Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
Имам нужда от помощ за горните 2 неща за М52Б28. Второто е ясно какво е,някой ако има идея колко е, а първото дори не знам как да си го преведа за да го търся.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
При мен става въпрос за пружините на клапаните. Явно се има в предвид твърдостта.. 

Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance

Вътрешни пружини в "калъфка"
П.П. Самият термин coil bind го дефинират през google като:
Coil bind is when the valve spring is compressed fully-to the point that all of the coils are "stacked up" on top of each other.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
Пфф, тва забрави да го намеря от някъде.
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
Колега не се безпокои се отнякъде ще ги намериш нещата.Ако ще ти свърши работа ето едно пдф-че със парт номерата за всмукателните и изпускателните клапани на разни модели,има го и твоя но нещо не мога да се ориентирам в таблицата.Дано ти помогне! 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
При старите M42 от Е30 не са ли така с двойни пружини на клапаните?
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
"койл байнд" са две неща...
едното е максимално свитата пружина при което тя става "плътна" и няма повече свиване. това мисля че е твоя вариант защото втория термин е "растояние между клапана и буталото"... ако "койл байнд"-а е неподходящ (височината на напълно свитата пружина е малка) може да позволи на отворения клапан да се "покаже" много във цилиндъра и буталото да го удари като върви нагоре към гмт... и става салата. затова и "койл байнд" и "пистън/валв клирънс" са свързани.
много хора си мислят че ако статично (като го въртиш на ръка примерно) разпределителния вал като свие пружината на клапана и клапана не го удря буталото това важи и на обороти... което е скъпо грешно мислене защото на обороти има едно нещо дето му се вика "валв флоут" (плаване на клапаните) при което клапаните имат известна инертност и ако пружините не са по-силни клапаните не следват гърбиците на разпределителния вал и може да се отварят повече и да се затварят по-късно...
другото което е "койл байнд" е "позата" на някои състезателни коли (наскар)- където предните пружини на окачването са по-меки от задните и на скорост предницата се натиска надолу за да минимизира клирънса и подобри аеродинамиката. (при положение че нормалната "поза" е предните пружини да са по-твърди а задните по-меки).
едното е максимално свитата пружина при което тя става "плътна" и няма повече свиване. това мисля че е твоя вариант защото втория термин е "растояние между клапана и буталото"... ако "койл байнд"-а е неподходящ (височината на напълно свитата пружина е малка) може да позволи на отворения клапан да се "покаже" много във цилиндъра и буталото да го удари като върви нагоре към гмт... и става салата. затова и "койл байнд" и "пистън/валв клирънс" са свързани.
много хора си мислят че ако статично (като го въртиш на ръка примерно) разпределителния вал като свие пружината на клапана и клапана не го удря буталото това важи и на обороти... което е скъпо грешно мислене защото на обороти има едно нещо дето му се вика "валв флоут" (плаване на клапаните) при което клапаните имат известна инертност и ако пружините не са по-силни клапаните не следват гърбиците на разпределителния вал и може да се отварят повече и да се затварят по-късно...
другото което е "койл байнд" е "позата" на някои състезателни коли (наскар)- където предните пружини на окачването са по-меки от задните и на скорост предницата се натиска надолу за да минимизира клирънса и подобри аеродинамиката. (при положение че нормалната "поза" е предните пружини да са по-твърди а задните по-меки).
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
Точно! За първото става на въпрос. Отговора на горната задачка е колко градуса валове ще понесе м52-ката със стандартни пружини 

- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
Аз на м50 ванос слагах шрикове на 252 на 244 за които не даваха подмяна на пружините 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
Аз съм с такива от бая време ама просто се чудех колко градуса и лифт макс ще може без смяна на пружини.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
Където съм гледал , при спецификацийте на валовете си пише кога трябва смяна на пружини ?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
Те се презапасяват,за това гледам да разбера колко още може да се изсмуче без да се сменят.
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
на м50 носи до 260 градуса, това е изпробвано но за м52 нямам никакви наблюдения.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Coil bind on the springs and the piston/valve clearance
Аз М52 го карам с 252 от 3 години вече, с 264 Шрик също знам, че не е проблем, дори 278 също не е проблем. Въпроса е колко е макс 

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани