Проблем със студен старт на 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Проблем със студен старт на 520i
sadex5 написа:Колега, не разваляй на Илко петък вечертаИмам въпрос към теб, за колко секунди се пълнят повдигачите ?????? Кажи ми плюс-минус. Илко говори за препълнени, тоест държащи клапана постоянно отворен.......
Ако ще да замръзне антифриза, пак ще запали, въпроса е след 5 тата минута какъв ще е звука
Поради ограничените ми познания, незнам точно колко секунди отнема да се напълнят повдигачите, но съм чувал, че за "няма и секунда" няма как да стане. Искрено се надявам колегата да е прав и да запали нормално, колата, след няколко часа.

- iamatuning
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 26.10.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525
Re: Проблем със студен старт на 520i
Според мен да не го тегли че може да стане една
най-добре да затопли мотора или да го залива с топла вода или да го прибере в някой гараж,а като се отпусне да пали.

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем със студен старт на 520i
sadex5 написа:Междудругото тези хидроповдигачи са малко проблемни при е39, германците сами си го признават през 2003 та година, когато много хора се оплакват от вибрации на студен двигател на външна температура под нулата. Тогава и детонационния датчик прави мизерия, спира притока на гориво понякога за да запази катализатора, и колата не пали.

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Проблем със студен старт на 520i
Е ако няма компресия, значи трябва да може да се бута на първа, кво има да чакаме да се празнят повдигачите. А колкото до антифриза... купи си един термометър за антифриз, бе колега, вместо да сънуваш кошмари 

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем със студен старт на 520i
iamatuning написа:Според мен да не го тегли че може да стане еднанай-добре да затопли мотора или да го залива с топла вода или да го прибере в някой гараж,а като се отпусне да пали.
УУУУУУ сакън вода на мотора !!!!!!!! Иди на мивката на Хлебозавода да ти умият зимата мотора, и после направо го продай

Re: Проблем със студен старт на 520i
Ilko Ivanov написа:sadex5 написа:Междудругото тези хидроповдигачи са малко проблемни при е39, германците сами си го признават през 2003 та година, когато много хора се оплакват от вибрации на студен двигател на външна температура под нулата. Тогава и детонационния датчик прави мизерия, спира притока на гориво понякога за да запази катализатора, и колата не пали.
Ей тва имах в предвид
Това наистина не го знаех! Но пък на всички цилндри ли да се препълнят повдигачите, че да върти така свободно двигателя?
П.С. Пак до недостиг на гориво стигнахме

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем със студен старт на 520i
Колега, отвори един ванос с учебна цел и като почнеш да го събираш, сам ще си отговориш на въпроса. На 6 така всичките бутала ли са в ГМТ едновременно ? Закона на Паскал важи също и за хидравличните повдигачи
Няма значение къде точно е проблема дали от А1 до А7, или от Е1 до Е7, важното е да се оттече маслото и колегата утре да запали.

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Проблем със студен старт на 520i
така като гледам в галерията на колегата има и газ монтирана, дали оттам не са започнали нещата да се случват 

Re: Проблем със студен старт на 520i
sadex5 написа:Колега, отвори един ванос с учебна цел и като почнеш да го събираш, сам ще си отговориш на въпроса. На 6 така всичките бутала ли са в ГМТ едновременно ? Закона на Паскал важи също и за хидравличните повдигачиНяма значение къде точно е проблема дали от А1 до А7, или от Е1 до Е7, важното е да се оттече маслото и колегата утре да запали.
Няма нужда от разглабяне на работещи мотори, при толкова литература


- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем със студен старт на 520i
Здравейте колеги.
Искренно Ви благодаря, за отделеното внимание и отговори. Днес запалих колата.
Не стана със собствения акумулатор. Купих си кабели, но пак не запали. С бутане стана работата. Прекъсваше, но след 2 мин. се оправи. Предполагам проблема е бил в въпросните повдигачи и евентуално задавяне при опитите да запали. Няма нищо замръзнало. Системата пое около 500мл. концентрат. Да се надявам, че пътуването ми към БГ, ще е безпроблемно.
Благодаря Ви отново.
П.С. Газовата уредба не я ползвам. Карам си само на бензин тук.
Искренно Ви благодаря, за отделеното внимание и отговори. Днес запалих колата.
Не стана със собствения акумулатор. Купих си кабели, но пак не запали. С бутане стана работата. Прекъсваше, но след 2 мин. се оправи. Предполагам проблема е бил в въпросните повдигачи и евентуално задавяне при опитите да запали. Няма нищо замръзнало. Системата пое около 500мл. концентрат. Да се надявам, че пътуването ми към БГ, ще е безпроблемно.
Благодаря Ви отново.
П.С. Газовата уредба не я ползвам. Карам си само на бензин тук.
Не искам много, искам всичко!
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем със студен старт на 520i
От бутането по яко няма
Като караш към Бг, и се наложи да изгасиш мотора някъде за почивка, остави я така 1 минута да поработи на празен ход да се разкара маслото малко. И те съветвам като си отидеш, си смени маслото за всеки случай да си сигурен в това което имаш в мотора. Ако не си от София, колегата Митака ще те уреди със всичко, и хубав антифриз, работи с куриер.
Gute Reise!

Gute Reise!
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем със студен старт на 520i
А как се "препълват" тези повдигачи? От какво се получава тази беля? 

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем със студен старт на 520i
im0tep написа:А как се "препълват" тези повдигачи? От какво се получава тази беля?
Предимно от "хубаво" масло и от добавки в маслото. В по-редки случай ако задържи клапана на маслената помпа и вдигне много високо налягане.
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем със студен старт на 520i
Ilko Ivanov написа:im0tep написа:А как се "препълват" тези повдигачи? От какво се получава тази беля?
Предимно от "хубаво" масло и от добавки в маслото. В по-редки случай ако задържи клапана на маслената помпа и вдигне много високо налягане.
Илко, при мен не може да е от маслото. Кастрол 10W40 е. Сменял съм го тук, а тука няма толкова ментета както в БГ. Нямам добавки.
Възможно ли е пак да се случи тази ситуация?
Не искам много, искам всичко!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем със студен старт на 520i
Gari_82 написа:Ilko Ivanov написа:im0tep написа:А как се "препълват" тези повдигачи? От какво се получава тази беля?
Предимно от "хубаво" масло и от добавки в маслото. В по-редки случай ако задържи клапана на маслената помпа и вдигне много високо налягане.
Илко, при мен не може да е от маслото. Кастрол 10W40 е. Сменял съм го тук, а тука няма толкова ментета както в БГ. Нямам добавки.
Възможно ли е пак да се случи тази ситуация?
Опитай на следващата смяна на маслото да сложиш 5W40,по-добър вариант е за зимата

51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани