Въпрос за източване на антифриз.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- nestta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D e39
- Мечтае да кара: M5 и B10
Въпрос за източване на антифриз.
Къде се намира точно пропката която да си източа антифриза или каквото има,защото искам да си налея нов,понеже преди месец си я земах.525 тдс 98 година
Re: Въпрос за източване на антифриз.
nestta написа:Къде се намира точно пропката която да си източа антифриза или каквото има,защото искам да си налея нов,понеже преди месец си я земах.525 тдс 98 година
има една синя "врътка" вътри се на 90' на самия радиатор от долната му страна в единия ъгал. Като си в колата се пада от ляво.. трябва да застанеш по хубаво от долу за да го видиш че малко се "крие" такова

- MasterPain
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 5.08.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
Re: Въпрос за източване на антифриз.
Пропката е в долния край на радиатора от страната на шофьора при мен е синя.
http://www.bimmerzone.com/category/Tip_ ... olant.html ето тук е обяснено точно как се прави.
Да добавя и, че е препоръчително антифриза да е червен, защото е синтетичен и няма корозия на алуминийвите елементи с него. За малко да се прецакам
http://www.bimmerzone.com/category/Tip_ ... olant.html ето тук е обяснено точно как се прави.
Да добавя и, че е препоръчително антифриза да е червен, защото е синтетичен и няма корозия на алуминийвите елементи с него. За малко да се прецакам

Последна промяна MasterPain на 07 Дек 2010, 0:31, променена общо 1 път
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за източване на антифриз.
MasterPain написа:Пропката е в долния край на радиатора от страната на шофьора при мен е синя.
http://www.bimmerzone.com/category/Tip_ ... olant.html ето тук е обяснено точно как се прави.
Колега в първия момент си помислих че не е за е39 линка, но после видях че точно за радиатора е обяснено, остана колегата да го прочете вярно и е готов за зимата
Последна промяна sadex5 на 07 Дек 2010, 1:04, променена общо 1 път
- MasterPain
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 5.08.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
Re: Въпрос за източване на антифриз.
sadex5 написа:MasterPain написа:Пропката е в долния край на радиатора от страната на шофьора при мен е синя.
http://www.bimmerzone.com/category/Tip_ ... olant.html ето тук е обяснено точно как се прави.
Колега ти виждаш ли на линка който си му дал какво пише ? Щото съм сигурен че половината не го разбираш....Поне не го обърквай човека.
Вината е моя, че не дадох по подробна информация.
Re: Въпрос за източване на антифриз.
MasterPain написа:Пропката е в долния край на радиатора от страната на шофьора при мен е синя.
http://www.bimmerzone.com/category/Tip_ ... olant.html ето тук е обяснено точно как се прави.
Да добавя и, че е препоръчително антифриза да е червен, защото е синтетичен и няма корозия на алуминийвите елементи с него. За малко да се прецакам
Аз несъм чувал за антифриз, който да няма тази функция


Просто.. аломиниев радиатор да раждяса от НЕ-червен антифриз...... ми звучи

- nestta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D e39
- Мечтае да кара: M5 и B10
Re: Въпрос за източване на антифриз.
Благодаря на всички за отговорите 

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Въпрос за източване на антифриз.
Аз съм си налял син антифриз с 520и съм 97г.Трябва ли да се притеснявам за нещо???????Че кога го измислиха червения антифриз,кога е моята кола????Понеже като го наливах,разни разбирачи ми викаха тази кола задължително трябва да е с червения антифриз така било заводско.Като им зададох въпроса"Вие 97год. чували ли сте за червен антифриз и ме гледаха тъпо
Ако някой е наясно по-вече нека пише,може аз да съм в грешка.



Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за източване на антифриз.
Червения антифриз го има от времето на Гестапо. Колега, Пресли го каза ведъж, аз ще повторя, цвета на антифриза няма значение, важното е да не замръзва
,,Заводско '' наливат син антифриз, осигурен от концерна BASF AG.
FEBI произвеждат същия, но червен пак за БМВ, предимно съм виждал на новата тройка, и на Х6.
БМВ както печели от продажбата си на автомобили, така и от така наречените The Genuine BMW Car Care Product . Поддържат над 50 продукта, един от които е ,,оригиналния антифриз''.
и разчитат на това че ти като фен на марката и обичащ колата си, няма да си купиш руски ТОСОЛ нали ?

FEBI произвеждат същия, но червен пак за БМВ, предимно съм виждал на новата тройка, и на Х6.
БМВ както печели от продажбата си на автомобили, така и от така наречените The Genuine BMW Car Care Product . Поддържат над 50 продукта, един от които е ,,оригиналния антифриз''.
и разчитат на това че ти като фен на марката и обичащ колата си, няма да си купиш руски ТОСОЛ нали ?
Re: Въпрос за източване на антифриз.
Червеният антифриз е измислен доста преди 97, предназначен за VW/AUDI GROUP, при червеният антифриз не се получава окис на алуминия, а във WV/AUDI предимно е алумин, от BMW са измислили син или зелен но със същите параметри, преди карах VW и си сипвах червен G12 сега взимам оригиналният който си е на BMW ако от BMW са преценили щяха да сипят червен заводско
въпреки че не е проблем да сипеш G12 на кола която е примерно G11 или обикновен, обратният вариант е по лош защото тогава се получава окис на алуминиевите части 




- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Въпрос за източване на антифриз.
bmw163 написа:Червеният антифриз е измислен доста преди 97, предназначен за VW/AUDI GROUP, при червеният антифриз не се получава окис на алуминия, а във WV/AUDI предимно е алумин, от BMW са измислили син или зелен но със същите параметри, преди карах VW и си сипвах червен G12 сега взимам оригиналният който си е на BMW ако от BMW са преценили щяха да сипят червен заводско![]()
![]()
въпреки че не е проблем да сипеш G12 на кола която е примерно G11 или обикновен, обратният вариант е по лош защото тогава се получава окис на алуминиевите части
Антифриза или сместа от етиленгликол, пропиленгликол, глицерин и алкохол е безцветна. Цвета е въпрос на избор на производителя, колкото да не е безцвете и да не го помислиш за вода.
Това, дали е за алуминиеви блокове си го пише на етикета (на евтините не пише) и цвета не е определящ

Re: Въпрос за източване на антифриз.
mad_presley написа:bmw163 написа:Червеният антифриз е измислен доста преди 97, предназначен за VW/AUDI GROUP, при червеният антифриз не се получава окис на алуминия, а във WV/AUDI предимно е алумин, от BMW са измислили син или зелен но със същите параметри, преди карах VW и си сипвах червен G12 сега взимам оригиналният който си е на BMW ако от BMW са преценили щяха да сипят червен заводско![]()
![]()
въпреки че не е проблем да сипеш G12 на кола която е примерно G11 или обикновен, обратният вариант е по лош защото тогава се получава окис на алуминиевите части
Антифриза или сместа от етиленгликол, пропиленгликол, глицерин и алкохол е безцветна. Цвета е въпрос на избор на производителя, колкото да не е безцвете и да не го помислиш за вода.
Това, дали е за алуминиеви блокове си го пише на етикета (на евтините не пише) и цвета не е определящ
Затова посочих буквите определящ антифриза,да прав си както съм го написал излиза че и цвета е определящ за което се извинявам

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани