М51Д25...грешка след диагностика...начално впръскване
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- exvitermini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: Михайловград
- Кара: '96 Е34 tds touring Individual
- Мечтае да кара: E34 M5 Touring
М51Д25...грешка след диагностика...начално впръскване
Е34 525tds, 1996та, номер 994 помпата.
Здравейте, от както позастудя имам проблеми с паленето, и тази сутрин ходих при едно приятелче на диагностика. Изписа грешка начално впръскване. Ъгъл на впръскване 10 градуса. Порцията беше 3-4 милиграма, температура на двигател 78 градуса.
Предистория и симптоми.
Пролетта ми прокапа помпата. Сменихме гумичките и гарнитурките...теч вече няма. Сменихме вериги, обтегачи, зъбно колело и т.н. Помпата беше на средата след ремонта, без да е правена диагностика. Колата палеше топла трудничко, студена от раз. Вървеше доволно добре. Есента я закарах да ми оправят топлото палене. Врътнали помпата и взе да пали топла от раз, а студена по-трудно... докато не станаха минусови температури - ако не е палена повече от 2 дена няма палене. От последното пипане, колата спря да върви. Ако тръгна да ускорявам плавно-не реагира. Трябва 3-4 пъти да върна педала и да натискам рязко и на 3тия,4тия път тръгва добре. Един път е по-шумна, един път е тиха, като че ли сега излиза от завода. Топла тресе от време на време, но всеки ден. От ауспуха се чува едно дъднене, когато тресе.
Утре ще се опитаме да и направиме центровка. Тия 10 градуса май не трябва да са толкова? Другото което не съм сигурен дали работи е нещото което при студено дава предварение ли, закъснение ли на помпата автоматично, но не зная как се казва. Свещите са на половин година BERU, оня ден ги замервахме и работят. Ток стига до всяка свещ. В резервоара всичко е наред. Ако имате някакви съвети, ще съм благодарен на всякаква информация. Благодаря ви.
Здравейте, от както позастудя имам проблеми с паленето, и тази сутрин ходих при едно приятелче на диагностика. Изписа грешка начално впръскване. Ъгъл на впръскване 10 градуса. Порцията беше 3-4 милиграма, температура на двигател 78 градуса.
Предистория и симптоми.
Пролетта ми прокапа помпата. Сменихме гумичките и гарнитурките...теч вече няма. Сменихме вериги, обтегачи, зъбно колело и т.н. Помпата беше на средата след ремонта, без да е правена диагностика. Колата палеше топла трудничко, студена от раз. Вървеше доволно добре. Есента я закарах да ми оправят топлото палене. Врътнали помпата и взе да пали топла от раз, а студена по-трудно... докато не станаха минусови температури - ако не е палена повече от 2 дена няма палене. От последното пипане, колата спря да върви. Ако тръгна да ускорявам плавно-не реагира. Трябва 3-4 пъти да върна педала и да натискам рязко и на 3тия,4тия път тръгва добре. Един път е по-шумна, един път е тиха, като че ли сега излиза от завода. Топла тресе от време на време, но всеки ден. От ауспуха се чува едно дъднене, когато тресе.
Утре ще се опитаме да и направиме центровка. Тия 10 градуса май не трябва да са толкова? Другото което не съм сигурен дали работи е нещото което при студено дава предварение ли, закъснение ли на помпата автоматично, но не зная как се казва. Свещите са на половин година BERU, оня ден ги замервахме и работят. Ток стига до всяка свещ. В резервоара всичко е наред. Ако имате някакви съвети, ще съм благодарен на всякаква информация. Благодаря ви.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: М51Д25...грешка след диагностика...начално впръскване
Колега:
1.Кой и как е сменял уплътненията на помпата?
2.Кой и как е сменял вериги и зъбни колела-правилно ли са зацепени?
3.След като са сменени всички тези елементи някой направил ли е презцепване на колянов вал и разпределителен?
4.Някой направил ли е презацепване на помпата след смяната на всички тези елементи?
5.Никой ли не ти каза за горните процедури преди?
Колата ти се променя коренно след подмяната на толкова основни елементи!
Процедурите които изброих са задължителни след подмяната ма тези неща!
Освен това ти препоръчам сърдечно да си сложиш двутаклтово масло в нафтата след като са сменяни уплътненията,защото обикновено се и почиства и след това колата почва да работи като кенеф-аз минах по този път ефекта е брутален!
Центровката на гнп-която се прави с едни микроменът който се навива в нея има много голямо значение за работата на този мотор!
Поздрави и Успех!
1.Кой и как е сменял уплътненията на помпата?
2.Кой и как е сменял вериги и зъбни колела-правилно ли са зацепени?
3.След като са сменени всички тези елементи някой направил ли е презцепване на колянов вал и разпределителен?
4.Някой направил ли е презацепване на помпата след смяната на всички тези елементи?
5.Никой ли не ти каза за горните процедури преди?
Колата ти се променя коренно след подмяната на толкова основни елементи!
Процедурите които изброих са задължителни след подмяната ма тези неща!
Освен това ти препоръчам сърдечно да си сложиш двутаклтово масло в нафтата след като са сменяни уплътненията,защото обикновено се и почиства и след това колата почва да работи като кенеф-аз минах по този път ефекта е брутален!
Центровката на гнп-която се прави с едни микроменът който се навива в нея има много голямо значение за работата на този мотор!
Поздрави и Успех!
BMW Service Team
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: М51Д25...грешка след диагностика...начално впръскване
Проблем с центровката имаш сьс сигурност.10 гр динамичен аванс говори много лошо.
Или разпределителния вал не е зацепен както трябва или има повредена шпонка на зьбното колело на ГНП.
Тея 10 гр.няма как да станат .Допьлнително самата помпа не е калибрована .А сьщо ми прилича и да има грижи с ХДК-то (плочката).
Има работа по тая кола .Бива да се свали капака на клапаните и да се сложи шаблон .От там нататьк са все процедури
Успех
Или разпределителния вал не е зацепен както трябва или има повредена шпонка на зьбното колело на ГНП.
Тея 10 гр.няма как да станат .Допьлнително самата помпа не е калибрована .А сьщо ми прилича и да има грижи с ХДК-то (плочката).
Има работа по тая кола .Бива да се свали капака на клапаните и да се сложи шаблон .От там нататьк са все процедури
Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани