Пак с моите въпроси
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Пак с моите въпроси
Колеги някой вадил ли е конзолата с педалите ?
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... 7375&hg=35
Като гледам трябва да излиза директно с целият кормилен прът обаче х ...я е голям. Има и един болт който фабрично като се завие и се чупи и не знам как да го развия а няма и място да го дялна с флекса. Направо съм в шах и мат а трябва да извадя цялата конзола с педалите понеже точно под нея е ръждясало от предишни течове на спирачна течност от помпата
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... 7375&hg=35
Като гледам трябва да излиза директно с целият кормилен прът обаче х ...я е голям. Има и един болт който фабрично като се завие и се чупи и не знам как да го развия а няма и място да го дялна с флекса. Направо съм в шах и мат а трябва да извадя цялата конзола с педалите понеже точно под нея е ръждясало от предишни течове на спирачна течност от помпата
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Пак с моите въпроси
Колега болта на кормилния птрът му правиш срез с лист от ножовка и го сваляш с права отверка.
Не е лесно да знаеш аз се борих три часа с него.
Не е лесно да знаеш аз се борих три часа с него.


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Пак с моите въпроси
Мерси колега и това е идея\MITETO\ DSB написа:Колега болта на кормилния птрът му правиш срез с лист от ножовка и го сваляш с права отверка.
Не е лесно да знаеш аз се борих три часа с него.



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Пак с моите въпроси
Кормилния прът може да го свалиш от карето под волана или като го издърпаш, там при кутията е на шлици, гадно се слага после, може и от болта който свързва пръта с кутията, но при дърпането шлиците ще излязат, поне така се получи при мен.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Пак с моите въпроси
А за да не пускам пак нова тема някой може ли да ми каже това ЕКУ на линка долу ква роля играе ???
http://www.picbg.net/img.php?file=fe1434e58fd141ae.JPG
Това в металната кутия под номер 46
А ето и парното вече извън колата.
http://www.picbg.net/img.php?file=a8caddf700d578ff.JPG
Нямате си и идея колко изненадан бях като го видях колко е огромно. То на обем май колкото едно М42

http://www.picbg.net/img.php?file=fe1434e58fd141ae.JPG
Това в металната кутия под номер 46


А ето и парното вече извън колата.
http://www.picbg.net/img.php?file=a8caddf700d578ff.JPG
Нямате си и идея колко изненадан бях като го видях колко е огромно. То на обем май колкото едно М42


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Пак с моите въпроси
Евентуално да е номер 2 оттук http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... &lang=enUS , само предположение, даже на живо не съм виждал ама си търсих дълго време.
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Пак с моите въпроси
Хм. Ако това в металната кутия с номер 46chiko написа:Това под металната кутия с номер 46 е компа за аербега


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Пак с моите въпроси
при мен това там е тои за бега,за достоверност ако махнеш металната кутия и от доло се покаже пластмасова кутиика на siemens с оранжев цват е сигорно че е за бегаslavianko написа:Хм. Ако това в металната кутия с номер 46chiko написа:Това под металната кутия с номер 46 е компа за аербегае компа за аербега то този комп в моята кола не му е мястото там
Стига наистина да е това че да не се окаже че съм орязал нещо което не е трябвало



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Пак с моите въпроси
Вярно наистина. Цяла година махам екстри и все съм забравил нещоmitrax написа:екстрите в тая 5ца не свършват


Тия дни ще я махна и нея само да стигна до там и ще пробвам дали ще излезе оарнжева кутийкаchiko написа:при мен това там е тои за бега,за достоверност ако махнеш металната кутия и от доло се покаже пластмасова кутиика на siemens с оранжев цват е сигорно че е за бегаslavianko написа:Хм. Ако това в металната кутия с номер 46chiko написа:Това под металната кутия с номер 46 е компа за аербегае компа за аербега то този комп в моята кола не му е мястото там
Стига наистина да е това че да не се окаже че съм орязал нещо което не е трябвало

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани