Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Модератор: Технически модератори
- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Колеги много малко сте изписали за един ден )) .По темата може да се пише вечно .
Но в същото време с строго индивидуално .
Някои ще кажат новото си е ново , но нека да помислим .Престижа ли е по важен (е 39 е по скъпа и по модерна ).Фаровете в е34 са мъка ...както и устоичивостта и куца ...но спираме дотук .Но коя кола е по здрава ,коя кола е по зверска ?
Както казах душата или сърцето .
Аз като влизам в мобиле.бг пускам да търся само бмв та от 525 нагоре 1990 -та до 1995 а година .
Имам възможност да си купя наи -скъпото бмв ,но не ме кефи .Е34 - Страст......
Но в същото време с строго индивидуално .
Някои ще кажат новото си е ново , но нека да помислим .Престижа ли е по важен (е 39 е по скъпа и по модерна ).Фаровете в е34 са мъка ...както и устоичивостта и куца ...но спираме дотук .Но коя кола е по здрава ,коя кола е по зверска ?
Както казах душата или сърцето .
Аз като влизам в мобиле.бг пускам да търся само бмв та от 525 нагоре 1990 -та до 1995 а година .
Имам възможност да си купя наи -скъпото бмв ,но не ме кефи .Е34 - Страст......
vvvvv
- Dragostiny
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i 24V
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
+1 за Е34, за мен е кола със страст и вечна класика. Е39 беше модна кола, вече не е.
Когато си купувах колите имах пари за 1 по-нова кола или за запазено е34 и един джип. Избрах втория вариант и не съжалявам.
Аз бих вложил пари в подобряване на Е34-ката.
Когато си купувах колите имах пари за 1 по-нова кола или за запазено е34 и един джип. Избрах втория вариант и не съжалявам.
Аз бих вложил пари в подобряване на Е34-ката.
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
от много години карам БМВ, но ще кажа едно ... БМВ спряха да произвеждат истински БМВта след е30/34.... е36,е39, е60 - пълни МЕГА ПОМИИ
истинското БМВ ще си остане завинаги с четири намръщени фара, а това с целите фарове да го оставим на Хюндай, Койота, Онда и подобни...




- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
аз ти казах за...
Недей , недей.....по добре.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- BMW M5 super
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 9.01.2005
- Местоположение: vvvvvvv
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Много ме кефите с мненията си .
Значи не само аз тука ,съм манияк на тема Е34 , и това ми дава сили да влагам още и още в моита красавица .
Значи не само аз тука ,съм манияк на тема Е34 , и това ми дава сили да влагам още и още в моита красавица .
vvvvv
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Така я да драсна някой ред по темата тук и аз
Аз съм карал Е39 ,вярно не много ,но все пак достатъчно да разбера и усетя що за автомобил е това и моето субективно усещане е ,че колата в никакъв случай не е толкова директна и стабилна на пътя а е автомобил за по-спокойно и плавно шофиране.Карал съм 39 520i ,525d Touring ,525 dA , 530 dA Touring , возил съм се на пълна газ в Е39 ///М5 до към 260 км/ч и от най-малкия до най-големия модел в тази гама автомобили аз така и не усетих едно нещо което да ме грабне и да ме заплени
Лично за мен дизайн който е пасивен и безинтересен на ен-та степен (търсили се с М-ков пакет защото те изглеждали добре -> щом се опря до пластмасариите за оправяне на визията , няма смисъл да коментираме ...) В тези автомобили веднага усещам всеки път при качване независимо на кое място сядам ,че колата не ми е толкова удобна като 34-ката.Може би многото километри вече над 350 000 в мойта кола играят някаква съществена роля за това ,но наистина нито материалите вътре ,нито ергономията ,нито пък усещането за пътя и поведението на колата могат да се мерят с по-стария модел за мен.Карал съм на сняг Е39 520-ска с хубави зимни гуми ,но тя е толкова "затворена" и тромава в сравнение с 34-ката ,че аз лично съм убеден ,че инженерите в Мюнхен са търсили нещо съвсем различно тогава в това какво автомобила трябва да даде на водача и какво на возещите се в него.Един автомобил на сняг при водене в гранични режими най-добре показва що за конструкция като цяло представлява , на снега на скорост няма шест-пет.Е моето комби ,което е не по-леко от Е39 седан 2 литра се движи ,излиза и влиза в траекторията си много по-чевръсто от 39-ката хем е и комби на всичкото отгоре
Тази серия за мен не са типично Баварският динамичен автомобил.А да не говорим ,че там вече няма шпер деференциали а разни електронни системи за контрол на сцеплението и нещата са съвсем пасивни.
Помня и пазя броя на "Авто Мото Свят" от 1988 година ,когато имаше новина за излизането на "новата" Е34 5-та серия -> лепнах се тогава още ученик втори клас за вестника (снимана беше една сива 535-ца седан с БиБиЕс-ки) ,гледах,гледах колата и направо не вярвах на очите си как може да изглежда толкова добре хем леко загладена ,хем цялата с мощни и устремени линии напред ,право напред по цялата дължина на каросерията ?! Много се изкефих тогава от пръв поглед ! После през годините знам когато излязоха М50 генерацията двигатели със системата за променливо газоразпределение и теста на Ауто Билд на 525 седан и възторженото мнение на тест редакторите ,че се е било родило щастие на 4 колела
Комбитата , после и накрая финалните серии на ///М5-цата с 18 цола М паралел,двукомпонентните главини, големите 345 мм спирачки , ЕДЦ окачване и куп нововъведения ,които караха автомобила да бъде аплодиран безпрекусловно от абсолютно всеки качил се да го тества от международната преса.Четях тогава и гледах графиката й на въртящия момент (тогава това "понятие" въртящ момент не беше така модерно като сега ,но разбирах ,че са постигнали нещо много след като още при едва при 1800 мин-1 двигателя има на разположение 85% от тягата си) влюбих се много силно и 16 години след това още не мога да се оправя
Всички знаем пък тези серии как и къде са изработвани , гъдела е огромен просто ... Имам едно списание , култово е просто и не съм виждал нещо подобно до сега за БМВ-та , BMW Car се нарича и е Английско.Ами чрез М5 борд-а на свеизвестният Густав от Швеция събраха собственици на изключителни екземпляри 34-ки във всички възможни варианти комби/седан,3,6/3,8 литра -> 5 и 6 степенни кутии за да им презентират тогава "новата" Е61 ///М5 Туринг.Всичките колеги се изкефиха на надлъжната динамика на новото тогава комби с 507 к.с. , всеки по отделно разказа своята история за това как се е сдобил с 34-ката си и какво му харесва/какво не му харесва в нея , съвсем спокойно и трезво.Накрая за финал на въпроса дали биха заменили своите стари БМВ-та за този ,всички единодушно отсякоха ,че това няма да стане и ,че комплексното чувство на удовлетвореност при старата М-ка липсва при новата М5-ца.На шега страхотната статия завърши ,че редакционния екип с нетърпение ще чака 2024-тата година за да им представят новия ///М5 Куад Турбо 1200 к.с.
Баварски спортист та да ги видели дали ще бъдат все така сигурни в своето решение
Помня идеално когато излезе и Е39 като нов модел , как реагирах тогава.Нямаше къде да видя такава кола на живо ,само на списание в първия момент и не можех точно да преценя колко ми харесва тя.В Дару кар гледах не след дълго 39-ка и от дизайна на каросерията не бях изобщо удовлетворен ! С течение на годините до сега ,когато тези автомобили са масови по пътищата интереса ми спадна до там ,че за мен те както и Е46 са най-безличните и пасивни БМВ-та правени някога ! Автомобили проектирани да дават повече спокойствие отколкото радост на водача ,който със сядането е принуден да чувства дълбоката и празна каросерия.Много неща не се състояха в Е39 ,които се предлагаха в Е34 , абе времена на явен маркетингов натиск върху проектантите ,които трябваше явно да създадат нещо по-глобално , по-софт и за повече клиенти/пари - аз така усещам нещата.Може и да бъркам де
Прави ми впечатление ,че повечето от Е34 собствениците предпочитаме Е38 като по-нов модел-алтернатива на досегашното возило и нормално след като линиите на каросерията са прави и изчистени, агресивни и от всякъде погледната колата е завършена перфектно.Аз лично за себе си виждам вероятно една 12 цилиндрова 38-ца с всички възможни екстри или в най-лошия случай 4,4 литрова
и едно Е34.Мога още да напиша ,но ще ви досадя
Честита Коледа , живи и здрави да сме всичките
Георги Пенчев

Аз съм карал Е39 ,вярно не много ,но все пак достатъчно да разбера и усетя що за автомобил е това и моето субективно усещане е ,че колата в никакъв случай не е толкова директна и стабилна на пътя а е автомобил за по-спокойно и плавно шофиране.Карал съм 39 520i ,525d Touring ,525 dA , 530 dA Touring , возил съм се на пълна газ в Е39 ///М5 до към 260 км/ч и от най-малкия до най-големия модел в тази гама автомобили аз така и не усетих едно нещо което да ме грабне и да ме заплени


Помня и пазя броя на "Авто Мото Свят" от 1988 година ,когато имаше новина за излизането на "новата" Е34 5-та серия -> лепнах се тогава още ученик втори клас за вестника (снимана беше една сива 535-ца седан с БиБиЕс-ки) ,гледах,гледах колата и направо не вярвах на очите си как може да изглежда толкова добре хем леко загладена ,хем цялата с мощни и устремени линии напред ,право напред по цялата дължина на каросерията ?! Много се изкефих тогава от пръв поглед ! После през годините знам когато излязоха М50 генерацията двигатели със системата за променливо газоразпределение и теста на Ауто Билд на 525 седан и възторженото мнение на тест редакторите ,че се е било родило щастие на 4 колела




Помня идеално когато излезе и Е39 като нов модел , как реагирах тогава.Нямаше къде да видя такава кола на живо ,само на списание в първия момент и не можех точно да преценя колко ми харесва тя.В Дару кар гледах не след дълго 39-ка и от дизайна на каросерията не бях изобщо удовлетворен ! С течение на годините до сега ,когато тези автомобили са масови по пътищата интереса ми спадна до там ,че за мен те както и Е46 са най-безличните и пасивни БМВ-та правени някога ! Автомобили проектирани да дават повече спокойствие отколкото радост на водача ,който със сядането е принуден да чувства дълбоката и празна каросерия.Много неща не се състояха в Е39 ,които се предлагаха в Е34 , абе времена на явен маркетингов натиск върху проектантите ,които трябваше явно да създадат нещо по-глобално , по-софт и за повече клиенти/пари - аз така усещам нещата.Може и да бъркам де


Честита Коледа , живи и здрави да сме всичките

Георги Пенчев
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Пенчев
...както винаги вдъхнови аудиторията,обеден съм.Тези твои мнения (направо разкази),ме кефят винаги на MAX.
Живи и здрави ВСИЧКИ!



Живи и здрави ВСИЧКИ!
- exvitermini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: Михайловград
- Кара: '96 Е34 tds touring Individual
- Мечтае да кара: E34 M5 Touring
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Според мен трябва да има същата тема и в Е39 подфорума, за да се обосноват и каращите Е39ки колеги. Така ми се вижда безсмислено.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Penchev написа:Така я да драсна някой ред по темата тук и аз![]()
Аз съм карал Е39 ,вярно не много ,но все пак достатъчно да разбера и усетя що за автомобил е това и моето субективно усещане е ,че колата в никакъв случай не е толкова директна и стабилна на пътя а е автомобил за по-спокойно и плавно шофиране.Карал съм 39 520i ,525d Touring ,525 dA , 530 dA Touring , возил съм се на пълна газ в Е39 ///М5 до към 260 км/ч и от най-малкия до най-големия модел в тази гама автомобили аз така и не усетих едно нещо което да ме грабне и да ме заплениЛично за мен дизайн който е пасивен и безинтересен на ен-та степен (търсили се с М-ков пакет защото те изглеждали добре -> щом се опря до пластмасариите за оправяне на визията , няма смисъл да коментираме ...) В тези автомобили веднага усещам всеки път при качване независимо на кое място сядам ,че колата не ми е толкова удобна като 34-ката.Може би многото километри вече над 350 000 в мойта кола играят някаква съществена роля за това ,но наистина нито материалите вътре ,нито ергономията ,нито пък усещането за пътя и поведението на колата могат да се мерят с по-стария модел за мен.Карал съм на сняг Е39 520-ска с хубави зимни гуми ,но тя е толкова "затворена" и тромава в сравнение с 34-ката ,че аз лично съм убеден ,че инженерите в Мюнхен са търсили нещо съвсем различно тогава в това какво автомобила трябва да даде на водача и какво на возещите се в него.Един автомобил на сняг при водене в гранични режими най-добре показва що за конструкция като цяло представлява , на снега на скорост няма шест-пет.Е моето комби ,което е не по-леко от Е39 седан 2 литра се движи ,излиза и влиза в траекторията си много по-чевръсто от 39-ката хем е и комби на всичкото отгоре
Тази серия за мен не са типично Баварският динамичен автомобил.А да не говорим ,че там вече няма шпер деференциали а разни електронни системи за контрол на сцеплението и нещата са съвсем пасивни.
Помня и пазя броя на "Авто Мото Свят" от 1988 година ,когато имаше новина за излизането на "новата" Е34 5-та серия -> лепнах се тогава още ученик втори клас за вестника (снимана беше една сива 535-ца седан с БиБиЕс-ки) ,гледах,гледах колата и направо не вярвах на очите си как може да изглежда толкова добре хем леко загладена ,хем цялата с мощни и устремени линии напред ,право напред по цялата дължина на каросерията ?! Много се изкефих тогава от пръв поглед ! После през годините знам когато излязоха М50 генерацията двигатели със системата за променливо газоразпределение и теста на Ауто Билд на 525 седан и възторженото мнение на тест редакторите ,че се е било родило щастие на 4 колелаКомбитата , после и накрая финалните серии на ///М5-цата с 18 цола М паралел,двукомпонентните главини, големите 345 мм спирачки , ЕДЦ окачване и куп нововъведения ,които караха автомобила да бъде аплодиран безпрекусловно от абсолютно всеки качил се да го тества от международната преса.Четях тогава и гледах графиката й на въртящия момент (тогава това "понятие" въртящ момент не беше така модерно като сега ,но разбирах ,че са постигнали нещо много след като още при едва при 1800 мин-1 двигателя има на разположение 85% от тягата си) влюбих се много силно и 16 години след това още не мога да се оправя
Всички знаем пък тези серии как и къде са изработвани , гъдела е огромен просто ... Имам едно списание , култово е просто и не съм виждал нещо подобно до сега за БМВ-та , BMW Car се нарича и е Английско.Ами чрез М5 борд-а на свеизвестният Густав от Швеция събраха собственици на изключителни екземпляри 34-ки във всички възможни варианти комби/седан,3,6/3,8 литра -> 5 и 6 степенни кутии за да им презентират тогава "новата" Е61 ///М5 Туринг.Всичките колеги се изкефиха на надлъжната динамика на новото тогава комби с 507 к.с. , всеки по отделно разказа своята история за това как се е сдобил с 34-ката си и какво му харесва/какво не му харесва в нея , съвсем спокойно и трезво.Накрая за финал на въпроса дали биха заменили своите стари БМВ-та за този ,всички единодушно отсякоха ,че това няма да стане и ,че комплексното чувство на удовлетвореност при старата М-ка липсва при новата М5-ца.На шега страхотната статия завърши ,че редакционния екип с нетърпение ще чака 2024-тата година за да им представят новия ///М5 Куад Турбо 1200 к.с.
Баварски спортист та да ги видели дали ще бъдат все така сигурни в своето решение
![]()
Помня идеално когато излезе и Е39 като нов модел , как реагирах тогава.Нямаше къде да видя такава кола на живо ,само на списание в първия момент и не можех точно да преценя колко ми харесва тя.В Дару кар гледах не след дълго 39-ка и от дизайна на каросерията не бях изобщо удовлетворен ! С течение на годините до сега ,когато тези автомобили са масови по пътищата интереса ми спадна до там ,че за мен те както и Е46 са най-безличните и пасивни БМВ-та правени някога ! Автомобили проектирани да дават повече спокойствие отколкото радост на водача ,който със сядането е принуден да чувства дълбоката и празна каросерия.Много неща не се състояха в Е39 ,които се предлагаха в Е34 , абе времена на явен маркетингов натиск върху проектантите ,които трябваше явно да създадат нещо по-глобално , по-софт и за повече клиенти/пари - аз така усещам нещата.Може и да бъркам деПрави ми впечатление ,че повечето от Е34 собствениците предпочитаме Е38 като по-нов модел-алтернатива на досегашното возило и нормално след като линиите на каросерията са прави и изчистени, агресивни и от всякъде погледната колата е завършена перфектно.Аз лично за себе си виждам вероятно една 12 цилиндрова 38-ца с всички възможни екстри или в най-лошия случай 4,4 литрова
и едно Е34.Мога още да напиша ,но ще ви досадя
Честита Коледа , живи и здрави да сме всичките![]()
Георги Пенчев

/// 6>4




- multi76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.06.2004
- Местоположение: В.Търново, София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, Е39
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Колеги дайте си мнението за цените и марките в този сайт http://drive.bg/groups.php?ModelId=238 и дали си заслужава да се пазарува от там.
Обичам да си карам BMW-то 

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Колата е като жената,трябва да те грабне от първия път,почнеш ли да оглеждаш една кола с цел да я харесаш,това не е твоята кола.
- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Здрава, комфортна, сигурна, красива, леко агресивна...колкото и да ти се иска понякога да я оставиш и да я замениш с по-нова, тя не те оставя 
Екстрите се добавят с времето, любовта няма алтернатива и винаги се връщаш към нея

Екстрите се добавят с времето, любовта няма алтернатива и винаги се връщаш към нея


Много като тебе вече плакаха ...
- comeon1985
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 14.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520; E39 520; E36 318
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
Весела Коледа на всички! Да сме живи и здрави, пък другото ще си го направиме сами.
Та по темата. В момента карам Е34 520, която миналата година я смених за Е39 520....малко е объркващо , но сега съм пак с старата страст Е34. Разлика между двете коли ИМА, както в разход, така и в комфорт и обезшумяване и във вървене - до тук всичко в полза на Е39....но като разлика в поддръжката всичко, поне при мен, е в полза на Е34.
Ако колегата е решил Е39...
1во - "-"някой по-горе спомена за алуминиеви носачи и др.
по-кекава предница
2ро - "-"проблеми със светкащата лампа на air bag-а (не е голям проблем)
3то - "-"ел.прозорците отзад късат жила, чупят се водачи - за разлика Е34 досега не ми се е налагало да видя какво има зад корите:)
4то - "-"също и датчика на разпределителния вал - тъпата пластмаска за водата от радиатора се пука и тъче бъш на него...
5то - "-" дебитомер
Това при мен за осем месеца и 10000км+ накрая и всичко по предницата беше за смяна.
Р.S. като не включвам и дразнещите поставки за чашки, които постоанно се чупят, както и кекавата пластмаса около шофьорската седалка.
"+" -ве Върви доста добре за 2000см3, харчи доста по-малко от Е34 между 8-13градско (зависи от крака ти), почти никакви шумове в купето, никакви проблеми с климатика, съвременна визия............
Дано съм ти бил полезен.
Е34 TRIBUTE
Та по темата. В момента карам Е34 520, която миналата година я смених за Е39 520....малко е объркващо , но сега съм пак с старата страст Е34. Разлика между двете коли ИМА, както в разход, така и в комфорт и обезшумяване и във вървене - до тук всичко в полза на Е39....но като разлика в поддръжката всичко, поне при мен, е в полза на Е34.
Ако колегата е решил Е39...
1во - "-"някой по-горе спомена за алуминиеви носачи и др.

2ро - "-"проблеми със светкащата лампа на air bag-а (не е голям проблем)
3то - "-"ел.прозорците отзад късат жила, чупят се водачи - за разлика Е34 досега не ми се е налагало да видя какво има зад корите:)
4то - "-"също и датчика на разпределителния вал - тъпата пластмаска за водата от радиатора се пука и тъче бъш на него...
5то - "-" дебитомер
Това при мен за осем месеца и 10000км+ накрая и всичко по предницата беше за смяна.
Р.S. като не включвам и дразнещите поставки за чашки, които постоанно се чупят, както и кекавата пластмаса около шофьорската седалка.
"+" -ве Върви доста добре за 2000см3, харчи доста по-малко от Е34 между 8-13градско (зависи от крака ти), почти никакви шумове в купето, никакви проблеми с климатика, съвременна визия............
Дано съм ти бил полезен.
Е34 TRIBUTE

...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute
http://www.vbox7.com/play:7199fc05



BMW E34 M5 Tribute

http://www.vbox7.com/play:7199fc05
- comeon1985
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 14.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520; E39 520; E36 318
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
....а за Е34..какво да кажа, колетага Penchev го е казал достатъчно добре
just passion and a real sporty spirit..
Поздрави

Поздрави
...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute
http://www.vbox7.com/play:7199fc05



BMW E34 M5 Tribute

http://www.vbox7.com/play:7199fc05
- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Смяна на Е34 с Е39 дилема.
LiTtLeRoCk написа:Колата е като жената,трябва да те грабне от първия път...
Доста точно написано

Карам Е39 от известно време..тази ми е 2ра.И 2те са били дизелови-1вата беше 530D за мен доста пъргав и мощен автомобил,за дизелов.Смених я по-стечение на обстоятелствата за малко по-нова на години 525D единствената разлика,че тази варви малко по-малко,но напълно достатъчно..

Както е написал колегата @ Penchev разликата зимно време със сигурност я има..да на снега е малко тромава,но и доста сигурна-DSC помага на колата да е доста стабилна,не присъщо за истинското BMW,което и мен ме дразни по-някой пат

Въпрос на вкус,колеги..на всеки нещо му е на сърце..,дори сега мисля да сменя печката с малко по-голям бензинов мотор пак Е39 макар и да мога да отделя някой лев за някое по-постно Е60

Весела Коледа

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани