ТДС мразещ студа :)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

ТДС мразещ студа :)

Мнение от kraininski » 13 Дек 2010, 10:26

Здарвейте колеги,
противно на логиката, вместо през лятото моя тдс се скапа при първата минусува температура.ето и симптомите накратко: най-напред колата не пожела да запали, след всяко подгряване припалваше за част от секундата и гасне.след много такива опити и задържане на стартер и пълна газ успях най-накрая да я запаля.но мотора не пожела да се изфорсира чак докато почти напълно не загря.дори и тогава се форсираше адски мудно, колата няма мощност, гасне безпричинно, работи неравномерно и придърпва.имаше вода във горивния филтър - смених го.сипах 2 добавки - за разтваряне на водата и бактерии и втора за цялостно почистване на горивната с-ма....резултата от това беше че колата запали днес по-лесно....но пак не пожела да се изфорсира докато не загря...и отново това става мудно и колата няма никаква мощност.

да спомена че проблема не е в износеност на мотора(на 25 000 км е)

понеже мен лично проблема ми мирише на електронен....или на плочка....ще съм благодарен ако ми препоръчате някъде качествена диагностика понеже вчера за момент ми светна и онази лампичка дето е като х*й със косми :)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от tisho_ » 13 Дек 2010, 10:37

На мен ми мирише на гадна евтина нафта, превърнала се на желе от минусовите температури

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 29.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525tds
Мечтае да кара: MIG29

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от jogr » 13 Дек 2010, 10:45

Колега това за вода във въздушния филтър не е хубаво, попадне ли вода в мотора знай, че това е неговия край! - Това е просто малко да си почеша клавиатурата :) , разбира се, че всеки го знае.

Иначе по проблема- определено ти трябва диагностика. Ако си от София отиди до Рашо (има обява- RN Сервиз), за другите градове нека колегите да напишат (не е лошо да си попълвате профила по пълничко за да се избягват подобни уточнения).

И като дойдохме на темата за студа :) колеги хубаво е да си проверите антифриза на колко градуса замръзва да няма болешки после. На двама приятели им меря антифриза и показваше до -12 градуса, което ми се струва крайно незадоволително, като се има в предвид какви студове се задават.

П.С. Към колегата- когато откриеш проблема сподели, за да може темата ти да помогне и на други....

Към tisho_ - това за замръзналата нафта определено е вариант, в интернет съм срещал една добавка на кастрол точно за такива работи (ще видя точно модела), против замръзване, прочистване и смазване. Незнам колко е ефективна, ако някой е ползвал да даде мнение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от kraininski » 13 Дек 2010, 11:06

антифриза е ок - поне за -30 съм го направил....нафтата я караме на 9 камиона и 5 коли....проблема е само при мен
но се сетих и за още 2 симптома, през лятото 2-3 пъти ми се случваше по време на движение колата просто да умре....все едно няма нафта....и пак в движение след връщане на контактния клчюч и отново след това подаване на контакт колата си се оправи и нищо повече....а сега след тия премеждия ми направи впечатление че разходомера показва много завишени стойности....при движение с 80 км/ч преди ми държеше 6 л разход а сега е 11-12, не съм засичал дали реално е така но стрелката това казва....а иначе пак си натискам педала съвсем малко (както преди) за да се движа с 80





jogr от сф съм....ще отида там на диагностика щом ги хвалиш :) благодаря
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от kraininski » 13 Дек 2010, 11:10

а сега ми го направи пак на 3 пъти тоя номер с умирането на мотора.....карам - мотора просто угасва.....след 10 мин и много въртене колата запали.....пак минах 2-3 км и пак изгасна.....след смяната на горивния филтър се прибрах до нас....та си мисля дали не запецва горивото някъде по горивопровода.....но как това се влияе от външната температура не ми става ясно :)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от VesoPesa » 13 Дек 2010, 12:15

kraininski написа:а сега ми го направи пак на 3 пъти тоя номер с умирането на мотора.....карам - мотора просто угасва.....след 10 мин и много въртене колата запали.....пак минах 2-3 км и пак изгасна.....след смяната на горивния филтър се прибрах до нас....та си мисля дали не запецва горивото някъде по горивопровода.....но как това се влияе от външната температура не ми става ясно :)


Явно не знаеш че в нафтата има парафин, който при студено време започва да се сгъстява :idea:
За това и на бензиностанцийте предлагат зимна и лятна нафта, както и добавките за нафта са зимна и лятна ;)

Зимната нафта ужким е с по-малко съдържание на парафин, а зимната добавка се свързва с тоя парафин и не му позволява да се сгъстява. :idea:

За това нафта зимата само от ОМВ :!:

Иначе аз имам и подозрения относно подгревните свещи и/или релето йм във връзка с трудното палене :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от kraininski » 13 Дек 2010, 12:50

както казах нафтата се кара на още доста МПС-та....и понеже 3 години работихме с договор с ОМВ аз пък да ти кажа че там ти продават най-най-най некачествените горива на планетата.....за което в момента върви дело срещу тях възбудено от проверка на хим. съдържанието на продаваните от тях горива ;) с техни горива съм имал толкова много проблеми че ти е бедна фантазията...а и в крайна сметка гориво в БГ произвежда само една фирма и една рафинерия ;) но аз не карам с нафта от бензиностанцията а с нафта директно от рафинерията ;)



свещите работят....релето включва и изключва точно според изискванията :)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от kraininski » 13 Дек 2010, 12:52

да попитам умната дюза ако не работи това как се отразява на мотора
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от tisho_ » 13 Дек 2010, 13:16

kraininski написа:да попитам умната дюза ако не работи това как се отразява на мотора

Няма да имаш никакви проблеми с паленето, нито ще ти гасне когато си поиска.
Ще свети една оранжева лампа на таблото и няма да има мощност колата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от golov_bg » 13 Дек 2010, 15:02

ако не е изгоряла ще свети... ;)
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от BMario » 13 Дек 2010, 16:36

Ako водата от горивния филтър е успяла да отиде в ГНП-то е лошо.Частите му хич не обичат вода.
Но това са само приказки :winky: бягай на диагностика,там ще си каже и без бой,може би. :mhihi:
р.s:Подобни проблеми при мен бяха от плочката на ГНП.
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от ddddk » 13 Дек 2010, 17:36

kraininski написа:... но аз не карам с нафта от бензиностанцията а с нафта директно от рафинерията ;)
...

Ей тука се крие разковничето според мен ;)

Противно на логиката разбира се, но то и да си точиш директно от рафинерията също си е противно на логиката :mhihi:
То кое е логично в тази държава :mhihi:


Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от Пресиян Василев » 13 Дек 2010, 20:16

Вьзможни причини.Обер дюза ,датчик кол.вал и или разхерметизиране на доставната уредба.
Че има електронен проблем има и то сьс сигурност.Залагам на обер дюза
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от alchohol » 13 Дек 2010, 20:37

Първо виж ГНП-то, ако си с електронна, може да е сдала багажа плочката. Ако е така, слагаш една механична с жило и нема отказване.
Успех с ремонта, дано да не е нещо сериозно
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: ТДС мразещ студа :)

Мнение от vladobate » 13 Дек 2010, 22:40

Ми те ще свършат механичните бе брат и тогаз кво правиме. :mhihi: На мен също зимата докато не загрее няма форсиране и съм го приел като даденост все едно така трябва пък и кракът ми е толкова тежък че по-добре. Иначе показанието на разходомера от опит да ти кажа , като бутна плочката на повече нафта разходомера показва по-малко и обратното спъната ли е откъм гориво показва повече. Тъй че може да има някакъв проблем със захранването с гориво обаче решението е крайно за да има ефект , нови горивни пътища от резервоара до помпата, пък и да си сигурен вече че оттам няма загуба на херметичност. После също с придръпването или загуба на мощност ( все едно няма нафта казваш ) е много относително като усещане при всеки човек тъй че се тълкува различно, при мен беше от турбото, свалих , почистих, качих и енжой няма такъв кеф. Непаленето сутрин и при мен се появи от два дена ( преди това чакмак ) и мисля или херметичност от нея почвам ( невъзвратния клапана вече го взех) или свещи ама първо с въздуха да съм сигурен че не е той и после 100лв назад за свещи. Та все отнякъде почни че причини бол, дет се вика то три датчика на кръст ма като почне се фащаш за главата . :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook