Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Модератор: Технически модератори
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Честно, Е34 ми харесва повече. Запазен екземпляр , с голям бензинов мотор и екстри е решението по моему.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Turbo_Ted написа:от много години карам БМВ, но ще кажа едно ... БМВ спряха да произвеждат истински БМВта след е30/34.... е36,е39, е60 - пълни МЕГА ПОМИИ![]()
![]()
![]()
истинското БМВ ще си остане завинаги с четири намръщени фара, а това с целите фарове да го оставим на Хюндай, Койота, Онда и подобни...
Мноо готино го каза !
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Здравейте колеги,
Темата върви бавно и фанатично
Аз, ако трябва да пиша за себе си ще излезе, че съм преписъл от Пенчев...
Но имам желание да Ви провокирам
Сега, аз имам намерението (живот и здраве) да съм активен шофьор следващите 40 години. Ясно е, че това няма да стане с Е34, ами тогава с какво?
Ясно е, че рано или късно ще се сменя колата със следващото поколение. Ами като ще е така, защо да не е рано, защо да чакам?
И както беше казано по-горе частите за Е39 ще стават по-евтини, а частите за Е34 ще изчезват. Значи с времето да краш Е34 ще става се по-скъпо, а да караш Е39 ще става все по-евтино.
Към това като добавим всички плюсове на Е39 от това, че е следващо поколение, то за Е34 остава едната страст и усещане за истинско БМВ.
А, Е39 не е истинско БМВ?
Какво е?
Да'н не е фалшиво
То фанатизъм, фанатизъм, ама чак пък толкова?
Все пак говорим за една много сериозна и огромна компания, която именно по тая причина е много инертна и не може през 1996 г. като с нож да отреже и да спре да прави беемвета и да почне да прави авдита
Та така...
Поздрави,
Д
Темата върви бавно и фанатично

Аз, ако трябва да пиша за себе си ще излезе, че съм преписъл от Пенчев...
Но имам желание да Ви провокирам

Сега, аз имам намерението (живот и здраве) да съм активен шофьор следващите 40 години. Ясно е, че това няма да стане с Е34, ами тогава с какво?
Ясно е, че рано или късно ще се сменя колата със следващото поколение. Ами като ще е така, защо да не е рано, защо да чакам?
И както беше казано по-горе частите за Е39 ще стават по-евтини, а частите за Е34 ще изчезват. Значи с времето да краш Е34 ще става се по-скъпо, а да караш Е39 ще става все по-евтино.
Към това като добавим всички плюсове на Е39 от това, че е следващо поколение, то за Е34 остава едната страст и усещане за истинско БМВ.
А, Е39 не е истинско БМВ?
Какво е?
Да'н не е фалшиво

То фанатизъм, фанатизъм, ама чак пък толкова?
Все пак говорим за една много сериозна и огромна компания, която именно по тая причина е много инертна и не може през 1996 г. като с нож да отреже и да спре да прави беемвета и да почне да прави авдита

Та така...
Поздрави,
Д

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Именно ,заради това Е34 е кола само за баровци .
Частите и ще стават все повече и повече кът .НЕ трябва да сме фанатици .Никои не може да ме убеди ,че е34 е по стабилна от е 39 .НЕ е така това естествено .
Но е34 си остава мутренска кола ,зверска ,красива ,предизвикателна ,говориме за запазените екземляри (като моита например
).
Колата дето я взех за 3 000 лева дотука ми е 6 000 лева ,като за всичко имам фактури .Но я правя уникат .
Другото нещо което забелязвам е ,като минеш с Е39 никои не те заглежда ,ама никои (съгласете се ) ,но като минеш с наточена е34 се въртят всички .....
Частите и ще стават все повече и повече кът .НЕ трябва да сме фанатици .Никои не може да ме убеди ,че е34 е по стабилна от е 39 .НЕ е така това естествено .
Но е34 си остава мутренска кола ,зверска ,красива ,предизвикателна ,говориме за запазените екземляри (като моита например

Колата дето я взех за 3 000 лева дотука ми е 6 000 лева ,като за всичко имам фактури .Но я правя уникат .
Другото нещо което забелязвам е ,като минеш с Е39 никои не те заглежда ,ама никои (съгласете се ) ,но като минеш с наточена е34 се въртят всички .....
vvvvv
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
BMW M5 super написа:Именно ,заради това Е34 е кола само за баровци .
Частите и ще стават все повече и повече кът .НЕ трябва да сме фанатици .Никои не може да ме убеди ,че е34 е по стабилна от е 39 .НЕ е така това естествено .
Но е34 си остава мутренска кола ,зверска ,красива ,предизвикателна ,говориме за запазените екземляри (като моита например).
Колата дето я взех за 3 000 лева дотука ми е 6 000 лева ,като за всичко имам фактури .Но я правя уникат .
Другото нещо което забелязвам е ,като минеш с Е39 никои не те заглежда ,ама никои (съгласете се ) ,но като минеш с наточена е34 се въртят всички .....
В тоя ред на мисли - мойта Е32-ка я взех за 3000, на практика без мотор, и от там нататъка се сложи мотор, нови маркучи всичките, нов радиатор, нов салон, нови стъкла (стъклопакет), нов салон, нова броня, парктроник и още много ....
И вече е стъпила на поне тройно от първоначалната цена.....
Ама пък кефа е несравним


- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Ако заговориме за постари коли ,извън темата за е34 , Аз имам единственото в България а може би и в редица други страни .
БМв 1800 ти доработка алпина от 1967 а година . Там същата работа ,като минеш всеки те гледа ,ще си счупи врата .
Колата е уникално запазена , но нещо не вдига повече от 120 км в час .Има си малко работа по нея ,но трудно ще я дам някои да я бъзика .
БМв 1800 ти доработка алпина от 1967 а година . Там същата работа ,като минеш всеки те гледа ,ще си счупи врата .
Колата е уникално запазена , но нещо не вдига повече от 120 км в час .Има си малко работа по нея ,но трудно ще я дам някои да я бъзика .
vvvvv
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
BMW M5 super написа:Ако заговориме за постари коли ,извън темата за е34 , Аз имам единственото в България а може би и в редица други страни .
БМв 1800 ти доработка алпина от 1967 а година . Там същата работа ,като минеш всеки те гледа ,ще си счупи врата .
Колата е уникално запазена , но нещо не вдига повече от 120 км в час .Има си малко работа по нея ,но трудно ще я дам някои да я бъзика .
Я даи снимки да видим.

- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Виж в гугъла ,снимки сега нямам ,някъде съм ги изтрил .Колата на два пъти се опитваха да я крадът от закрит охраняем паркинг .
vvvvv
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
BMW M5 super написа:Ако заговориме за постари коли ,извън темата за е34 , Аз имам единственото в България а може би и в редица други страни .
БМв 1800 ти доработка алпина от 1967 а година . Там същата работа ,като минеш всеки те гледа ,ще си счупи врата .
Колата е уникално запазена , но нещо не вдига повече от 120 км в час .Има си малко работа по нея ,но трудно ще я дам някои да я бъзика .
Не знам от къде си колега, ама такава съм виждал в София. Малееее уникална е, сигурно поне 20 метра съм ходил назад да я гледам.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Мите,
Е38 е друг сегмент, въобще няма място в тази тема.
Каквото и да си пишем тука и колкото и да се бием в гърдите заклетите умопомрачени фенове ентусиасти на Е34, то тези коли един ден ще се разпаднат, ако ще и по 10к лв на година да набиваме.
И тогава истинския фанатик ще, не ще си купи БМВ от ново поколение, колкото и да го е плюл в тая тема.
Останалите ще си вземат поредното Рено/Пежо и прочие и със същия ентусиазъм ще хвалят поредните си коли колко са истински.
И така живота си продължава...
и мен много ме кефи Наоми, ама одъртя и сега има къде, къде по-яки, е нямат нейното излъчване, ама оная си е баба вече да ге... И съм сигурен, че някой от колегите тук са толкова млади, че дори няма да се усетят, коя е Наоми, пък се пънат за Е34...
Искам да кажа, че всичко е суета, колеги и е толкова преходно, че няма смисъл да се вживяваме толкова.
Поздрави,
Д
Е38 е друг сегмент, въобще няма място в тази тема.
Каквото и да си пишем тука и колкото и да се бием в гърдите заклетите умопомрачени фенове ентусиасти на Е34, то тези коли един ден ще се разпаднат, ако ще и по 10к лв на година да набиваме.
И тогава истинския фанатик ще, не ще си купи БМВ от ново поколение, колкото и да го е плюл в тая тема.
Останалите ще си вземат поредното Рено/Пежо и прочие и със същия ентусиазъм ще хвалят поредните си коли колко са истински.
И така живота си продължава...
и мен много ме кефи Наоми, ама одъртя и сега има къде, къде по-яки, е нямат нейното излъчване, ама оная си е баба вече да ге... И съм сигурен, че някой от колегите тук са толкова млади, че дори няма да се усетят, коя е Наоми, пък се пънат за Е34...
Искам да кажа, че всичко е суета, колеги и е толкова преходно, че няма смисъл да се вживяваме толкова.
Поздрави,
Д

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
ddddk написа:...
Напълно те разбирам за написаното си прав,но аз никога небих си купил Е39 защото не ми харесва. Затова ти написъх,че след 34ката,ще се мятам на 38ца.
Надявам се да си ме разбрал правилно.

ПП. Все още има много запазени екземпляри на модела мисля,че скоро няма да се разпаднат.
Последна промяна \MITETO\ DSB на 26 Дек 2010, 22:52, променена общо 1 път

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
BMW M5 super написа:Виж в гугъла ,снимки сега нямам ,някъде съм ги изтрил .Колата на два пъти се опитваха да я крадът от закрит охраняем паркинг .
казвай паркинга да я отнасяме

наистина щракни я,да я видим
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Bmw325is
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 17.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е500
- Мечтае да кара: SLR
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
kokali praa vsiakvi написа:Turbo_Ted написа:от много години карам БМВ, но ще кажа едно ... БМВ спряха да произвеждат истински БМВта след е30/34.... е36,е39, е60 - пълни МЕГА ПОМИИ![]()
![]()
![]()
истинското БМВ ще си остане завинаги с четири намръщени фара, а това с целите фарове да го оставим на Хюндай, Койота, Онда и подобни...
Мноо готино го каза !
Дали някога ще се върнат 4-те кръгли фара?



- Dragostiny
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i 24V
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Живот, здраве и пари предпочитам да прескоча Е39 и направо на едно E60 да се метна, въпреки че не съм се качвал на такава.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани