Проблем със студен старт на 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от cerberus » 03 Дек 2010, 23:26

sadex5 написа:Колега, не разваляй на Илко петък вечерта :lol: Имам въпрос към теб, за колко секунди се пълнят повдигачите ?????? Кажи ми плюс-минус. Илко говори за препълнени, тоест държащи клапана постоянно отворен.......
Ако ще да замръзне антифриза, пак ще запали, въпроса е след 5 тата минута какъв ще е звука :)


Поради ограничените ми познания, незнам точно колко секунди отнема да се напълнят повдигачите, но съм чувал, че за "няма и секунда" няма как да стане. Искрено се надявам колегата да е прав и да запали нормално, колата, след няколко часа. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 26.10.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW 525

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от iamatuning » 03 Дек 2010, 23:30

Според мен да не го тегли че може да стане една :bang: най-добре да затопли мотора или да го залива с топла вода или да го прибере в някой гараж,а като се отпусне да пали.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от Ilko Ivanov » 03 Дек 2010, 23:42

sadex5 написа:Междудругото тези хидроповдигачи са малко проблемни при е39, германците сами си го признават през 2003 та година, когато много хора се оплакват от вибрации на студен двигател на външна температура под нулата. Тогава и детонационния датчик прави мизерия, спира притока на гориво понякога за да запази катализатора, и колата не пали.

:yes: Ей тва имах в предвид

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от bmw_n00b » 03 Дек 2010, 23:43

Е ако няма компресия, значи трябва да може да се бута на първа, кво има да чакаме да се празнят повдигачите. А колкото до антифриза... купи си един термометър за антифриз, бе колега, вместо да сънуваш кошмари :dunno:
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от sadex5 » 03 Дек 2010, 23:48

iamatuning написа:Според мен да не го тегли че може да стане една :bang: най-добре да затопли мотора или да го залива с топла вода или да го прибере в някой гараж,а като се отпусне да пали.

УУУУУУ сакън вода на мотора !!!!!!!! Иди на мивката на Хлебозавода да ти умият зимата мотора, и после направо го продай :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от cerberus » 03 Дек 2010, 23:50

Ilko Ivanov написа:
sadex5 написа:Междудругото тези хидроповдигачи са малко проблемни при е39, германците сами си го признават през 2003 та година, когато много хора се оплакват от вибрации на студен двигател на външна температура под нулата. Тогава и детонационния датчик прави мизерия, спира притока на гориво понякога за да запази катализатора, и колата не пали.

:yes: Ей тва имах в предвид


Това наистина не го знаех! Но пък на всички цилндри ли да се препълнят повдигачите, че да върти така свободно двигателя?
П.С. Пак до недостиг на гориво стигнахме :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от sadex5 » 04 Дек 2010, 5:02

Колега, отвори един ванос с учебна цел и като почнеш да го събираш, сам ще си отговориш на въпроса. На 6 така всичките бутала ли са в ГМТ едновременно ? Закона на Паскал важи също и за хидравличните повдигачи :) Няма значение къде точно е проблема дали от А1 до А7, или от Е1 до Е7, важното е да се оттече маслото и колегата утре да запали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от El Diablo » 04 Дек 2010, 7:32

така като гледам в галерията на колегата има и газ монтирана, дали оттам не са започнали нещата да се случват :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от cerberus » 04 Дек 2010, 13:44

sadex5 написа:Колега, отвори един ванос с учебна цел и като почнеш да го събираш, сам ще си отговориш на въпроса. На 6 така всичките бутала ли са в ГМТ едновременно ? Закона на Паскал важи също и за хидравличните повдигачи :) Няма значение къде точно е проблема дали от А1 до А7, или от Е1 до Е7, важното е да се оттече маслото и колегата утре да запали.


Няма нужда от разглабяне на работещи мотори, при толкова литература :) Наистина, дано колегата да е запалил. :yes: и да напише какво се е случило.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от Gari » 04 Дек 2010, 14:57

Здравейте колеги.
Искренно Ви благодаря, за отделеното внимание и отговори. Днес запалих колата.
Не стана със собствения акумулатор. Купих си кабели, но пак не запали. С бутане стана работата. Прекъсваше, но след 2 мин. се оправи. Предполагам проблема е бил в въпросните повдигачи и евентуално задавяне при опитите да запали. Няма нищо замръзнало. Системата пое около 500мл. концентрат. Да се надявам, че пътуването ми към БГ, ще е безпроблемно.
Благодаря Ви отново.
П.С. Газовата уредба не я ползвам. Карам си само на бензин тук.
Не искам много, искам всичко!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от sadex5 » 04 Дек 2010, 16:00

От бутането по яко няма :yes: Като караш към Бг, и се наложи да изгасиш мотора някъде за почивка, остави я така 1 минута да поработи на празен ход да се разкара маслото малко. И те съветвам като си отидеш, си смени маслото за всеки случай да си сигурен в това което имаш в мотора. Ако не си от София, колегата Митака ще те уреди със всичко, и хубав антифриз, работи с куриер.
Gute Reise!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от im0tep » 04 Дек 2010, 19:09

А как се "препълват" тези повдигачи? От какво се получава тази беля? :roll:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от Ilko Ivanov » 04 Дек 2010, 20:20

im0tep написа:А как се "препълват" тези повдигачи? От какво се получава тази беля? :roll:

Предимно от "хубаво" масло и от добавки в маслото. В по-редки случай ако задържи клапана на маслената помпа и вдигне много високо налягане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от Gari » 05 Дек 2010, 2:16

Ilko Ivanov написа:
im0tep написа:А как се "препълват" тези повдигачи? От какво се получава тази беля? :roll:

Предимно от "хубаво" масло и от добавки в маслото. В по-редки случай ако задържи клапана на маслената помпа и вдигне много високо налягане.


Илко, при мен не може да е от маслото. Кастрол 10W40 е. Сменял съм го тук, а тука няма толкова ментета както в БГ. Нямам добавки.
Възможно ли е пак да се случи тази ситуация?
Не искам много, искам всичко!

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем със студен старт на 520i

Мнение от Ilko Ivanov » 05 Дек 2010, 8:36

Gari_82 написа:
Ilko Ivanov написа:
im0tep написа:А как се "препълват" тези повдигачи? От какво се получава тази беля? :roll:

Предимно от "хубаво" масло и от добавки в маслото. В по-редки случай ако задържи клапана на маслената помпа и вдигне много високо налягане.


Илко, при мен не може да е от маслото. Кастрол 10W40 е. Сменял съм го тук, а тука няма толкова ментета както в БГ. Нямам добавки.
Възможно ли е пак да се случи тази ситуация?

Опитай на следващата смяна на маслото да сложиш 5W40,по-добър вариант е за зимата ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook