молба за помощ относно оборотите
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
молба за помощ относно оборотите
Здравейте, всички. Искам да помоля за мнение и помощ относно един проблем който ме тормози от известно време. Карам едно Е30 320i от '88 година, което до скоро се държеше нормално като изключиме това , че зимата палеше малко трудно, знам че не обичате и газовите уредби, но проблема ми е вързан точно с неиа или аз поне така си мисля. Колата работи доста зле на бензин и доста харчи, защото дюзите на инжекциона са за смяна, но финансовия момент не е много подходящ
,затова колата я карам повече на газ. Проблема е , че на празен ход, на газ оборотите стоят на 2000 непрекъснато, независимо какво е включено като консуматор на ток в колата. Врътката за оборотите на празен ход върху изпарителя е затворена докрай, но дори и да я въртя няма никакъв видим ефект /оборотите не се променят видимо. Оборотите падат за малко когато отворя ластика който покрива предпазния клапан за обратната газ и от там започне да влиза повече въздух, но след малко се вдигат отново. Въздушния филтър е на 2000 км и е сравнително чист, но дори и да го извадя пак няма промяна в поведението на двигателя. Ако имате някакви идеи на какво може да се дължи това нещо ще ви бъда много благодарен.

Горкото 320. Превърнал си го в жигули. Много е вероятно да ти прави проблем бай-паса за празен ход ако не са ти го изключили газаджиите. Пробваи да го изключиш и виж дали пак така прави. Пробвай колата с бензин. Ако и там прави така, то търси проблема и в датчиците на Мотроника или дори в дебитомера. С две думи - ако и на бензин върви така - караш я в Дару да я тестват с компютърните уреди, ако само на газ прави така - отиваш при газаджията да ти настрои АГУ-то.
И последно - Сменяш колата с жигула и нямаш проблем с газовата повече :-)
И последно - Сменяш колата с жигула и нямаш проблем с газовата повече :-)
Alpina написа:Горкото 320. Превърнал си го в жигули. Много е вероятно да ти прави проблем бай-паса за празен ход ако не са ти го изключили газаджиите. Пробваи да го изключиш и виж дали пак така прави. Пробвай колата с бензин. Ако и там прави така, то търси проблема и в датчиците на Мотроника или дори в дебитомера. С две думи - ако и на бензин върви така - караш я в Дару да я тестват с компютърните уреди, ако само на газ прави така - отиваш при газаджията да ти настрои АГУ-то.
И последно - Сменяш колата с жигула и нямаш проблем с газовата повече :-)
ALPINA, взе ми думите от устата...

Мързелът е майка на всички изкуства
Добре де как се ремонтира ICV??? Аре някой който знае да каже наи-накрая... На доста хора тука от форума колите им менят обороти и ще е от полза да си оправят ICV-тата (ако може и ако става лесно)
Получавам по 3 лс на седмица по тоя въпрос и все отговарям че не знам и неможе да се ремонтира защото навсякъде из нета така пише... ако знаете някакъв BG начин кажете...
PS ICV=Idle Control Valve
Получавам по 3 лс на седмица по тоя въпрос и все отговарям че не знам и неможе да се ремонтира защото навсякъде из нета така пише... ако знаете някакъв BG начин кажете...

PS ICV=Idle Control Valve
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Та така, проблема се оказа колкото прост толкова и труден. В края на крайщата се оказа, че е спукана мембраната на Fuel Pressur Regulator-а и двигателя засмуква бензин през колекторите. Добре, че махнах тръбичката за вакума и от там шурна бензин.Как един от всичките идиоти /майстори/ дето ходих при тях не го поглрдна това нещо. Та това по въпроса за Жигулата и за разните маистори дета за всичко им е виноен компютъра и разните електроники. Ако направиш байпас на ICV въобще не виждам кой ше ти регулира оборотите на празен ход, да не говориме, за това как ще работи колата като е студена.
bawareca написа:OOOOPS ще ти каже че дебитомера и дюзите и ICV-то не се ремонтират, но аз ще ти кажа че всичко се прави, стига да попаднеш на верния човек
Баварец, както винаги си прав!

Мързелът е майка на всички изкуства
ICV то ниама кво да му ремонтираш най много да го изчистиш. Но според мен проблем не идва от него , а от сигналите които му подава Мотроника, а съответно от датчиците детому подават сигналите на самия Мотроник. Може и да не съм прав де само мнение. Не разбирам много много, ама кво има да ремонтирасх на един електромагнитен клапан. Кату подадесх напрежение се затваря, като обърнеш поляритета се отваря. съвсем прост мханизъм.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани