Зимни работи и Шпер...и Ксенон (Ню)
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Зимни работи и Шпер...и Ксенон (Ню)
Колега, за другите работи не съм компетентен, ама за анифриза ще ти кажа аз какво правя. Взимам една спринцовка и изтеглям с нея малко антифриз, изпръсквам го в една капачка от бутилка и бам във фризера. Моят държи -20 градуса, щом там не замръзва значи е идеален. А ако искаш да си сигурен на 100% го замери. Ама иди в сервиз, че аз купувах рефрактометър и той загина при първото мерене още, понеже пишеше в упътването, че показва по-точно при загрят двигател, и той взе че се пропука. И не го прави на повече от -30, защото хем тормози помпата, хем прегарят маркучите




Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Зимни работи и Шпер...и Ксенон (Ню)
Проблемът с недозавиването го търси в лошите предни гуми.
Карал съм с лоши предни гуми и с хубави предни гуми, пързалял съм и с двата типа, нямаш ли хубави предни гуми...не става. Зимата и на мокро нещата са аналогични. Значи преди карах с едни 205/60/16 мишлен пилот алпин... но отпред бяха посвършили доста и така недозавиваше, сега съм сложил абсолютно същия модел гуми, само че са доста доста по-нови и макар 225/55/16 колата се държи перфектно... Буквално мога да кажа, че слуша изключително много колата с тия гуми... Абе важното е с хубави гуми да си. Със шпера също можеш да елиминираш проблема, другото ти е окачването отперд, ако е меко и високо... Но това по-скоро се проявява при сухо, макар че по-високата предница значи и по-различен център на тежестта, та...
Не че много ги разбирам и т.н. Но от моя личен опит до тук това е...
Карал съм с лоши предни гуми и с хубави предни гуми, пързалял съм и с двата типа, нямаш ли хубави предни гуми...не става. Зимата и на мокро нещата са аналогични. Значи преди карах с едни 205/60/16 мишлен пилот алпин... но отпред бяха посвършили доста и така недозавиваше, сега съм сложил абсолютно същия модел гуми, само че са доста доста по-нови и макар 225/55/16 колата се държи перфектно... Буквално мога да кажа, че слуша изключително много колата с тия гуми... Абе важното е с хубави гуми да си. Със шпера също можеш да елиминираш проблема, другото ти е окачването отперд, ако е меко и високо... Но това по-скоро се проявява при сухо, макар че по-високата предница значи и по-различен център на тежестта, та...
Не че много ги разбирам и т.н. Но от моя личен опит до тук това е...

E34, E38
- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Зимни работи и Шпер...и Ксенон (Ню)
justboy написа:Проблемът с недозавиването го търси в лошите предни гуми.
Карал съм с лоши предни гуми и с хубави предни гуми, пързалял съм и с двата типа, нямаш ли хубави предни гуми...не става. Зимата и на мокро нещата са аналогични. Значи преди карах с едни 205/60/16 мишлен пилот алпин... но отпред бяха посвършили доста и така недозавиваше, сега съм сложил абсолютно същия модел гуми, само че са доста доста по-нови и макар 225/55/16 колата се държи перфектно... Буквално мога да кажа, че слуша изключително много колата с тия гуми... Абе важното е с хубави гуми да си. Със шпера също можеш да елиминираш проблема, другото ти е окачването отперд, ако е меко и високо... Но това по-скоро се проявява при сухо, макар че по-високата предница значи и по-различен център на тежестта, та...
Не че много ги разбирам и т.н. Но от моя личен опит до тук това е...
Благодаря за мнението, но аз не правя компромис с гумите, мил ми е живота! Даже предните са много по-добри от задните, няма напукано, 8-9мм грайфер имат. Но може да си прав, че проблема може да е от високото окачване, малко ми е странно защо моята е толкова висока отпред.
@alchohol: Мерси, мисля да пробвам по твоя начин, но май най-добрия вариант е да го сменя.
Поздрави
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Зимни работи и Шпер...и Ксенон (Ню)
justboy написа:Проблемът с недозавиването го търси в лошите предни гуми.
Карал съм с лоши предни гуми и с хубави предни гуми, пързалял съм и с двата типа, нямаш ли хубави предни гуми...не става. Зимата и на мокро нещата са аналогични. Значи преди карах с едни 205/60/16 мишлен пилот алпин... но отпред бяха посвършили доста и така недозавиваше, сега съм сложил абсолютно същия модел гуми, само че са доста доста по-нови и макар 225/55/16 колата се държи перфектно... Буквално мога да кажа, че слуша изключително много колата с тия гуми... Абе важното е с хубави гуми да си. Със шпера също можеш да елиминираш проблема, другото ти е окачването отперд, ако е меко и високо... Но това по-скоро се проявява при сухо, макар че по-високата предница значи и по-различен център на тежестта, та...
Не че много ги разбирам и т.н. Но от моя личен опит до тук това е...
Е всичко хубаво, ма аз като отпред съм 4 санта надолу почти и предницата е твърда на кокал, що аджеба пак недозавива да си ебе майката

Пък уж съм и с хубави гуми

Re: Зимни работи и Шпер...и Ксенон (Ню)
VesoPesa написа:Е всичко хубаво, ма аз като отпред съм 4 санта надолу почти и предницата е твърда на кокал, що аджеба пак недозавива да си ебе майката![]()
Пък уж съм и с хубави гуми
Сигурно не си обърнал внимание на camber a.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Зимни работи и Шпер...и Ксенон (Ню)
VesoPesa написа:Е всичко хубаво, ма аз като отпред съм 4 санта надолу почти и предницата е твърда на кокал, що аджеба пак недозавива да си ебе майката![]()
Пък уж съм и с хубави гуми
Щото не ти достига лудост

Майтапа на страна, задните амортисьори как са?
В завоя колкото работят предните, толкова и задните амортисьори. Ако отзад са сдали багажа пак колата е нестабилна в завоя.
Поздрави,
Д

Re: Зимни работи и Шпер...и Ксенон (Ню)
VesoPesa написа:justboy написа:Проблемът с недозавиването го търси в лошите предни гуми.
Карал съм с лоши предни гуми и с хубави предни гуми, пързалял съм и с двата типа, нямаш ли хубави предни гуми...не става. Зимата и на мокро нещата са аналогични. Значи преди карах с едни 205/60/16 мишлен пилот алпин... но отпред бяха посвършили доста и така недозавиваше, сега съм сложил абсолютно същия модел гуми, само че са доста доста по-нови и макар 225/55/16 колата се държи перфектно... Буквално мога да кажа, че слуша изключително много колата с тия гуми... Абе важното е с хубави гуми да си. Със шпера също можеш да елиминираш проблема, другото ти е окачването отперд, ако е меко и високо... Но това по-скоро се проявява при сухо, макар че по-високата предница значи и по-различен център на тежестта, та...
Не че много ги разбирам и т.н. Но от моя личен опит до тук това е...
Е всичко хубаво, ма аз като отпред съм 4 санта надолу почти и предницата е твърда на кокал, що аджеба пак недозавива да си ебе майката![]()
Пък уж съм и с хубави гуми
само така между другото - повечето производители (БМВ не прави изключение) проектират автомобилите така, че да недозавиват леко или да са почти неутрални (говорим за нормално окачване). Свръхзавиването се смята за по - опасно и съответно повечето го избягват.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Зимни работи и Шпер...и Ксенон (Ню)
@2bar написа:...
само така между другото - повечето производители (БМВ не прави изключение) проектират автомобилите така, че да недозавиват леко или да са почти неутрални (говорим за нормално окачване). Свръхзавиването се смята за по - опасно и съответно повечето го избягват.
Всичко хубаво, ама мойта недозавива да си ебе майката...

Миналата зима не беше така, а уж беше с по-калпави гуми

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани