Проблем с паленето
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с паленето
Привет колеги,
Да ви питам имам следния странен проблем - при по-студено време сутрин (под -7, -8 градуса) колата ми неще да пали - показва ми се реотанчето за подгряване на свещи, гасне и после изобщо неще и да завърти. Така поне 4-5 пъти докато запали, а на -15 не съм сигурен дали и от 5-ия път ще запали. Лятото съм сменил всички свещи, вчера ми премериха и акумулатора - ок е. Каква според вас може да е причината?
Стилиян
Да ви питам имам следния странен проблем - при по-студено време сутрин (под -7, -8 градуса) колата ми неще да пали - показва ми се реотанчето за подгряване на свещи, гасне и после изобщо неще и да завърти. Така поне 4-5 пъти докато запали, а на -15 не съм сигурен дали и от 5-ия път ще запали. Лятото съм сменил всички свещи, вчера ми премериха и акумулатора - ок е. Каква според вас може да е причината?
Стилиян
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Проблем с паленето
каква е колата?
и кое гасне - реотана, или двигателя?
и кое гасне - реотана, или двигателя?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Проблем с паленето
Може би блока за управление на свещите(т.нар. реле) си заминава.....
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- Vasseca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: E60 525d
Re: Проблем с паленето
И аз залагам на блока за управлението на свещите.Миналата година и аз смених шесте свещи и преди 2 дена го смених и модула поради същите проблеми с паленето.
Re: Проблем с паленето
Здравейте,
Колата е 530 d, гасне реотана. Да добавя само малко пресен опит от тази сутрин при -11. Пак успях да запаля може би от 6-ия път. В интерес на истината стартера се опитва да завърти за секунда, но после спира... А ако спра колата и да речем я запаля отново след час-два няма никакви грижи (явно докато е още топла).
Този модул на паленето (релето) само в оторизираните сервизи ли може да се смени и горе-долу имате ли престава какви пари е?
Колата е 530 d, гасне реотана. Да добавя само малко пресен опит от тази сутрин при -11. Пак успях да запаля може би от 6-ия път. В интерес на истината стартера се опитва да завърти за секунда, но после спира... А ако спра колата и да речем я запаля отново след час-два няма никакви грижи (явно докато е още топла).
Този модул на паленето (релето) само в оторизираните сервизи ли може да се смени и горе-долу имате ли престава какви пари е?
- defect
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535d e60
Re: Проблем с паленето
Тъпото е, че за изгоряла свещ и за изгорял модул грешката, която бива записана от компютъра на колата е една и съща. При мен даваше грешка за изгорели свещи на 1-ви и 4-ти цилиндър. Отидох при Митака и взех 6 нови свещи, за да ги сменя направо всички, да съм сигурен, че всички са нови. Майсторът ги смени, но абсолютно същите грешки се появиха пак. Проверихме старите свещи, оказа се, че са здрави и работещи всичките, та тогава загряхме, че е от модула. Нов беше 200 или 220 кинта, ако не ме лъже паметта.
Старият модул можеше да бъде поправен, но трудно - от вибрациите или не знам от кво, 2 конекции се бяха отпоили от платката (явно точно за 1-ви и 4-ти цилиндър), беше видимо, но се намираше под някаква изолация като смола или доста твърдо желе, което нямаше как да махнем, без да прецакаме платката (или поне така си мислехме, сигурно е възможно да се махне и да се запоят безпроблемно, но не ни се губеше време, а и новият модул беше закупен вече).
Вероятно модулът е за смяна. За съжаление не мога да ти кажа точно къде се намира и как да го свалиш, защото не видях.
Ако не можеш, или не искаш сам да се занимаваш с проблема, или не знаеш към кой сервиз да се обърнеш, мога да те свържа с моя майстор (ЛС), той поне се е занимавал точно с този проблем.
Успех, дано оправят колата по-финансово-безболезнено и трайно
Старият модул можеше да бъде поправен, но трудно - от вибрациите или не знам от кво, 2 конекции се бяха отпоили от платката (явно точно за 1-ви и 4-ти цилиндър), беше видимо, но се намираше под някаква изолация като смола или доста твърдо желе, което нямаше как да махнем, без да прецакаме платката (или поне така си мислехме, сигурно е възможно да се махне и да се запоят безпроблемно, но не ни се губеше време, а и новият модул беше закупен вече).
Вероятно модулът е за смяна. За съжаление не мога да ти кажа точно къде се намира и как да го свалиш, защото не видях.
Ако не можеш, или не искаш сам да се занимаваш с проблема, или не знаеш към кой сервиз да се обърнеш, мога да те свържа с моя майстор (ЛС), той поне се е занимавал точно с този проблем.
Успех, дано оправят колата по-финансово-безболезнено и трайно

Сексът е като игра на бридж: ако партньорът ти не е добър, дано имаш добра ръка . . . 

- Vasseca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: E60 525d
Re: Проблем с паленето
В колата няма индикация,че свещите не работят.Реотана си се появява,но реално не подгрява.Просто колата на студено пали трудно,а всяко следващо палене за деня е безпроблемно.На мен ми отчете неработещи 6 свещи на диагностиката.Модула може да го смени всеки майстор(според мен).Цената му е 222,17лв в Дару Кар.Аз него правих там,а на друго място,но от там донесоха модула, и ми взеха 50-60 лв за труд.Модула се намирам точно в средата под свещите.Малко гадно е за сваляне,но може и да стане без да се маха колектора.Моята кола е 525д 177к.с. Дано да съм бил полезен!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани