините.Впрочем за мен няма да е трудно ,защото аз няма да гледам в БГ а ще гледам навън със сервизна история,поддържана и ще си намеря веднага.В БГ нещата клонят към следващия модел за масата от хората,които не ги интересува особено много самия автомобил.Колкото по-нови и модерни стават автомобилите ,толкова повече се страни от същността им и толкова повече хората са уязвими па нека се радват на DVD-та,масажи и кънектед драйв-ове


Георги Пенчев
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
pepitoooooooooo написа:...
Колега ако мислиш,че 39ката зимата е по проходима жестоко се лъжеш.

И спомена,че Е39 с еднаква кубатура и мощност е по пъргава от Е34 това вече е пълана глупост.


- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
\MITETO\ DSB написа:pepitoooooooooo написа:...
Колега ако мислиш,че 39ката зимата е по проходима жестоко се лъжеш.![]()
И спомена,че Е39 с еднаква кубатура и мощност е по пъргава от Е34 това вече е пълана глупост.
Колега, не чети между редовете. Прочети точно какво съм написал, тогава ме коментирай. Аз също като теб, защото виждам, че явно е така си обичам колата и пред "чужди" хора си я защитавам, не давам ни дума лошо да се каже за нея. Ясно е, че на теб също 34-ките са ти слабост и те поздравявам за това, наистина не сме много хората, ценящи до такава степен този модел, а при мен има и още нещо. Както написах- този автомобил ми е сбъдната мечта. Радвам се, че има и други хора като мен и теб, които си обичат 34-ките. Въпреки, че съм реалист и и виждам недостатъците, не съм я сменил. Живи и здрави и весело посрещане на новата година на всички колеги!!

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Весело посрещане на новата 2011 година скъпи колеги
Желая ви всичко най-хубаво , много сбъднати мечти и много емоции с любимата марка
Георги Пенчев

Желая ви всичко най-хубаво , много сбъднати мечти и много емоции с любимата марка




Георги Пенчев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани