Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Модератор: Технически модератори
- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Не съм съгласен с доста от изписаното по горе.
Първо на колегата дето искал по модерна без да се е качвал ,без коментар ....Първо виж ,покараи ,имаи ,и после говори.
До колегата ддддк - е естествено ако няма бензин няма да се карат и естествено ако остареят и се разпаднат няма да се карат.
Но докато я има ,аз ще си я карам ,това не ми пречи да имам общо 6 коли ,нали така .
Както казахме е въпрос на страст ,при мене и въпрос на сантименталност ,защото още от 2000 -та година ,преди 10 години имах такава .
Мене ме е грабнала и точка .А за новите коли дето пишете ))))))))))) ,ще ви питам аз после ,ако имате кола за над 100 000 лева ,дали спокойно ще я оставяте из улиците на София например ,дали спокойно ще давате по 3 000 лева плюс ,като нещо тръгне ))))))) тогава ще ви питам пак.
Първо на колегата дето искал по модерна без да се е качвал ,без коментар ....Първо виж ,покараи ,имаи ,и после говори.
До колегата ддддк - е естествено ако няма бензин няма да се карат и естествено ако остареят и се разпаднат няма да се карат.
Но докато я има ,аз ще си я карам ,това не ми пречи да имам общо 6 коли ,нали така .
Както казахме е въпрос на страст ,при мене и въпрос на сантименталност ,защото още от 2000 -та година ,преди 10 години имах такава .
Мене ме е грабнала и точка .А за новите коли дето пишете ))))))))))) ,ще ви питам аз после ,ако имате кола за над 100 000 лева ,дали спокойно ще я оставяте из улиците на София например ,дали спокойно ще давате по 3 000 лева плюс ,като нещо тръгне ))))))) тогава ще ви питам пак.
vvvvv
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Вижте сега , защо аз първо намесих Е38 в тази тема -> при положение ,че Е39 е тромава и дава усещането за лимузина , отвсякъде по-добре е според мен човек да си купи Е38.Нито цените са по-високи ,нито нищо а да не говорим ,че в 7-мата серия човек има от всичко повече и ,че все пак има повече гени от предишната генерация БМВ-та.
Днес прочетох във Фейсбук-а коментар на Славян от Русе под някаква снимка на Бат'Бисер Фен-а ,че и е39 и Е34 са дърти коли и щом са дърти не актуални по-добре по-истинската и маняшка машина
Има право момчето
Георги Пенчев
Днес прочетох във Фейсбук-а коментар на Славян от Русе под някаква снимка на Бат'Бисер Фен-а ,че и е39 и Е34 са дърти коли и щом са дърти не актуални по-добре по-истинската и маняшка машина


Георги Пенчев
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
georgipass написа:Пред Е34 единствено предпочитам Е38... някакси си е наследила линията в задната си част на Е32/34.... докато задницата на Е39 ми се вижда твърде заоблена и не ми харесва точно товаАко ще сменяма Е34-ката, то ще е определно с Е38 , но не и Е39
+1 E38>E39!!!!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Аз лично минах по този път да избирам м/у Е34 и Е39 и сега карам Е34 от последните Туринг и единственото за което съжалявам е мотора М50Б20ТУ, но по времето когато я взех имаше още зверски акциз...
Карах за проба Е39 520 и определено се усеща като Мерцедес. Имал съм два и знам какво е усещането. Вози някак твърде изолирано от пътя и се усеща тромава. Може и да върви обаче дава тромаво усещане и посредствено усещане за пътя сравнена с Е34.
Ужасно впечатление ми правят и седалките на Е39, които са някак сплескани и разляти. Без усещането за прегръдка което дават тези на баба Е34.
За мен само Е38 е след Е34, а за след това не знам някакъв ужас просто не знам какво ще карам на старини. Може Х5 макар да вози много дървено???
Карах за проба Е39 520 и определено се усеща като Мерцедес. Имал съм два и знам какво е усещането. Вози някак твърде изолирано от пътя и се усеща тромава. Може и да върви обаче дава тромаво усещане и посредствено усещане за пътя сравнена с Е34.
Ужасно впечатление ми правят и седалките на Е39, които са някак сплескани и разляти. Без усещането за прегръдка което дават тези на баба Е34.
За мен само Е38 е след Е34, а за след това не знам някакъв ужас просто не знам какво ще карам на старини. Може Х5 макар да вози много дървено???
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
NeoPrint написа:...
Преди седмица ми се наложи за 1 ден да отида до Варна и да се върна. Естествено... избрах е39-ката пред е36-цата за това пътуване... Трябва да ти кажа, че след 9 часа зад волана и след 900 км умората, която усещах, не беше породена толкова от шофирането, колкото от самата дължина на деня.
Дизеловото е39 изобщо не се усещаше тромаво, а точно напротив. В едната посока стигнах със средна скорост точно 100 км/ч (по борда) и разход 7 литра за 100 км. Това не мисля, че е постижимо от е34-ка....

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Разхода може би не, но за пътуването нищо особено не намирам. Какво ще кажеш за няколко пъти по към 15 часа шофиране без почивка по-дълга от кафе и пишкане? При това не магистрали а второстепенни пътища със много завой
Пример София-Дубровник и Подгорица-София. Също и Братислава-София в кошмарен проливен дъжд през почти цялото време. А София-Целие, Словения през Балатон заради стачката на словенските митничари тази есен?
Е34 дава много по-директно усещане за пътя от Е39 което за мен поне е важно за да се чувствам уверен зад волана в завой или при гранични състояния като например опасност от аквапланинг.
Както написах по-горе Е39 може и да вървят повече просто се усещат тромави, тежки и мудни като Мерцедеси.

Е34 дава много по-директно усещане за пътя от Е39 което за мен поне е важно за да се чувствам уверен зад волана в завой или при гранични състояния като например опасност от аквапланинг.
Както написах по-горе Е39 може и да вървят повече просто се усещат тромави, тежки и мудни като Мерцедеси.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
err0r написа:NeoPrint написа:...
Преди седмица ми се наложи за 1 ден да отида до Варна и да се върна. Естествено... избрах е39-ката пред е36-цата за това пътуване... Трябва да ти кажа, че след 9 часа зад волана и след 900 км умората, която усещах, не беше породена толкова от шофирането, колкото от самата дължина на деня.
Дизеловото е39 изобщо не се усещаше тромаво, а точно напротив. В едната посока стигнах със средна скорост точно 100 км/ч (по борда) и разход 7 литра за 100 км. Това не мисля, че е постижимо от е34-ка....
С ТДСа съм постигал този разход до Варна и обратно ми даде 7л.на 100км. на темпомат.


- kostadink
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Реших и аз да дам своето мнение в тази тема. Имал съм и двете коли Е34 за 7 години, но от тях 4 ми е била втора кола, след това го дадох на брат ми и от 2 години и половина карам Е39 всеки ден не слизам от нея. Е34 беше първото ми БМВ и определено съм имал много хубави моменти със нея. Но за времето което съм я имал ми е правила страшно много проблеми. Никога не съм жалил пари за нея винаги съм и слагал хубави части. Предницата я сменях цялата. Още в началото спука глава, наложи се два пъти да се отваря двигателя, но това от некадърни майстори. Сменях изпарителя на климатика, и още доста неща дето не мога да се сетя сега. Накрая двигателя изпусна компресия и така я продадох колата, просто се отървах от нея. Платих я поне два пъти. Ясно ми е, че много от тези неща се дължат на лошата потдръжка от предишните собственици. Като кола Е34 си има също доста недостатъци та даже и здрава да е. Първо трябваше да измислям нови техники за да мога да седна на шофьорската седалка. Уплатнението на шофьорската врата е винаги скъсано до бравата по тази причинана почти всички Е34 които съм виждал. Волана е много голям и се опира в краката ми ако наглася седалката както ми е удобно и не може да се регулира във височина. Като цяло колата е тясна и отпред и отзад. При Е39 няма такива проблеми и е много по широко и комфортно вътре. Качеството на материалите е много по високо при Е39, въпреки че Е34-воорката ми беше с по-високо ниво на изпълнение. Двигателя на моята Е34 М50В20TU е много тромав във ниските обороти и много мудно разгръща мощноста си. Събужда се чак след 3000 обороти и по тази причина е доста шумен. В началото си е кеф но после омръзва, особено на дълъг път. От там разхода е доста висок около 15+л/100 градско. Със Е39 М54В25 съм постигал 13.4 граско а динамиката е съвсем друга. Според мен Е39 много по добра кола от Е34 поне в моя случай и много по здрава. Вярно е че създава впечетление за малко по-тежка предница при гранични режими но не мисля, че е по малко динамична кола от Е34. И има ДСЦ. Аз бих препоръчал на колегата да потърси Е39 след фейслифта.
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
с риск да си навлека гнева на мн хора аз винаги съм мечтал за е38 или е39. е34 беше компромисно решение тъй като нямах (тогава цените на е39 и е38 бяха свъвсем други), а и все още нямам средства ( доста от бюджета отива в е34-ката
) , не че съжелявам по някакъв начин че карам е34 , напротив страхотна кола, но винаги съм мечтал за следващата 5ца или за 7ца, така че при първа възможност ще го направя
дори и да съжелявам после, защото така като гледам 6 страници мнения и всички са за е34
Поздрави




Поздрави
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
NeoPrint написа:Ужасно впечатление ми правят и седалките на Е39, които са някак сплескани и разляти. Без усещането за прегръдка което дават тези на баба Е34.
Рекаро седалките на Е39 хич не са "разляти"


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
!
Сега, колеги,
Тука заговорихте за разход и продължително шофиране... и някои сравняват неправилно.
Първо ще поясня, че работата ми е свързана с много пътуване. Вече 9 години най-ужасните ми командировки са Варна-София-Варна за един ден и Варна-Пловдив-Варна за един ден. Втората е по-ужасна заради прохода.
Къде грешите в сравненията: едно е да тръгнеш на разходка, друго е да тръгнеш да свършиш работа с мисълта, че на срещата трябва да си спокоен, отпочинал, трябва да се връщаш обратно и на другия ден пак си на работа... трябва да пристигнеш преди обяд, да свършиш работата в рамките на 3-4 часа и да се върнеш, така че на другия ден да си в 8 часа на работното си място достатъчно отпочинал за работния ден.
Това чудо с умрялата 20-ска на Е34 не може да стане!
Само в едната посока имам над 70 изпреварвания, за да вляза в графика.
Ако тръгна с моята кола, то при клиента ще пристигна целия в пот, с празен резервоар, със схваната дясна ръка от постоянното ръчкане на втора-трета, с туптящо от адреналин сърце и вместо да се представя спокойно, превъзбуден от пътя ще се изцепя: "Путко, ако знаеш как и раздадох мръсната газ на умрялата 20-ска!
"
Тази работа се върши с автомобил с модерен двигател, който гори малко и тегли много още от ниски обороти. Моите уважения към М50, но просто технологията му е стара и по отношение на разход и време на развъртане вече отстъпва на новите двигатели дори и на непретенциозните производители.
Сега, сигурен съм, че Пенчев ще ме контрира, че е обиколил цяла Европа с неговата кола. ОК, но пак уточнявам - има значение с каква нагласа тръгваш: Да се върнеш същия ден или да използваш дългото пътуване за да се насладиш на удоволствието от шофирането на Е34!
И отново се връщам, към тезата ми от предните постове: Е34 му е останало страхотния екстериор (неповторим!), уникалното усещане при шофиране и фанатизма на собственика.
С други думи за уикенд кола е перфектната, но за евридей и работа - цък!
Поздрави,
Д
Тука заговорихте за разход и продължително шофиране... и някои сравняват неправилно.
Първо ще поясня, че работата ми е свързана с много пътуване. Вече 9 години най-ужасните ми командировки са Варна-София-Варна за един ден и Варна-Пловдив-Варна за един ден. Втората е по-ужасна заради прохода.
Къде грешите в сравненията: едно е да тръгнеш на разходка, друго е да тръгнеш да свършиш работа с мисълта, че на срещата трябва да си спокоен, отпочинал, трябва да се връщаш обратно и на другия ден пак си на работа... трябва да пристигнеш преди обяд, да свършиш работата в рамките на 3-4 часа и да се върнеш, така че на другия ден да си в 8 часа на работното си място достатъчно отпочинал за работния ден.
Това чудо с умрялата 20-ска на Е34 не може да стане!
Само в едната посока имам над 70 изпреварвания, за да вляза в графика.
Ако тръгна с моята кола, то при клиента ще пристигна целия в пот, с празен резервоар, със схваната дясна ръка от постоянното ръчкане на втора-трета, с туптящо от адреналин сърце и вместо да се представя спокойно, превъзбуден от пътя ще се изцепя: "Путко, ако знаеш как и раздадох мръсната газ на умрялата 20-ска!

Тази работа се върши с автомобил с модерен двигател, който гори малко и тегли много още от ниски обороти. Моите уважения към М50, но просто технологията му е стара и по отношение на разход и време на развъртане вече отстъпва на новите двигатели дори и на непретенциозните производители.
Сега, сигурен съм, че Пенчев ще ме контрира, че е обиколил цяла Европа с неговата кола. ОК, но пак уточнявам - има значение с каква нагласа тръгваш: Да се върнеш същия ден или да използваш дългото пътуване за да се насладиш на удоволствието от шофирането на Е34!
И отново се връщам, към тезата ми от предните постове: Е34 му е останало страхотния екстериор (неповторим!), уникалното усещане при шофиране и фанатизма на собственика.
С други думи за уикенд кола е перфектната, но за евридей и работа - цък!
Поздрави,
Д

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Ми вземете си осмаци с автомати и тогава говорете че Е34-ката е кофти кола.
Дамяне, при всичкото ми уважение, не съм съгласен с теб, от гледна точка на това, че ти искаш с 20-ка чудеса да правиш - еми просто няма как да стане.
Просто като искате да върви си взимате по-големи мотори.
И който ми твърди, че Е34 с М50Б20 е идеалната кола и аз няма как да се съглася с него, просто защото си е мъртва тая кола.
Истината е от 3 литра нагоре мотор, всичко друго е икономия за дълги растояния, но по магистрали и аутобани, а не планински пътища със завой.
ПС някой ден като си по софия и е сухо, дрънни една жица да ти покажа мотор, стар на библия, пък тегли от ниски обороти

Дамяне, при всичкото ми уважение, не съм съгласен с теб, от гледна точка на това, че ти искаш с 20-ка чудеса да правиш - еми просто няма как да стане.
Просто като искате да върви си взимате по-големи мотори.
И който ми твърди, че Е34 с М50Б20 е идеалната кола и аз няма как да се съглася с него, просто защото си е мъртва тая кола.
Истината е от 3 литра нагоре мотор, всичко друго е икономия за дълги растояния, но по магистрали и аутобани, а не планински пътища със завой.
ПС някой ден като си по софия и е сухо, дрънни една жица да ти покажа мотор, стар на библия, пък тегли от ниски обороти





- lubsawyer_
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 27.02.2010
- Пол: Мъж
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Вижте мега умрялата двайска на Кирил Илиев от Варна и дали някой ще разбере, че е двайска от клиповете. Вярно, тук не говорим за спорт, но все пак за да прави така не е толкова зле 

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Bavarcho написа:NeoPrint написа:Ужасно впечатление ми правят и седалките на Е39, които са някак сплескани и разляти. Без усещането за прегръдка което дават тези на баба Е34.
Рекаро седалките на Е39 хич не са "разляти"
Рекарото може и да не са разляти, но моите не са рекаро и очаквам същото от стандартните на Е39 ама уви... ядец!
На това дали става за това което пише dddk то и умрялата Е39 не става така, че къде е смисъла аз поне не разбрах...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани