Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена-ПРОБЛЕМА НАМЕРЕН
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
kyna написа:При мен беше така: струваше ми се спъната и висок разход
след смяната и се оправи разхода и вървежа - сега на дълго ми е средно около 8/100
и набира по- добре!
Мисля си че при теб ако е много износена ти се е разместила центровката и от там да идват проблемите ти!
колега центровката ми е супер преди няколко дни свалях капака и словихме скобата.
Колеги 2 дебитомера смених от други коли промяна няма.свалях кутията от дебитомера и да клапата се мести.А и сам мога да си давам гас от жилото на гаста.моя дебитомер го напръсках вутре с вд-40 исдухах го с компресора и сега има разлика вав варвенето но проблема остава.имам много силни самнения за моторчето за празния ход и утре ще ходя по моргите да си купя 1 "работещо" и да пробвам с него че като го откача и колата се пооправя на празен ход студена.но пак не може да се изфорсира.други предположения

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
kyna написа:Износена верига ....
Ако беше така нямаше да може да пали лесно, а в случая не е така.
Поболя се това момче с това М43


Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
Никой нищо не каза за температурния датчик.
Моят съвет е, stefkata1990, да си смени температурния датчик. Ако не отчита правилно се стига до преобогатяване на сместа и от там до гореописаните проблеми. Диагностиката не може да го хване ако подава грешни показания.
Като цяло проблемите не са чак толкова сериозни и трябва да се подхожда по внимателно, а не с генерални решения като смяна на верига и т.н.
Моят съвет е, stefkata1990, да си смени температурния датчик. Ако не отчита правилно се стига до преобогатяване на сместа и от там до гореописаните проблеми. Диагностиката не може да го хване ако подава грешни показания.
Да и често се случва в студеното време да се получава конденз във въздушния филтър и от там да има проблеми.vld написа:Откачи си кутията на въздушния филтър и запали колата, викни някой да подава газ от вътре а ти гледай дали се мести клапата на дебитомера, може да е забила в някакво положение и затова да прави мизерия.
Като позагрее може да се отпуска или рамества...
Като цяло проблемите не са чак толкова сериозни и трябва да се подхожда по внимателно, а не с генерални решения като смяна на верига и т.н.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
Колега как ти е изпускателната система, да не би там нещо да се запушва, катализатор имаш ли? Ама щом на толкова майстори си ходил и чак пък никой да не е обърнал внимание и на това 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
stefkata1990 написа:температурни датчици на блока
На м43 има един комбиниран датчик на главата, спомням си в предишната ти тема, че ставаше въпрос за него. В този ред на мисли, почти всичко е сменено и не остава нищо друго, освен да се проверят всички въздуховоди, маркучи, клапан за бензинови пари и картерни газове, да не засмуква въздух. При бедна горивна смес има гърмежи в изпускателните тръби, това хич не е добре за катализатора, направо се стопява в централната част, отворите са задръстват и отработените газове не излизат свободно навън.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
ивчо3 написа:stefkata1990 написа:температурни датчици на блока
На м43 има един комбиниран датчик на главата, спомням си в предишната ти тема, че ставаше въпрос за него. В този ред на мисли, почти всичко е сменено и не остава нищо друго, освен да се проверят всички въздуховоди, маркучи, клапан за бензинови пари и картерни газове, да не засмуква въздух. При бедна горивна смес има гърмежи в изпускателните тръби, това хич не е добре за катализатора, направо се стопява в централната част, отворите са задръстват и отработените газове не излизат свободно навън.
Ми той колегата е писал още в първия пост че е сменил температурните датчици. Пък и това не е нещо дето няма да го хване диагностиката.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
Nikito_nn написа:ивчо3 написа:stefkata1990 написа:температурни датчици на блока
На м43 има един комбиниран датчик на главата, спомням си в предишната ти тема, че ставаше въпрос за него. В този ред на мисли, почти всичко е сменено и не остава нищо друго, освен да се проверят всички въздуховоди, маркучи, клапан за бензинови пари и картерни газове, да не засмуква въздух. При бедна горивна смес има гърмежи в изпускателните тръби, това хич не е добре за катализатора, направо се стопява в централната част, отворите са задръстват и отработените газове не излизат свободно навън.
Ми той колегата е писал още в първия пост че е сменил температурните датчици. Пък и това не е нещо дето няма да го хване диагностиката.
То тия температурни датчици не се развалят толкова лесно..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
vladi_a_i написа:Nikito_nn написа:ивчо3 написа:stefkata1990 написа:температурни датчици на блока
На м43 има един комбиниран датчик на главата, спомням си в предишната ти тема, че ставаше въпрос за него. В този ред на мисли, почти всичко е сменено и не остава нищо друго, освен да се проверят всички въздуховоди, маркучи, клапан за бензинови пари и картерни газове, да не засмуква въздух. При бедна горивна смес има гърмежи в изпускателните тръби, това хич не е добре за катализатора, направо се стопява в централната част, отворите са задръстват и отработените газове не излизат свободно навън.
Ми той колегата е писал още в първия пост че е сменил температурните датчици. Пък и това не е нещо дето няма да го хване диагностиката.
То тия температурни датчици не се развалят толкова лесно..
...пък и там проблема който може да се появи е да ти бърка стойностите на температурата, ама симптомите изобщо неса такива, може да почне да пали трудно да мени обороти да работи неравномерно, ама това непречи да се форсира мотора.
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
VaLy0 написа:Налягането на бензина какво е?
не сам го мерил но бензиновата помпа ми е нова.Остава нещио регулатора на горивото да се базика но какво да му стане на тоя регулатор че като загрее да се оправя?
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
stefkata1990 написа:VaLy0 написа:Налягането на бензина какво е?
не сам го мерил но бензиновата помпа ми е нова.Остава нещио регулатора на горивото да се базика но какво да му стане на тоя регулатор че като загрее да се оправя?
Най-добре го премери налягането и като даваш газ гледай дали се променя, трябва да се качва малко и пиши после

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
Другото за което си мисля е ако се прецака потенциометъра на дроселовата клапа дали няма да прави такива мизерии. Имаше една много стара тема в която пишеше при замерване какви стойности трябва да дава, потърси я колега.
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
потарсих я и дава малко различни стойности.но ако е потенциометъра защо да го прави и на празен ход?Също така тази помпа какво да и меря че като загрее да варви като стерела



- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Бмв е36 м43 не може да се изфорсира студена
Благодаря ти колега много добро предложение 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани