Проблем с първа скорост
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем с първа скорост

Да ,ама не! Синхронизатора е да изнравнява оборотите на входящия вал с тези на останалите зъбни колела(ПРедавки) по време на движение ,с цел по-леко превключване!На място при спрял автомобил те не трябва да са от значение защото изходящия вал е в покой!Няма да ви изнасям лекция...! Проблема е извън скоростната кутия, според мен!Провери си тампоните , както посъветваха колегите! Може и отсъединителя , ако не отцепва добре или опорното лагерче в средата на маховика да е тръгнало и да увлича в движение първичния (входящия ) вал!
- bmwporn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 3.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: в насрещното :)
- Мечтае да кара: BMW 520i e39
- Детайли за колата: черно бмв с черни джанти , затъмнена джамове,регестрация и фарове ! ;)
Re: Проблем с първа скорост
hemicharger написа:значи симптомите са следните - само ако включа много бързо първа - хърка и то не винаги. На изключен двигател няма проблем. Ако беше тампон на двигателя щеше да го има този проблем винаги когато колата се "лашка" а в случая не мисля че това е проблема.
аз друго се чуда ?! колега замислих се това само при първа скорост ли ти те появява ??
Аз падам на колене само пред БМВ ... !!!
- hemicharger
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 5.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: всичко на колела
- Детайли за колата: E38 IAL 07.2001
Re: Проблем с първа скорост
bmwporn написа:hemicharger написа:значи симптомите са следните - само ако включа много бързо първа - хърка и то не винаги. На изключен двигател няма проблем. Ако беше тампон на двигателя щеше да го има този проблем винаги когато колата се "лашка" а в случая не мисля че това е проблема.
аз друго се чуда ?! колега замислих се това само при първа скорост ли ти те появява ??
да, само на първа и то не всеки път, мисля си да сменя маслото, че знам ли, може да не е пипано откакто е произведена

Drugs... rock 'n' roll... bad-ass vegas whores... late-night booty calls... shiny disco balls...
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Проблем с първа скорост
pgv64 написа:На място при спрял автомобил те не трябва да са от значение защото изходящия вал е в покой!
Колега, поправи ме ако бъркам, но мисля, че синхрозизатора не е на изходящия (вторичния) вал, а на първичния, който е в движение и когато автомобилът работи на място, а съединителят не е натиснат, а разликата в оборотите идва от там, че валът се върти, а зъбните колела на него-не, поне докато муфата на синхронизатора не се измести за включването на предавката. Ако синхронизаторите бяха без значение при потегляне на първа скорост, щяхме да потегляме без да ползваме съединителя. Или поне така си мисля

Никой не мое ма връне на селу!
Re: Проблем с първа скорост
На кутиите със синхронизатори има синхронизатори на всяка една двойка зъбни колела, които се зацепват, независимо на кой вал са. Пример: скоростна кутия на BMW, 5+1 скорости = 6 синхронизатора. Другото, е че синхронизаторите изравняват оборотите на шлицеви съединиения, самите зъбни колела винаги са зацепени едно за друго и независимо на коя скорост се кара всичко се движи.saleen написа:... мисля, че синхрозизатора не е на изходящия (вторичния) вал, а на първичния, който е в движение и когато автомобилът работи на място, а съединителят не е натиснат, а разликата в оборотите идва от там, че валът се върти, а зъбните колела на него-не, поне докато муфата на синхронизатора не се измести за включването на предавката. Ако синхронизаторите бяха без значение при потегляне на първа скорост, щяхме да потегляме без да ползваме съединителя. Или поне така си мисля
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем с първа скорост
saleen написа:pgv64 написа:На място при спрял автомобил те не трябва да са от значение защото изходящия вал е в покой!
Колега, поправи ме ако бъркам, но мисля, че синхрозизатора не е на изходящия (вторичния) вал, а на първичния, който е в движение и когато автомобилът работи на място, а съединителят не е натиснат, а разликата в оборотите идва от там, че валът се върти, а зъбните колела на него-не, поне докато муфата на синхронизатора не се измести за включването на предавката. Ако синхронизаторите бяха без значение при потегляне на първа скорост, щяхме да потегляме без да ползваме съединителя. Или поне така си мисля


Re: Проблем с първа скорост
А BMW слагат синхронизатор и на заднатаpgv64 написа:... бебетата знаят че всички западни(несоц.) съвременни автомобили са със синхро на всички предавки!

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани