Проблем с разхода
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с разхода
Здравейте от скоро имам бмв 520 13.12.1990г. двигателя е м50б20 колата има дребни забележки за който ще ви помоля да ми кажете как да ги отстраня :
1 диспея дето показва пробега ,показва някакви странни работи
2 часовника който показва колко бензин има,винаги показва че няма бензин, слагал съм по 20лв,30лв и не помръдва
3 часовника който показва температурата, много бавно минава синята зона и след 30-40 мин. застава на средата
4 разходана на бензин е доста голям според мен,защото сложих за 10 лв бензин и след каране не повече от 20км бензина свърши и колата почна да придърпва (карам нормално сменям предавки между 1500 и 2500 об/м.)
1 диспея дето показва пробега ,показва някакви странни работи
2 часовника който показва колко бензин има,винаги показва че няма бензин, слагал съм по 20лв,30лв и не помръдва
3 часовника който показва температурата, много бавно минава синята зона и след 30-40 мин. застава на средата
4 разходана на бензин е доста голям според мен,защото сложих за 10 лв бензин и след каране не повече от 20км бензина свърши и колата почна да придърпва (карам нормално сменям предавки между 1500 и 2500 об/м.)
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем с разхода
Като за начало, явно имаш проблем с термостата, вследствие на което трудно достига нормална работна температура мотора... от там и високия ти разход.
За странните неща на дисплея има цяла тема... проблема е в лентовия му кабел и има момче тук във форума което ги оправя... мисля че ника му беше МадПресли...
За странните неща на дисплея има цяла тема... проблема е в лентовия му кабел и има момче тук във форума което ги оправя... мисля че ника му беше МадПресли...
Re: Проблем с разхода
проблем 1 - лентов кабел
проблем 2 - При всички е така Е34 под 20 литра не показва коректно "часовника"
проблем 3 - Трябва да си смениш термостата
проблем 4 - Като се справиш с проблем 3 ще ти падне разхода с около 2 кила на сто
успех
проблем 2 - При всички е така Е34 под 20 литра не показва коректно "часовника"
проблем 3 - Трябва да си смениш термостата
проблем 4 - Като се справиш с проблем 3 ще ти падне разхода с около 2 кила на сто
успех

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Проблем с разхода
Ненко Вранков написа:Като за начало, явно имаш проблем с термостата, вследствие на което трудно достига нормална работна температура мотора... от там и високия ти разход.
За странните неща на дисплея има цяла тема... проблема е в лентовия му кабел и има момче тук във форума което ги оправя... мисля че ника му беше МадПресли...
Всичко вярно, с допълнението че има и още един човек който прави и е34-те табла, на лично за контакти

tisho_ написа:проблем 1 - лентов кабел
проблем 2 - При всички е така Е34 под 20 литра не показва коректно "часовника"
проблем 3 - Трябва да си смениш термостата
проблем 4 - Като се справиш с проблем 3 ще ти падне разхода с около 2 кила на сто
успех
Проблем 2 - не е при всички е34-ки така, но проблема е един - поплавъка в резервоара

Проблем 4 - и аз съм на подобно дередже в момента и разхода е доста повече от 2 литра нагоре, щото като караш студена дълго време, ЕКУ-то почва да се чуди да го еба защо подяволите тая кола не загрява и минава в авариен режим и от там нататък ти е ясно

- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Проблем с разхода
след като си оправиш таблото, ако пак не отчита коректно бензина, тогава сменяй поплавъка в резервоара!
Re: Проблем с разхода
а някой може ли да каже защо като колата е загряла и пусна парното ,стрелката пада до синьото почти
иначе парното си духа топло няма проблеми

Re: Проблем с разхода
Оффф. Я пробвай да не пускаш парното а да караш извън градско с 80 км на 5-та 10 мин и ми кажи дали пак стрелката отива до синьото.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем с разхода
ianko_clk написа:а някой може ли да каже защо като колата е загряла и пусна парното ,стрелката пада до синьото почтииначе парното си духа топло няма проблеми
Колега, както ти казаха колегите по-горе термостата е за смяна.
А колегата tisho_ иска да ти подскаже, че ще е голям зор зимата без термостат.
Аз ще добавя, че освен повишения разход колата на студено няма добро горене и мазане.
С други думи спестяването на 100-тина лв сега може да ти доведе до по-големи разходи в бъдеще.
Ако караш колата постоянно ще ти е доста неприятно - хем гори, хем не върви, хем студено в колата...
Другите ти проблеми не са болка за умирачка и считам, че търпят отлагане, но термостата...
Поздрави,
Д

Re: Проблем с разхода
Уговорих се с колега от форума който има термостат на 1 седмица и ще го смениме като минат празниците,
А незнам дали ще помогне но отзад колата изкарва някаква миризма на неизгорял бензин
А незнам дали ще помогне но отзад колата изкарва някаква миризма на неизгорял бензин

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Проблем с разхода
ianko_clk написа:Уговорих се с колега от форума който има термостат на 1 седмица и ще го смениме като минат празниците,
А незнам дали ще помогне но отзад колата изкарва някаква миризма на неизгорял бензин
Напълно нормално, след като двигателя не може да стигне нормална работна температура, чрез датчиците компютъра убогатява сместа все едно че току-що си я запалил

Също те съветвам да видиш датчика на дросела какви показания дава на мултицета

Включваш го да мериш съпротивление, гасиш колата, откачаш буксата на датчика на дросела, и търсиш номерацията на пиновете.
От там слагаш слагаш кабелите на мултицет-а на 1-и и 2-ри пин на буксата на датчика и гледаш какво ти изкарва мултицет-а.
Ето ти стойностите които трябва да показва:
- Код: Избери целия код
ПИНОВЕ СЪСТОЯНИЕ СЪПРОТИВЛЕНИЕ
1&2 дросел напълно затворен 1000-2000 ома
1&2 дросел напълно отворен 3500-5000 ома
Също провери как се променя съпротивлението когато отваряш/затваряш дросела, трябва да става плавно

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем с разхода
А, Весо туй що не си го казвал до сега?
Ей ся пак се филмирах - ще бягам да меря
То аз си мислех, че всичко съм измерил, пък то още имало
Ей ся пак се филмирах - ще бягам да меря

То аз си мислех, че всичко съм измерил, пък то още имало


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Проблем с разхода
ddddk написа:А, Весо туй що не си го казвал до сега?
Ей ся пак се филмирах - ще бягам да меря![]()
То аз си мислех, че всичко съм измерил, пък то още имало
Аз сега като пак се разрових в нещата дето могат да се мерят намерих някакъв клапан дето идея си нямам къде се намира дори

Иначе не е ставало дума явно

Иначе то за 206S1 и 206S2 моторите има разлики в датчика и съответно стойностите

Дадените по-горе са за S1-та, демек за М50 БЕЗ Ванос

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Проблем с разхода
Колега, за 10лв бензин... няма и какво да очакваш... аз съм на газ и като сипя за 10лв... си е нищо... а на бензин не ми се мисли... ... и не оставяй помпата на сухо....
За парното... при ниска външна температура (-10 -15 градуса) и напълно изряден термостат (какъвто си ми бе и стария
) при каране на ниски обороти (под 2К) на 5-та се връща стрелката... просто има много голямо отдаване на топлина в студеното купе, а на теб щом не загрява... наистина както колегите са казали по-горе... самият термостат бер или валер е 20-25лв в зависимост отде го взимаш и с какви отстъпки....
ПС: къде е точно този датчик на дросела и за S2 какви трябва да са стойностите
За парното... при ниска външна температура (-10 -15 градуса) и напълно изряден термостат (какъвто си ми бе и стария

ПС: къде е точно този датчик на дросела и за S2 какви трябва да са стойностите

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани