Трудно палене в студа ТДС
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- mom4eto
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34 525tds
- Мечтае да кара: m5 e60
Трудно палене в студа ТДС
Когато е топло пали от раз , сега преди дни пробвах да я паля и не ще , въртя и не ... Акумулатора даже падна
... Винаги когато е студено се появява тоя проблем ... Нафтата е хубава заревдам само в Лукойл ... Мотора е 2.5 ТДС

Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)
- valdez7
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i vanos 1995г.
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Трудно палене в студа ТДС
Колега, с какъв акумулатор си, имам предвид като ампераж 
А е възможно и да не ти подгрява горивото
Иначе за нафтата и аз от там сипвам, много е добра

А е възможно и да не ти подгрява горивото
Иначе за нафтата и аз от там сипвам, много е добра
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Трудно палене в студа ТДС
alchohol написа:Колега, с какъв акумулатор си, имам предвид като ампераж
А е възможно и да не ти подгрява горивото
Иначе за нафтата и аз от там сипвам, много е добра
Малко за нафтата,колега сипи си от ромпетрол нафта и сравни 2те и драсни пак.Лукойлската нафта в малко количество става на желе, ако сте се загледали и пуши много с нея и аз бях с такива обеждения миналата година,че е много добра докато помпата неможа да смукне нафта защото беше на гъз....Гледах свещи,филтри и неможах да го измисля докато не напълних резервоара и всичко се оправи.
За релето като спира да работи се чува,тогава връткай.
За свещите провери ги как греят.Като дойде студа само теми с тдс-и и най-масовия проблем е свещи-или има 1-2 изгоряли или греят с характер-едната 1 сек другата 5.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Трудно палене в студа ТДС
arr0gance написа:alchohol написа:Колега, с какъв акумулатор си, имам предвид като ампераж
А е възможно и да не ти подгрява горивото
Иначе за нафтата и аз от там сипвам, много е добра
Малко за нафтата,колега сипи си от ромпетрол нафта и сравни 2те и драсни пак.Лукойлската нафта в малко количество става на желе, ако сте се загледали и пуши много с нея и аз бях с такива обеждения миналата година,че е много добра докато помпата неможа да смукне нафта защото беше на гъз....Гледах свещи,филтри и неможах да го измисля докато не напълних резервоара и всичко се оправи.
За релето като спира да работи се чува,тогава връткай.
За свещите провери ги как греят.Като дойде студа само теми с тдс-и и най-масовия проблем е свещи-или има 1-2 изгоряли или греят с характер-едната 1 сек другата 5.
на ромпетрол съм сипвал няколко пъти, хареса ми как върви колата, ама ми е много далече и затова сипвам на лукойл-а
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- mom4eto
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34 525tds
- Мечтае да кара: m5 e60
Re: Трудно палене в студа ТДС
Колеги акумулатора ми е 110 ампера 12 волта , от бус ивеко
... Чисто нов е и съм го искарал в багажника защото не се събира под седалката
... Чичо кара само нафтови печки и каза че е изклучено да е от нафтата защото той лично няма проблем с нея , само на лукойл сипва ... Значи останаха свещите ... Колко парички да си приготвя ?


Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)
Re: Трудно палене в студа ТДС
mom4eto написа:Когато е топло пали от раз , сега преди дни пробвах да я паля и не ще , въртя и не ... Акумулатора даже падна... Винаги когато е студено се появява тоя проблем ... Нафтата е хубава заревдам само в Лукойл ... Мотора е 2.5 ТДС
Що бе колега ти да не си бургазлийче.

- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Трудно палене в студа ТДС
vladobate написа:mom4eto написа:Когато е топло пали от раз , сега преди дни пробвах да я паля и не ще , въртя и не ... Акумулатора даже падна... Винаги когато е студено се появява тоя проблем ... Нафтата е хубава заревдам само в Лукойл ... Мотора е 2.5 ТДС
засмукване на въздух поради разхерметизиране на горивната система и така няма палене лудица просто. Та махни си пластмасовия капак над дюзите отгоре и имаш визуален контакт с евентуално причинителя. Така става като дойде изведнъж малко по-студено и в комбинация със спеклите вече мъркучлета за обратна нафта да засмуква въздух от там където влизат в щуцерите на дюзите или към щуцера на клапана на помпата. И колегата е прав най-лесно даваш на контакт да подгрява и тичаш да нададеш ухо на кутията дет е компа и ако след 20-на секунди чуеш как изключва значи бачка .
ВладоБаце първия път не те разбрах за кое точно говориш,но както подчерта маркучетата са много важни.
Иначе аз си взех миналата зима мейле свещи от един колега от форума(лс ако искаш да го подшушна да няма реклама)

Като най лесно виж съвета на Vladobate после влизай в джаза със свещи и тн.

п.п за компресията аз лично мисля,че колата като цяло ще е голям гроб и симптомите ще са далеч от само трудно палене.
п.п2 колега от акумулатор до акумулатор има голямо разтояние,аз изхвърлих миналата зима един бмв акумулатор 85ач на лепенката беше отбелязана 97година,т/е на 13г и си бачкаше нереално добре,докато не го изпуснах че е без киселина,а съм палил моя тдс на 3 свещи,по 10 минути съм въртял и няма падане.

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Трудно палене в студа ТДС
mom4eto написа:Колеги акумулатора ми е 110 ампера 12 волта , от бус ивеко... Чисто нов е и съм го искарал в багажника защото не се събира под седалката
... Чичо кара само нафтови печки и каза че е изклучено да е от нафтата защото той лично няма проблем с нея , само на лукойл сипва ... Значи останаха свещите ... Колко парички да си приготвя ?
110Ah не са ли множко, според мен акумулатор с такъв голям капацитет въобще не може да се зареди както трябва на този автомобил, особено ако се кара на къси разстояния. Моята е 2.4 и съм със 77Ah, и е перфектен. Може и да не съм прав, ама така мисля...
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- desislav_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 31.03.2010
- Местоположение: sf
- Пол: Мъж
- Кара: vsi4ko s palna gas
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: 525tds tourring
Re: Трудно палене в студа ТДС
акумолатор 100 ампера 6 бр нови свещи за около 120лв и вече три години не съм се съмнявал в моя тдс дали ще запали!
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Трудно палене в студа ТДС
Може и самата нафта да е , бях доста скептик,защото не беше ми се случвало,но вчера 5минути въртене и неще да запали на +5,миналите дни на -5 с едно подгряване от четвърт.Вчера минах и сипах 3л от някаква анонимна бензиностанция и за едните 3л.............
Провери ги с една лампа колега свещите,вместо да се занимаваш с майсори,Ако не са ти познати де.Иначе от свещите ще върти доста,но след известно време си пали и после като падне температурата и пак трябва да подгрее си пали.Това забелязах аз като палех на 2 свещи миналата зима,зора беше 1вото палене за деня.
Провери ги с една лампа колега свещите,вместо да се занимаваш с майсори,Ако не са ти познати де.Иначе от свещите ще върти доста,но след известно време си пали и после като падне температурата и пак трябва да подгрее си пали.Това забелязах аз като палех на 2 свещи миналата зима,зора беше 1вото палене за деня.

Последна промяна arr0gance на 26 Дек 2010, 15:52, променена общо 1 път
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- mom4eto
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34 525tds
- Мечтае да кара: m5 e60
Re: Трудно палене в студа ТДС
arr0gance написа:Може и самата нафта да е , бях доста скептик,защото не беше ми се случвало,но вчера 5минути въртене и неще да запали на +5,миналите дни на -5 с едно подгряване от четвърт.Вчера минах и сипах 3л от някаква анонимна бензиностанция и за едните 3л.............
Не е от нафтата на 100% , нали ти казвам колега доста коли караме с нея и няма проблем




Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)
- mom4eto
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e34 525tds
- Мечтае да кара: m5 e60
Re: Трудно палене в студа ТДС
Здравеите момчета ... Отново ще ви занимавам с моя проблем с паленето... Акумулатора вече ми е нов , свещите са добри ... Пак в студа не пали , въртя въртя и неще ... Като работи колата държи високи обороти , към 1100-1200 ... Казаха ми че проблема с паленето , оборотите и високия разход се дължи на датчик за оборотите , казаха ми че като се смени , колата ще пали от раз когато е студена ? Дали проблема е от въпросния датчик ?
Coulthard написа:БМВ са ненадминати в умението да създават буквално интимна връзка между колата и шофьора (май съм за лекар)
Re: Трудно палене в студа ТДС
mom4eto написа:Здравеите момчета ... Отново ще ви занимавам с моя проблем с паленето... Акумулатора вече ми е нов , свещите са добри ... Пак в студа не пали , въртя въртя и неще ... Като работи колата държи високи обороти , към 1100-1200 ... Казаха ми че проблема с паленето , оборотите и високия разход се дължи на датчик за оборотите , казаха ми че като се смени , колата ще пали от раз когато е студена ? Дали проблема е от въпросния датчик ?
не ти е датчик според мен,и аз така бях,бендикса си смених и едната четка на стартера беше неправилно поставена,колата ми е е39 но пак е тдс,така че стартер мисля аз
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани