Смяна на Е34 с Е39 дилема.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от err0r » 29 Дек 2010, 23:15

\MITETO\ DSB написа:... С ТДСа съм постигал този разход до Варна и обратно ми даде 7л.на 100км. на темпомат. :yes:

То и ние наскоро с един форумен тдс се прибирахме от Мальовица до София за най-икономично и направи 3,4 л/100, ама не искаш да знаеш какви железни нерви трябва да имаш за такива рекорди. Със средна скроост 100 км/ч 25тдс няма да е 7/100 до Варна.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
Мечтае да кара: пак Е38

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от bobeca111 » 29 Дек 2010, 23:25

Добре мене не ми стана ясно,кво търсим сега- идеалната кола?!? :kuku:
По какви критерии-че ако пътувам като "изоглавен" ще се уморя?Или викате Е39 е идеална за тая цел :clap:
Да бе може :mhihi: ,сравнена с модел отпреди 20 години.Демек с предшественика си.Колкото до леко и неуморително пътуване,що да не я сравним с w210,и неговото вътрешно пространство,и возия,да видим с кой от двата модела е по приятно пътуването?!
С порше е още по уморително до Сусурлево и обратно-тясно, друса и гори!! :mhihi:
За мен има само няколко модела към които бих се стремил след Е34,и това са- Е32,Е31 и Е38! финито!
Пласмасовата петичка с депресиралата предница дето краката ми опират в жабката е лявато ми рамо в шофиора,да си пътува който иска с нея,грам нямам нищо против,и с уважение прочитам всяко мнение,и му отдавам внимание!
Пенчев настоявам ,за включване ,че модерната младеж почна да взима превест тук :mhihi: :help: :mhihi:
Дайте критерии по които да отсъдим справедливо наистина,макар че при едния модел липсва,много важния тест:
ИЗДЪРЖАЛА НА ВРЕМЕТО!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 14.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 520; E39 520; E36 318

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от comeon1985 » 29 Дек 2010, 23:36

ИЗДЪРЖАЛА НА ВРЕМЕТО!!
:yes:
но все пак момчето ще дава парите....която и да вземе няма да сбърка...важното е че е в правилния отбор.....BMW
...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute :bowdown:
http://www.vbox7.com/play:7199fc05

312463517031743

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 М54B30

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от DRN » 30 Дек 2010, 0:22

Вече от година имам 520ка от последните 10/94. Има доста от екстрите за модела. Запазена е и няма грам ръжда. Мисля да си я карам още няколко години.

Eдинствено пролетта ще и сменя двигателя с М52Б28 или М52B28TU за да комбинирам добрите неща от Е34 и Е39.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 9.01.2005
Местоположение: vvvvvvv

Re: !

Мнение от BMW M5 super » 30 Дек 2010, 1:02

ddddk написа:Сега, колеги,

Тука заговорихте за разход и продължително шофиране... и някои сравняват неправилно.

Първо ще поясня, че работата ми е свързана с много пътуване. Вече 9 години най-ужасните ми командировки са Варна-София-Варна за един ден и Варна-Пловдив-Варна за един ден. Втората е по-ужасна заради прохода.

Къде грешите в сравненията: едно е да тръгнеш на разходка, друго е да тръгнеш да свършиш работа с мисълта, че на срещата трябва да си спокоен, отпочинал, трябва да се връщаш обратно и на другия ден пак си на работа... трябва да пристигнеш преди обяд, да свършиш работата в рамките на 3-4 часа и да се върнеш, така че на другия ден да си в 8 часа на работното си място достатъчно отпочинал за работния ден.

Това чудо с умрялата 20-ска на Е34 не може да стане!

Само в едната посока имам над 70 изпреварвания, за да вляза в графика.
Ако тръгна с моята кола, то при клиента ще пристигна целия в пот, с празен резервоар, със схваната дясна ръка от постоянното ръчкане на втора-трета, с туптящо от адреналин сърце и вместо да се представя спокойно, превъзбуден от пътя ще се изцепя: "Путко, ако знаеш как и раздадох мръсната газ на умрялата 20-ска! :twisted: "

Тази работа се върши с автомобил с модерен двигател, който гори малко и тегли много още от ниски обороти. Моите уважения към М50, но просто технологията му е стара и по отношение на разход и време на развъртане вече отстъпва на новите двигатели дори и на непретенциозните производители.

Сега, сигурен съм, че Пенчев ще ме контрира, че е обиколил цяла Европа с неговата кола. ОК, но пак уточнявам - има значение с каква нагласа тръгваш: Да се върнеш същия ден или да използваш дългото пътуване за да се насладиш на удоволствието от шофирането на Е34!

И отново се връщам, към тезата ми от предните постове: Е34 му е останало страхотния екстериор (неповторим!), уникалното усещане при шофиране и фанатизма на собственика.

С други думи за уикенд кола е перфектната, но за евридей и работа - цък!

Поздрави,
Д



Абсолютно съм съгласен с мнението ти.Е 39 е по удобна за дълъг път .по малко измаря .Наистина не ми бие колената при влизане .
Но незнам защо предпочитам наточена Е34 ,както ти каза ,може би фанатизъм .И осветлението на пътя и е по зле ,и сигурността и ситемите и ги няма .
Ама какво да ти кажа ,явно любовта към модела тука много играе .Е34 привлича с особен чар и характер .
vvvvv

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: !

Мнение от ddddk » 30 Дек 2010, 13:12

BMW M5 super написа: ...


:yes:
Е, туй де е моята теза, ама с други думи.

Все пак авторът на темата я пусна, за да реши своята дилема и аз не му давам готов отговор, съвет, акъл и т.н., а му давам въпроси, на които той сам да си отговори и да открие коя е неговата кола.

Така изборът ще бъде негов и ще е правилният за него.

Като цяло се оформя един съществен въпрос: за какво ще я използва тази кола?

Сега нещо леко извън:
bobeca111 написа: Пенчев настоявам ,за включване ...


Защо бе колега?
Според мен темата е популярна. Ако я оставим, то винаги ще е отгоре, защото все ще има някой да каже/напише нещо и винаги ще е ъпната и ще бъде ориентир за новите мераклии на БМВ и няма да има нужда от нови едни и същи теми като: "колко гори?", "ама хубаво ли е?", "ама чупи ли се много?", "ама скъпо ли е?" и т.н.
И що се плашиш от младежта? "Те са движещата сила на НТП" :mhihi: казвахме едно време :mhihi: ама и без нас не могат :mhihi: - все ще има за какво да ни питат :mhihi:

Поздрави,
Д
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от Penchev » 30 Дек 2010, 21:45

Уважавам мненията на всички вас тук , хубаво е ,че се пишат различни неща, има фенове на двата модела доста а и подфорума е доста четен след като колеги от "Е39" четат и пишат тука :)

Гледам ,че някои хора я изкарвате неудобна и изморяваща кола 34-ката , чудя се как може така да смятате ,но все пак всеки си има вкус и разбирания.Моите крака никога не са се удряли във волана а не съм нисък :roll: Дамяне , това за нагласата дали съм тръгнал с нагласата за пътуване с Е34 ми звучи , като нагласа за поредното пътуване до Швейцария само ,че с Фиат 126 а не с лимузина от среден клас :mhihi: Да ти кажа честно аз не признавам пътувания над преко 18 часа наведнъж до независимо коя точка тръгвам ! Ето така последния път през август месец 4 души с пълен багажник пристигнахме в Modena IT на 12-ия час (1344 km от София) Аз лично вече абсолютно не мога да шофирам нормално ,незнам какво е това спокойно шофиране -> само и единствено в Швейцария мога да шофирам така ,никъде другаде. Тези коли и особенно с по-мощен двигател дават едно голямо удоволствие , комплексно удоволствие.Спомням си когато веднъж пътувахме с адаша Жоро Чегеварата до Мюнхен с неговото Е39 530dA Touring усетих ,че в тези коли няма според мен тази ергономия в салона - плоските и твърди седалки в салона (изключвам единствено комфортния салон или отчасти т.нар."Рекаро") , неудобното разположение на пасажерската седалка като височина спрямо пода и жабката (за което спомена Боби по-нагоре) ,не особенно добрата видимост като цяло и чувство за точна позиция в автомобила , твърди пластмаси ,които в сравнение с предишното поколение Е30/Е31/Е32/Е34 са направо неприятни (разбира се за човек свикнал с предишното поколение като мен). Никога тази кола не е изморила нито мен ,нито другите които са пътували , учудвам се на мненията ,но все пак ги уважавам :) Ето ви една кола , слънчева кола Е38 , автомобил с класи над тази вашата любима петица !!! Автомобил разработван в началото на 90-те години и вероятно затова все още страхотно издържан по всички направления ! Цените са същите в общия случай ,комфорта е наистина много висок , ергономията също , липсват следите на скапаните счетоводители и финансисти пряко участвали в разработката :mhihi: на 5 серия 1996 -> ...
И изобщо не ми е приятно да случам и чета ,че тя била голяма , в друг клас ,защото и 39-ката се чувства отчасти като нея ,но е на светлинни години назад комплексно. Замислете се внимателно над това което ви написах за Е38 , погледнете този клип http://www.youtube.com/watch?v=70JCsivs ... re=related и се замислете малко :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от ddddk » 30 Дек 2010, 22:29

Хе, хе, Пенчев, имам 2 диска с клиповете на тоз пичага!
Лошата новина е, че вече работи с 4-те нули... ама това е друга тема и не е интересна...

По темата:
Аз не налагам мнение... В никакъв случай. Дори до сега не съм написал моето становище относно "дилемата" на колегата. Само съм поставил въпроси на Колегията и съм споделил опит с каране под напрежение с 2 вида коренно различни автомобили, което си беше малко извън темата... Сори...

Иска ми се темата да продължи и да се включат с мнение и други колеги... Но може би съм надценил потенциала на темата... Здраве да е.

Поздрави,
Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
Мечтае да кара: пак Е38

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от bobeca111 » 30 Дек 2010, 23:06

Той май колегата,дето пусна темата отдавна не е вече на тая вълна,ма нищо :wave: ....поне сложи дъвка в устата на нас гланите,дето само чакаме да почнем да си чешем езиците на тема любимата марка :yes: .Няма лошо.
Чесно да си кажем,и е39 не лоша и доста хора биха я предпочели.За масата народ различна от нас например определящо при покупката на кола е-Годината!Или поне за да каже- карам по новата Петица,но не и някъкво друго смислено обяснение.Някой са си купили е34,щото просто на са им стигнали кинтите за е39ка.
Други, като повечето от нас просто Я предпочитат(Е34)
Аз ако наистина имам много пари един ден,колите които бих си наредил в гаража биха били-Е34,Е32,Е31,Е38 и Р129.Само уникати,без грам компромис цена или квото и да било!И не ми пука коя година ще сме тогава,и колко стари биха били тези икони на времето.
И с чисто сърце Ви казвам,че е39 не ми влиза в списъка,дори не я виждам там.

Какво би наредил в гаража си всеки от Вас фенове? Колко от вас ще кордисат и по една е39?Колко от нас я имат в мечтите си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от Stoqnov_ » 31 Дек 2010, 0:31

Колега ddddk, не си надценил потенциала на темата, вярвай ми. Мога да изкажа мнение в този момент както за 34-ката, така и за 30-ката. Имах възможност да притежавам и двата автомобила, но пуста криза, не може да се издържа на 30-ка, ако нямаш пари. Та, на темата- и двата автомобила са страхотни, щом в момента имам 34-ка, значи манията е пълна. На няколко пъти ми се е налагало да бързам с нея- няма проблеми, 200 км не ги усеща, задминавам си ги без проблеми, въпреки че е автомат. Вторият път без малко да изляза от пътя, че късите и светлини са пълна педерастия, кой каквото и да говори- тука определено не е правено с неограничен бюджет. Просто на колата и липсват фарове и ако искаш да я караш всеки ден, трябва да ги модифицираш, или ксенон. Но по-нататък. Супер нестабилна, особено зимата, ако няма шпер. И това го разбрах от опит, въпреки че на малко хора отстъпвам като шофьор, особено зимата. Бутал съм я доволно. А разхода ми е около 15 литра на 100км, бензин. Колата е изправна! Просто гори. С Темпрата съм се катерил като коза, просто колата си върви, няма зиме, няма лете. И така омразният за младото поколение ентусиасти Голф имах. Той пък беше роден на черният петък. За няколко години каране ремонта ме се състоеше от смяна на един лагер на главината и свещи. Зимата върви като снегоринче /при нас почти не се почистват пътищата../ С БМВ-то с нови гуми си аут.. Просто колата зимата е гола вода. Обичам си я, всичките ми стотинки отиват по нея. Гори като ламя- шестак е мотора, 520. Направо се чудя как може за толкова молко каране да изгори толкова много. Плюса и е доброто спиране, иначе с Темпра 1,8 ме правят абсолютно смешен. А двулитровата темпра, която съм карал преди това ми гореше между 6 и 7 на сто гас, когато гаста беше половин левче. Супер пъргава градско. Липсва ми, дори много. Само манията ме крепи още да не дам 34-ката на отпадъци, че ми гори три пъти повече от другите коли, които съм имал. А за разходи по поддръжка и ремонти да не споменаваме, че боли глава. В момента двама мои близки приятели карат Е38 и Е39. Пътувахве последно около 500 км с 39-ката. Ами не те уморява- Нищо общо с моята. Въпреки, че е автомат моята, двигателя къса нерви. С двулитров да пътуваш на дълго си е изтезание, особено на натоварен път , където се налага да изпреварваш. Ставаш камикадзе. Ако нямаш добри спирачки, си некролог. А 39-ката, си е добре. 2,5 дизел. Супер безшумна вътре. Направо приказка. Нищо, че разни финансисти и счетоводители са гледали да не товарят бюджета.. Перфектно поведение. Плавна и сигурна. Не ми се говори колко агресивна е 34-ката, щото с умряло 2,0 или 2,5 не може дори да се доближи до 39-ката. Но пак карам 34-ка. Мания.... Карах и 38-цата. 2,8-бензин. Ми тя гори колкото моята, пък е на светлинни години напред.. Какво да я хвалим тази остаряла вече и побеляла 34-ка. Имаме я, защото ни е СТРАСТ. Направо е смешен двулитровият и двигател, пълна боза. Но пак си я обичам!!! И пак си давам последните стотинки за нея. Разбирам ги напълно по-младите, че се стремят към 38-ци и 39-ки. Така е правилно и така трябва. Просто нашият автомобил е стар, като нас де, и трябва да си остане в историята. С всички плюсове и минуси, пак ще е любимата ни кола, но просто трябва да отпадне. Естествения подбор ще си каже думата. Имат особен чар, но трябва да отпаднат като модел, просто ще си отидат в историята, атваряйки път на новите, модерни, икономични и сигурни коли, с по 12-16 въздушни възглавници и така нататък. Не давам съвет на никой, какво да купува, но знам, че моята кола ще си продължа да я карам, нищо , че гори като змей, нищо, че е нестабилна- че е гола вода зимата, нищо, че няма аербеци, нищо че е толкова стара, че скоро трябва освен части да и купувам и "жилет", да и обръсна бялата брада, нищо, че има незнам си колко недостатъка. Това е МОЯТА кола, колкото и да ме ядосва, като я загледам паркирана между другите и и се радвам, като малко дете. Това е моята детска мечта- да има БМВ. А детските мечти на по-малките са свързани с това, което те виждат- а това определено не са 34-ки.
Поздрави на всички, които обичат марката!!!
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от Penchev » 31 Дек 2010, 1:20

Живея в полите на планината на относително стръмна улица и вкарвам колата ми в гараж под кооперацията с рампа ,която е средно стръмна.Улицата никой не почиства,рампата като се огази и става лед.Комшиите ми главно с коли 4Х4 ,жена ми с Микра и един комшия има Z3 Mcoupe което разбира се не изкарва сега.Никакъв проблем с колата не съм имал а и няма да имам ,защото съм с нови Нокиан гуми последен модел (за гуми пари не се жалят) ,ходовата част е здрава , колата има самоблокиращ диф и най-радостното НЯМА ЕЛЕКТРОННИ :no: помощници ! Нека някой с Е39 великата "конструкция" да ми излезе насреща :mhihi: на заснежена технична отсечка , направо не го виждам ... Нека и фиати без оглед на модела да ми излязат -> пак не ги виждам да се движат с такива скорости спокойно и управляемо,с каквито аз се качвам и карам по Витоша ,както и по другите проходи.
Един познат ,който на времето имаше Е34 540i 6-gang ,която някои от вас помнят от първите събори (червена,пълен М техник) си взе Е39 и понеже и той трябва да катери рампа,после улица като нашата , продаде първата зима 39-ката разочарован и взе някаква А6 куатро ,защото Е39 не предлагаха двойно предаване и защото по ред чисто технологични причини не показват и не гарантират движение на сняг при лоши метеорологични условия.Същия този Сашо с 540-ката каза ,че усещането и контрола/сцеплението на 34-ката му липсва до ден днешен.Аз му вярвам напълно.
Последния сняг когато падна в цялата страна се наложи да пътувам командировка до Ловеч в снежните виелици.Магистралата не разчистена,само дясната лента на леки коловози ,в които кретаха колите.С брат ми и приятелката му пътувахме , позволих си на един участък където нямаше жива кола да ускоря до 180 км/ч на снега и да покарам така.Колата си следваше траекторията що-годе спокойно ,правих опити леко да спирам и леко да завивам и всичко се получаваше.Вярно страх малко имаше ,но той е част от кефа.Ако модела се поддържа добре от към консумативи,достойнствата му хвърчат до небето.
Извода е ,че почти всеки би дал пари за по-нова година автомобил мислейки си и успокоявайки се ,че така шанса да вземе безпроблемен екземпляр са големи и това в общия слуай е така.Ако сега искам да си купя Е34 с нормален мотор ,нещо до 3 литра кубатура по-трудно бих намерил читав екземпляр като състояние от една 39-ка заради годините.Впрочем за мен няма да е трудно ,защото аз няма да гледам в БГ а ще гледам навън със сервизна история,поддържана и ще си намеря веднага.В БГ нещата клонят към следващия модел за масата от хората,които не ги интересува особено много самия автомобил.Колкото по-нови и модерни стават автомобилите ,толкова повече се страни от същността им и толкова повече хората са уязвими па нека се радват на DVD-та,масажи и кънектед драйв-ове :mhihi: Видях такива лятото по аутобаните с поставени триъгълници и чакащи пътна помощ :help:


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от \MITETO\ DSB » 31 Дек 2010, 1:49

pepitoooooooooo написа:...

Колега ако мислиш,че 39ката зимата е по проходима жестоко се лъжеш. :yes:
И спомена,че Е39 с еднаква кубатура и мощност е по пъргава от Е34 това вече е пълана глупост. :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от Stoqnov_ » 31 Дек 2010, 3:16

\MITETO\ DSB написа:
pepitoooooooooo написа:...

Колега ако мислиш,че 39ката зимата е по проходима жестоко се лъжеш. :yes:
И спомена,че Е39 с еднаква кубатура и мощност е по пъргава от Е34 това вече е пълана глупост. :D



Колега, не чети между редовете. Прочети точно какво съм написал, тогава ме коментирай. Аз също като теб, защото виждам, че явно е така си обичам колата и пред "чужди" хора си я защитавам, не давам ни дума лошо да се каже за нея. Ясно е, че на теб също 34-ките са ти слабост и те поздравявам за това, наистина не сме много хората, ценящи до такава степен този модел, а при мен има и още нещо. Както написах- този автомобил ми е сбъдната мечта. Радвам се, че има и други хора като мен и теб, които си обичат 34-ките. Въпреки, че съм реалист и и виждам недостатъците, не съм я сменил. Живи и здрави и весело посрещане на новата година на всички колеги!! :D
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от Penchev » 31 Дек 2010, 10:29

Весело посрещане на новата 2011 година скъпи колеги :wave:
Желая ви всичко най-хубаво , много сбъднати мечти и много емоции с любимата марка :yes: :yes: :yes: :yes:


Георги Пенчев
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook