Проблем с първа скорост

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: Проблем с първа скорост

Мнение от pgv64 » 28 Дек 2010, 12:38

:D По тази логика " Москветата" няма да могат да включат на първа щото нямат синхронизатор на първа!
Да ,ама не! Синхронизатора е да изнравнява оборотите на входящия вал с тези на останалите зъбни колела(ПРедавки) по време на движение ,с цел по-леко превключване!На място при спрял автомобил те не трябва да са от значение защото изходящия вал е в покой!Няма да ви изнасям лекция...! Проблема е извън скоростната кутия, според мен!Провери си тампоните , както посъветваха колегите! Може и отсъединителя , ако не отцепва добре или опорното лагерче в средата на маховика да е тръгнало и да увлича в движение първичния (входящия ) вал!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.07.2010
Пол: Мъж
Кара: в насрещното :)
Мечтае да кара: BMW 520i e39
Детайли за колата: черно бмв с черни джанти , затъмнена джамове,регестрация и фарове ! ;)

Re: Проблем с първа скорост

Мнение от bmwporn » 28 Дек 2010, 12:49

hemicharger написа:значи симптомите са следните - само ако включа много бързо първа - хърка и то не винаги. На изключен двигател няма проблем. Ако беше тампон на двигателя щеше да го има този проблем винаги когато колата се "лашка" а в случая не мисля че това е проблема.

аз друго се чуда ?! колега замислих се това само при първа скорост ли ти те появява ??
Аз падам на колене само пред БМВ ... !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1514
Регистриран на: 5.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: всичко на колела
Детайли за колата: E38 IAL 07.2001

Re: Проблем с първа скорост

Мнение от hemicharger » 28 Дек 2010, 13:02

bmwporn написа:
hemicharger написа:значи симптомите са следните - само ако включа много бързо първа - хърка и то не винаги. На изключен двигател няма проблем. Ако беше тампон на двигателя щеше да го има този проблем винаги когато колата се "лашка" а в случая не мисля че това е проблема.

аз друго се чуда ?! колега замислих се това само при първа скорост ли ти те появява ??

да, само на първа и то не всеки път, мисля си да сменя маслото, че знам ли, може да не е пипано откакто е произведена :mhihi: иначе маслото е догоре
Drugs... rock 'n' roll... bad-ass vegas whores... late-night booty calls... shiny disco balls...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: Проблем с първа скорост

Мнение от saleen » 28 Дек 2010, 15:14

pgv64 написа:На място при спрял автомобил те не трябва да са от значение защото изходящия вал е в покой!

Колега, поправи ме ако бъркам, но мисля, че синхрозизатора не е на изходящия (вторичния) вал, а на първичния, който е в движение и когато автомобилът работи на място, а съединителят не е натиснат, а разликата в оборотите идва от там, че валът се върти, а зъбните колела на него-не, поне докато муфата на синхронизатора не се измести за включването на предавката. Ако синхронизаторите бяха без значение при потегляне на първа скорост, щяхме да потегляме без да ползваме съединителя. Или поне така си мисля :mrgreen:
Никой не мое ма връне на селу!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Проблем с първа скорост

Мнение от bmw325tds » 28 Дек 2010, 15:26

saleen написа:... мисля, че синхрозизатора не е на изходящия (вторичния) вал, а на първичния, който е в движение и когато автомобилът работи на място, а съединителят не е натиснат, а разликата в оборотите идва от там, че валът се върти, а зъбните колела на него-не, поне докато муфата на синхронизатора не се измести за включването на предавката. Ако синхронизаторите бяха без значение при потегляне на първа скорост, щяхме да потегляме без да ползваме съединителя. Или поне така си мисля :mrgreen:
На кутиите със синхронизатори има синхронизатори на всяка една двойка зъбни колела, които се зацепват, независимо на кой вал са. Пример: скоростна кутия на BMW, 5+1 скорости = 6 синхронизатора. Другото, е че синхронизаторите изравняват оборотите на шлицеви съединиения, самите зъбни колела винаги са зацепени едно за друго и независимо на коя скорост се кара всичко се движи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 26.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA

Re: Проблем с първа скорост

Мнение от pgv64 » 28 Дек 2010, 16:55

saleen написа:
pgv64 написа:На място при спрял автомобил те не трябва да са от значение защото изходящия вал е в покой!

Колега, поправи ме ако бъркам, но мисля, че синхрозизатора не е на изходящия (вторичния) вал, а на първичния, който е в движение и когато автомобилът работи на място, а съединителят не е натиснат, а разликата в оборотите идва от там, че валът се върти, а зъбните колела на него-не, поне докато муфата на синхронизатора не се измести за включването на предавката. Ако синхронизаторите бяха без значение при потегляне на първа скорост, щяхме да потегляме без да ползваме съединителя. Или поне така си мисля :mrgreen:

:mhihi: Изходящият вал на скоростите е зацепен за карето към кардана, а входящия е към двигателя!Когато натиснеш съединителя той отцепва (прекъсва връзката маховик входящ вал) и входящият вал (откъм двигателя спира да се върти и тогава включваш на скорост! Прочети малко литература и тогава ...!Както казах, руските коли навремето нямаха синхро на първа и затова не можеше да се включи парва в ДВИЖЕНИЕ а само на място или с междинна газ в движение за изравняване на оборотите!Не казвам че БМВ нама синхронизатор на първа :kuku: ,то и бебетата знаят че всички западни(несоц.) съвременни автомобили са със синхро на всички предавки!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Проблем с първа скорост

Мнение от bmw325tds » 28 Дек 2010, 17:02

pgv64 написа:... бебетата знаят че всички западни(несоц.) съвременни автомобили са със синхро на всички предавки!
А BMW слагат синхронизатор и на задната :yes:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook