е39 525д 2001 проблем при паленето?!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 22.11.2010
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2001г.

е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от vladypetrov » 23 Дек 2010, 22:32

Когато колата е студена пали нормално, направило ми е впечатление че когато загрее колата, и понякога пали по трудно варти повече ,се 1 акумолатора е слаб (акумолатора му няма нищо) но този проблем е по някой път не винаги. От какво може да е този проблем? И съм чул също че ТДС-ите имат проблем - когато загреят трудно палят. Да ли и моят проблем е от това естество?

:P п.п. Весели празници :P
Последна промяна vladypetrov на 23 Дек 2010, 23:18, променена общо 1 път

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от Ilko Ivanov » 23 Дек 2010, 23:01

vladypetrov написа:Значи имам следното питане, от скоро забелязах че когато колата ми загрее до 90градуса, сега зимата говора... и по някои пат трудни заварта мачи се едно няма акумолатор, чул съм че ТДС имат зори проблем с паленето когато загреят докато комон реал го нямат или по точно не съм чувал, кажете от какво може да е този проблем, друг път пали перфеткно друг път по трудно прави го но рядко. Мерси предварително !


:P п.п. Весели празници :P

Направо се измъчих докато прочета какво си написал.Така и не разбрах обаче какво искаш да кажеш....... :dunno:
Един съвет от мен : Ако искаш да получиш някаква помощ от форума - старай се малко поне да напишеш въпроса си ГРАМОТНО !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 22.11.2010
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2001г.

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от vladypetrov » 23 Дек 2010, 23:19

Ilko Ivanov написа:
vladypetrov написа:Значи имам следното питане, от скоро забелязах че когато колата ми загрее до 90градуса, сега зимата говора... и по някои пат трудни заварта мачи се едно няма акумолатор, чул съм че ТДС имат зори проблем с паленето когато загреят докато комон реал го нямат или по точно не съм чувал, кажете от какво може да е този проблем, друг път пали перфеткно друг път по трудно прави го но рядко. Мерси предварително !


:P п.п. Весели празници :P

Направо се измъчих докато прочета какво си написал.Така и не разбрах обаче какво искаш да кажеш....... :dunno:
Един съвет от мен : Ако искаш да получиш някаква помощ от форума - старай се малко поне да напишеш въпроса си ГРАМОТНО !


Готово колега айде сега прочети и ако пак не разбираш ще пробвам да го нарисувам ;) поздрави.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от Ilko Ivanov » 23 Дек 2010, 23:24

Ако стартера ти върти по-бавно,то проблема ти е в него.
А ако стартера си върти нормално,но върти по-дълго време докато запали то тогава най вероятно имаш проблем с някоя дюза.
Такъв отговор устройва ли те ? :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 22.11.2010
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2001г.

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от vladypetrov » 23 Дек 2010, 23:33

Да колега, мерси.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от boksioraE39 » 24 Дек 2010, 11:51

По-бавно какво ще рече?! 1,2,3,4,5,6,7,20 секунди?
Доколкото знам D-то няма проблеми с разтегната верига или?
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от Nikolay86 » 24 Дек 2010, 13:04

boksioraE39 написа:Доколкото знам D-то няма проблеми с разтегната верига или?

Дюзите го мъчат него :mhihi:

Весели Празници

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от Ilko Ivanov » 24 Дек 2010, 13:06

Nikolay86 написа:Дюзите го мъчат него :mhihi:

Весели Празници


Да не би да го знаеш от опит ? :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от Nikolay86 » 24 Дек 2010, 18:07

Ilko Ivanov написа:Да не би да го знаеш от опит ? :lol:

Така съм чувал.. :mhihi: Аз проблеми с паленето няма.. топлия старт ми е чук :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от Пресиян Василев » 24 Дек 2010, 18:25

Nikolay86 написа:
Ilko Ivanov написа:Да не би да го знаеш от опит ? :lol:

Така съм чувал.. :mhihi: Аз проблеми с паленето няма.. топлия старт ми е чук :winky:

Твоят старт може да е чук,ама аз сьм сменял вериги на няколко Д-та ,все италянки бяха.
И на Мерцедеси сьм посменвал нищо че са двуредови,пак се разтеглят и правят проблем с топлия старт. :winky:
Едвали на колегата в случая му е това проблема .Да си огледа стартери и батерии
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от LUCIFER'S » 24 Дек 2010, 19:36

може и от датчик разпределителни валове да е... имаш ли някакви грешки?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от xerial » 24 Дек 2010, 19:58

LUCIFER'S написа:може и от датчик разпределителни валове да е... имаш ли някакви грешки?



Аз имам същия проблем с тази разлика, че вече и не пали трудно ами трябва да изчакам да изтине напълно .... чертата след синъото ли е няма палене...

Имам и грешка на ИМПА :

7717 Monitoring Speed (rpm) sensor
Error frequency : 255
Logistic counter: 36

Error occured 1. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 79.13 Grad C
Einspritzmenge 3.58 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km

Error occured 2. times at:
Engine speed 949.05 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 13.31 mm^3
Supply voltage 14.00 V
Fehler aufgetreten bei 195880.00 km

Error occured 3. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 5.63 mm^3
Supply voltage 13.77 V
Fehler aufgetreten bei 195890.00 km
Error not present
Sporadic error
Camshaft sensor signal

А това е другата грешка която имам:

Error frequency : 25
Logistic counter: 36

Error occured 1. times at:
Engine speed 1723.28 1/min
Coolant temperature 50.45 Grad C
Einspritzmenge 10.24 mm^3
RPC rail pressure 487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km

Error occured 2. times at:
Engine speed 1798.20 1/min
Coolant temperature 76.40 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
RPC rail pressure 530.12 bar
Fehler aufgetreten bei 195510.00 km

Error occured 3. times at:
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 85.95 Grad C
Einspritzmenge 6.66 mm^3
RPC rail pressure 439.76 bar
Fehler aufgetreten bei 195900.00 km
Error not present
Sporadic error
neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 24 19 F8 20 45 86 14 51 4B FF 20 48 AC 17
58 4C 5F 20 39 BA 0D 49 4C

Обаждах се в НН сервиз исках да я закарам да я погледнат и оправят ама сега по празниците ме отрязаха... Притесняваме да не са и дюзи ... но пак лятото смених 1 с чисто нова а другите бяха почистени и смених и пръстенчеата... Знам ли вече!
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от Nikolay86 » 24 Дек 2010, 19:59

При всяко положение колегата трябва да погледне колата..диагностики и тн.Така според мен,ще стане ептен ясно какъв е проблема :mrgreen:

А Илко даде добри предположения.. ;)

Ilko Ivanov написа:Ако стартера ти върти по-бавно,то проблема ти е в него.
А ако стартера си върти нормално,но върти по-дълго време докато запали то тогава най вероятно имаш проблем с някоя дюза

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от LUCIFER'S » 24 Дек 2010, 20:10

Nikolay86 написа:При всяко положение колегата трябва да погледне колата..диагностики и тн.Така според мен,ще стане ептен ясно какъв е проблема :mrgreen:

А Илко даде добри предположения.. ;)

Ilko Ivanov написа:Ако стартера ти върти по-бавно,то проблема ти е в него.
А ако стартера си върти нормално,но върти по-дълго време докато запали то тогава най вероятно имаш проблем с някоя дюза



то е съвсем ясно .... Camshaft sensor signal
разбира се обаче трябва да се огледат кабелчетата буксата, да се изчисти грешката и ако се появи смяна на датчик разпр валове - към 180 лв някъде беше
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: е39 525д 2001 проблем при паленето?!

Мнение от xerial » 24 Дек 2010, 21:06

LUCIFER'S написа:
Nikolay86 написа:При всяко положение колегата трябва да погледне колата..диагностики и тн.Така според мен,ще стане ептен ясно какъв е проблема :mrgreen:

А Илко даде добри предположения.. ;)

Ilko Ivanov написа:Ако стартера ти върти по-бавно,то проблема ти е в него.
А ако стартера си върти нормално,но върти по-дълго време докато запали то тогава най вероятно имаш проблем с някоя дюза



то е съвсем ясно .... Camshaft sensor signal
разбира се обаче трябва да се огледат кабелчетата буксата, да се изчисти грешката и ако се появи смяна на датчик разпр валове - към 180 лв някъде беше



Чистил съм я грешката и пак си се появява като не мога да запаля...

Относно тия датчици четох, че грешка за разпределитен вал излизала доста често при проблем на датчика на коляновия вал :dunno: или поне имало такива случай при бензиновите мотори

Иначе датчика и с малко отстъпка като го вземе не е хич болка за умиране, ама пусто дали е от това..
Изображение Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook