ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Докато се вдигат оборотите, налягането също трябва да се вдига. Поне до 3,5.bojemoi написа:...Мерихме налягането на горивото преди горивната рейка 3 бара е,...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Здравейте, колеги.
Колата е е30, М42.
Много теми изчетох за нестабилен празен ход и тази събота се заемам да чистя ТПС, дебитомер, моторчето за празен ход и въобще всичко по всмукателната система.
Понеже сега в студа колата ми направо гасне: Като я извадя топла от гаража и няма ядове, но като седи цял ден пред работата и вечер като я запаля трябва да карам много леко, за да не угасне. Изрежа ли я веднъж и гасне като паднат оборотите. Независимо топла или студена - студена е по-зле, но и топла го прави.
Въпросът ми е:
Има ли вероятност това да е от Спортния филтър (JR) - да се дави от многото килород (понеже го изчистих точно преди зимата
).
Благодаря ви предварително за всякакви идеи и мнения по въпроса
Колата е е30, М42.
Много теми изчетох за нестабилен празен ход и тази събота се заемам да чистя ТПС, дебитомер, моторчето за празен ход и въобще всичко по всмукателната система.
Понеже сега в студа колата ми направо гасне: Като я извадя топла от гаража и няма ядове, но като седи цял ден пред работата и вечер като я запаля трябва да карам много леко, за да не угасне. Изрежа ли я веднъж и гасне като паднат оборотите. Независимо топла или студена - студена е по-зле, но и топла го прави.
Въпросът ми е:
Има ли вероятност това да е от Спортния филтър (JR) - да се дави от многото килород (понеже го изчистих точно преди зимата

Благодаря ви предварително за всякакви идеи и мнения по въпроса

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Bexim написа:...
А разхода нормален ли е ? Ламбда сондата ако не е в ред (забила) може да ти прави много богата или много бедна смес и от това да ти мени обороти и да се опитва да гасне !
Но на-добре е на диагностика да отидеш !

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
разхода го вдигна малко в студа, но си е повече от приличен - около 12 след вдигането, иначе 11 и нещо.
Утре ще чистя всичко и ще пиша има ли резултат
Утре ще чистя всичко и ще пиша има ли резултат

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Здравейте първо
М40ката бъгна нещо .... Вчера имам 160 километра настрани без никакви грижи .. Днес пак я палих през деня да я местя пак всичко наред.Вечерта сега я паля да загрява докато я чистя и парното не духа топло ?!? Отидох да заредя газ понеже вчера свържи и последните 20тина километра я карах на бензин (и на паркинга почна да ми грее от немай къде ). Тръгвам колата загря учудващо бързо дори доближи червеното а не съм и давал газ а парно още нямаше заредих вървя още 100тина метра и угасна(температурата си дойде на мястото преди това ). Почна да пали само на газ и не иска да се изфорсира .Някой път се цепи до 6 друг път прекъсва все едно дърпа въздух от някъде след дебитомера ама не виждам такова място. Парното се появи по някое време , но колата все така не искаше да се изцепи и забива отварях дебитомера наред ... Пластмасовото капаче на палеца беше паднало (не вярвам да се е намокрило там ,но и не го изключвам ) Колата е с антифриз и 2та маркуча са топли както и радиатора .. Та в момента колата не иска да се изцепи и забива муцуна и иска да гасне ,но на място си държи обороти


М40ката бъгна нещо .... Вчера имам 160 километра настрани без никакви грижи .. Днес пак я палих през деня да я местя пак всичко наред.Вечерта сега я паля да загрява докато я чистя и парното не духа топло ?!? Отидох да заредя газ понеже вчера свържи и последните 20тина километра я карах на бензин (и на паркинга почна да ми грее от немай къде ). Тръгвам колата загря учудващо бързо дори доближи червеното а не съм и давал газ а парно още нямаше заредих вървя още 100тина метра и угасна(температурата си дойде на мястото преди това ). Почна да пали само на газ и не иска да се изфорсира .Някой път се цепи до 6 друг път прекъсва все едно дърпа въздух от някъде след дебитомера ама не виждам такова място. Парното се появи по някое време , но колата все така не искаше да се изцепи и забива отварях дебитомера наред ... Пластмасовото капаче на палеца беше паднало (не вярвам да се е намокрило там ,но и не го изключвам ) Колата е с антифриз и 2та маркуча са топли както и радиатора .. Та в момента колата не иска да се изцепи и забива муцуна и иска да гасне ,но на място си държи обороти


Последна промяна MICH__ на 18 Дек 2010, 19:36, променена общо 1 път
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
данеби клапата на дебитомера да е зацепила и като даваш аз да не се връща.Като запали на бензин и дай газ и гледай гофрирания маркуч дали се смачква. Ако се смачква тва ти е проблема
а клапата се връща като я чукнеш леко без да е трошиш 


Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
biem_w написа:данеби клапата на дебитомера да е зацепила и като даваш аз да не се връща.Като запали на бензин и дай газ и гледай гофрирания маркуч дали се смачква. Ако се смачква тва ти е проблемаа клапата се връща като я чукнеш леко без да е трошиш
Махнах гофрирания маркуч клапите са наред той също е наред ,но колата е все така. Загрява и няма парно и в последствие идва губи се идва ... а основния проблем е това прекъсване подавам газ цепи се до 6 прекъсва и почват да падат оборотите подавам пак няма никой падат до 1000 пак подавам изцепва се до 4 да речем и прекъсва пак почват да падат през това време и да помпя газта няма никой. Задържам и газта и почва до 4 прекъсва връща се до 3 после се изцепва до 5 пак прекъсва връща на 3.500 изцепва 4.500 пак прекъсва връща (това на натиснат педал на газта ).....
Помагайте колеги

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
MICH__ написа:biem_w написа:данеби клапата на дебитомера да е зацепила и като даваш аз да не се връща.Като запали на бензин и дай газ и гледай гофрирания маркуч дали се смачква. Ако се смачква тва ти е проблемаа клапата се връща като я чукнеш леко без да е трошиш
Махнах гофрирания маркуч клапите са наред той също е наред ,но колата е все така. Загрява и няма парно и в последствие идва губи се идва ... а основния проблем е това прекъсване подавам газ цепи се до 6 прекъсва и почват да падат оборотите подавам пак няма никой падат до 1000 пак подавам изцепва се до 4 да речем и прекъсва пак почват да падат през това време и да помпя газта няма никой. Задържам и газта и почва до 4 прекъсва връща се до 3 после се изцепва до 5 пак прекъсва връща на 3.500 изцепва 4.500 пак прекъсва връща (това на натиснат педал на газта ).....
Помагайте колеги
Колега, това на газ или на бензин го прави?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
И на 2те се държи еднакво
Последна промяна MICH__ на 20 Дек 2010, 0:28, променена общо 1 път
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
за парното си виж нивото на антифриза или направи едно обезвъздушаване

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
6estaka написа:за парното си виж нивото на антифриза или направи едно обезвъздушаване
Обезвъздуших я нивото на антифриза е под съмнение . Гофрирания маркуч съм прегледал, клапите на дебитормера отварят нормално , махнах акумулатора за 15тина минути никакъв ефект . Вечерта преди да стане това при паркиране почна да загрява и ми дойде гениалната идея която видях час по рано да целя радиатора със сняг (да съм вкарал сняг на кофти място е вариант) Обаче на другия ден колата си запали местих я парно обороти всичко нормално и вечерта стана така ....
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
тва с парното и аз имам вмомвнта подобен проблем но при мене е от водната помпа. виж дали нелопа... ако всичко ти е наред с маркучите и водната система като изключим това,че не се знае помпата в какво състояние варянтите се смъкват до минимум. тоци ( едва ли ) или смуче въздух от степ мотора
както го прави и на газ и на бензин значи дърпа въздух от някаде и щом се менят така оборотите и неиска да се изцепи мойто лично съмнение е степп моторчето 


Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Колата все така заглъхва като и подам газ а моите идеи са на привършване ... 

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
MICH__ написа:Колата все така заглъхва като и подам газ а моите идеи са на привършване ...
Вземи провери всички въздушни маркучи както и тези за газта...сигурно засмуква въздух отнякъде

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Почистих стъпковото моторче с кореселин, почистих и дросела (те са голям и малък - за пръв път виждам), огледах си маркучите, всички са здрави и със скоби. Оправи се малко тротъл респонса в ниските, но пак се наблюдава лека игра,от време на време... Като дойдат студувете ще видя дали пак гасне или се е оправила..
Лошото е, че имам втори въпрос малко странен...
Събота като отидох да си правя почистването и имаше локва антифриз под колата - около 0,5л. Това ми се случва за трети път, горе-долу същото количество. Не мога да позная от къде е, а и не намирам логика грам. Три пъти в рамките на 8-9 месеца - съвсем на случаен принцип.
Забелязал съм сълзене - капка две от тялото на термостата, ама не виждам логика веднъж да изтича около половин литър, да спира и после пак. Съмнявам се във водната помпа - в зависимост от положението на спиране да изтича, ама пък над нея трябва да има повече от половин литър.. Пък и за нея съм чувал - или тече, или не
Тече като спра и угася колата, не в движение...
Ако имате някакви идеи, моля споделете...
ПП На всичкото отгоре и ме удариха в събота и ми пукнаха задната броня... (това е споделяне, да разкараме каръка)
Лошото е, че имам втори въпрос малко странен...
Събота като отидох да си правя почистването и имаше локва антифриз под колата - около 0,5л. Това ми се случва за трети път, горе-долу същото количество. Не мога да позная от къде е, а и не намирам логика грам. Три пъти в рамките на 8-9 месеца - съвсем на случаен принцип.
Забелязал съм сълзене - капка две от тялото на термостата, ама не виждам логика веднъж да изтича около половин литър, да спира и после пак. Съмнявам се във водната помпа - в зависимост от положението на спиране да изтича, ама пък над нея трябва да има повече от половин литър.. Пък и за нея съм чувал - или тече, или не
Тече като спра и угася колата, не в движение...
Ако имате някакви идеи, моля споделете...
ПП На всичкото отгоре и ме удариха в събота и ми пукнаха задната броня... (това е споделяне, да разкараме каръка)
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани