Проблем със студен старт на 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Проблем със студен старт на 520i
Колеги помагайте, защото вече ще се побъркам с тази кола.
Проблема е следния. Днес сутринта запалих колата за да поработи малко на място. Температурата беше -11 градуса.
Запали без проблем. Сега се прибирам от работа и реших пак да я оставя да поработи малко, защото тук е много студено и да не се скапва акумулатора.
Не запали от първия път. Температурата сега е -7 градуса. Върнах ключа и завъртях отново. Резултат беше някакъв странен звук от двигателя. Все едно ги няма свещите. Не върти с усилие, а някак си свободно. Какво може да се е прецакало сега? Погледнах маслото - нормално е на цвят и гъстота. Имах съмнения за стартера, но като включа на скорост и чукна да пали, колата тръгва. Значи не е от него.
М52Б20ТУ е мотора. Не знам, на мен ли не ми върви с тази кола...



Проблема е следния. Днес сутринта запалих колата за да поработи малко на място. Температурата беше -11 градуса.
Запали без проблем. Сега се прибирам от работа и реших пак да я оставя да поработи малко, защото тук е много студено и да не се скапва акумулатора.
Не запали от първия път. Температурата сега е -7 градуса. Върнах ключа и завъртях отново. Резултат беше някакъв странен звук от двигателя. Все едно ги няма свещите. Не върти с усилие, а някак си свободно. Какво може да се е прецакало сега? Погледнах маслото - нормално е на цвят и гъстота. Имах съмнения за стартера, но като включа на скорост и чукна да пали, колата тръгва. Значи не е от него.

М52Б20ТУ е мотора. Не знам, на мен ли не ми върви с тази кола...
Не искам много, искам всичко!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем със студен старт на 520i
cerberus написа:Бензинова помпа...
Значи според теб като се скапе бензиновата помпа и мотора "започва да върти като без свещи" /все едно няма компресия/ ???
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем със студен старт на 520i
По спомен колегата spacepl имаше подобен проблем с някаква кола. Върти но все едно без компресия. Пиши му и го питай!

Re: Проблем със студен старт на 520i
Ilko Ivanov написа:Значи според теб като се скапе бензиновата помпа и мотора "започва да върти като без свещи" /все едно няма компресия/ ???
Щом въобще не се опитва да запали... едва ли има вариант всички свещи да ги няма, или да нямат ток към тях
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем със студен старт на 520i
cerberus написа:Ilko Ivanov написа:Значи според теб като се скапе бензиновата помпа и мотора "започва да върти като без свещи" /все едно няма компресия/ ???
Щом въобще не се опитва да запали... едва ли има вариант всички свещи да ги няма, или да нямат ток към тях



Ще взема и ще си разбия главата накрая.......
П.С. Към колегата с проблема : Изчакай я няколко часа и отиди и опитай отново да запалиш,би трябвало да запали без проблем.
Ако това се случи ще ти обясня на Л.С. каква е причината

Re: Проблем със студен старт на 520i
Ilko Ivanov написа:cerberus написа:Ilko Ivanov написа:![]()
![]()
![]()
Ще взема и ще си разбия главата накрая.......
П.С. Към колегата с проблема : Изчакай я няколко часа и отиди и опитай отново да запалиш,би трябвало да запали без проблем.
Ако това се случи ще ти обясня на Л.С. каква е причината

Колега, може да не съм прав, но казах си моето мнение. За това е форум, а не диагностичен сервиз в който се дават гаранции, предполагам...
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Проблем със студен старт на 520i
Ilko Ivanov написа:cerberus написа:Ilko Ivanov написа:Значи според теб като се скапе бензиновата помпа и мотора "започва да върти като без свещи" /все едно няма компресия/ ???
Щом въобще не се опитва да запали... едва ли има вариант всички свещи да ги няма, или да нямат ток към тях
![]()
![]()
![]()
Ще взема и ще си разбия главата накрая.......
П.С. Към колегата с проблема : Изчакай я няколко часа и отиди и опитай отново да запалиш,би трябвало да запали без проблем.
Ако това се случи ще ти обясня на Л.С. каква е причината
Защо не го споделиш и с нас че ми стана интересно

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем със студен старт на 520i
cerberus написа:![]()
Колега, може да не съм прав, но казах си моето мнение. За това е форум, а не диагностичен сервиз в който се дават гаранции, предполагам...
Виж сега,щом си се захванал да пишеш тук и да изразяваш мнение,се предполага ,че трябва да имаш поне елементарни познания по ДВГ

Тъй като при теб те явно липсват,да ти обясня как стоят нещата :
1 - Няма кой да му отвие свещите на човека докато е на работа

2 - Ако "не отива ток до свещите" двигатела ще си върти съвсем нормално,просто няма да запали.
3 - Ако бензиновата помпа е каталясала - погледни точка 2
4 - За да върти един двигател "все едно няма компресия" не е задъжително да ги няма свещите. Може да няма компресия и заради клапани. Какъвто всъщност е проблема на човека

Re: Проблем със студен старт на 520i
Колегата, доколкото разбрах е отишъл на работа без колата и след като се е върнал от работа, се е опитал да я припали. Сиреч, имало е достатъчно време повдигачите да се изпразнят. Дано да запали след няколко часа както казваш, и аз да съм в грешка, но не е трудно и да се види има ли налягане в бензиновата рейка... 

- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем със студен старт на 520i
cerberus написа:Колегата, доколкото разбрах е отишъл на работа без колата и след като се е върнал от работа, се е опитал да я припали. Сиреч, имало е достатъчно време повдигачите да се изпразнят. Дано да запали след няколко часа както казваш, и аз да съм в грешка, но не е трудно и да се види има ли налягане в бензиновата рейка...
Когато се прибрах тази вечер, при опита да я запаля, запали, но за няма и секунда и загасна.

Досега никога не съм имал проблем със студен старт. Нищо че половината ми датчици са се скапали. Но да ви кажа още нещо. Точно преди да загасне, се чу някаъв звук откъм вануса. Нещо като притропване на метал, затова предположих, че може и да имам проблем с клапани. Лошото е, че нямам нито един инструмент тук. Не мога едно болтче да развия, няма и кой да ти даде. Всички знаят само сервиза и това е.
Колата беше с антифриз, сменян в един оторизиран "сервиз" на БМВ в Пловдив. Кой знае какво има в охладителната система.

Ако е слаб антифриза.....това БМВ е пътник вече. При -11 градуса, блока е заминал. Мисля за най-лошото.
Не искам много, искам всичко!
- iamatuning
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 26.10.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525
Re: Проблем със студен старт на 520i
Ilko Ivanov написа:cerberus написа:![]()
Колега, може да не съм прав, но казах си моето мнение. За това е форум, а не диагностичен сервиз в който се дават гаранции, предполагам...
Виж сега,щом си се захванал да пишеш тук и да изразяваш мнение,се предполага ,че трябва да имаш поне елементарни познания по ДВГ

Тъй като при теб те явно липсват,да ти обясня как стоят нещата :
1 - Няма кой да му отвие свещите на човека докато е на работа

2 - Ако "не отива ток до свещите" двигатела ще си върти съвсем нормално,просто няма да запали.
3 - Ако бензиновата помпа е каталясала - погледни точка 2
4 - За да върти един двигател "все едно няма компресия" не е задъжително да ги няма свещите. Може да няма компресия и заради клапани. Какъвто всъщност е проблема на човека


Точен и ясен отговор.
Re: Проблем със студен старт на 520i
Gari_82 написа:Когато се прибрах тази вечер, при опита да я запаля, запали, но за няма и секунда и загасна.![]()
Досега никога не съм имал проблем със студен старт. Нищо че половината ми датчици са се скапали. Но да ви кажа още нещо. Точно преди да загасне, се чу някаъв звук откъм вануса. Нещо като притропване на метал, затова предположих, че може и да имам проблем с клапани. Лошото е, че нямам нито един инструмент тук. Не мога едно болтче да развия, няма и кой да ти даде. Всички знаят само сервиза и това е.
Колата беше с антифриз, сменян в един оторизиран "сервиз" на БМВ в Пловдив. Кой знае какво има в охладителната система.![]()
Ако е слаб антифриза.....това БМВ е пътник вече. При -11 градуса, блока е заминал. Мисля за най-лошото.
Според мен, колкото и да е слаб антифриза,(още повече от оторизиан сервиз), все за -11 ще държи, пък даже и да не, ще стане първо на каша, сиреч няма да надуе блока. За, няма и секунда, едва ли си напълнил повдигачите... А за притропването от вануса, да кажат колегите с по-големи познания по ДВГ...
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем със студен старт на 520i
Не знам момчета....
Утре ще погледна на светло. Не знам какво ще разбера, без никакав инструмент, но поне визуално...
Ако е станало нещо по двигателя, по-сериозно, не знам какво ще правя.
Утре ще погледна на светло. Не знам какво ще разбера, без никакав инструмент, но поне визуално...
Ако е станало нещо по двигателя, по-сериозно, не знам какво ще правя.
Не искам много, искам всичко!
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем със студен старт на 520i
cerberus написа:Gari_82 написа:Когато се прибрах тази вечер, при опита да я запаля, запали, но за няма и секунда и загасна.![]()
Досега никога не съм имал проблем със студен старт. Нищо че половината ми датчици са се скапали. Но да ви кажа още нещо. Точно преди да загасне, се чу някаъв звук откъм вануса. Нещо като притропване на метал, затова предположих, че може и да имам проблем с клапани. Лошото е, че нямам нито един инструмент тук. Не мога едно болтче да развия, няма и кой да ти даде. Всички знаят само сервиза и това е.
Колата беше с антифриз, сменян в един оторизиран "сервиз" на БМВ в Пловдив. Кой знае какво има в охладителната система.![]()
Ако е слаб антифриза.....това БМВ е пътник вече. При -11 градуса, блока е заминал. Мисля за най-лошото.
Според мен, колкото и да е слаб антифриза,(още повече от оторизиан сервиз), все за -11 ще държи, пък даже и да не, ще стане първо на каша, сиреч няма да надуе блока. За, няма и секунда, едва ли си напълнил повдигачите... А за притропването от вануса, да кажат колегите с по-големи познания по ДВГ...
Колега, не разваляй на Илко петък вечерта

Ако ще да замръзне антифриза, пак ще запали, въпроса е след 5 тата минута какъв ще е звука

Аз ако бях бих пробвал с леко теглене на автомобила...
Междудругото тези хидроповдигачи са малко проблемни при е39, германците сами си го признават през 2003 та година, когато много хора се оплакват от вибрации на студен двигател на външна температура под нулата. Тогава и детонационния датчик прави мизерия, спира притока на гориво понякога за да запази катализатора, и колата не пали.
Последна промяна sadex5 на 03 Дек 2010, 23:36, променена общо 1 път
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани