Проблем с разхода

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.09.2009

Проблем с разхода

Мнение от ianko_clk » 20 Дек 2010, 20:20

Здравейте от скоро имам бмв 520 13.12.1990г. двигателя е м50б20 колата има дребни забележки за който ще ви помоля да ми кажете как да ги отстраня :
1 диспея дето показва пробега ,показва някакви странни работи
2 часовника който показва колко бензин има,винаги показва че няма бензин, слагал съм по 20лв,30лв и не помръдва
3 часовника който показва температурата, много бавно минава синята зона и след 30-40 мин. застава на средата
4 разходана на бензин е доста голям според мен,защото сложих за 10 лв бензин и след каране не повече от 20км бензина свърши и колата почна да придърпва (карам нормално сменям предавки между 1500 и 2500 об/м.)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Проблем с разхода

Мнение от Ненко Вранков » 21 Дек 2010, 0:09

Като за начало, явно имаш проблем с термостата, вследствие на което трудно достига нормална работна температура мотора... от там и високия ти разход.
За странните неща на дисплея има цяла тема... проблема е в лентовия му кабел и има момче тук във форума което ги оправя... мисля че ника му беше МадПресли...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с разхода

Мнение от tisho_ » 21 Дек 2010, 3:10

проблем 1 - лентов кабел
проблем 2 - При всички е така Е34 под 20 литра не показва коректно "часовника"
проблем 3 - Трябва да си смениш термостата
проблем 4 - Като се справиш с проблем 3 ще ти падне разхода с около 2 кила на сто
успех :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Проблем с разхода

Мнение от VesoPesa » 21 Дек 2010, 10:00

Ненко Вранков написа:Като за начало, явно имаш проблем с термостата, вследствие на което трудно достига нормална работна температура мотора... от там и високия ти разход.
За странните неща на дисплея има цяла тема... проблема е в лентовия му кабел и има момче тук във форума което ги оправя... мисля че ника му беше МадПресли...


Всичко вярно, с допълнението че има и още един човек който прави и е34-те табла, на лично за контакти ;)

tisho_ написа:проблем 1 - лентов кабел
проблем 2 - При всички е така Е34 под 20 литра не показва коректно "часовника"
проблем 3 - Трябва да си смениш термостата
проблем 4 - Като се справиш с проблем 3 ще ти падне разхода с около 2 кила на сто
успех :yes:


Проблем 2 - не е при всички е34-ки така, но проблема е един - поплавъка в резервоара ;)
Проблем 4 - и аз съм на подобно дередже в момента и разхода е доста повече от 2 литра нагоре, щото като караш студена дълго време, ЕКУ-то почва да се чуди да го еба защо подяволите тая кола не загрява и минава в авариен режим и от там нататък ти е ясно ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.09.2009

Re: Проблем с разхода

Мнение от ianko_clk » 21 Дек 2010, 11:01

Много благодаря ,а от къде е най - изгодно да купя термостата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с разхода

Мнение от tisho_ » 21 Дек 2010, 12:10

Съветвам те да не търсиш изгодно а оригинално Вehr или wahler

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Проблем с разхода

Мнение от gi4o » 21 Дек 2010, 17:54

след като си оправиш таблото, ако пак не отчита коректно бензина, тогава сменяй поплавъка в резервоара!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.09.2009

Re: Проблем с разхода

Мнение от ianko_clk » 21 Дек 2010, 22:29

а някой може ли да каже защо като колата е загряла и пусна парното ,стрелката пада до синьото почти :help: иначе парното си духа топло няма проблеми

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с разхода

Мнение от tisho_ » 22 Дек 2010, 1:32

Оффф. Я пробвай да не пускаш парното а да караш извън градско с 80 км на 5-та 10 мин и ми кажи дали пак стрелката отива до синьото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Проблем с разхода

Мнение от ddddk » 22 Дек 2010, 12:44

ianko_clk написа:а някой може ли да каже защо като колата е загряла и пусна парното ,стрелката пада до синьото почти :help: иначе парното си духа топло няма проблеми


Колега, както ти казаха колегите по-горе термостата е за смяна.
А колегата tisho_ иска да ти подскаже, че ще е голям зор зимата без термостат.
Аз ще добавя, че освен повишения разход колата на студено няма добро горене и мазане.
С други думи спестяването на 100-тина лв сега може да ти доведе до по-големи разходи в бъдеще.
Ако караш колата постоянно ще ти е доста неприятно - хем гори, хем не върви, хем студено в колата...

Другите ти проблеми не са болка за умирачка и считам, че търпят отлагане, но термостата...

Поздрави,
Д
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.09.2009

Re: Проблем с разхода

Мнение от ianko_clk » 22 Дек 2010, 19:09

Уговорих се с колега от форума който има термостат на 1 седмица и ще го смениме като минат празниците,
А незнам дали ще помогне но отзад колата изкарва някаква миризма на неизгорял бензин :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Проблем с разхода

Мнение от VesoPesa » 22 Дек 2010, 21:09

ianko_clk написа:Уговорих се с колега от форума който има термостат на 1 седмица и ще го смениме като минат празниците,
А незнам дали ще помогне но отзад колата изкарва някаква миризма на неизгорял бензин :dunno:


Напълно нормално, след като двигателя не може да стигне нормална работна температура, чрез датчиците компютъра убогатява сместа все едно че току-що си я запалил :!:

Също те съветвам да видиш датчика на дросела какви показания дава на мултицета :mhihi:

Включваш го да мериш съпротивление, гасиш колата, откачаш буксата на датчика на дросела, и търсиш номерацията на пиновете.

От там слагаш слагаш кабелите на мултицет-а на 1-и и 2-ри пин на буксата на датчика и гледаш какво ти изкарва мултицет-а.

Ето ти стойностите които трябва да показва:
Код: Избери целия код
ПИНОВЕ                    СЪСТОЯНИЕ                                   СЪПРОТИВЛЕНИЕ
1&2                          дросел напълно затворен                1000-2000 ома
1&2                          дросел напълно отворен                 3500-5000 ома


Също провери как се променя съпротивлението когато отваряш/затваряш дросела, трябва да става плавно :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Проблем с разхода

Мнение от ddddk » 22 Дек 2010, 21:20

А, Весо туй що не си го казвал до сега?
Ей ся пак се филмирах - ще бягам да меря :mhihi:
То аз си мислех, че всичко съм измерил, пък то още имало :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Проблем с разхода

Мнение от VesoPesa » 22 Дек 2010, 21:25

ddddk написа:А, Весо туй що не си го казвал до сега?
Ей ся пак се филмирах - ще бягам да меря :mhihi:
То аз си мислех, че всичко съм измерил, пък то още имало :mhihi:


Аз сега като пак се разрових в нещата дето могат да се мерят намерих някакъв клапан дето идея си нямам къде се намира дори :mhihi:
Иначе не е ставало дума явно :mhihi:
Иначе то за 206S1 и 206S2 моторите има разлики в датчика и съответно стойностите :!:
Дадените по-горе са за S1-та, демек за М50 БЕЗ Ванос :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: Проблем с разхода

Мнение от dokie » 28 Дек 2010, 22:39

Колега, за 10лв бензин... няма и какво да очакваш... аз съм на газ и като сипя за 10лв... си е нищо... а на бензин не ми се мисли... ... и не оставяй помпата на сухо....
За парното... при ниска външна температура (-10 -15 градуса) и напълно изряден термостат (какъвто си ми бе и стария :) ) при каране на ниски обороти (под 2К) на 5-та се връща стрелката... просто има много голямо отдаване на топлина в студеното купе, а на теб щом не загрява... наистина както колегите са казали по-горе... самият термостат бер или валер е 20-25лв в зависимост отде го взимаш и с какви отстъпки....

ПС: къде е точно този датчик на дросела и за S2 какви трябва да са стойностите :confused:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook