Дрънчащ шум отпред в двигателя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- KRM
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 520i
- Мечтае да кара: E 60 M5
- Детайли за колата: BMW E39 520i,1999г.,двоен ванос,на 170 000 км,рядко запазен автомобил
Дрънчащ шум отпред в двигателя
Здравейте,
Сутрин,когато колата не е работила поне 7,8 часа-всичко е наред.
През деня обаче,при престой от няколко часа 2,3 -след запалване се чува някакъв шум,подобен на дрънчене на ламарина,отпред в двигателя/това става първите няколко минути,докато карам на ниски обороти,защото колата е още студена-след като изфорсирам леко автомобила -м/у 2500 и 3500 оборота :шумът изчезва/
Имам съмнения за ламарините/две на брой/,които се намират от лявата част на двигателя-тези,които предпазват свещите от високата температура....
Ако съм прав,как бих могъл да разреша този проблем?
Благодаря..
Сутрин,когато колата не е работила поне 7,8 часа-всичко е наред.
През деня обаче,при престой от няколко часа 2,3 -след запалване се чува някакъв шум,подобен на дрънчене на ламарина,отпред в двигателя/това става първите няколко минути,докато карам на ниски обороти,защото колата е още студена-след като изфорсирам леко автомобила -м/у 2500 и 3500 оборота :шумът изчезва/
Имам съмнения за ламарините/две на брой/,които се намират от лявата част на двигателя-тези,които предпазват свещите от високата температура....
Ако съм прав,как бих могъл да разреша този проблем?
Благодаря..
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя
Колегата изка да каже там където са ламбда сондите, дефлекторните ламарини. Демек другото ляво, погледнато отпред ама.
Ако е от тях със сигурност няма да го чуеш в купето, ама да ти е свалян наскоро ауспуха ? Мен веднъж заради една семеринка, не го бяха сваляли, а откачили отзад само, и наклонили силно надолу да извадят кардана, и после имаше едно тракане точно от скобата при снадката на колекторните тръби, на свободна тракаше точно така...
Пластмасовите кори отдолу имат малко гадни болтове, и също изпадат в резонанс понякога.
Ако е от тях със сигурност няма да го чуеш в купето, ама да ти е свалян наскоро ауспуха ? Мен веднъж заради една семеринка, не го бяха сваляли, а откачили отзад само, и наклонили силно надолу да извадят кардана, и после имаше едно тракане точно от скобата при снадката на колекторните тръби, на свободна тракаше точно така...
Пластмасовите кори отдолу имат малко гадни болтове, и също изпадат в резонанс понякога.
- KRM
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 520i
- Мечтае да кара: E 60 M5
- Детайли за колата: BMW E39 520i,1999г.,двоен ванос,на 170 000 км,рядко запазен автомобил
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя
Когато застанеш пред автомобила,при отворен капак -в лявата част на двигателя,под свещите има две ламарини/надлъжно разположени/...при мен са доста хлабави ...според мен играят ролята на буфер за топлината да не отива нагоре към свещите
Не съм сигурен дали вибрират точно те ...просто предполагам
Не съм сигурен дали вибрират точно те ...просто предполагам
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя
Aми нали за тях ти говоря именно . Това са клингеритови дефлектори със гарнитурата за изпускателния колектор към главата. Не трака оттам със сигурност, най вероятно изпадат в резонанс. Провери от скобата пак за която ти казах на ауспуха. А съм виждал също изтърван гаечен ключ на корите, така че почни оттам ако имаш намерение сам да отстраняваш проблема
- KRM
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 520i
- Мечтае да кара: E 60 M5
- Детайли за колата: BMW E39 520i,1999г.,двоен ванос,на 170 000 км,рядко запазен автомобил
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя
Точната дума е резонанс,прав си -ще проверя това което ми казваш....
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя
KRM написа:Когато застанеш пред автомобила,при отворен капак -в лявата част на двигателя,под свещите има две ламарини/надлъжно разположени/...при мен са доста хлабави ...според мен играят ролята на буфер за топлината да не отива нагоре към свещите
Не съм сигурен дали вибрират точно те ...просто предполагам
Аман от специалисти, бре... Топлината да не отивала към свещите...


- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя
Хехе колега, просто момчето иска явно само да открие повредата и предполага кое закакво е. Явно иска да каже към капака над валовете, ама нали там са свещите наблизо
Междудругото тези дефлектори са за да не прегори кабелите, и да направлява посоката на туроблентния поток от вентилатора обдухващ колекторните тръби, с цел да не подпали всичко наблизо, щото става като пистолет с горещ въздух

Междудругото тези дефлектори са за да не прегори кабелите, и да направлява посоката на туроблентния поток от вентилатора обдухващ колекторните тръби, с цел да не подпали всичко наблизо, щото става като пистолет с горещ въздух
- KRM
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 10.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 520i
- Мечтае да кара: E 60 M5
- Детайли за колата: BMW E39 520i,1999г.,двоен ванос,на 170 000 км,рядко запазен автомобил
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя
Аман от специалисти, бре... Топлината да не отивала към свещите...
И що първо не прбваш това, в което си много убеден и чак тогава да се дърлиш на хората, които имат искрени намерения да ти помогнат 
Не разбирам Ти как ми помагаш?


Не разбирам Ти как ми помагаш?
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя
колега вземи уточни малко къде точно се намират тия ламарини че на мен нещо не ми става ясно свещите на е39 бензинките стоят в главата доста потънали така че не виждам каква защита им трябва на тях направи снимка на тия ламарини или виж в реалоем някаква графика защото единствените ламарини за които се сещам са под изпускателния колектор и те по спомен предпазваха тампона на мотора от температурата
Барай шишарката Минкеее ....
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=50
За номер 3 говори момчето. Те имат малко по друго предназначение, и аз го казах закакво е. Въздушния поток, идващ от перката отпред, обдухва изпускателния колектор, и там температурата става към 180 градуса, те просто отразяват и един вид го направляват надолу, не позволявайки му да се качи нагоре към пластмасите. Един вид елерон се явяват.
За номер 3 говори момчето. Те имат малко по друго предназначение, и аз го казах закакво е. Въздушния поток, идващ от перката отпред, обдухва изпускателния колектор, и там температурата става към 180 градуса, те просто отразяват и един вид го направляват надолу, не позволявайки му да се качи нагоре към пластмасите. Един вид елерон се явяват.
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: Дрънчащ шум отпред в двигателя
Аз имах подобен проблем, но със друга марка. За сега с БМВ-то всичко е наред
.
Та по темата- подобен дрънчащ шум откъм двигателя.Говорим за кола след 2000-та година и умишленно не споменавам марката
През цялото време си мислех че е някоя разкачена тръба в гърнето или някоя ламарина от тези които коментират Колегите в по-горните постове и не отдавах значение на случващото се. По път обаче в Словения започна да се чува по силно и се оказа че е водната помпа.Шайбата имаше страхотен луфт, а шума беше точно като този който описвате-дрънчаща ламарина. Похвалното в случая беше че се прибрах на ход,смених помпата в БГ и до сега няма ядове.
Колега, вземи една щанга и побутни шайбата на водната помпа и я провери за луфт. Ако съвета ми не ти помогне,то поне няма да ти навреди.
Успех, дано съм бил полезен и да споделиш къде е бил проблема!
Поздрави

Та по темата- подобен дрънчащ шум откъм двигателя.Говорим за кола след 2000-та година и умишленно не споменавам марката

През цялото време си мислех че е някоя разкачена тръба в гърнето или някоя ламарина от тези които коментират Колегите в по-горните постове и не отдавах значение на случващото се. По път обаче в Словения започна да се чува по силно и се оказа че е водната помпа.Шайбата имаше страхотен луфт, а шума беше точно като този който описвате-дрънчаща ламарина. Похвалното в случая беше че се прибрах на ход,смених помпата в БГ и до сега няма ядове.
Колега, вземи една щанга и побутни шайбата на водната помпа и я провери за луфт. Ако съвета ми не ти помогне,то поне няма да ти навреди.
Успех, дано съм бил полезен и да споделиш къде е бил проблема!
Поздрави
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани