Смяна на Е34 с Е39 дилема.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 9.01.2005
Местоположение: vvvvvvv

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от BMW M5 super » 24 Дек 2010, 18:28

Колеги много малко сте изписали за един ден )) .По темата може да се пише вечно .
Но в същото време с строго индивидуално .
Някои ще кажат новото си е ново , но нека да помислим .Престижа ли е по важен (е 39 е по скъпа и по модерна ).Фаровете в е34 са мъка ...както и устоичивостта и куца ...но спираме дотук .Но коя кола е по здрава ,коя кола е по зверска ?
Както казах душата или сърцето .
Аз като влизам в мобиле.бг пускам да търся само бмв та от 525 нагоре 1990 -та до 1995 а година .
Имам възможност да си купя наи -скъпото бмв ,но не ме кефи .Е34 - Страст......
vvvvv

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 520i 24V
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от Dragostiny » 24 Дек 2010, 18:36

+1 за Е34, за мен е кола със страст и вечна класика. Е39 беше модна кола, вече не е.
Когато си купувах колите имах пари за 1 по-нова кола или за запазено е34 и един джип. Избрах втория вариант и не съжалявам.
Аз бих вложил пари в подобряване на Е34-ката.
Изображение

Here's my key philosophy. A freak like me just needs infinity

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от Turbo_Ted » 24 Дек 2010, 18:42

от много години карам БМВ, но ще кажа едно ... БМВ спряха да произвеждат истински БМВта след е30/34.... е36,е39, е60 - пълни МЕГА ПОМИИ :bang: :bang: :bang: :bang: истинското БМВ ще си остане завинаги с четири намръщени фара, а това с целите фарове да го оставим на Хюндай, Койота, Онда и подобни...
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 24 Дек 2010, 18:59

аз ти казах за...


Недей , недей.....по добре.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 9.01.2005
Местоположение: vvvvvvv

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от BMW M5 super » 25 Дек 2010, 1:13

Много ме кефите с мненията си .
Значи не само аз тука ,съм манияк на тема Е34 , и това ми дава сили да влагам още и още в моита красавица .
vvvvv

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от Penchev » 25 Дек 2010, 3:13

Така я да драсна някой ред по темата тук и аз :)
Аз съм карал Е39 ,вярно не много ,но все пак достатъчно да разбера и усетя що за автомобил е това и моето субективно усещане е ,че колата в никакъв случай не е толкова директна и стабилна на пътя а е автомобил за по-спокойно и плавно шофиране.Карал съм 39 520i ,525d Touring ,525 dA , 530 dA Touring , возил съм се на пълна газ в Е39 ///М5 до към 260 км/ч и от най-малкия до най-големия модел в тази гама автомобили аз така и не усетих едно нещо което да ме грабне и да ме заплени :| Лично за мен дизайн който е пасивен и безинтересен на ен-та степен (търсили се с М-ков пакет защото те изглеждали добре -> щом се опря до пластмасариите за оправяне на визията , няма смисъл да коментираме ...) В тези автомобили веднага усещам всеки път при качване независимо на кое място сядам ,че колата не ми е толкова удобна като 34-ката.Може би многото километри вече над 350 000 в мойта кола играят някаква съществена роля за това ,но наистина нито материалите вътре ,нито ергономията ,нито пък усещането за пътя и поведението на колата могат да се мерят с по-стария модел за мен.Карал съм на сняг Е39 520-ска с хубави зимни гуми ,но тя е толкова "затворена" и тромава в сравнение с 34-ката ,че аз лично съм убеден ,че инженерите в Мюнхен са търсили нещо съвсем различно тогава в това какво автомобила трябва да даде на водача и какво на возещите се в него.Един автомобил на сняг при водене в гранични режими най-добре показва що за конструкция като цяло представлява , на снега на скорост няма шест-пет.Е моето комби ,което е не по-леко от Е39 седан 2 литра се движи ,излиза и влиза в траекторията си много по-чевръсто от 39-ката хем е и комби на всичкото отгоре :confused: Тази серия за мен не са типично Баварският динамичен автомобил.А да не говорим ,че там вече няма шпер деференциали а разни електронни системи за контрол на сцеплението и нещата са съвсем пасивни.
Помня и пазя броя на "Авто Мото Свят" от 1988 година ,когато имаше новина за излизането на "новата" Е34 5-та серия -> лепнах се тогава още ученик втори клас за вестника (снимана беше една сива 535-ца седан с БиБиЕс-ки) ,гледах,гледах колата и направо не вярвах на очите си как може да изглежда толкова добре хем леко загладена ,хем цялата с мощни и устремени линии напред ,право напред по цялата дължина на каросерията ?! Много се изкефих тогава от пръв поглед ! После през годините знам когато излязоха М50 генерацията двигатели със системата за променливо газоразпределение и теста на Ауто Билд на 525 седан и възторженото мнение на тест редакторите ,че се е било родило щастие на 4 колела :) Комбитата , после и накрая финалните серии на ///М5-цата с 18 цола М паралел,двукомпонентните главини, големите 345 мм спирачки , ЕДЦ окачване и куп нововъведения ,които караха автомобила да бъде аплодиран безпрекусловно от абсолютно всеки качил се да го тества от международната преса.Четях тогава и гледах графиката й на въртящия момент (тогава това "понятие" въртящ момент не беше така модерно като сега ,но разбирах ,че са постигнали нещо много след като още при едва при 1800 мин-1 двигателя има на разположение 85% от тягата си) влюбих се много силно и 16 години след това още не мога да се оправя :mhihi: Всички знаем пък тези серии как и къде са изработвани , гъдела е огромен просто ... Имам едно списание , култово е просто и не съм виждал нещо подобно до сега за БМВ-та , BMW Car се нарича и е Английско.Ами чрез М5 борд-а на свеизвестният Густав от Швеция събраха собственици на изключителни екземпляри 34-ки във всички възможни варианти комби/седан,3,6/3,8 литра -> 5 и 6 степенни кутии за да им презентират тогава "новата" Е61 ///М5 Туринг.Всичките колеги се изкефиха на надлъжната динамика на новото тогава комби с 507 к.с. , всеки по отделно разказа своята история за това как се е сдобил с 34-ката си и какво му харесва/какво не му харесва в нея , съвсем спокойно и трезво.Накрая за финал на въпроса дали биха заменили своите стари БМВ-та за този ,всички единодушно отсякоха ,че това няма да стане и ,че комплексното чувство на удовлетвореност при старата М-ка липсва при новата М5-ца.На шега страхотната статия завърши ,че редакционния екип с нетърпение ще чака 2024-тата година за да им представят новия ///М5 Куад Турбо 1200 к.с. :mhihi: Баварски спортист та да ги видели дали ще бъдат все така сигурни в своето решение :mhihi:

Помня идеално когато излезе и Е39 като нов модел , как реагирах тогава.Нямаше къде да видя такава кола на живо ,само на списание в първия момент и не можех точно да преценя колко ми харесва тя.В Дару кар гледах не след дълго 39-ка и от дизайна на каросерията не бях изобщо удовлетворен ! С течение на годините до сега ,когато тези автомобили са масови по пътищата интереса ми спадна до там ,че за мен те както и Е46 са най-безличните и пасивни БМВ-та правени някога ! Автомобили проектирани да дават повече спокойствие отколкото радост на водача ,който със сядането е принуден да чувства дълбоката и празна каросерия.Много неща не се състояха в Е39 ,които се предлагаха в Е34 , абе времена на явен маркетингов натиск върху проектантите ,които трябваше явно да създадат нещо по-глобално , по-софт и за повече клиенти/пари - аз така усещам нещата.Може и да бъркам де :) Прави ми впечатление ,че повечето от Е34 собствениците предпочитаме Е38 като по-нов модел-алтернатива на досегашното возило и нормално след като линиите на каросерията са прави и изчистени, агресивни и от всякъде погледната колата е завършена перфектно.Аз лично за себе си виждам вероятно една 12 цилиндрова 38-ца с всички възможни екстри или в най-лошия случай 4,4 литрова :mhihi: и едно Е34.Мога още да напиша ,но ще ви досадя

Честита Коледа , живи и здрави да сме всичките :bchug:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
Мечтае да кара: пак Е38

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от bobeca111 » 25 Дек 2010, 3:43

Пенчев :clap: :clap: :clap: ...както винаги вдъхнови аудиторията,обеден съм.Тези твои мнения (направо разкази),ме кефят винаги на MAX.

Живи и здрави ВСИЧКИ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: Михайловград
Кара: '96 Е34 tds touring Individual
Мечтае да кара: E34 M5 Touring

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от exvitermini » 25 Дек 2010, 14:32

Според мен трябва да има същата тема и в Е39 подфорума, за да се обосноват и каращите Е39ки колеги. Така ми се вижда безсмислено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от TheKiller » 25 Дек 2010, 16:34

Penchev написа:Така я да драсна някой ред по темата тук и аз :)
Аз съм карал Е39 ,вярно не много ,но все пак достатъчно да разбера и усетя що за автомобил е това и моето субективно усещане е ,че колата в никакъв случай не е толкова директна и стабилна на пътя а е автомобил за по-спокойно и плавно шофиране.Карал съм 39 520i ,525d Touring ,525 dA , 530 dA Touring , возил съм се на пълна газ в Е39 ///М5 до към 260 км/ч и от най-малкия до най-големия модел в тази гама автомобили аз така и не усетих едно нещо което да ме грабне и да ме заплени :| Лично за мен дизайн който е пасивен и безинтересен на ен-та степен (търсили се с М-ков пакет защото те изглеждали добре -> щом се опря до пластмасариите за оправяне на визията , няма смисъл да коментираме ...) В тези автомобили веднага усещам всеки път при качване независимо на кое място сядам ,че колата не ми е толкова удобна като 34-ката.Може би многото километри вече над 350 000 в мойта кола играят някаква съществена роля за това ,но наистина нито материалите вътре ,нито ергономията ,нито пък усещането за пътя и поведението на колата могат да се мерят с по-стария модел за мен.Карал съм на сняг Е39 520-ска с хубави зимни гуми ,но тя е толкова "затворена" и тромава в сравнение с 34-ката ,че аз лично съм убеден ,че инженерите в Мюнхен са търсили нещо съвсем различно тогава в това какво автомобила трябва да даде на водача и какво на возещите се в него.Един автомобил на сняг при водене в гранични режими най-добре показва що за конструкция като цяло представлява , на снега на скорост няма шест-пет.Е моето комби ,което е не по-леко от Е39 седан 2 литра се движи ,излиза и влиза в траекторията си много по-чевръсто от 39-ката хем е и комби на всичкото отгоре :confused: Тази серия за мен не са типично Баварският динамичен автомобил.А да не говорим ,че там вече няма шпер деференциали а разни електронни системи за контрол на сцеплението и нещата са съвсем пасивни.
Помня и пазя броя на "Авто Мото Свят" от 1988 година ,когато имаше новина за излизането на "новата" Е34 5-та серия -> лепнах се тогава още ученик втори клас за вестника (снимана беше една сива 535-ца седан с БиБиЕс-ки) ,гледах,гледах колата и направо не вярвах на очите си как може да изглежда толкова добре хем леко загладена ,хем цялата с мощни и устремени линии напред ,право напред по цялата дължина на каросерията ?! Много се изкефих тогава от пръв поглед ! После през годините знам когато излязоха М50 генерацията двигатели със системата за променливо газоразпределение и теста на Ауто Билд на 525 седан и възторженото мнение на тест редакторите ,че се е било родило щастие на 4 колела :) Комбитата , после и накрая финалните серии на ///М5-цата с 18 цола М паралел,двукомпонентните главини, големите 345 мм спирачки , ЕДЦ окачване и куп нововъведения ,които караха автомобила да бъде аплодиран безпрекусловно от абсолютно всеки качил се да го тества от международната преса.Четях тогава и гледах графиката й на въртящия момент (тогава това "понятие" въртящ момент не беше така модерно като сега ,но разбирах ,че са постигнали нещо много след като още при едва при 1800 мин-1 двигателя има на разположение 85% от тягата си) влюбих се много силно и 16 години след това още не мога да се оправя :mhihi: Всички знаем пък тези серии как и къде са изработвани , гъдела е огромен просто ... Имам едно списание , култово е просто и не съм виждал нещо подобно до сега за БМВ-та , BMW Car се нарича и е Английско.Ами чрез М5 борд-а на свеизвестният Густав от Швеция събраха собственици на изключителни екземпляри 34-ки във всички възможни варианти комби/седан,3,6/3,8 литра -> 5 и 6 степенни кутии за да им презентират тогава "новата" Е61 ///М5 Туринг.Всичките колеги се изкефиха на надлъжната динамика на новото тогава комби с 507 к.с. , всеки по отделно разказа своята история за това как се е сдобил с 34-ката си и какво му харесва/какво не му харесва в нея , съвсем спокойно и трезво.Накрая за финал на въпроса дали биха заменили своите стари БМВ-та за този ,всички единодушно отсякоха ,че това няма да стане и ,че комплексното чувство на удовлетвореност при старата М-ка липсва при новата М5-ца.На шега страхотната статия завърши ,че редакционния екип с нетърпение ще чака 2024-тата година за да им представят новия ///М5 Куад Турбо 1200 к.с. :mhihi: Баварски спортист та да ги видели дали ще бъдат все така сигурни в своето решение :mhihi:

Помня идеално когато излезе и Е39 като нов модел , как реагирах тогава.Нямаше къде да видя такава кола на живо ,само на списание в първия момент и не можех точно да преценя колко ми харесва тя.В Дару кар гледах не след дълго 39-ка и от дизайна на каросерията не бях изобщо удовлетворен ! С течение на годините до сега ,когато тези автомобили са масови по пътищата интереса ми спадна до там ,че за мен те както и Е46 са най-безличните и пасивни БМВ-та правени някога ! Автомобили проектирани да дават повече спокойствие отколкото радост на водача ,който със сядането е принуден да чувства дълбоката и празна каросерия.Много неща не се състояха в Е39 ,които се предлагаха в Е34 , абе времена на явен маркетингов натиск върху проектантите ,които трябваше явно да създадат нещо по-глобално , по-софт и за повече клиенти/пари - аз така усещам нещата.Може и да бъркам де :) Прави ми впечатление ,че повечето от Е34 собствениците предпочитаме Е38 като по-нов модел-алтернатива на досегашното возило и нормално след като линиите на каросерията са прави и изчистени, агресивни и от всякъде погледната колата е завършена перфектно.Аз лично за себе си виждам вероятно една 12 цилиндрова 38-ца с всички възможни екстри или в най-лошия случай 4,4 литрова :mhihi: и едно Е34.Мога още да напиша ,но ще ви досадя

Честита Коледа , живи и здрави да сме всичките :bchug:


Георги Пенчев

:yes: Браво
/// 6>4
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 24.06.2004
Местоположение: В.Търново, София
Пол: Мъж
Кара: Е34, Е39

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от multi76 » 25 Дек 2010, 17:16

Колеги дайте си мнението за цените и марките в този сайт http://drive.bg/groups.php?ModelId=238 и дали си заслужава да се пазарува от там.
Обичам да си карам BMW-то Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от LiTtLeRoCk » 25 Дек 2010, 18:21

Колата е като жената,трябва да те грабне от първия път,почнеш ли да оглеждаш една кола с цел да я харесаш,това не е твоята кола.

русата мафия!
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от Ronka » 25 Дек 2010, 21:44

Здрава, комфортна, сигурна, красива, леко агресивна...колкото и да ти се иска понякога да я оставиш и да я замениш с по-нова, тя не те оставя :!:
Екстрите се добавят с времето, любовта няма алтернатива и винаги се връщаш към нея :bowdown:
ИзображениеIs...

Много като тебе вече плакаха ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 14.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 520; E39 520; E36 318

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от comeon1985 » 26 Дек 2010, 1:07

Весела Коледа на всички! Да сме живи и здрави, пък другото ще си го направиме сами.
Та по темата. В момента карам Е34 520, която миналата година я смених за Е39 520....малко е объркващо , но сега съм пак с старата страст Е34. Разлика между двете коли ИМА, както в разход, така и в комфорт и обезшумяване и във вървене - до тук всичко в полза на Е39....но като разлика в поддръжката всичко, поне при мен, е в полза на Е34.
Ако колегата е решил Е39...
1во - "-"някой по-горе спомена за алуминиеви носачи и др. :) по-кекава предница
2ро - "-"проблеми със светкащата лампа на air bag-а (не е голям проблем)
3то - "-"ел.прозорците отзад късат жила, чупят се водачи - за разлика Е34 досега не ми се е налагало да видя какво има зад корите:)
4то - "-"също и датчика на разпределителния вал - тъпата пластмаска за водата от радиатора се пука и тъче бъш на него...
5то - "-" дебитомер
Това при мен за осем месеца и 10000км+ накрая и всичко по предницата беше за смяна.
Р.S. като не включвам и дразнещите поставки за чашки, които постоанно се чупят, както и кекавата пластмаса около шофьорската седалка.
"+" -ве Върви доста добре за 2000см3, харчи доста по-малко от Е34 между 8-13градско (зависи от крака ти), почти никакви шумове в купето, никакви проблеми с климатика, съвременна визия............
Дано съм ти бил полезен.
Е34 TRIBUTE ;)
...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute :bowdown:
http://www.vbox7.com/play:7199fc05

312463517031743

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 14.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 520; E39 520; E36 318

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от comeon1985 » 26 Дек 2010, 1:17

....а за Е34..какво да кажа, колетага Penchev го е казал достатъчно добре ;) just passion and a real sporty spirit..
Поздрави
...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute :bowdown:
http://www.vbox7.com/play:7199fc05

312463517031743

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.

Мнение от Nikolay86 » 26 Дек 2010, 2:18

LiTtLeRoCk написа:Колата е като жената,трябва да те грабне от първия път...

Доста точно написано :yes:

Карам Е39 от известно време..тази ми е 2ра.И 2те са били дизелови-1вата беше 530D за мен доста пъргав и мощен автомобил,за дизелов.Смених я по-стечение на обстоятелствата за малко по-нова на години 525D единствената разлика,че тази варви малко по-малко,но напълно достатъчно.. ;) И двете ги избирах с възможно най много екстри за модела,като екстри според мен Е39 предлага доста доста солидно усещане за лукс...И 2те Е39,който сам карал са били с М окачване и смея да твърдя,че колата се държи доста стабилно на пътя,а точно там според мен е силна една Е39 на дълъг път..
Както е написал колегата @ Penchev разликата зимно време със сигурност я има..да на снега е малко тромава,но и доста сигурна-DSC помага на колата да е доста стабилна,не присъщо за истинското BMW,което и мен ме дразни по-някой пат :mhihi:
Въпрос на вкус,колеги..на всеки нещо му е на сърце..,дори сега мисля да сменя печката с малко по-голям бензинов мотор пак Е39 макар и да мога да отделя някой лев за някое по-постно Е60 :mrgreen:

Весела Коледа :D

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook