BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: BMW M5 - 2012 г.
Пазарът в този клас в момента е доста неясен.Факт е обаче,че АМГ ще предостави на инфинити двигатели-като се споменева 6,2 двигателя както и новият им В8 турбоагрегат.Мерцедес има различна таргет група,но инфинити е доста пряко насочена срещу БМВ компания
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: BMW M5 - 2012 г.
и кое infiniti е пряка конкуренция на bmw освен fx (евентуално ex) и то само срещу x6, което от своя страна се появи след него?
купето е луксозна версия на 350z... bmw такова нещо нямат, вече.
а седана им е... неадектватен, друга дума не мога да намеря. а и ценово са много далече от 3та серия, да не говорим от 5 серия. като размери е нещо между 3та и 5та серия.
купето е луксозна версия на 350z... bmw такова нещо нямат, вече.
а седана им е... неадектватен, друга дума не мога да намеря. а и ценово са много далече от 3та серия, да не говорим от 5 серия. като размери е нещо между 3та и 5та серия.
Последна промяна steeN на 12 Дек 2010, 3:26, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: BMW M5 - 2012 г.
OPASNO LUD написа:Мерцедес има различна таргет група,но инфинити е доста пряко насочена срещу БМВ компания
По-скоро Ауди, а не Инфинити

- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: BMW M5 - 2012 г.
Септември 2011г. е доста далеч (тогава ще се проведе автосалона във Франкфурт), така че от БМВ са решили да се възползват от последните зимните тестове на бъдещото ///М5
.








Източник: http://www.bimmerpost.com/









Източник: http://www.bimmerpost.com/
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: BMW M5 - 2012 г.
Moже и да ви се иска така,но Инфинити е марка пряко насочена срещу БМВ.Гто е тройка,М е петица,ЕХ и ФХ са Х3 и Х6.И впрочем се справят доста добре въпреки,че излизат с атмосферки на турбо мотори.Eто и конкурентите на 3та серия
http://www.roadandtrack.com/var/ezflow_ ... 424d86.pdf
Та М5 100% трябва да е турбо за да има някъкав шанс за доминация,при конкуренция от 5,5 АМГ битурбо и новия 4,4 битурбо на ФАГ,кото ще са с ДСГ кутии,а и очертващия се джоинт между АМГ и Инфинити.Лошото е ,че и М3 се очаква да яде дървото от новия 3,5 на АМГ.Та така до края на света-от конкуренция всички печелят,а М5 д би бил пазарен хит,както и 3л каскадата стана-просто няма конкуренция,а търсенето на пазара за перформанс дизели е свирепо в Европа
http://www.roadandtrack.com/var/ezflow_ ... 424d86.pdf
Та М5 100% трябва да е турбо за да има някъкав шанс за доминация,при конкуренция от 5,5 АМГ битурбо и новия 4,4 битурбо на ФАГ,кото ще са с ДСГ кутии,а и очертващия се джоинт между АМГ и Инфинити.Лошото е ,че и М3 се очаква да яде дървото от новия 3,5 на АМГ.Та така до края на света-от конкуренция всички печелят,а М5 д би бил пазарен хит,както и 3л каскадата стана-просто няма конкуренция,а търсенето на пазара за перформанс дизели е свирепо в Европа
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: BMW M5 - 2012 г.
ти пък все едно си бил на някоя друга планета последните 1-2 години. естествено, че новото М5 и М3 ще са с турбо 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: BMW M5 - 2012 г.
M5 d не вярвам да си позволят. Назлобено 30д - да. Но не и с М значката. Още повече, че дизеловите мотори са твърде далече от очакваните показатели на битурбо V8-цата за М5.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: BMW M5 - 2012 г.
Feanor написа:M5 d не вярвам да си позволят. Назлобено 30д - да. Но не и с М значката. Още повече, че дизеловите мотори са твърде далече от очакваните показатели на битурбо V8-цата за М5.
Абсолютно си прав! М-ка дизелова? След някоя друга петилетка може би

Иначе нямам търпение да видя новия М петак

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа: Според мен въпроса е чисто финансов - доста по-лесно е да се надуе , вече масовия 4.4 битрубо , отколкото да се разработва изцяло нов високоборотен мотор , който ще струва майка си и баща си .
За съжаление нещата са точно така. И не само за разработване, а и за производство. За тези които си мислят за "performance" дизели, да уточня, че отдавна се знае какъв ще е двигатля на новата М5-ца, а именно S63, разработен на базата на N63. Все същия добре познат V8 от X6, 550i и 750i, което ще позволи производство на една и същата поточна линия, както на S63 така и на N63, което води до намаляване на разходите.
Това съвсем не означава, че на S63 ще му липсват конски сили. Даже мисля, че отначало М5 няма да има рвностоен противник (в класа си), както бе М5 (Е39).
Последна промяна straight six power на 17 Дек 2010, 21:26, променена общо 1 път
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Дизелова Мка няма да се направи , не защото не могат да изкарат 500-600кс от дизел , а заради характера на дизела - бавния риспонс и най-вече термичните особености , защото на всеки е ясно какво става , когато започнеш да печеш един дизел ... Да не говорим , че БМВ тотално се отказа от 8 цилиндровите дизели и за сега най-големия е 3 литра - не вярвам да тръгнат да разработват изцяло нов мотор , само за дизелова Мка .
А Инфините не може , ама грам да се мери с БМВ - имат един спортен и съответно доста жаден 3.7 бензин , който може и да соти добре в 370з ама нещо не си е на мястото в джипарки,лимузини и недоразумения , целящия да конкурират Х6 или по-скоро Олроуд .
Да не говорим , че до преди няколко месеца имаха само този високооборотен двигател , като опция за моделите си .
А Инфините не може , ама грам да се мери с БМВ - имат един спортен и съответно доста жаден 3.7 бензин , който може и да соти добре в 370з ама нещо не си е на мястото в джипарки,лимузини и недоразумения , целящия да конкурират Х6 или по-скоро Олроуд .
Да не говорим , че до преди няколко месеца имаха само този високооборотен двигател , като опция за моделите си .
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: BMW M5 - 2012 г.
Абе незнам къв респонс има дизела,ама при положение,че от 3л се вадят 300коня,едва ли ще е проблем от 3,6/3,8 да се извадят 400+,пък и ако си карал 35д няма да си толкова сигурен.Относно Инфинити-имат 2 мотора,а БМВ в Щатите 3-при това-329/300 и 420/407
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: BMW M5 - 2012 г.
OPASNO LUD написа:Абе незнам къв респонс има дизела,ама при положение,че от 3л се вадят 300коня,едва ли ще е проблем от 3,6/3,8 да се извадят 400+,пък и ако си карал 35д няма да си толкова сигурен.Относно Инфинити-имат 2 мотора,а БМВ в Щатите 3-при това-329/300 и 420/407
И какво като от 3 литра се вадят триста коня, като сложиш две турбота, интеркулери, и по дебелия блок на дизела, по тежките карантий и се получава 3 литров двигател дето тежи и заема място колко 6 литра + бензинова амтосферка.
Освен това имаш реакцията на умряла медуза, превключваш на 4к, сзтаршно много топлина от двигателя и един огромен кютук отпред да бута предницата на автомобила извън завоя. ЗА удоволствие от шофирането нема кво да говорим. Големо важно ,че от три литра се вадели 300 коня.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
BMW_RIDER написа:OPASNO LUD написа:Абе незнам къв респонс има дизела,ама при положение,че от 3л се вадят 300коня,едва ли ще е проблем от 3,6/3,8 да се извадят 400+,пък и ако си карал 35д няма да си толкова сигурен.Относно Инфинити-имат 2 мотора,а БМВ в Щатите 3-при това-329/300 и 420/407
И какво като от 3 литра се вадят триста коня, като сложиш две турбота, интеркулери, и по дебелия блок на дизела, по тежките карантий и се получава 3 литров двигател дето тежи и заема място колко 6 литра + бензинова амтосферка.
Освен това имаш реакцията на умряла медуза, превключваш на 4к, сзтаршно много топлина от двигателя и един огромен кютук отпред да бута предницата на автомобила извън завоя. ЗА удоволствие от шофирането нема кво да говорим. Големо важно ,че от три литра се вадели 300 коня.


А иначе не му се палете толкова, на колегата OPASNO LUD. Той няма представа какво занчат думите или "performance" или "дизел" щом ги използва заедно

Последна промяна straight six power на 19 Дек 2010, 0:45, променена общо 1 път
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
OPASNO LUD написа:Абе незнам къв респонс има дизела,ама при положение,че от 3л се вадят 300коня,едва ли ще е проблем от 3,6/3,8 да се извадят 400+,пък и ако си карал 35д няма да си толкова сигурен.Относно Инфинити-имат 2 мотора,а БМВ в Щатите 3-при това-329/300 и 420/407
Тия 3,6 - 3,8 ги брой за V8 двигател - от там се сещаш какъв тутмак е Ве8 би-трубо дизел . Не съм карал *35д , чувал съм че бяга да та се къса , ама за Мка му трябват и мноооого други качества , освен ускорение по-права линия . Ауди нали направиха 500кс дизел , който си е нещо като РС версия на хипопотама - защо не го слагат на друг автомобил ? Защо Кю7 с този мотор тежи 2700+ кг ? Дизела може и да е подходящ за круизване и тежките СУВове , но работните му характеристики , все още са далеч от спорта ... поне за серийните дизели

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: BMW M5 - 2012 г.
Някои май пишат доста наизуст.Това не ви е 89 година-блоковете на дизелите се правят вече и от алуминий,тоест теглото на автомобил с дизелов двигател е сходно с това на бензинов с принудително пълнене,а самият агрегат е даже и по-лек.Ама на мен ми е много интересно,е даваш за пример въпросното Ауди,което спрямо Х5 на размери е все едно сравняваш Х5 с Х3 и стоковият му 3л дизел тежи колкото Х5м.И все пак колата си е в12турбо и при това оборудване си е нормално теглото
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани