Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от BadAngel » 24 Дек 2010, 0:30

steeN написа:
OPASNO LUD написа:Въпросът е ,че в Щатите,колите се карат по писти,а в Европа по улиците,а по пътища с много завои и променливи(да се разбира влага,прах и неравности по пътя),едва ли Вайпър АЦР или Корвет ЗР1 ще са по-добър избор от бавната Италия.


може би офтопик, но ... превърти на 1:00 ;) http://www.youtube.com/watch?v=mJmrEbR9M1o
и аз така си въобразявах докато път някъв с пикап буквално ми срина самочувствието на тоя път и като най-накрая го настигнах за капак мина и на червено и ме остави сам да си чакам на един светофар ;)
на 1:47 един как го изпревари :) :) :)

бтв италята е доста по-скъпа, че да се срамува и да търси извинения като влага и пясък пред коли, струващи на половината :)

не знам защо си кривите душата, америка е велика сила и има съвсем спокойната възможност да прави добри автомобили :) вижте новия мустанг примерно? кола с цял заден мост.. а на кви пари е..
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от kirililiev » 24 Дек 2010, 0:42

BadAngel написа:
steeN написа:
OPASNO LUD написа:Въпросът е ,че в Щатите,колите се карат по писти,а в Европа по улиците,а по пътища с много завои и променливи(да се разбира влага,прах и неравности по пътя),едва ли Вайпър АЦР или Корвет ЗР1 ще са по-добър избор от бавната Италия.


може би офтопик, но ... превърти на 1:00 ;) http://www.youtube.com/watch?v=mJmrEbR9M1o
и аз така си въобразявах докато път някъв с пикап буквално ми срина самочувствието на тоя път и като най-накрая го настигнах за капак мина и на червено и ме остави сам да си чакам на един светофар ;)
на 1:47 един как го изпревари :) :) :)

бтв италята е доста по-скъпа, че да се срамува и да търси извинения като влага и пясък пред коли, струващи на половината :)

не знам защо си кривите душата, америка е велика сила и има съвсем спокойната възможност да прави добри автомобили :) вижте новия мустанг примерно? кола с цял заден мост.. а на кви пари е..

америка е велика сила,щото може да живее на заем,да прави боклуци,да ги продава и в същия момент хората там да карат японско,да се прекланят пред немското и да го тачат... :bowdown: кола с цял заден мост....с долен вал......някой още са с ресьори :banghead: :banghead: :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от Nickelback » 24 Дек 2010, 0:49

BadAngel написа:вижте новия мустанг примерно? кола с цял заден мост.. а на кви пари е..


Верно ли е с цял мост :shock:
Това не го ли прави "гондола" по завоите. Паджерото ми е с цял мост отзад, баси :kuku:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от BULL3T » 24 Дек 2010, 1:02

kirililiev написа:америка е велика сила,щото може да живее на заем,да прави боклуци,да ги продава и в същия момент хората там да карат японско,да се прекланят пред немското и да го тачат... :bowdown: кола с цял заден мост....с долен вал......някой още са с ресьори :banghead: :banghead: :banghead:


Този човек винаги знае какво да каже...слушайте го!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от BadAngel » 24 Дек 2010, 1:03

kirililiev написа:америка е велика сила,щото може да живее на заем,да прави боклуци,да ги продава и в същия момент хората там да карат японско,да се прекланят пред немското и да го тачат... :bowdown: кола с цял заден мост....с долен вал......някой още са с ресьори :banghead: :banghead: :banghead:


не си прав колега, нито за заемите, нито за колите им

америка е голяма страна, може да си позволи да използва авангардни материали и да запази простотата на конструкцията, без да е необходими да усложняват нещата излишно, виж окачването на корвета? а мотора му, който въпреки примитивната конструкция е изключително лек като за в8

единственото слабо място за сега е по отношение на интериора, но това за мен лично е бял кахър в сравнение с първоначалната покупна цена, пърформанса и не на последно място ремонтнопригодността и стойността на подръжката

а америка живее на заеми просто защото може да си го позволи :)
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от BULL3T » 24 Дек 2010, 1:15

BadAngel написа:
kirililiev написа:америка е велика сила,щото може да живее на заем,да прави боклуци,да ги продава и в същия момент хората там да карат японско,да се прекланят пред немското и да го тачат... :bowdown: кола с цял заден мост....с долен вал......някой още са с ресьори :banghead: :banghead: :banghead:


не си прав колега, нито за заемите, нито за колите им

америка е голяма страна, може да си позволи да използва авангардни материали и да запази простотата на конструкцията, без да е необходими да усложняват нещата излишно, виж окачването на корвета? а мотора му, който въпреки примитивната конструкция е изключително лек като за в8

единственото слабо място за сега е по отношение на интериора, но това за мен лично е бял кахър в сравнение с първоначалната покупна цена, пърформанса и не на последно място ремонтнопригодността и стойността на подръжката

а америка живее на заеми просто защото може да си го позволи :)


Добре бе може ли толкова нова кола,каквато казва кирето да е със цял заден мост? Искаш да ми кажеш че отделните носачи,не са хубаво нещо ли???
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от BadAngel » 24 Дек 2010, 1:22

BULL3T написа:
Добре бе може ли толкова нова кола,каквато казва кирето да е със цял заден мост? Искаш да ми кажеш че отделните носачи,не са хубаво нещо ли???


колега, факт е, че мустанга засрамва доста по-скъпи и расови европейци, както и вайпъра и вета, като и трите коли не блестят с кой-знае какви хай-тек конструктивни решения на пръв поглед
No bling at the Ring

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от alx » 24 Дек 2010, 3:22

BULL3T написа:Добре бе може ли толкова нова кола,каквато казва кирето да е със цял заден мост? Искаш да ми кажеш че отделните носачи,не са хубаво нещо ли???


ми най-обикновения нов мустанг с в8 двигател (дори не говориме за кобрите) е по-бърз на писта от едно е90 м3... така че.. какво му е на целия заден мост в 99% от случаите? а и въпросния мустанг е точно на половината на парите на м3-ката...

много хора не осъзнават, че ако една морално остаряла технология се представя на кантар срещу новите такива, струва по-малко, по-проста е и тн... какво й е лошото? аз лично предпочитам като разглобя един двигател и да знам кое какво е а не да се чувствам като алиса в страната на чудесата...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от kirililiev » 24 Дек 2010, 8:25

alx написа:
BULL3T написа:Добре бе може ли толкова нова кола,каквато казва кирето да е със цял заден мост? Искаш да ми кажеш че отделните носачи,не са хубаво нещо ли???


ми най-обикновения нов мустанг с в8 двигател (дори не говориме за кобрите) е по-бърз на писта от едно е90 м3... така че.. какво му е на целия заден мост в 99% от случаите? а и въпросния мустанг е точно на половината на парите на м3-ката...

много хора не осъзнават, че ако една морално остаряла технология се представя на кантар срещу новите такива, струва по-малко, по-проста е и тн... какво й е лошото? аз лично предпочитам като разглобя един двигател и да знам кое какво е а не да се чувствам като алиса в страната на чудесата...


най обикновенния мустанг с в8....... http://catalog.auto.ru/catalog/cars/ford/mustang/

гледай кви коне са,виж там и назат в историята мощните в8 :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от bum_bum » 24 Дек 2010, 10:55

alx написа:
bum_bum написа:И ква е са поуката, да скачаме на хамерикански возила? :dunno:


ми .. за парите нямат равни....

мой колега си купи кади цтс-в ... 550+ коня и толкова въртящ момент фабрично.... $65к... даде ми да го карам след като го взе... ми седи по-вярно на пътя от е60 м5 и ми се стори и по-бърз... миналия месец за $3500 си купи шайба за компресора, хедъри и генерация и препрограмира компа и даде 575 коня на задните гуми... с 15% загуби.. са 660 коня... и е готов да "посрещне" ф10 м5 мене ако питаш...

знам ли... аз обичам всички коли и всичко което има характер ми доставя удоволствие да го карам... но американците много скъсиха дистанцията последните 5 години...

да не говориме за качеството... аз такива страшни проблеми каквито имам с немците в гаража си.. никога не съм имал с американците...



И аз нещо такова си мислех оня ден, гледам разни мустанги, доджове.. ниски цени, много коне, много кубици, дори и разход по книжка много задоволителен.. Само малко в интериора не го докарват ама на кола за каране кой го бърка.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от straight six power » 24 Дек 2010, 11:17

kirililiev написа:
alx написа:
BULL3T написа:Добре бе може ли толкова нова кола,каквато казва кирето да е със цял заден мост? Искаш да ми кажеш че отделните носачи,не са хубаво нещо ли???


ми най-обикновения нов мустанг с в8 двигател (дори не говориме за кобрите) е по-бърз на писта от едно е90 м3... така че.. какво му е на целия заден мост в 99% от случаите? а и въпросния мустанг е точно на половината на парите на м3-ката...

много хора не осъзнават, че ако една морално остаряла технология се представя на кантар срещу новите такива, струва по-малко, по-проста е и тн... какво й е лошото? аз лично предпочитам като разглобя един двигател и да знам кое какво е а не да се чувствам като алиса в страната на чудесата...


най обикновенния мустанг с в8....... http://catalog.auto.ru/catalog/cars/ford/mustang/

гледай кви коне са,виж там и назат в историята мощните в8 :!:


Колега Илиев, няма как да обясниш на технически неграмотни хора защо американските V8 са слаби в сравнение с европейските. Те не знаят мощност какво е, ти за цял заден мост им обясняваш. Все едно им говориш на китайски. С две серии на TopGear не се става разбирач колеги. Тези неща трябва да се четат.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от steeN » 24 Дек 2010, 11:28

е не всеки може да е технически грамотен, но искам да отбележа, че данните ви са стари и просто да хвърля актуалните числа в дискусията ;)

mustang gt
5.0-liter V-8
412 hp @ 6500 rpm
390 lbs ft @ 4250 rpm (528 nm)

http://www.ford.com/cars/mustang/models/

начи тва са американски hp да уточня, и като се използва тази мерна единица конете на m3 са 414.

bmw m3
4.0-liter V-8
414 hp @ 8300 rpm
295 lbs ft @ 3900 rpm (400 nm)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от BadAngel » 24 Дек 2010, 11:51

мммда, американските коне са с 5 процента повече от европейските :)
No bling at the Ring

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от alx » 24 Дек 2010, 18:44

straight six power написа:Колега Илиев, няма как да обясниш на технически неграмотни хора защо американските V8 са слаби в сравнение с европейските. Те не знаят мощност какво е, ти за цял заден мост им обясняваш. Все едно им говориш на китайски. С две серии на TopGear не се става разбирач колеги. Тези неща трябва да се четат.


.. не батка.. не се получава с четене... получава се с каране. това твоето е да все едно да прочетеш мерките на някоя манекенка в някое списание и да решиш че става за секс... а някои дето я е е*ал да ти казва че всъщност...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от straight six power » 25 Дек 2010, 10:26

alx написа:
straight six power написа:Колега Илиев, няма как да обясниш на технически неграмотни хора защо американските V8 са слаби в сравнение с европейските. Те не знаят мощност какво е, ти за цял заден мост им обясняваш. Все едно им говориш на китайски. С две серии на TopGear не се става разбирач колеги. Тези неща трябва да се четат.


.. не батка.. не се получава с четене... получава се с каране. това твоето е да все едно да прочетеш мерките на някоя манекенка в някое списание и да решиш че става за секс... а някои дето я е е*ал да ти казва че всъщност...


При мерки на манекенка 90 60 90, колега (не "батка", а "колега"), ако се колебаеш дали да я оправиш и се допитваш до чужди мнения, значи имаш доста сериозен проблем. На мен лично тези данни ми стигат за да си свърша мъжката работа. Когато прочета 500 к.с при 8000 об/мин знам, че става въпрос за спортен автомобил. Когато прочета 200 к.с при 3700 об/мин знам, че става въпрос за дизела, в който качвам багажа, жената и кучето и отивам къде .................... на село, а не на пистата.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook